Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

rotile cu depunerri 100%

lasa volantul ca deja ma-ai speriat... doar ai dsg...

Mai intra pe la o spalatorie si rezolvi problema... eu in Luxemburg am platit 40 de euro sa imi curete jantele de nisipul cu sare de pe autostrada crezand ca nu-s echilibrate bine rotile.. cand puteam da 8 la o spalatorie... zdamasii... :10[1]: mi-a scapat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Passat 2.0 Tdi, 140 CP, cu filtru de particole.

Dimineata cand este foarte rece si nu tot timpu dupa pornirea motorului se aude cateva secunde o batae la motor.

Deci dupa ce se incalzeste motorul nu se mai aude nimic. Cei de la VW au ascultat motorul si au zis ca totul este ok si ca motoarele pompa disel asa trebuie sa faca cand sunt reci. Masina este adusa din germania si a avut ulei mobil 1, iar eu i-am pus acum castrol 50700 pt filtru particole. Poate sa fie de la ulei, pompa de motorina?

volant trebuie sa se bata si cand e motorul cald si cand este rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volantul se aude mai tare cand motorul este rece, daca turezi f putin motorul bataia nu dispare?

Acelasi lucru trebuie sa se intample si cand calci ambreiajul!

Daca are simtomele astea este volant, cel putin la mine asa face, nu se aude tare insa daca esti atent sesizezi acea bataie, mai ales in zilele reci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

este normal un consum de ulei de aproape 3 litri intre schimburi? (passat b6 2,0 tdi 140 cp 2008 30 mii km);am avut un a4 b7 2,0 tdi 140 cp,si mai inainte un passat b5 1,9 tdi 100 cp, si completam si la alea,dar parca nu chiar asa de mult!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de completat: de cand fol Castrol Edge; dupa 10,000 km am completat doar cu 200-300ml (nu am asteptat aprinderea becului am completat preventiv dupa verificarea jojei). Anterior am avut CAstrol TXT si am completat in 15,000km cu approx 1L !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B6-le mananca mult ulei pana dupa un anumit numar de km...60-70 mii mai exact. Intr-adevar, de 2 schimburi si eu folosesc edge 5w-40 si se simte diferenta, consuma mai putin. Si oricum, tocmai am facut 65000 km, deci se poate sa fie si asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm cele spuse de colegii de mai sus. Cat timp mergeam cu uleiul din reprezentanta, Castrol TXT, imi consuma pana in 1.5 l la 15k km. De cand am trecut pe Castrol Edge mi-a scazut simtitor consumul, la 800 ml, toate acestea la un stil de codus sportiv; masina "simte" zilnic peste 4000 turatii.

Modificat de Andrei2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm cele spuse de colegii de mai sus. Cat timp mergeam cu uleiul din reprezentanta, Castrol TXT, imi consuma pana in 1.5 l la 15k km. De cand am trecut pe Castrol Edge mi-a scazut simtitor consumul, la 800 ml, toate acestea la un stil de codus sportiv; masina "simte" zilnic peste 4000 turatii.

multumesc pentru informatie.cei de la reprezentanta din Cj baga ulei Mobil S;ai putea sa-mi dai denumirea completa de la Castrol Edge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva ce "cheie" trebuie pentru a strange suruburile de fixare a scaunului?

Pentru ca ultima ghidusie (inlocuit cablu airbag lateral dreapta) a dus la slabirea lor.

De ce?

pentru ca maimultele din service (tess brasov) NU LE-AU STRANS!

Astfel incat, dupa ce le-am strans cat am putut cu mana, acu caut o cheie in "stea" sa le strang cum ar fi trebuit sa le stranga aia..

..si eu care m-am bucurat ca am "reducere" la manopera ca am luat masina de la ei..

Credeam ca reducerea la manopera vizeaza pret..nu ca reduc din operatii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sunt nou posesor de Passat B6 2.0 TDI 4Motion si nu stiu daca e o problema sau nu, nu am mai condus diesel pana acum, dar se simte o trepidatie la pedala de ambreiaj, cand o apesi foarte putin, cand o apesi de tot trepidatia dispare!

:icon_thumleft: : Nu ma lasa sa schimb la profil modelul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normala acea trepidatie, nu ai de ce sa iti faci griji!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !Sunt nou pe aici,si am si eu o problema nu foarte mare.

Se poate sparge vasul pentru lichid de parbriz usor?Mentionez ca nu s-a spart asta iarna cand erau -20 grade ,nu am lovit masina,nu pot sa imi dau seama ce are.

