Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Masina achizitionata in ianuarie 2006. Am avut o groaza de probleme...

1) parbrizul s-a ciobit tot foarte usor de la nisipul\pietricelele de pe sosele

2) la aproximativ 57000 am schimbat bucsele bascula fata.

3) la aproximativ 60000 km mi-a picat pompa de carburant.

4) la aproximativ 68000 km mi-a picat injectorul 3.

5) la 2 ziel de la problema 2 am schimbat acumulatorul

5) ieri la 71500 km mi-a picat si injectorul 2

iarna aceasta a inceput sa mi se auda si un zgomot la motor( doar la rece) cineva mi-a spus ca ar fi intinzatorul de la cureaua de distributie...habar nu am la ce sa ma mai astept...masina are un raport pret calitate infiorator de prost

Completare:

Ieri mi s-a oprit motorul pe podul Grant si nu a mai pornit. Am sunat la platforma, iar dupa ce am incurcat circulatia vreo 2 ore am reusit sa ajung la Porsche Nord, surpriza, motorul a pornit si mergea perfect. M-am mai plimbat un pic cu ea pe acolo so a cazut din nou.... sunt gata sa fac pariun ca e injectorul 1 sau 4, sau poate chiar pompa de carburant. Daca mai e vreun injecotr le schimb pe ambele 1 si 4...sa vedem ce mai pica apoi. L-am intrebat pe tipul de la platforma ce masini transporta cel mai des....ghiciti voi ce....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10000 km: atat de mult laudata cutie dsg nu mai stie sa plece normal de pe loc...considera ca de aproape fiecare data trebuie sa ma smuceasca...pbv1: "asa e normal, poate e prea puternic motorul...";

5000 km martor dpf, in conditiile in care intram in tara la nadlac, dupa 1000 km autostrada...si motorina numai omv euro 5;

8000 km: completat 400 ml ulei;

4000 km: pietricica in geam - crapat;

acum o saptamana a sarit vopseaua intr-un punct pe usa de la sofer; astazi este rugina acolo...;

miros urat instalatie climatizare...

sa vedem ce-o mai fi pe la 20000, daca nu o marit pana atunci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa mai schimbi si service-ul cand mai ai probleme de tipul celei cu DSG. Mirosul urat din climatizare se elimina foarte usor, vezi ca este si un topic dedicat acestui subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

randy> a mea este arestata la pbv1 pentru problema cu acele smucituri f urate la dsg. au vazut si ei ca este o problema si de o saptamana de teste etc, luni dreneaza uleiul din cutie sa faca nu stiu ce. sa speram ca o rezolv sapta asta..poate dupa ce termin cu a mea sa iti dau persoana de contact cu care am interactionat ca sa stii sa te duci la sigur.

Modificat de dany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completare:

Ieri mi s-a oprit motorul pe podul Grant si nu a mai pornit. Am sunat la platforma, iar dupa ce am incurcat circulatia vreo 2 ore am reusit sa ajung la Porsche Nord, surpriza, motorul a pornit si mergea perfect. M-am mai plimbat un pic cu ea pe acolo so a cazut din nou.... sunt gata sa fac pariun ca e injectorul 1 sau 4, sau poate chiar pompa de carburant. Daca mai e vreun injecotr le schimb pe ambele 1 si 4...sa vedem ce mai pica apoi. L-am intrebat pe tipul de la platforma ce masini transporta cel mai des....ghiciti voi ce....

Mi-a picat si injectorul nr 4. ...Le-am schimbat si pe ultimul ramas...cheltuieli postgarantie (adica dupa 26 ianuarie 2008):

3 injectoare - 9800 RON

m-am cam saturat de masina asta....si colac peste pupaza m-au programat sa schimb si volant+kit ambreiaj...cica vreo 2500 ron....

cred ca mai trebuie sa-i fac si un plin cu motorina ca sa arda mai bine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oprit motor din senin cand mergeam in coloana cu viteza 5 km/ora mai eram si pe banda 2 , am inpins-o pe banda de rezerva in zambetele ironice ale soferilor de tir . Dupa ce am controlat bornele de la baterie , erau stranse , m-am urcat la volan a pornit si am mers 5500 km pana la revizia I fara nicio problema . La testarea VAG-COM de la revizia I nu a rezultat decat o eroare de coloana de volan , spun cei de la servis , in rest masina merge impecabil .

