Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Nici la mine nu se aude vreun zgomot de la rezervor.

Ma gandesc...(si parca mai citisem pe undeva), nu cumva contrabalansul de la rezervor nu mai functioneaza ? :Driver: (daca are asa ceva.....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici un zgomot de la rezerrvor , in schimb multe alte probleme dar una peste alta masina da clasa multora ... 19mii si ceva cu tva baza ...ce ai putea sa iei cu aceeasi bani ...masina noua .Mai ales ca acum au rezolvat multe din problemele cu care ne-am confruntat noi .Cu toate ca in viitor as prefera una pe benzina ...zgomot +intretinere mai ieftina .Probleme : volant +kit ambreiaj , mai mergea dar am preferat sa-l schimb , pompa motorina mai mergea dar se auzeau unele zgomote am preferat sa o schimb , incuietoare portbagaj , vopsea f proastaa mi-a sarit lacul de pe capota , butoane exfoliate , bucse fata ...pret piperat ( de aici vine si zgomotul ala pe care il auziti cand treceti cu viteza mica peste denivelari -asa ca mai bine le schimbati si nu va mai plangeti -multe probleme se datoreaza si calitatii drumurilor noastre precum si a lipsei de experienta in a intretine si exploata corespunzator o masina ....te urci in ea si gata poti face orice doresti ) in rest e ok ...

Modificat de fflorynn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inca nu am greierasi si balena are deja 40000 km in mai putin de un an, facuti pe orice fel de drum de la autostrada la drum forestier, chiar si pe camp a mers saraca! Passatul pe care l-am mai avut fabricat in 2005 a inceput sa scartaie cam la 80000 km nu foarte rau, dar la ce drumuri avem nu ma mira nimic. In rest noul motor CR de 140 CP, fata de PD este mult mai silentios, raspunde mult mai bine si zici ca e benzina, trage foarte bine! Si la ce bani am luat-o noua cu echipare Highline plus optiuni (21.800 Eur DDP) e mai mult decat vis!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai2010, cand ti s-o oprii tie masina in drum a nu stiu cata oara, atunci sa zici ca e marfa proasta. La orice masina se aude motorina in rezervor cand e full. Asta din cauza ca atunci cand faci plinul, nu il faci neaparat "pana sus", adica sa lasi sa iasa aerul din rezervor si sa faci plinul pana la buson. De exemplu, La Audi A6 ( am din 2 generatii) tot se aude, dar nu chiar la fel de tare. La Tiguan, la fel. Nu ai cum sa nu ai greerasi in masina atata timp cat sunt "frumusetile" acestea de drumuri. Nu am stiut ca au retras motorul de 1.9. Sincer, acel motor mi se parea subnutrit pentru balena asta de masina. Masina mea are 170.000 km si pot sa umplu vreo 2-3 pagini cu piesele pe care le-am schimbat la ea. Abia atunci poti sa zici cu adevarat ca e marfa proasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subnutrit motorul de 1.9 tdi ?? pai a fost singurul care nu a avut nici o problema pana acum , nu e chiar asa de zgomotos si daca e reglat corespunzator mananca asfaltul (vb vine, ma refer la avans ,motorina de cea mai buna calitate chiar daca e 4.5 si nu 4.15 + aditiv )chiar daca voi vorbiti uitandu-va doar ca scrie 105 cp , oricand face fata aluia de 140 2.0l si vb din proprie experienta , si avantajul cel mai important e consumul fata de cel de 2.0l , daca vrei sa vorbesti de performanta vorbeste de ala de 170 cp si atunci poti spune ca ala de 1.9 e subnutrit .Tu ai idee cat e greutatea masinii in talon ? o sa vezi ca e mai usoara decat multe alte masini ..."balena" la ce te referi ?

Te sfatuiesc sa te duci la asirom sa verifici ce pret au la asigurare pt motoarele ce depasesc 2.0l , la noi nu e cazul ...o sa ai surpriza sa constati ca la unu de 2.2l o sa platesti rca 1700 !!!!! ron pe an ...asa ca 1.9 combina mult mai multe avantaje decat ai reusit tu pana acum sa-ti dai seama .