Pun in el lichid si in 24 ore ma anunta BC ca nu mai are lichid,nu am spalat geamul.

Sper ca am postat unde trebuie,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul Sarstiuc

Problema: Mi s-a ars becul faza scurta; Am scos becul faza scurta, m-am dus in magazin sa imi iau altul si cand m-am intors sa il montez am vazut ca nu (mai) am sarma otelita ce tine becul... (Probabil l-am pierdut pe drum). Aveti idee unde gasesc sa cumpar unul ASAP?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, si doar din ce stiu eu siguranta aia e un subansamblu al farului si mai greu sa il iei de la un magazin oarecare.n-am vazut-o ca reper separat nicaieri, si am schimbat 2 faruri pana acum...S-ar vinde farul intreg, deci cu tot cu ea. ASAP probabil inseamna maine,deci cred ca la vreo reprezentanta, sau un parc de dezmembrari, in cel mai rau caz, ai gasi doar siguranta. Ciudat e ca a cazut pt ca e agatata destul de bine in 2 urechi de plastic in soclul becului...

Modificat de obsess3d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma citez singur ca imi e lene sa scriu iar povestea

''Revin cu toate ca am crezut ca nu o sa ma mai plang pe aici...pe scurt motorul nu avea demaraj ,dupa cateva zile a crapat pompa joasa presiune la 61000 km,chemat platforma, schimbat pompa,am aruncat si motorina care era cam suspecta ,tulbure si spumoasa ,filtru,bujii filtru aer diagnoza VAG totul ok.Plec cu masina in concediu de Revelion cosmar....tot fara demaraj ...Oare am luat iar tzeapa cu motorina ?Schimb iar filtru motorina si tipul de motorina tot asa merge..nu sare de 3000 ture nici s-o omori,trepideaza usor intre 2300 si 3000 si cam atat...am o sareta scumpa si ma fugaresc baietii cu Matiz prin oras:))))'' inchei citatul.

Ma duc la service reprezentanta Bacau(dar nu vw ,din acelasi grup) si colegii de pe forum aveau dreptate....turbo nu este in parametri.. recomandarea a fost inlocuire turbo sau curatat (schimbat )geometrie variabila...ok zis si facut contactez pe cineva din suceava care face asa ceva (in bacau pauza nimic zero in reprezentanta nu se face domnu asa ceva punem numai nou)..pana sa ajung la Suceava ma duc la Iasi cu treaba si surpriza motorul trepideaza foarte tare la cald la ralanti...ma rog sun la reprezentanta vorbesc cu oamenii....e blocata pe deschis geometria variabila si de asta trepideaza...ok ma duc la suceava curat turbo,merge mai bine ,scade consumul.trece de 3000...dar numai in treptele 1,2,3...in 4,5 maxim 3300 si tras tare de ea....inutil sa zic ca trepidatia nu a disparut...azi am fost iar.... turbo nu e in parametri si....trepidatia e de la volant(wtf????).BRE ( ca mircea radu) cum adica am adus masina la voi fara trepidatii si o iau cu?cum se strica fratilor volant peste noapte?iar omul cu turbina de la suceava avea tot interesul sa schimbe geometria variabila daca era cazul ca doar lua mai multi bani

In concluzie stie careva un service bun in Bacau?Va multumesc pentru sfaturi...uite ca masinile stricacioase te fac sa cunosti oameni noi si de treaba :offtopic: :))

Modificat de puras79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu, trebuia sa schimbi turbina din prima. Faptu ca ai mers cu el in conditii de lesineala nu i-a facut prea bine motorului. Iti pot recomanda un service la Ramnicul Valcea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine atunci cand schimb viteza intr-o treapta superioara si apas pe acceleratie mai tare, masina incepe sa vibreze tare, am senzatia ca de la motor vine acea vibratie, e o vibratie de 3 pistoane in loc de 4 ca sa ma explic cat de cat. Aceste vibratii accentuate se aud mai tare la treapta 4 si mai tare la treapta a cincea. E posibil sa fie de la volant sau ambreiaj. Cum se testeaza daca e volant dusa sau ambreiajul? sau vreun injector?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce turatie schimbi viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 2500 rot, dar si dupa aia , daca apas acceleratia mai tare incepe sa faca asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poveste trista cu Passat B6 2.0 TDI PD (BKP) 140 CP - 71000 km - an 2006:

Salutare la toata lumea.

Va povestesc si eu ce mi s-a intamplat in seara asta, in speranta ca ma poate ajuta cineva cu o incurajare, un sfat, o presupunere, orice.

Here goes...

