Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

da stiu ca si la mine trosneste bordul cand accelerez si cand franez dar la mine trosneala e de la torpedou pentru ca am apasat acolo si am accelerato si am franato de iau sarit capacele si nu a mai trosnit ia vezi poate tot de la torpedou e si la tine (la torpedoul din dreapta ma refer) si mentionez trebuie sa ti apasat mereu acolo ca sa nu mai trosneasca pentru ca daca iei mana trosneste iar, in cel mai bun caz pune pe cineva sa iti tina apasat in zona aceea si poate depistezi unde e buba

Modificat de cosmin25b
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, o sa verific si cu torpedoul, dar mie mi se pare ca trosneste consola centrala. Apropo, legat de problemele tale, confirm si calitatea slaba a vopselei :icon_thumright:, dar cu pornitul la frig nu am avut probleme, a pornit iarna trecuta la -20 de grade fara probleme, imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum pe mine ma enerveaza mai tare pacaneala aia de la climatronic decat trosneala

da asta mi se pare dubios de ce numai la frig se intampla poate o fi de la baterie oricum nu imi place zici ca e veche de 20 ani masina . in legatura cu trosneala aia depinde si de partile(zonele) in care sau slabit surubaraiele clemele sau in ce o fi el prins acolo

faza e ca dimineata ma urc in ea si cand dau sa pornesc par par par deabia o ia si pe urma o opresc si ii dau din nou si o ia imediat nu stiu ce o fi

Modificat de cosmin25b
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacaneala la climatronic apare si la mine dar rar. Nu ma deranjeaza fiindca imi aparea si la Mondeo mk3 :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema aparuta in dim aceasta cand afara erau -11C.: nu mergea climatronicul, in sensul ca nu baga aer deloc. nici o eroare in bord, toate ledurile indicau ca totul merge ok. Am repornit masina, repornit climatronicul, am verificat antigelul, am inchis/deschis AC, am "variat" intensitatea fluxului de aer, NIMIC.

Asa ca am plecat la job cu alta masina. Ceva sugestii, eventual rezolvari. mMentionez ca pana acum nu a mai facut aceasta schema si nici nu am avut anterior alte pb cu climatronicul. merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Climatronicul e complet mort ? Nu porneste deloc ? Seamana cu o problema de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU mi-am dat seama exact de dimineata si pe frigul ala nu sesizam mare lucru. Ideea e ca "vizual" pare a fi totul ok ; doar ca nu pare sa sufle aer mai deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, ajutati-ma!

Azi am ajuns in service, din nou. Dupa ce am schimbat toti rulmentii din cutie, disc de ambreiaj, rulment de presiune. Masina face exact la fel, cand e motorul cald. Clonc, dum, dum, dum, clon, cloc, dum, dum, dum... Am platit 3500 ron de pomana.

Scuze de onomatopee, dar nu stiu ce sa ma mai fac, nu stiu cum sa descriu zgomotul pe care-l face, undeva de la motor. Si uneori se aude cand calci pedala de ambreiaj, alteori se aude cand pedala nu este apasata. La relanti se aude. Daca cresti putin turatia, cloncanitul inceteaza. Se mai aude uneori cand o turez si ii scade turatia spre relanti, ca ceva care intra in vibratie.

Singurul lucru ce a mai ramas de schimbat este volant, dar nu stiu daca volant face astfel de zgomot. Nu stiu ce sa ma mai fac. Si mecanicii stau si se uita la ea, nu mai stiu ce sa zica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pricep la passat-uri dar la fostul Mondeo MK3 ce l-am avut astea erau simptome de volant dusa. La calcarea ambreiajului se auzea pe un chiuit subtire ba o bataie in ambreiaj. Eu tind sa cred ca e de la volant.

De ce au fost schimbati rulmentii din cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@omydee

Sa stii ca e posibil sa fie volant, cam asa face la Passat, de obicei cand e motorul rece totusi, cloncane si trosneste in toate felurile...acum nu stiu ce sa zic, trebuie probabil sa ai rabdare si sa vezi cum evolueaza...poate daca devine mai rau o sa isi dea seama si mecanicii ce are.

Asa cum am mai spus si eu sunt neajutorat complet, imi trepideaza masina in sarcina dintr-a 2-a incepand pana intr-a 6-a, si crescand treapta trepidatiile devin din ce in ce mai rare, adica parca da in nas cu totul...am fost si la Brady si la Midocar, la ambele cunosc mecanici, mi-au verificat masina, concluzia : masina nu are nimic...suporti, articulatii, etc etc etc...pana si arborele cu came l-au verificat...nici eu nu mai stiu ce sa fac, astept sa pice piesa care cauzeaza asta :| Pana atunci imi ia o eternitate sa ajung la 60 km/h, ca sa nu trepideze...si nu pot pleca din Bucuresti cu ea asa cum voiam...

Anyone opinions?

Merci anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@omydee, la tine volant.