Modificat de fflorynn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fflorynn, nu vreau sa intru in contradictii cu tine, dar faci niste afirmatii care nu au baza tehnica. In primul rand: "oricand face fata aluia de 140 2.0l si vb din proprie experienta". Hai sa iti dau cateva diverente tehnice intre 1.9TDI si 2.0TDI:

Cuplu max 250Nm/1900rot/min fata de 320Nm/1800-2500rot/min

Cutie 5trepte fata de 6trepte (ma refer la manuala)

Acceleratie 0-100Km/h - 12.1sec fata de 9.8sec

Greutate autovehiculului neincarcat 1422Kg fata de 1454Kg

Aaaa, si in legatura cu costurile de asigurare:

Cilindree: 1896cc fata de 1968cc . La asigurare si taxe, intrii tot "pana la 2.0l"

Ce am scris mai sus sunt date din cartea tehnica a masinii si pot fi verificate

Modificat de Cristi_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The story goes on...Dupa ce in 60000 km am schimbat la minunatul meu Passat 4 injectorare, pompa de motorina, rampa de injectie, turbina, timonerie si altele minore, azi dimineata am pornit motorul si ghici ce "STOP!!! Check oil pressure! Engine Off!". Ulei are, baia de ulei este intacta, deci asta ma duce cu gandul la una din celebrele probleme ale BKP-ului, adica axul pompei de ulei...daca nu chiar pompa. Deci inca 1000 de lei pe putin (avand acum 67000 km).

Am putea face un motto pentru...cotetu', ragalia asta pe care nemtii o numesc masina : Passat, masina care odata la 10000 km ti se opreste in mijlocul drumului!!! :offtopic:

Sincer eu unul m-am saturat, sunt logane pe strada cu 300000 km care nu au schimbat decat consumabile + una alta pe la articulatie ceea ce la noi e normal. O sa o repar si de data asta si o sa o vand. Desi sincer in momentul asta imi doresc sa ii dau foc.

Modificat de Calin.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De problema cu pompa de ulei chiar nu mai auzisem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o ruda, cu un passat 2.0 tdi bmr, care de asemenea, a schimbat pompa de ulei. Acum are numai probleme cu ea. IN primul rand consuma mult ulei...cam la 2000 km, trebuie sa completeze, turbina e pe duca....fluiera, ma rog...mai are si altele, dar astea sunt cele mai grave.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit si eu de problema asta cu pompa de ulei de la un colaborator care are firma de tractari.

Conform spuselor lui, aceste passaturi i-au rotunjit frumusel veniturile din cauza problemelor avute la injectoare, pompa de motorina si ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi.....nu vreau sa te superi pe mine DAR motoarele de 2000 sunt MULT MAI PROBLEMATICE fata de cele 1,9..Fara suparare...:)Cele de 2000 fiind o nua generatie abea dupa 2007 ce abea au reusit sa se "aseze" cat de cat...:)si sa mai rezolve din probleme..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni, dar o mica parte de vina o avem si noi ca ne hazardam sa cumparam ceva nou iesit pe piata. La orice marca si model, care mai mult apare cu o generatie complet noua de motorizari, este firesc sa aiba bube ale copilariei, deoarece ei oricate teste ar face inainte sa lanseze motorul pe piata, nu au de unde sa previna chiar toate defectiunile posibile. Eu va zic sincer, in 2005 cand a aparut B6-le am vrut sa-mi cumpar, tentatia fiind f mare. Dar stiind ca 2.0 TDI este un motor complet nou, ma asteptam ca la inceput sa aiba probleme. De aceea am asteptat aprox 2 ani de la lansare, si in 2007 mi-am cumparat Passatul din semnatura cu cod motor BKP. In momentul de fata am aproape 75.000 km si va zic cu toata sinceritatea, am aproape doar cuvinte de lauda la adresa acestei masini. Nu am avut nici cea mai mica problema cu ea, doar consumabile schimbate si becul de la scrumiera care s-a ars in primii 15.000 km :) . Aaa, am schimbat la 68000 km toate bucsele de pe fata, pt ca faceau urat cand treceam peste delimitatoare de viteza, dar pt asta nu pot numi aceasta marfa proasta, deoarece este firesc ca la drumurile noastre sa-ti cedeze. Sunt convins ca daca mergeam doar in Germania cu ea, tot ce e posibil sa nu le fi schimbat niciodata.

