Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Cloncanitul metalic la relanti pe loc nu prea ar avea de la ce altceva sa fie. Daca e in mers, mai exista varianta unui suport de motor sau a unei probleme la planetare. Eu cred ca au mirosit ei ca e volant si nu vor sa o schimbe. O intrebare, mai ai garantie la masina?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E plin youtube-ul de filme despre broken Dual Mass Flywheel (DMF). Poate te identifici intr-unul din urmatoarele:

volant stricat:

volant bun:

volant suspect la Jetta - zgmot la relanti:

Nu suntem toti mecanici, dar cu un sfat tot il putem ajuta pe coleg. Decat sa se trezeasca cu o caruta de bani data pentru o piesa care nu era stricata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pe loc cu ambreiajul calcat cloncane eu as tinde sa cred ca e de la volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cloncane pe loc, si cu ambreiajul calcat si nu. Daca o turez foarte foarte putin, nu se mai aude. Si daca ii dau "sprituri" sa zic asa, la revenirea spre relanti, aproape de turatia de relanti cloncane foarte tare. Ca si cand ar intra, la turatia aia ceva in trepidatie. Si, de cateva zile, odata cu incalzirea vremii, se aude si in mers, cand vin in frana de motor, nu fortata, ci undeva intre 2000 - 1500 de ture. Se aude cloncanitul metalic, care scade in frecventa odata cu scaderea viteze. Si acum, zilele astea cand a fost foarte cald, simt ceva vibratii si in pedala de ambreiaj, in mers, cand schimb vitezele de la mic la mare. Dar tot cloncanitul asta nu se aude cand e motorul rece, doar cand e cald spre foarte cald. Asta e una din dileme.

Acum, cu volant data jos. Am vazut ca au tras de ea, dar se invarte relativ greu si foarte putin, cateva grade. Mecanicul zice "2 dinti". E normal asa?

Garantie la masina nu am, deci ma costa. Problema e ca cei din service pur si simplu nu vor sa schimbe volant, zic ei ca nu e de acolo, desi in rest am schimbat tot: rulmenti in cutie, rulment de presiune, disc de ambreiaj, etc. iar zgomotul a ramas perfect acelasi.

Acum am vizionat linkurile puse de colegul clau 75. A mea este undeva intre cele doua, buna si rea. Nu se invarte nici asa de usor si mult, dar nici atat de fixa ca cea buna. Intre.

Iar zgomotul este aproape identic cu cel de la yetta, dar mai rar, nu una intr-una ca acolo. Si parca ceva mai "plin" ca de metal plin. La yetta imi pare mai spart, dar seamana foarte mult.

Modificat de omydee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer si la mine se aude aproximativ la fel ca la Jetta aia, dar in rest nu am nici o problema. Cand motorul se incalzeste, nu se mai aude zgomotul respectiv.

Modificat de GRooVe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei, aici e buba. Din cate am citit pe aici, cam la rece fac toate volantele zgomot, apoi dupa ce se incalzeste motorul, la multe zgomotul dispare.

La mine e exact pe dos, cand e rece nu se aude nimic, iar dupa ce se incalzeste, cloncane groaznic.

Oricum, azi am comandat volant, maine o monteaza pe masina. Sper din suflet ca asta sa fie cauza si sa nu mai am probleme. Ca daca tot asa face, dupa ce am bagat in ea peste 50 de milioane, ii dau foc la modul cel mai serios. O las acolo, in service, nu o mai iau. Faca ce vor cu ea. Experiente, etc. Si am sa incerc sa uit ca, pentru o luna de zile, am avut Passat. Ma intorc la Logan sau Aveo. Masinile astea doua le-am avut inainte, si nu am avut probleme cu ele, ever.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omydee, din ce an e masina ta si cati km are?! Daca ai luat-o SH, cunosti istoricul complet al masinii? Dupa ce schimbi volant, probabil o sa dispara sunetul acela agasant. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este din 2006, si are 120.000 km. A fost cumparata de la Cardinal Ploiesti, masina de firma, km facuti in tara, prea mult din istoricul masinii nu cunosc. Am cartea de service in care scrie schimburile de ulei si consumabile etc., plus schimbat turbina la 60.000km. Si cam atat.