@Calin. la partea de injectie, respectiv distributie, ti-a verificat cineva masina?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trepidatii de genul acesta pot fi cauzate si de o problema la planetara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@danmatyas, planetara iti croncane atunci cand accelerezi in curba, nu mereu. De altfel, la planetare nu prea au fost probleme, in schimb la volant cu duiumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'animalutz'

@omydee, la tine volant.

animalut, sper sa fie volant, pentru ca doar aia a mai ramas. Daca nu e volant, schimb cutia de viteze, apoi schimb motoroul, apoi mai vad eu ce schimb. Aaaa, da... imi schimb capul. Poate gasesc unul mai bun si, data viitoare cand mai cumpar o masina, o sa am mai multa minte si sa aleg altceva. Deci ce sa zic, daca eram destept si citeam forumul inainte sa-mi iau caruta asta, nu-mi mai cumparam B6 veci pururi amin. Oricum, deja, dupa 2 saptamani de cand o am, imi pun foarte serios problema sa o vand. In ritmul asta am devenit deja client cunoscut in service. Miercuri la 9.oo again in service. volant jos si o-m mai vedea. Asta asa, inainte de sarbatori.

Si acum inca o problemuta :frigbaitata: :rolleyes: : daca-i dau "sprituri" asa, pana in 2500-3000 de ture, la revenirea la relanti se aude cum trage puternic aer pe undeva, ca un fornait de cal. Precizez ca toate conductele si capacele de pe la filtre etc sunt prinse. Se inscrie in capitolul "asa face toate" sau are o hiba si aici?

Si inca ceva, ca o rugaminte. Stie cineva unde pot gasi o volant, sa o pot comanda de pe maine pe miercuri? Asta in caz ca e volant de hiba. Si la un pret bun, daca se poate. Multumesc mult.

Modificat de omydee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa "hornaie" dupa sprituri. Trebuia schimbata din prima volant + kit-ul de ambreiaj, fara rulmenti si restul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

planetara poate sa produca si vibratii pe linie dreapta la accelerari, doar aia pune puterea la roata, nu doar sa cloncane in curbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, sunt sigur ca aici era vorba de sunete in stationare, nu in miscare, de asta poate fi eliminata varianta cu planetara. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca danmatyas se referea la trepidatiile de la masina mea...? Care nu sunt in stationare ci cum spuneam la diverse turatii...cum ar fi...2000-2200 RPM si respectiv 1500-1700 RPM cu aproximatie, depinzand de treapta...

@animalutz - in teorie au verificat si injectia si distributia...o sa ma mai duc inca o data, sa vad ce mai rezolv, acum ca s-a uscat pot sa o scoata si ei in teste de drum sa isi dea cu parerea...

@danmatyas - la planetara nu m-am gandit...da in viraje nu da semne deci nu stiu ce sa zic...

Thanks to all of you!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la problema lui Calin ma refeream cand ziceam de planetara...

Un amic a avut o trepidatie la accelerare puternica, era planetara de vina...

E bine de verificat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream la problema colegului omydee.

@Calin, turbina, EGR, parametrii motor, verifica tot. Urca-l pe nenea ala in masina, luati un VAS si faceti un drum.

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da o sa fac cu ei o verificare completa, ca mi-a zis baiatu ala de la Midocar ca sa raman acolo pana termina cu masina sa fiu de fata.

Si un mic update...unchi-miu e sofer si mecanic de...multi ani, minim 15. Si a venit azi in Bucuresti, el fiind din Targoviste, si l-am dat o tura cu ea si a zis ca ar putea face pariu ca nu e de la motor...acum nu stiu ce sa zic, sa fie cu adevarat o planetara sau o articulatie ceva...sper ca voi afla joi si sper ca nu va fi ceva grav :P

Va multumesc tuturor pentru sfaturi si pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...Am observat in seara asta ca din plinul pe care il facusem cu cateva ore mai devreme la Bucuresti nu mi-a mai ramas nimic in rezervor. Initial am crezut ca e defect senzorul insa masina mirosea puternic a motorina. Cand ma uit sub ea, intr-un loc curgea motorina precum apa la pompa... Nu curgea in dreptul rezervorului ci undeva in fata, intre motor si rezervor... Cred ca este conducta de retur sparta...Sper sa vad maine daca e asa, insa...aveti idee, poate fi altceva? Si daca e conducta aia, cum fac sa o schimb in afara de programare la service si asteptat "n" zile pana se rezolva.. Ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica conductele la filtrul de motorina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti curgea ca la robinet inseamna ca s-a rupt o conducta. Probabil ca aveai o fisura mai veche pe care nu ai observat-o. Nu mai merge cu ea pana nu remediezi defectul, poti lua foc! Ca remediu provizoriu (pentru o zi - doua -trei, pana ajungi la un service) poti cumpara de la farmacie furtun perfuzor (un varnis care se pune la perfuzii) si sa inlocuiesti conducta sparta. Atentie, nu rezista prea mult, motorina atacand respectivul plastic... Si inca ceva, pompa de motorina va trebui amorsata (ori tragi pe furtun pana vine motorina, ca la butoiul cu tuica ori dai la automat cu pauze de 30 secunde). Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat...Curgea asa din cauza returului..O mufa de pe acolo se desprinsese si tot ceea ce nu papa motorul se scurgea pe acolo... Este totusi ciudat pt ca respectiva mufa avea sistemul de inchidere/prindere intact si deci nenea mecanicul doar a facut imbinarea si s-a auzit magicul: click! Bine ca a fost doar atat...Am vrut sa ii fac iar plinul, dar...m-am abtinut cu greu pt ca inca mai aveam impresia ca va curge...Deocamdata nimic si am mers 50km, dar...nu s-a mai scurs..Daca e de la altceva..voi posta...Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!