Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Cu bateriile este o loterie - poti avea noroc sa te tina si 7 ani, se poate "duce" dupa 6 luni. Totusi, cred ca una fabricata de o firma consacrata are mai multe sanse sa fie buna. Eu am Varta de 62A (asa a fost echipata masina) si merge perfect. Un topic dedicat bateriilor gasiti aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... de vreo 20k au inceput sa nu mai fie probleme la passat. adica dupa ce m-am implicat activ in revizii si am schimbat service-ul

Scuze de OT, dar da si tu informatia completa, adica ai schimbat de unde - unde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut in carrefour ieri baterie Varta insa era BlueDynamic la 449ron, si ai o redecere de 40lei daca o aduci pe cea vehe, insa nu am luat deoarece am inteles ca VARTA SILVER DYNAMIC este recomandata pt motor diesel cum am eu.

mai erau si rombat, silver si dastea mai ieftine, bish nu am vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@soselinho: Eu am pe masina de vreo 1 an si 4 luni baterie VARTA BlueDynamic de 74Ah, (norma 680A) si se tine tare pt motor diesel :blah_:

Asa ca recomand cu placere :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat service-ul tess Sibiu pe nurvil Ramnicu-Valcea. Am mai scris pe topicul cu service-urile si cu reviziile... scuze de off bmf...

O mare vina in calitatea "slaba" a pasatului o are reteaua porche care detine exclusivitatea pt vw. Nu exista un feedbeck real client - importator si de aici lantul slabiciunilor cu promovarea non valorilor si lipsa de profesionalism a intermediarilor - dealari si service-uri.

Au baietii un sictir in ei pe banii tai... ca as putea scrie o carte.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am scapat de o problema care s-a rezolvat (din fericire) pe garantie. Din toamna am observat ca a aparut un huruit pe puntea fata la plecarea de pe loc cu rotile virate complet. Doar la plecare in tr. 1 si doar in viraj max, atat catre stg cat si catre dr. In mers normal nu se auzea nimic. Initial am dat vina pe cauciucuri. Dupa ce am schimbat cu cele de iarna parca nu se auzea la fel de tare, dar acum dupa ce le-am pus din nou pe cele de vara, desi le-am facut rotatia, zgomotul a revenit. Se pare ca a fost din cauza uleiului din cutia de viteze. A fost schimbat cu alt tip si acum nu mai face nici un zgomot. Problema e veche la VW, am gasit pe tema asta un TSB mai vechi care se pare ca e de actualitate si la generatiile noi de Jetta, Passat si posibil si Golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se auzea huruitul in treapta 1 si 2 la viteza mica pana in max 35-40 km/h , am schimbat uleiul si de atunci a disparut problema .Atentie la schimbul uleiului ca are 2 busoane s-ar putea sa nu iasa tot si tot asa sa nu intre decat un litru in loc de doi ...mecanicul unde am fost nu stia de asta si a sunat un prieten de la vw .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, scrie si in TSB-ul indicat de mine. Se mai baga ulei pe la senzorul de marsarier pana la umplerea cutiei la capacitatea sa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Ma alatur comunitatii vwforum.ro, de 2 luna si ceva sunt posesorul unui passat, benzina, 1.6. Toate bune si frumoase, masina merge fara pb, numai ca de vreo saptamana cand bag cheia si se aprind toti martorii (nu sa pornesc motorul) pe display-ul dintre ceasuri, in locul unde apare kilometrajul (am atasat poza) imi apare o cheie de service care falfaie cam 1 minut!! Dispare si apare nr. de km.

Masina merge fara nici o pb, verificarea a fost facuta la PBN de curand, n-am schimbat/modificat nimic la ea...doar benzina am inceput sa bag tot cam de vreo saptamana de la rompetrol, dar asta cred ca e doar coincidenta, daca era ceva cu benzina ma gandesc ca se aprindea martorul motor.

Mai apare la cineva cheia aia de service? tot asa mult sta ?

______________________________________

P.S. Pt. admin: am incercat sa postez topic nou, dar nu-mi este permis..daca e gresit topicul va rog mutati postarea.Ms.

post-68138-1272220556_thumb.jpg

Modificat de victorro24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce-ai zice sa ii faci revizia si sa ii resetezi intervalul de service cu ajutorul vagcom-ului ?

Modificat de But_Fns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand am observat o chestie care ma cam deranjeaza referitor la cutia de viteze, si anume:

Cand schimb vitezele din 3->1 nu prea intra bine, cam greu, si cea ce ma deranjeaza cel mai mult este cand schimb din R->1 deci uneori ramane pur si simplu blocata, apas pe levier introduc in R si cand schimb cu treapta 1 nu mai iese din masarier, este foarte enervant si periculos mai ales cand intorci masina pe mijlocul soselei cand vezi ca vine o masina si tu nu poti sa bagi in 1 si sa pleci, pana la urma intra dar greu.