Totusi oare ce o fi , te poate lasa oricand ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am votat butoane si vopsea deoarece am schimbat deja butonul de la frana de parcare si nu e ieftin deloc (1,8 mil) iar cu vopseaua care se zgarie ff usor si lacul care mi-a sarit (s-a cojit) pe suprafete cam mari mai ales pe bara spate si plafon deja ma ingrijoreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme motor - uneori porneste in mai putin de 4 cilindrii, odata pe la 100km/h am pierdut toata puterea, motorul a inceput sa se zdruncine puternic, instrumentarul s-a facut pom de Craciun si a trebuit sa opresc si sa repornesc, iar la service au dat din umeri

Probleme de vopsea - lac mult prea moale, toata masina e numai "cercuri"

Probleme suporturi - unul din suporturile de pahar din consola centrala, de langa cotiera, pur si simplu a "sarit in aer" si acum nu mai functioneaza pentru ca s-a rupt ceva din mecanismul de actionare

Probleme de directie - volanul sta stramb din prima zi

Probleme de iluminare - ambele capace de la faruri, cele prin care se schimba becul cu xenon si pe care e prins modulul care comanda sistemul dinamic de iluminare, s-au crapat fie de la temperatura fie de la vibratii, iar in farul din stanga a patruns apa foarte multa care a ajuns pana la balast, care s-a defectat iremediabil si costa 1450 lei (nu stiu daca nu cumva si modulul pentru iluminarea dinamica pentru ca imi afiseaza in bord cum ca si AFS-ul ar fi defect insa am facut proba cu balastul bun de la celalalt far si functiona farul stang); acum nu mai functioneaza deloc farul stang

Probleme de confort - capacul portbagajului nu se mai deschide singur de mult timp, avertizorul pentru faruri aprinse nu mai functioneaza de mult timp

Probleme de electronica - in seara de Revelion 2008 dupa ce am oprit n-a mai vrut sa faca nimic: sa se inchida, sa porneasca, sa se descuie usile...nimic

Masina: Passat Highline 2.0 FSI 2005...nici cu Golful din semnatura nu sunt mai mandru...

Modificat de SB_20_WOB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme grave zic eu. Motorul s-a oprit pur si simplu stand la semafor. Nu vrea sa mai porneasca si utilizatorul nu are nici o vina. Acum, motorina are,ulei are.

Coduri de eroare citite cu vag-com :

17925 / P1517 power supply for ECU (J271 or J363) electrical malfunction. Am verificat toate releele si sunt bune sters eroarea nu a mai aparut motorul tot nu porneste.

17448 / P1040 supply voltage A for injectors, circuit malfunction.

18578 / P2146 supply voltage for fuel injector group A, open circuit. Acesta apare dupa ce o chinui sa porneasca.

Am verificat mufe si sigurante si cele de la motor cat si cele din bord. Totul OK motorul mort.

Daca aveti vreo idee care ar fi cauza va ascult cu interes si va multumesc anticipat. Daca are cineva un manual de service pentru B6 cu scheme electrice etc sunt interesat sa il cumpar.

Daca ii dau de cap va voi informa cum s-a rezolvat.

Tipul motorului e BKP,103 Kw, 2.0 TDI.Passat B6 an 2006.

Toate cele bune!

Modificat de adicaddy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat pompa si e ok da motorina. Multumesc de link.

Modificat de adicaddy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat problema.

Dupa o juma` de noapte nedormita stat cu ochii in docuri si forumuri si 1 ora de munca la "ralanti"am depistat defectul.

Injectorul nr.1 defect electric. HA cine ar fi crezut ca intoarce coduri de eroare aiurea.