Dupa 50.000 km pot spune ca motorul s-a "lasat" si de atunci imi place la nebunie de el, si nu existe termeni de comparatie intre 1.9 TDI 105 CP vs. 2.0 TDI 140 CP, diferentele fiind f mari.

De aceea, sfatul meu pe care il dau la toti prietenii pe care ii am, daca vreti B6, luati incepand cu an fabricatie 2007, iar daca doriti un model nou aparut, indiferent de marca si model, va sfatuiesc sa asteptati aprox. 2 ani pt a se rezolva problemele copilariei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auzi, spiciul tau suna cam asa: mai bine VW ar anunta in 2010 lansarea lui B7 si l-ar pune in vanzare de abia in 2012, vorba aia..sa treaca aia 2 ani..

Tu iti dai seama ca rezolvarile "problemelor copilariei" se face pe timpul/banii/nervii alora care isi cumpara modelul nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este corect ceea ce spui, dar aceasta este ca o regula nescrisa, care din pacate se razbuna pe buzunarul primilor proprietari. De aceea, noi ca si cumparatori, utilizatori, trebuie sa fim mai precauti si reticenti la ceea ce este nou aparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare isi lauda motorul iar unii sunt atat de convinsi ca ala de 2.0 l 140 Cp e atat de bun .....eu insa am preferat la momentul respectiv sa il aleg pe ala de 1.9l si spre binele meu am avut dreptate ...motorul de 1.9 este mult mai fiabil decat cel de 2.0l .

Iti iei cartea tehnica ...si data viitoare cand iti cade ceva te uiti la ea si te alina faptul ca acolo scrie 320 Nm la motorul de 2.0 l. Performantele de pe sosea difera mult fata de cele din cartea tehnica .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haide sa nu transformam topicul intr-un vs intre cele 2 motoare. Nu poti admite faptul ca 1.9 este aproape de 2.0 la performante. 35 CP in plus sunt destui. Iar parerea mea este una cat se poate de obiectiva, deoarece detin Passat 2.0 TDI 140 CP si o Kia Ceed 1.4 109 CP si nu un sigur Passat 1.9 105 CP incerca din rasputeri sa se tina de mine in depasiri, eu fiind cu Ceedul. Dar hai sa ne oprim aici la off topic :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa faca cineva un topic probleme passat 1.9 ...aici cred ca am gresit eu cand am intrat 99% sunt 2.0 l sau sa modifice titlul adaugand 2.0l la sfarsit .

Aha si cu aia 4CP motorul de Kia il face pe ala de 1.9............poti sa faci observatii cand ai condus ambele motoare asa va da-ti toti cunoscatori ...ma refer la passat nu la kia ...

Modificat de fflorynn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are rost sa va certati acum pe cine are mai multi cai si care e cel mai bun motor pt Passat...eu sincer, dupa problemele enumerate mai sus pe care le-am avut cu BKP-ul de 2.0, as vrea sa am 1.9 TDI, dar cu soft, e adevarat, pentru ca am condus un Passat identic cu al meu 1.9 stock si mi s-a parut lenes...foarte lenes. Asta este parerea mea. Dar fiecare cu gusturile si alegerile lui...sa nu devenim off-topic din asemenea contradictii, care sunt prostesti dupa parerea mea. [ Pe principiul : Make love, not war :icon_cool: ]

Masina este foarte buna in sine, problema a fost acest BKP din care eu incep sa cred ca VW a vrut sa scoata bani...imposibil ca o asemenea firma cu o asemenea reputatie sa nu faca recall pentru atatea probleme, avand in vedere ca pana si Dacia a facut recall pentru Logan. Nu bag mana in foc, doar am presupus...oricum dupa ultimele 4 luni sunt foarte inversunat si incep sa ma satur de concernul VW. Audi, din ce am citit de curand, s-a despartit de VAG si aparent...bine a facut. Asa ca sunt destul de convins ca urmatoarea mea masina va avea 4 cerculete pe grila.