Am cumparat-o acum aprox o luna, de la o cunostinta, care o avea pusa in vanzare direct de la Ploiesti. Si cand am cumparat-o am mers cu ea, dar era rece afara si nu am auzit nimic suspect. Problemele au aparut odata cu incalzirea vremii. Sper din suflet sa fie volant. Ca nu mai bag niciun ban in plus, o vand asa cum e, daca o ia cineva.

Ghinionul meu este ca am intrat pe forum dupa ce am luat-o, si asa am aflat ca este BKP, si m-am ingrozit de ce am citit aici. Sincer, nu stiu ce sa mai zic. De o viata intreaga mi-am dorit o masina nemteasca, si cand in sfarsit am ajuns sa iau una, uite cu ce m-am ales. Sunt ingrozit de cate probleme are tipul asta de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti poti da seama cat de bine manajata este o masina de firma mai ales la noi in tara.

Iar in legatura cu cloncanitul ala la rece, poate sa fie usor confundat cu suntel specific unui motor PD, care la rece este zgomotos, zgomot produs de tacheti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

Am scos masina din service. Cheie, pornita si luata la forja spre Predeal in sus. Am avut senzatia ca m-am urcat in alta masina, nu in a mea. Nu se mai auzea niciun zgomot, nicio bataie sau alt huruit pe care inainte de a schimba volant am crezut ca sunt normale. Asta a fost, amarata aia de volant. Aia a fost cauza tuturor zgomotelor si cloncanelilor care le aveam inainte. De acum inainte, ce sa zic... Talpa si forja, evitat mersul subturat si sper din suflet sa nu mai am si alte probleme. Multumesc mult tuturor celor care m-ati ajutat, cu un sfat, cu o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca s-a rezolvat!

Nu ne spui si niste preturi la piese si la manopera?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti spun eu pentru ca am aceasi problema.

Diagnosticarea a fost circa 1200 ron.

Asta include dat jos puntea fata si cutia, verificat ca are joc volant, montat totul la loc si reglaj directie.

Eu am facut doar constatarea, n-am inlocuit volant.

volant costa circa 3900 ron pentru masina mea.

Deci daca faci totul la dealer, undeva la 5500 ron cred-ca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne Dumnezeule, ce preturi sunt alea? Pai zici niste sume uriase acolo. Nici vorba de asa ceva.

Ca sa ajunga la volant nu trebuie sa-ti dea nicio punte jos, ci se desfac planetarele si se da cutia jos, cu tot ce presupune asta. Pentru volant am avut de ales intre 2 variante: Luk la 1400 ron sau Sachs la 1500 ron. Am mers pe a doua varinata. Iar manoperaa fost aprox.400 ron, dupa normativele loc. Cam 6 ore de lucru, dar asa, din pllin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am problema asta cu volant... am vazut niste preturi in jur de 1300 de lei...dar cred ca am voie sa zic unde... oricum manopera in jur de 200 ron deci m-ar costa undeva in jur de 1500 de lei... cea care am vazuta e marca SACHS..am auzit sieu ca e mai buna marca asta...

in alta ordine... mai am problema cu navi si carkitul ... atunci cand conectez telefonul in carkit si selectez butonul"tele" de pe navi..imi arata "no active call" din ce am mai citit pe aic.. ar fi ca navi nu ar fi conectata la carkit... poate stie vreunul dintre voi daca e sigur asa.. si cam ce ma de facut ?

multumesc..si daca nu am postat bine...rog moderatorii sa-mi spuna unde..

stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la luuuuuuuuuuuuuuuuungaaaaa mea lista deeee va rog sa adaugati si un switch de pedala de frana.

Cost cca 100 ron, da' nu se gaseste pe nicaieri asa ca tre comandat

Simptome?

Stopurile raman aprinse permanent odata cu pornirea masinii, indiferent de pozitia pedalei

martorul ala galben in forma de spirala aprins si clipitor

Engine fault workshop pe bord

si mai ales, cea mai nasoala, compul taie injectia cand i se scoala, ca i se pare ca apas frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne Dumnezeule, ce preturi sunt alea? Pai zici niste sume uriase acolo. Nici vorba de asa ceva.