Cam asta e. Daca trebuie mutat ce am scris eu aici in alt topic rog un moderator sa o faca.

Sper ca aceasta informatie sa va fie de folos.

Plec sa schimb injectorul.

Toate cele bune (de 1 mai :-) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Masina are 3 luni, 5500km, e cumparata de noua de la Cardinal Motors Ploiesti si PRIMA (sper ULTIMA) problema depistata la ea, cam de o saptamana, este ca daca merg pe un drum usor denivelat imi scartzie usa de la sofer destul de rau. Scartzitul se aude numai cand usa este inchisa :Driver: , intrucat am incercat si cu usa deschisa sa merg pe acelasi drum si nu se mai aude nici un zgomot! Ma gandesc ca poate sa se auda acest scartzit de la balamale, insa am pus si folie pe geamuri (la o firma specializata acum 2luni si nu am avut probleme pana acum) si fetzele de usi cu geamurile, mi au fost date jos, astfel ca suspectez si macaraua sau vreun surubel nestrans.

Ce sa fac, sa demontez usa, sa ung balamalele... sau?

Modificat de CT 10 VWP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odata desfacuta fata de la usi...nu prea mai ai ce face. Trebuia sa fi vorbit inainte. Sunt multe firme care pun folie si nu desfac fetele de usi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Groove - parerile sunt impartite, privitor la punerea foliei pe geamuri.

Unii spun ca e mai bine sa dai fetele de usa jos, pentru ca sunt doar cateva surubele, iar altii spun ca daca le dai, o sa ai probleme ulterior.

Eu am intrebat pe topicul meu si am ajuns la concluzia ca daca vreau CALITATE, trebuie sa sacrific fetele de usi, ceea ce am facut.

Totusi zgomotul (scartzitul) e mai accentuat decat cel pe care il face un surubel (sau mai multe).

Ghici ciuperca ...ce sa fie? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ajuns la concluzia ca daca vreau CALITATE, trebuie sa sacrific fetele de usi, ceea ce am facut.

Eu am avut si pe fosta masina (Skoda Octavia 1 Combi) folie pe geamuri (3M Panther) si pe actuala, Passat B6 (Llumar), ambele puse la Expert Detailing si sunt ambele OK, fara sa dau nici o fata de usa jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea. In primul rand vreau sa ii multumesc lui bogdancu24 pentru acest topic.

Eu sambata plec sa imi cupar un passat :Driver: . Motor 2.0 TDI cp x ( vad la fata locului ) Dupa toate problemele enumerate aici pun intrebarea : fac bine??? sa imi cumpar??? :vaidecapulmeu: Am mers cu passat si as vrea sa intreb ce greierasi se aud???? ca nu mi-am dat seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci bine. E o masina foarte buna. Uita-te cite circula in strainatate. Parisul e plin de passat-uri ca taxiuri. Germania e plina de passat variant. La mine dupa 15000 de km pe drumurile patriei inclusiv in Dimbovita unde cred ca sunt cele mai proaste drumuri din tara toti "greierasii" veneau din ce pusesem eu prin diferite spatii de stocare din bord sau usi. Dupa o curatenie dispareau toti . Problema pe forum e ca : "La 30000 de euro cit am dat pe ea trebuia sa ma spele si pe dinti de dimineata....." dar nici unul nu remarca ca a dat banii aia pe o masina cu un spatiu mai mult decit generos, solida, comoda, puternica, foarte sigura conform testelor, care arata bina, cu un motor eficient , foarte placut de condus, cu foarte multe gadget-uri . Problema fiabilitatii e generala acum din cauza cresterii complexitatii sistemelor dar la noi a ramas fixul cu dacia "frantuzeasca" la care nu i-a facut nimic pina la 80000 de km dupa care trebuia schimbat setul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buuun, avem un fan Passat (Paul L)...eh, uite ca si eu, poate mai mult decat altii sunt tot fan si nu doar Passat, ci fan VW.

