Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Salutare,

de curand am observat la masina ca atunci cand e motorul rece si o accelerez usor si constant ... se balbaie (da in nas) pana sa schime din 1 in 2 si din 2 in 3. Daca accelerez mai tare nu mai face deloc. Motorina am bagat de la Rompetrol si de cand a deschis Agip in Cta am trecut la ei. Sa fie de la motorina sau pot fi si alte cauze ? (mentionez ca sunt genul care baga motorina de 50lei pana se aprinde becul si tot asa ...)

Va doresc o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(mentionez ca sunt genul care baga motorina de 50lei pana se aprinde becul si tot asa ...)

Foarte rau. Mai bine fa-i un plin atunci cand poti si apoi cand ajunge pe la jumatate baga-i iar de 50 de lei ... si tot asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cmarius2010
Pai..caroserie..vopsea....frana...butoane...confort..

scurt: o problema aparuta

30 apr plec in excursie in it. la Bv simt ca masina nu mai are vlaga. opresc la fagaras sa maninc. la pornire apare un semn pe bord ce in carte zice ceva de gaze proaste... la ora 20 ajung la Sibiu. prea tarziu de service. astept o zi. tester la Schunn Bosch. nimik. ei spun ca mi-au suflat un furtun de aer ce duce la turbina. am plecat. la viena apare din nou problema dar am ignorat-o pina in it. stupoare cind am ajuns la destinatie inainte de a opri motorul becul s-a stins de la sine. probleme cu puterea masinii nu au fost de la Viena la Ala (800 km). Am revenit in tara. dupa o luna plec la Bc si din nou aceasi problema .dupa 20 km si-a revenit vlaga masinii in schimb nu s-a stins becul......ati mai patit asa ceva? PS mentionez ca nu prea forjez masina ---asta pentru a scuti niste topic-uri inutile...

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate un plin cu motorina de calitate si o talpa grea pe vreo autostrada sau pe unde se poate ar putea imbunatati situatia. Apoi o verificare a injectoarelor nu ar strica. De asemenea vezi si EGR-ul, poate e imbacsit ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dark_master

Eu stiu ca MFD2-ul nu are legatura cu butonul, dar teoretic orice interventie neautorizata duce la anularea garantiei. Garantie mai am la masina pana in august, anul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai ai garantie, mergi si schimba respectivul buton la reprezentanta. Nu e nevoie sa-i informezi ca ai schimbat navigatia - asta daca vrei sa nu se lege de interventi neautorizate, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca era mai corect daca se punea ultima optiune: "Nu am nici o problema<b>, inca</b>".

pompa de combustibil da semne de duca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca MFD2-ul nu are legatura cu butonul, dar teoretic orice interventie neautorizata duce la anularea garantiei. Garantie mai am la masina pana in august, anul asta.

Vezi-ti de treaba ca astia habar nu au ce aveai sau ce nu aveai pe masina sau cine a montat. Ei monteaza la greu (reprezentantele vw) toate tziganiile pe masina de la n firme ce nu au legatura cu vw. alarme, parcari, navigatii, incalziri in scaune... etc.

Te duci linistit si nu le zici nimic si daca comenteaza fa-le si scandal dar fac pariu ca nu au sa isi dea seama... bafta... Si mai sunt N reprezentante nu vor unii incearca la urmatoarea... De ce sa dai bani cand mai ai garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind vorba despre un chilipir, o sa ti-l schimbe bucurosi. Trust me....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca a mai patit cineva :blink: dar eu nu mai pot sa scot cheia din contact numai daca iau borna de la baterie. Masina e cea din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nel34 - probabil stii ca DSG-ul nu te lasa sa scoti cheia din contact cand opresti masina pana nu esti in Parking(P). Probabil din cauza softului/altceva legat de cutie, nu mai vede ca este in P, si automat nu te lasa. Nu am patit-o, dar presupun ca aici e problema. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dark_master

Multumesc de sfaturi! Cred ca o sa ma duc saptamana asta pana la ei sa vad ce imi spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nel34 - probabil stii ca DSG-ul nu te lasa sa scoti cheia din contact cand opresti masina pana nu esti in Parking(P). Probabil din cauza softului/altceva legat de cutie, nu mai vede ca este in P, si automat nu te lasa. Nu am patit-o, dar presupun ca aici e problema. Succes!