O seara cat mai buna tuturor.

Modificat de Calin.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot ce s-a scris in ultimele post-uri e destul de subiectiv. Se putea pune pe Passat si motor de 80 CP si tot se misca de pe loc. Depinde ce asteptari ai de la masina, cum o conduci. Pentru unii si motorul de 105 e arhisuficient, chiar si asa netunat. Dar de aici si pana la a spune ca e tot un drac cu ala de 140 e ca si cum i-ai spune domnului Voinea ca ce face el e un fel de placebo pe care il administreaza proprietarului si masina e tot aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite unde se ajunge daca nu respectam topic-ul si facem discutii OT! Imi pare rau ca am raspuns Off Topic unui alt Off Topic si s-a umplut pagina cu discutii ce nu isi au locul aici. Daca vreti, rog moderatorii sa mute ultimele discutii intru-un topic: Passat B6 2.0TDI VS 1.9TDI.

Modificat de Cristi_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o parere personala, pentru mine, motorul de 1.9 TDI este MEGA suficient pt nevoile mele ;) Nu e nici lenes, dar nici eu nu's Schumacher :P

Sfatul meu, dragi colegi e sa lasam la o parte orgoliile, ca am ajuns la discutii de genu': "Al meu e mai tare... ba NU al meu e mai tare... pleaca ba de-aici, ca al meu e CEL mai tare..." :blah_:

1.9 TDI e un motor BUN

2.0 TDI e un alt motor BUN

Indiferent de cati CP sau Nm ar avea

Punct si de la capat :D

Asteptam si 3.0 TDI-ul ca sa putem zice si despre el ca e un motor BUN :D

Salut, De curand am pus pe un Passat B6 Xenon, iar cand dau faza lunga dupa cateva secunde se sting Xenoanele, Stiti cumva care e cauza ? MS

Pt a scapa de aceasta problema, te sfatuiesc sa montezi pe instalatie 2 condensatori (cate 1 pt fiecare bec xenon). ;)

Pt a afla mai multe despre cum poti corecta diverse probleme ale xenonului AM montat pe Passat B6 studiaza te rog urmatorul topic -> Montare Xenon Aftermarket Pe B6, Tot ce tine de acest subiect :)

:) safe

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am uneori proble cu pornirea, mai exact atunci cand ascult muzica cu motorul oprit un timp mai indelungat, cand incerc sa pornesc .......nimik, am luat curent de la alta baterie si a mers. Am bateria varta si e pe galben.

Ce baterii aveti ? si ce-mi recomandati, si un pret estimativ cu cea veche la schimb...

Sanatate!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba bateria, depinde ce nimeresti, toate sunt bune la inceput dar dupa ce stau nu stiu cate luni prin depozite si dupa aia mai stau si magazin ... e loterie! (parerea mea) :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce baterii aveti ? si ce-mi recomandati, si un pret estimativ cu cea veche la schimb...

Salut! Dupa ce am ramas de 2 ori cu a mea in drum, am fortat-o la automat pana s-a dus bateria( oricum nu prea mai avea viata lunga). Am incercat sa o pun la redresor, nu a mai mers...si nici cu cabluri de curent nu mai mergea. Am cumparat un acumulator Bosch de 72AH-pret 490Ron. Nici cele VArta nu sunt rele(cred ca sunt mai bune decat Bosch-urile) dar sunt prea scumpe. Sfatul meu este sa cumperi un acumulator cat de cat de firma, sa nu te incurci cu Caranda sau alte tampenii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFF>Mie la fostul golf 4 mi-a picat prima baterie la 6 ani de la cump . masinii, am inlocuit-o cu una f scumpa cu texte multe care a tinut 1 an. Am scos masina la vanzare si am zis sa nu mai bag bani in cine stie ce baterie si am luat una foarte ieftina romabat si surpriza omul si acum o are si nu are probleme.

si on... de vreo 20k au inceput sa nu mai fie probleme la passat. adica dupa ce m-am implicat activ in revizii si am schimbat service-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!