Daca citesti cateva posturi mai sus o sa vezi ca inainte de B6 am avut Bora, iar in martie 2008, pe langa Passat, am mai cumparat si o Jetta si un Tiguan. Insa asa cum spui tu: "La 30000 de euro cit am dat pe ea trebuia sa ma spele si pe dinti de dimineata...", ei uite ca eu asta vreau, pentru ca daca nu tineam neaparat "sa ma spele si pe dinti", imi cumparam un Logan de 8000euro sau ceva frantuzesc cu aripi de plastic si spatiu cat sa nu ai voie sa te gandesti sa faci mai mult de un copil. Acum, luand in considerare ceea ce spui tot tu si anume "o masina cu un spatiu mai mult decit generos, solida, comoda, puternica, foarte sigura conform testelor, care arata bina, cu un motor eficient , foarte placut de condus, cu foarte multe gadget-uri", as fi ipocrit sa nu iti dau dreptate, insa tin sa subliniez ca acest topic este unul in care ne expunem doleantele(problemele pe care le avem) cu privire la Passat-ul B6 si nu unul in care "o veneram". In nici un caz un posesor de B6 nu a cumparat masina asta, avand de ales intre ea si o Dacie, asa incat STIE pe ce a dat banii sau cel putin se asteapta ca problemele unei astfel de masini (de generatie noua) sa fie cat mai mici...de aceea si acest topic: PENTRU CA CEI CE AU DEJA PASSAT sa stie ca si altora li se intampla aceleasi fenomene si PENTRU CA CEI CARE VOR SA ISI IA sa stie la ce sa se astepte. Consider ca m-am facut inteles si repet faptul ca RESPECT CEEA CE SPUNE PAUL, insa tin si la pretentiile mele de cumparator!

In alta ordine de idei, pentru Aby, pot sa recomand din tot sufletul Passat-ul B6, dar cu precizarea ca trebuie sa se astepte la multe din problemele discutate aici...iar daca nu vor aparea, BAFTA POSESORULUI! (Ceea ce ii si doresc!)

Modificat de CT 10 VWP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vrea sa creez o dispuna. Probleme probabil ca sunt la multe marci si modele de masini. Cel mai mult ma sperii de problemele de la motor si cutie, si de ce nu si de problema vopselei ( lacului ).

Oricum vad ca sunt deocamdata mai multe incurajari ceea ce ma bucura enorm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rupt capacul de la schimbatorul de viteze pe care scrie vitezele . :P nu pot sa imi explic cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin , burduful de la planetare s-a taiat din cauza clemei care il strange .. stie cineva cum pot schimba mai usor burduful?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si passatul are aripi de ""plastic"" (sau asa ar trebui) ca orice masina moderna :). Se fac din plastic pentru a scadea greutatea masinii si in cazul unui impact frontal sa nu blocheze usile - cerinta primordiala NCAP. O alta cerinta este aceea ca "plasticul"" sa fie unul casant...adica sa se faca tandari in cauza unui impact.

Masinile low cost (loganul spre exemplu) mai au aripi de tabla pentru ca sunt mai ieftine de cat cele din ""plastic"".

CT 10 VWP - te-ai intrebat cat ar cantari spoilarul de la passatul tau daca l-ar face din tabla de otel de 10 :) ?... ca sa fie "solida""?

Iata un filmulet interesant despre ce inseamna ""disiparea energiei"" generata in urma unui impact... fff interesant:

Modificat de ncristi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Studiu de caz:

- motor pornit, RCD300 porneste singur (normal)

- motor oprit, contact luat, RCD300 se opreste (normal)

- motor repornit, RCD300 ramane oprit! (trebuie aprins manual)

INTREBARE:

Daca nu l-am oprit eu - din butonul ON/OFF - inainte sa opresc motorul, de ce la repornire, casetofonul nu porneste intotdeauna!?

(acestul lucru se intampla rar, dar se intampla si ma deranjeaza)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cezar bcs am

27.000 km, din august 2007, fara probleme

nu se pun - parbriz crapat si proiector ceata dreapta cratat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!