Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Revin asupra acestei probleme care nu mi-a fost rezolvata.....in treapta a 4-a si numai in aceasta mi se intampla sa simt vibratii in schimbator si trepideaza maneta intre 1900-2400 turatii sau cand o las in frana de motor la o turatie mai joasa.Masina are 55000km , nu merg subturat si mi s-a spus la service ca nu e volant si nici tampon la motor respectiv cutie......ce poate fi? ma puteti ajuta cu un sfat...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am patit o chestie ciudata (pentru o masina normala, nu si pentru un Passat):

- prima pornire...putin groaie dar a luat-o

- dupa un drum scurt de 5 minute, am oprit, iar cand m-am intors (adica vreo 10 minute mai tarziu) masina nu a mai vrut sa porneasca decat la a treia cheie. motorul invartea, deci exclus sa fie baterie, dar parea ca parca nu ii da scanteie.

- dupa ce a pornit...motorul era destul de zgomotos, am avut senzatia ca si cand acceleram brusc parca nu mergea lin

Sa miroasa a schimb de injector sau vreo bujie?

Nu mi s-a mai intamplat sa nu porneasca masina, zgomotoasa...a mai fost.

Mentionez ca am 53.000 km si motor BMR. Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil pomba de motorina din rezervor sa nu trimita motorina in filtru...

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de motorina a fost schimbata. Ce-i drept, acum vreo 2 ani. Rezervorul este putin peste sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Jargy...cam asa am patit si eu, doar ca trepida toata masina, nu numai maneta de la schimbator...cum am mai spus, poate fi motorul in limp mode, sa fie un injector bagat prea mult/prea putin(in cazul in care ai umblat pe acolo recent), ori sa nu aiba motorina suficienta...

@Groove - exact asa am patit si eu, prima oara la OMV am oprit si cand am vrut sa pornesc a luat-o la a 3-a cheie. Dupa aia a mai facut o data si dupa aia a inceput sa faca asa in mijlocul drumului...adica murea motoru, ma opream, la a 3-a cheie o lua. Ce au descoperit baietii? O pasta neagra in rezervor, asa...fara numar, pompa nu mergea in mintile ei, adica mi-a aratat, in functie de pozitie masina pornea..sau nu, si aveam toata rampa de injectie semi-infundata, deci nici nu ajungea motorina la injectoare si de-acolo si trepidatia de care m-am plans atata timp.

Deci sugestia mea ar fi sa faci o verificare a sistemului de injectie ca sa nu mai strici Doamne Fereste si altele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am nici o trepidatie. Sa inteleg ca e de la calitatea slaba a motorinei? Bag numai de la OMV, cea mai scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tot ceea ce este scump este si bun... Motorina poate fi proasta din cauza depunerilor (in timp) in rezervoarele statiei (rugina, apa, impuritati).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta stiu, ca nu tot ce este scump este neaparat si bun, dar...este un mic criteriu de departajare in cazul combustibilului.

Majoritatea recomanda OMV-ul. Cred ca o sa incerc o perioada motorina top euro 5 de la Petrom si de la o statie mai mare, nu una de cartier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Groove, iti recomand sa cureti rampa de injectie. Legat de problema de pornire, ai incercat sa pui Vag-Com-ul pe masina si sa masori debitul la injectoare?

Legat de motorina, eu pun numai de la OMV sau PetromV, Sprint Diesel si intotdeauna de la statii mari.

Modificat de animalutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi mi s-a intamplat prima oara. Nu am apucat sa pun Vag-Com pe ea, nimic. Intre timp am bagat niste motorina Alto de la Rompetrol. Cica ar fi mai buna. Nu stiu ce sa mai cred.

Rampa de injectie presupun ca nu e tocmai usor de curatat...va trebui sa apelez tot la un service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Jargy...cam asa am patit si eu, doar ca trepida toata masina, nu numai maneta de la schimbator...cum am mai spus, poate fi motorul in limp mode, sa fie un injector bagat prea mult/prea putin(in cazul in care ai umblat pe acolo recent), ori sa nu aiba motorina suficienta...

Pompa de motorina am schimbat-o acum 2 saptamani si nici o schimbare iar la injectoare nu s-a umblat!Nu stiu la ce varianta sa ma mai gandesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Groove - eu iti spun din experienta, rampa de injectie nu e asa o pacoste de curatat...trebuie sa schimbi automat filtrul de motorina, deci...100-150 de lei, iar pentru restul un aditiv care la Brady m-a costat 85 de lei si manopera inca vreo 40-50 nu stiu exact...deci vine undeva pe la 250 de lei, maxim.

Oricum, cat de repede poti, porneste-o si pune Vag-ul pe ea sa vezi valorile injectoarelor cum sunt, asa o sa iti dai seama mai repede.

@Jargy - eu am patit sa imi comande un injector nou nout care era defect de fabrica. Poate si pompa ta are defect de fabrica sau poate nu este montata bine, ar putea fi legat tot de rampa de injectie, e ceva comun la Passat din ce mi s-a povestit la cele 4 service-uri prin care m-am plimbat incercand sa aflu ce are masina de trepideaza asa...

Oricum, mult succes amandurora in rezolvarea problemelor si la costuri cat mai mici ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am alimentat de la Rompetrol nu mi-a mai facut probleme. Credeti ca pot fi si bujiile de vina? Daca da, exista vreo modalitate sa-mi dau seama daca bujiile sunt "afectate"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ai pus alto sau efix? Daca pleaca acum lejer e clar ca a fost motorina proasta... De ce nu incerciu niste aditivi de curatat injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve! Am si eu o intrebare: cand resetez consumul sau kilometrii parcursi de pe display 1, e normal sa se reseteze si de pe 2? La golful care l-am avut nu se intampla asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista vreo modalitate sa-mi dau seama daca bujiile sunt "afectate"?

Ia vezi aici

Modificat de Cristi_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Cristi. Ca sa raspund celuilalt coleg: de cand am pus de la Rompetrol nu am mai avut probleme. Am pus Alto 55, chiar daca la Efix gaseai o descriere de toata frumusetea si la Alto era scris doar Motorina Euro5. Cred totusi ca bujiile trebuie sa le schimb. Face 4 ani masina si 54.000 km. Sper doar sa ma mai tina pana la revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred totusi ca bujiile trebuie sa le schimb. Face 4 ani masina si 54.000 km. Sper doar sa ma mai tina pana la revizie.

Stai linistit, ca te tin. Eu am masina tot de aproape 4 ani si am 109.000 km si nu am schimbat nici o bujie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 167.000 km si sunt cu bujiile originale. Si masina are 4 ani si 3 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci sa inteleg ca a fost DOAR de la combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur e combustibilul de vina. Bujiile incandescente tin mult mai mult decat ai tu cu ele.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca una noua. vibreaza f tare dar la viteza peste 60. sa fie volant? daca da la cat sa ma astept sa coste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e cumva de la roti? cu zapezile astea e posibil sa ti se fi depus gheata pe interior si nu mai sunt echilibrate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea a avut un moment din acesta. Tremura la viteze de peste 90. Simteam si in volan, insa a disparut subit. Mai mult ca sigur a fost ceva gheata pe roti, desi initial ,am crezut ca au cazut plumbii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan nu se mai aude/simte, dar a coincis cu o trosnitura si am crezut ca m-a lasat ceva. Va tin la curent cu vesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!