Am plecat azi cu masina de pe la autogara Filaret, am mers pana la Romana si ma indreptam spre Tineretului (cativa km).. Imediat dupa semaforul de la Budapesta, plec de pe loc, dau a 2-a, a 3-a si merg asa cu 50-60 la ora. Peste 2-3 sute de metri, scot din viteza ca era rosu la alt semafor, se face verde si dau sa bag iar in viteza...in acel moment (sau putin inainte sa bag in viteza) imi moare motorul (deci in mers).

Dau sa pornesc motorul, bateria invarte dar motorul nu porneste. Imi zice 'AFS innoperational.Check Manual' pe display. Gugalesc pe telefon repede ce e cu AFS asta si e ceva cu sistemul de iluminare dinamica ( am bi-xenon cu faruri directionale). Intr-adevar, farurile erau moarte. Totusi, motorul nu porneste.

Sun la VW Asistenta (9445 parca) si imi zice nenea ala (dupa ce ii povestesc tot) ca ori:

a. S-au ars xenoanele (sau ceva la ele) si cumva, printr-o greseala, nici comp de bord nu mai da comanda de pornire (injectoare etc) desi nu prea se intampla asa.

b.A aparut o eroare temporara in calc de bord

c. (Doamne Fereste!) S-a ars calculatorul.

Imi zice sa ii scot bateria 3 minute si daca apoi porneste bine, daca nu sa chem platforma. Scot bateria, constat ca acum merg xenoanele...dar motorul IOC!. Nu mai zice nimic de AFS dar ramane aprins becul cu semnul exclamarii in timpul tentativei de pornire. Am lasat-o unde era (ma rog, am scos-o de pe drum) si ma duc maine dimineata sa vad daca porneste.

Aveti vreo idee de la ce e? Mentionez ca nu are pompa de motorina schimbata si stiu de problemele cu pompa la acest model....si mai mentionez ca incep sa prefer sa fie pompa deoarece in cazul asta am inteles ca scap cu undeva la 10 milioane si ma rog, rezolv problema(sa zicem ca am avut in vedere faza cu pompa inca de cand am luat masina). Parerile sunt binevenite :cool:

Va mai plictisesc cu doua aspecte:

1. Tin sa ii multumesc masinii (sau poate e pe dos faptul ca ma bucur la asa ceva dar in fine) ca a decis sa "moara" la viteza mica (nu in vreo depasire), in oras, pe un bulevard larg (si cu locuri de parcare :lol: ), cu o saptamana inainte sa plec cu ea spre Viena si VW pentru faptul ca mi-a raspuns cineva la numarul ala scurt la ora 23 sambata seara , si m-a ajutat cum a putut.

2. A oprit langa mine un tip cu o masina de tractare (independent) foarte de treaba, care mi-a dat cheie de 10 pentru scos borna de la baterie, m-a ajutat sa o imping si fara sa bata apropouri (ii multumesc) si care mi-a zis ca are un amic care lucreaza la porsche pe care il pot suna (mi-a dat nr) sa vina cu calculatorul sa imi faca ad-hoc un diagnostic pe baza caruia sa ma decid daca o sui pe platforma, unde o duc etc. Eu as zice sa il sun pe acest om... voi ce ziceti? risc sa fie vreun sarlatan sau sa strice si mai mult?

Multumesc anticipat,

Radu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Service autorizat VW, o platforma pentru Bucuresti costa 100-150 ron pana la un service autorizat.

Stiu costa mult, eu daca ar fi masina mea as duceo la un service autorizat.Nu dati cu parul dar eu cand am avut probleme cu directia doar in service autorizat am rezolvat.Cu toate ca am fost cu ea si la un atelier de baieti priceputi, nu sa reusit ceva pentru ca masina trebuia resoftata si rescrise cheile.

Cel putin acolo o sa imi zica ce trebuie facut.Daca nu imi convine pretul pot sa o iau pe platforma si sa o las in alt atelier pentru reparatii.

Poate te ajuta cineva de aici cu o diagnoza , si asa iti poti face o idee despre defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult lui pronet pentru ca m-a ajutat cu diagnoza.... intr-un final am ramas fara erori pe calculator (in afara de niste vrajeli la geamuri) si trag nadejde ca e pompa de motorina deoarece nici nu se aude cand pun contactul ca ar trage combustibil (cum se auzea in mod normal).

Maine ma duc cu un torx sa vad daca am motorina in filtru. Daca nu am, e clar ca e pompa si o schimb. Daca am motorina in filtru, chem platforma si o las pe mana destinului (porsche).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!