Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

In legatura cu planetarele si tot felul de zgomote..dupa ce am cumparat masina la vreo trei zile mi se pare ca aud un clinchet metalic ciudat..dubios era ca se auzea numai la viteza mica la plecarea de pe loc...dupa nenumarate chinuri si ganduri (ce jaf am cumparat )si nenumarate pareri(ba flansa amortizorului,ba placutele,planetarele,ba aia ba aia)si devize facute de tot felul de nea caisa din reprezentante...am apelat la un bun prieten cu un service fara pretentii...Raspuns? un plumb de roata dezlipit care facea zgomot pana forta centrifuga il tinea lipit de cauciuc...deci uneori mai scapi si ieftin....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina sta in parcare, are alarma dar nu din aia cu supraveghere de interior, deci numai activata de deschiderea usilorsi alarma se porneste , asa, de capul ei dupa ce incui usile. poate cineva sa imi zica daca a mai avut promleme de genul celei cu care ma confrunt eu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o alarma Viper montata pe CAN, deci cu activare direct de pe cheia masinii. Are senzori pe usi si capota, senzor de soc si senzor de geam spart. Si mie mi s-a intamplat de mai multe ori sa declanseze aiurea. Si sigur nu era vreun factor extern, ca eram langa ea la 3 metri si ma uitam la ea (poate am eu privirea mai grea :D) . Si nu doar odata mi s-a intamplat. Acum de vreo luna si jumatate, vad ca nu a mai facut. Dar si eu as fi curios sa aflu o explicatie.

Modificat de alxrro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am trecut pe la reprezentanta si i-au faut teste peste teste

ziceau ca da ceva eroare"sporadica" la un senzor de sub aripa stanga fata

au verificat ceva contacte si la o testare ulterioara nu a mai aparut eroarea

deci, nimik exact

doar daca mai apare trebuie sa merg pe la ei sa o las sa dea senzorul jossa dea ceva gauri :) si sa vada daca e senzorul ok

astepet sa vad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0tdi 140cp BKP 4motion

Probleme cu injectoarele (2 schimbate in 3 luni)

Dupa alte doua luni a trebuit schimbat ECU

Motorul nu mai trage (parca nu intra turbina), isi revine dupa repornire

Acum mai nou se aprinde senzorul motor si apare mesajul EMISSION WOKSHOP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKD

schimbate:

volant

coloana directie+calculator comfort

planetara dreapta

tampon cutie viteze

injector una bucata

la 90 mii facuti pe drumuri civilizate e 2 much

super stupid

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR. 110 ron

Inca doua injectoare. cca 3000 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum mai nou se aprinde senzorul motor si apare mesajul EMISSION WOKSHOP

ai grija la motorina.... fara biodisel... am patit si eu dupa ce am alimentat in Austria la o pompa ieftina... era ieftina ca era biodisel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si motorinele de pe la noi au cam 4% biodiesel in compozitie.

Despre mesajul EMISSION WOKSHOP, acesta poate aparea din prea multe motive pentru ca sa ne putem da cu parerea. Cel mai sigur e sa faci o diagnoza la service.

De exemplu mie mi-a aparut de doua ori mesajul. Odata pentru ca se desprinsese un colier care fixa furtunul de la iesirea din filtrul de aer si a doua oara din cauza EGR-ului, pe care l-am si schimbat.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. La mine toate bune si frumoase, doar ca a inceput sa se exfolieze plasticul de langa contact, chiar deasupra cauciucului protector, desi am grija cand bag cheia sa nu zgarii/ating etc. Pur si simplu s`a exfoliat. Mi se pare cam aiurea avand in vedere ca masina a fost folosita 21 de luni si tinuta in puf (23k km). A mai patit careva? Se poate rezolva pe garantie?

:rolleyes: :icon_thumright: :icon_thumright: iata solutia ..

http://www.plastidip.com/home_solutions/Plasti_Dip

e o vopsea plastificata......

http://www.wip.bari.it/eBay/db/plastidip.asp

mai multe detalii....

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu toate ca am crezut ca nu o sa ma mai plang pe aici...pe scurt motorul nu avea demaraj ,dupa cateva zile a crapat pompa joasa presiune la 61000 km,chemat platforma, schimbat pompa,am aruncat si motorina care era cam suspecta ,tulbure si spumoasa ,filtru,bujii filtru aer diagnoza VAG totul ok.Plec cu masina in concediu de Revelion cosmar....tot fara demaraj ...Oare am luat iar tzeapa cu motorina ?Schimb iar filtru motorina si tipul de motorina tot asa merge..nu sare de 3000 ture nici s-o omori,trepideaza usor intre 2300 si 3000 si cam atat...am o sareta scumpa si ma fugaresc baietii cu Matiz prin oras:))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat si turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie motorul in limp mode dintr-un motiv sau altul. Nu apare pe scanare daca functioneaza asa. Intradevar, s-ar putea sa fie turbina de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa descrierea facuta mai mult ca sigur este turbina, care din cate stiu daca are probleme, intra in limp mode sau cedeaza definitiv, nu da nicio eroare pe VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va tin la curent la ultima verificare a fost primul lucru de care am intrebat...am fost asigurat ca turbina e ok...inainte de a pune motorina cu pricina masina a mers impecabil....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre ce motorina e vb sa ne ferim...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update asupra problemei mele cu trepidatiile. E clar din injectoare, nu se stie din care, aflu luni. DAR, pe de alta parte, masina mea a cedat din nou din cauza pompei de motorina, nimic nou pentru un Passat...si baietii mi-au aratat ce au gasit in rezervor...este ceva comparabil cu noroiul ala moale asa, un fel de pasta neagra...si era multa. Si asta a dat peste cap toata instalatia pe unde circula motorina, care a fost curatata.