Acest lucru nu se intampla mereu, (masina este b6 tdi 140 cp manuala 6 trepte)

S-a mai intamplat cuiva acesti lucru si care ar fi solutia??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@soselinho - da, mi s-a intamplat si mie...la mine facea asa si in plus nu mai intra deloc intr-a 2-a, sarea cand voiam sa schimb mai violent. Pana intr-o seara cand am incercat din nou sa schimb violent si...neutrul meu a ajuns intr-a 4-a si mai aveam doar treptele 1-3-5. (ma rog cu un bobarnac s-a rezolvat). Cauza - camasile de la ambele cabluri din timonerie erau facute praf + selectorul.

Asa ca iti recomand sa verifici asta mai intai, pentru ca am mai auzit de Passat-uri cu problema asta.

Ce pot sa zic?...Succes in rezolvarea problemei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cat a costat reparatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vw passat comfortline 2006,1.9tdi trepideaza la relanti si in mers nu am mai avut turatie (putere) pt a depasi am oprit motorul si am pornit din nou si-a revenit ce poate fi ma poate ajuta cineva va rog.Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca motorul nu mai avea puetere si si-a revenit dupa ce ai pornit-o din nou e clar, masina a intrat in LIMP MODE, asa numitul program de urgenta care e selectat de catre ECU cand un parametrul al motorului depaseste o anumita valoare. Numai o scanare cu VAG-COM-ul iti poate arata care e problema, ar trebui sa fie eroarea care a generat LIMP-ul stocata in computer-ul masinii...

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@soselinho - da, mi s-a intamplat si mie...la mine facea asa si in plus nu mai intra deloc intr-a 2-a, sarea cand voiam sa schimb mai violent. Pana intr-o seara cand am incercat din nou sa schimb violent si...neutrul meu a ajuns intr-a 4-a si mai aveam doar treptele 1-3-5. (ma rog cu un bobarnac s-a rezolvat). Cauza - camasile de la ambele cabluri din timonerie erau facute praf + selectorul.

Asa ca iti recomand sa verifici asta mai intai, pentru ca am mai auzit de Passat-uri cu problema asta.

Ce pot sa zic?...Succes in rezolvarea problemei...

multumesc mult Calin, la urmatoarea verificare am sa-i pun sa se uite si la cutie:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Caal-shto - Reparatia a costat cu tot cu manopera in jur de 1800 de lei din cate imi aduc aminte...sau poate 1700, oricum maxim 1800.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am si eu un passat model 2006... 2.0. 140cp. DSG. si de curand planetara e bulita...Cat m-ar costa toata planetara stanga!!!masina are 94.000!!!!

Modificat de 4-ce one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4ce-one: doar de curiozitate, masina e cumparata de noua de tine sau ai luat-o la mana a 2-a cu km. astia? scuza-ma ca nu-ti raspund la intrebare, poate stiu alti colegi amanuntele despre pret si manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat planetara din dreapta intreaga ca noua second-hand cu 100 de euro (cutie dsg) de la cineva din Valcea si o mai avea si pe aia din stg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am si eu un passat model 2006... 2.0. 140cp. DSG. si de curand planetara e bulita...Cat m-ar costa toata planetara stanga!!!masina are 94.000!!!!

de ce sa schimbi toata planetara?este stricat aul?daca o gasesti pe toata la 100 euro e pret bun dar noua....cred ca sare pretul.numai capetele se schimba si in special ala de la roata ca se strica mai repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut de curand am si eu o problema uneori cand incerc sa pornesc masina mi se aprinde sarma aia rasucita si pana nu scot cheia de cateva ori si o bag la loc nu se stinge sarma ,mentionez ca porneste dar se opreste singura acest lucru se intampla rar , am fost la un calculator si acolo a dat o eroare " unitate control motor blocata " insa cei de acolo nu stiu despre ce e vb poate puteti sa ma ajutati !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dark_master

Speram sa nu fiu nevoist sa postez aici niciodata, dar cum orice lucru mai are mici probleme, nici passat-ul nu e scutit de asa ceva.

De ceva vreme a inceput sa imi faca figuri frana "de mana" electronica. Patesc sa apas pe ea si sa imi dea Parking brake fault, check owner's manual. Am patit pana acuma de vreo 4-5 ori in decurs de 1-2 luni. De o saptamana nu mi-a mai dat aceasta erroare, desi nu am ezitat sa o folosesc.

Sa ma duc cu ea in service? Masina mai are garantie, drept urmare as vrea sa va mai intreb o chestie. Eu am o navigatie MFD2 care NU a fost montata la dealer. Se poata sa faca fite la garantie din cauza navigatiei, pentru problema cu butonul de frana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura frana de mana electronica cu MFD2. Cel mai bine schimbi butonul - asa ai scapat de o grija (eu spre exemplu, am unul de schimb in torpedou-just in case). Butonul poti sa-l schimbi si tu, fara sa te duci in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butonul de frana e problema comuna la multe B6, desi e un fleac. De ce sa nu-l schimbe pe garantie !? Eu am rezolvat-o la PBN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!