Masina imi arata in bord ca este in P dar cheia tot nu vrea sa iasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nel34 chiar nu stiu ce sa zic, mi-am dat cu parerea pentru ca cred ca asta e singurul motiv plausibil...si poate chiar daca iti arata ca este in P, o fi un senzor stricat sau o fi softul dat peste cap. Ai incercat sa pui VAG-u pe ea, sa vezi daca are vreo eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tre sa scoti bateria ca sa poti scoate cheia eu zic ca trebuie resoftat ceva acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte posibil sa ai probleme cu contactul responsabil cu stopurile pe frana.

Daca nu ti piciorul pe pedala de frana cheia nu iese din contact.

Am intalnit aceasta problema la mai multe masini cu CV automata inclusiv Q7.

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bremsesensor...cred ca se numeste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da sau brake switch.

De obicei la nici o masina cu CV automata nu iese cheia daca nu ai apasata frana.

La Passat acest switch e mai ciudat fiind un senzor hall montat pe corpul pompei de frana dar

exista si un al doi-lea switch prin centrala de ABS. In fine daca e cumva un model la care a fost montat

la pedala de frana e foarte bine, mai putine probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fantozzi007

La mine nu este nevoie sa apas frana pt a elibera cheia din contact pe pozitia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe pompa de frana are 2 sonde dupa cum am vazut eu ,iar la pedala de frana niciunul. Stopurile de frana se aprind cand calc pedala de frana si ma lasa sa schimb din P in restul treptelor daca apas frana :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

power_engine

Prieteni, in timp ce mergeam azi pe strada cu masina(Passat 2.0tdi 140CP) , dintr-o data imi aparu pe bord sarmulita aceea galbena cu ''defectiune la motor diesel'', nu o prea luai in considerare, in sensul ca nu ma alarmai asa rau, dar dupa ce continuai sa merg, imi dadui seama ca masina de la 2000 de turatii in sus pur si simplu numai tragea deloc. Pana la urma am decis sa trag pe dreapta ''sa ma uit la motor'' :salut: , nimic suspect nu mi se paru. Reporni odata masina si disparuse indicatorul ala, contiunuai sa merg pana cand iar imi aparu sarmulita, repetai iar faza cu trasu pe dreapta si repornitul si pana la urma imi dadui seama ca aia apare numai dupa ce trec de 3000 de turatii. Vi s-a intamplat vreodata asta? imi puteti spune cam care ar fi problema,ca sa stiu la ce sa ma astept. Momentan imi trece prin gand numai faptul ca este terminata turbina :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine faci o diagnoza. Cauzele ar fi multiple: de la turbina, pana la EGR sau alte probleme (pierdere presiune circuit turbo, etc). Eu unul suspectez geometria variabila. S-ar putea sa-ti agate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Pai cel mai probabil ai probleme cu filtrul de particule.

Suna la 0744528283 ca e de la tine din Craiova si il cheama Cristi.

Te rezolva sigur cu tot ce ai nevoie.

Mult succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau cu turbina :|

Auziti baieti da a avut cineva vreo probl cu portbagaju?De ex cand vreau sa deschid masina ,sare si portbagajul si stand el ridicat,se aude inauntru la broasca clanc clanc clanc,sau daca las masina descuita se deschide din senin. Tin sa mentionez ca nu face mereu asa,doar cand ti-e lumea mai draga si sa te faca de ras :scratch:

Modificat de jon12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte posibil sa ai probleme cu contactul responsabil cu stopurile pe frana.

Daca nu ti piciorul pe pedala de frana cheia nu iese din contact.

Am intalnit aceasta problema la mai multe masini cu CV automata inclusiv Q7.

Succes

Astazi am rezolvat problema cu cheia :icon_thumright: ,intradevar era un contact electric(un mic intrerupator) care se afla in capatul selectorului de viteze dsg si care se apasa cand selectorul ajunge in P ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!