Acum...masina mea a vazut cel putin in ultimii 2 ani numai rompetrol...poate foarte rar un petrom, dar nu suficient cat sa cauzeze ditamai depunerea pe rezervor. Am inceput sa am semne de intrebare asupra motorinei "bune" de la Rompetrol, de care multa lume e foarte multumita(chiar si eu eram, nu pot sa ma plang)...ce pot sa zic? Ei recomanda OMV, pentru ca motorina cica vine din Austria (deocamdata)...le voi urma sfatul sincer, pentru ca am auzit multa lume laudand si OMV, pe langa Rompetrol.

Modificat de Calin.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de :P

Si eu am mers o scurta perioada de timp cu Efix Diesel de la Rompetrol, dupa care am alimentat doar de la OMV cu Sprint Diesel. De aproape 3 ani de cand am masina, 95% a "papat" doar Sprint Diesel si nu a "sughitat" deloc. Nu am bagat niciodata de aceea mai scumpa, nu mai stiu cum se numeste, Premium Diesel parca, deoarece in primul rand mi se pare scumpa, in al doilea rand era destinata motorizarilor Euro 5, in prezent celor Euro 6. Oricum din cate stiu doar aceea mai scumpa este importat de la austrieci, Sprint fiind produsa la noi si aditivata in statie. In orice caz eu sunt f multumit de Sprint Diesel. Bine, nu se compara cu ce iau din Austria si Germania de la Shell sau orice alta benzinarie, acolo fiind intr-adevar calitate mult mai buna decat la noi, simt ca e alta masina cand merg afara :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. kong Relevanta 0 de unde...oricum daca auzi pe la combinatorii de 'gaz' ca au de la firma x sau y fereste-te sa mai pui de la respectivele benzinarii din oras....stocul lipsa de motorina e 'indoit'cu produse indoielnice incepand cu apa si terminand cu produse petroliere inferioare....asa ca nu are rost sa zic un nume de firma...depinde de la oras la oras cum se fura de ;a statie la statie... scuze de off -topic

Modificat de puras79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: Rompetrol si-a creat faima in perioada cand avea parteneriat cu OMV si aducea materia prima din Austria...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, azi dimineata am bagat masina in service si in 2 ore volant era data jos.

Acum, poate sa ma ajute cineva, sa-mi spuna cum trebuie sa arate volant, ce trebuie sa faca? Ca sa-mi dau seama daca de la ea aveam cloncanitul ala metalic si bataia? Trebuie sa aiba joc? Sau nu? Cum se verifica? Ca sunt in mare impas, deoarece cei din service ziceau, cu volant data jos, ca ei nu cred ca ar fi ea cauza. Nu stiu ce sa mai cred. Ajutati-ma va rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ai nimerit service-ul corect? Ca raspunsurile la aceste intrebari ar trebui sa ti le dea cei de acolo. Nu mi se pare normal sa umbli tu pe forumuri ca sa incerci sa iti dai seama cum ar trebui sa arate volant (Gizas! :icon_thumright: ).

Si daca vei primi niste raspunsuri ce faci, le tiparesti si te duci cu ele la service, va strangeti roata toti in jurul volantei si va dati cu parerea?!

Scuze de OT, dar nu am rezistat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai, omul vrea sa stie cum e treaba ca sa nu-l fraiereasca service-ul. Eu asta inteleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu stiu ce sa mai fac. Pur si simplu astia nu vor sa schimbe volant, deoarece am platit pana acum o gramada de bani pe rulmenti din cutie, etc, si s-a dovedit ca degeaba. Si acum, din cate vad, se feresc s-o schimbe si sa nu fie de la ea. Si am zis ca nu le mai dau niciun ban. Nu stiu ce sa mai zic si ce sa mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca nu ai ales service-ul corespunzator. Daca poti mergi in alta parte. Vezi in aria dedicata, ca poti gasi service-uri bune, unde diversi colegi au avut experiente pozitive. Citeste feed-back-urile.

overseas, nu cred ca doar din niste mesaje si o descriere de pe forum cineva care este zero in domeniu poate sa devina capabil sa diagnosticheze o volant si sa mai si sustina si sa aduca argumente in fata unor mecanici profesionisti (sau mai profesionisti ca el, cel putin teoretic :icon_thumright: ).

Prerea mea, nu am vrut sa fiu rautacios sau asa ceva.

Dar ii doresc colegului succes.

Modificat de alxrro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!