Ca sa ajunga la volant nu trebuie sa-ti dea nicio punte jos, ci se desfac planetarele si se da cutia jos, cu tot ce presupune asta. Pentru volant am avut de ales intre 2 variante: Luk la 1400 ron sau Sachs la 1500 ron. Am mers pe a doua varinata. Iar manoperaa fost aprox.400 ron, dupa normativele loc. Cam 6 ore de lucru, dar asa, din pllin.

Depinde si de motor/cutie cred-ca.

Volant la volksparts este 2680 ron; deci considerabil mai ieftin decat la dealer, dar nu se apropie de preturile mentionate de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mama omide.. ce e de facut? te vad satul cat ai bagat in masina aia.si bani si altcv : :blink:

te inteleg perfect :P

mai nou in viteza a 5`ea aud in vajait cand o las in frana de motor. Ce sa fie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa fie..

Data viitoare o sa imi cumpar masina doar cand apare generatia noua a aleia pe care o cumpar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problemele bietului passat....ma duc in service si pe tester multi-diagno apare eroare senzor presiune combustibil...domnu trebuie schimbata pompa de combustibil...zic nene e noua are 2 saptamani si masina tot nu trage...la 3000 ture moare...pai sa vedeti ca ai schimbat numai corpul pompei..pompa originala are si suportul de plastic si filtre etc...inghit galusca scot 1000 ron....se monteaza pompa noua....plec in probe si surpriza...nu merge..mestec un dicarbocalm...ma duc la sef service scoate banii din casierie si ''veniti sa lasati masina o zi la noi ca poate e arborele cotit si ar mai trebui schimbate o ring-urile de la injectoarele 1 si 4 ca pe tester arata tensiuni diferite unul -1,3 celalalt +1,3''....zice-ti si voi pe cineva cu vag in bacau ca simt ca tampesc...in 3 service dintre care o reprezentanta nimeni nu e in stare sa zica ce are masina.A am uitat ieri si-a revenit am facut 100 km si a mers f bine...oare azi cum o sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puras79 : motorul tau daca trage pana la 3000 si apoi moare, inseamna ca merge in limp mode...si asta poate sa fie din numeroase motive, dar unul des intalnit e injectia...un injector bagat prea mult/putin (colegul animalutz asa a patit), sau un injector prost de fabrica (cum am patit eu)...du-te peste ei si spune-le sa iti desfaca toate injectoarele si sa le puna la loc, corect, sa vezi daca merge asa. Ca si eu si animalutz am asteptat cam o luna, poate chiar mai mult pentru ca nimeni nu isi dadea seama ce au masinile.

Oricum...succes, si sa ai o reparatie cat mai ieftina si mai rapida :)

Daca stau bine sa ma gandesc, asta ar trebui sa uram tuturor care isi cumpara Passat...

Modificat de Calin.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Calin Multumesc de sfaturi...incerc si asta cu o ring si injectoare...acum am venit de pe drum si a mers iar bine...am inteles ca se vor reduce din trepidatii odata cu schimbarea o ring-urilor....un dicarbocalm si mergem inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai pentru ce puras...succes cu masina si sper sa o rezolvi cat mai repede si cu cat mai putine cheltuieli...

Acum, continuam episoadele din seria "The Adventures of being a Passat B6 owner". In seara aceasta, cand am plecat spre casa de unde eram...celebrul sunet de avertisment si-a facut aparitia : "Oil senzor workshop". Intrebarea ramane care din ele, cel de nivel sau cel de temperatura? Si cam cate sute de lei mai costa si astea? Aveti careva idee, vi s-a intamplat?

In fine, maine pun vag-u pe ea sa vedem ce parere are si el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi face figuri butonul de reglat minute, cand il apas uneori nu se intampla nimic, uneori dupa o apasare cred ca ramane conectat si incep minutele sa curga...zici sa sunt in masina timpului...

Cum se desface plansa de deasupra ceasurilor? sa desfac bordul sa-l schimb, cred ca am sa le schimb pe toate, preventiv...exista vre-un tutorial pe undeva?...cred ca-l mai las asa o vreme, la cat este de frig afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun...super informatii, nu prea stiu germana, dar am vazut ceva poze...sunt cleme elastice...cum se mai incalzeste un pic, il "operez"

multumesc pentru info

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!