Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Nu va mai luati numai dupa cei cu B6-uri din 2005-2006. Daca iti iei masina productie 2006 sau 2005 e ca si cum te mananca in "locul unde nu rasare soarele niciodata" si vrei sa te scarpini cu ceva MARE si RECE. BAFTA!!!

Eu, ca si altii, am masina din 2006 si cele mai importante probleme pe care le-am avut cu ea au fost cea cu pompa de motorina (pe care a avut-o mai toata lumea) si am schimbat de curand EGR-ul. Si tocmai ce am trecut de 100.000 km, ceea ce nu-i prea rau zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare o problema reala exfolierea unui buton.pt ca un buton exfoliat poate strica un interior perfect.Atat de rau imi pare ca Passat-ul a involuat de la B5.5 la B6 incat parca mi-e jena ca B6 e VW... Mi se pare inadmisibil ca dupa 3-4 ani sa arate jalnic la interior (butoane exfoliate,volanele din piele lucesc,pielea ancantara se scamaseaza,prostia aia de "frana de mana" , motorul si cutia le aduni cu farusul daca mai e si DSG chiar ca ai pus-o)...mi-a placut mult si inca imi place B6-le dar nu mi-as lua nicioadata un 2.0TDI BKP...sunt curios cum sunt noile motorizari 2.0..

P.S Nu vreau sa jignesc pe nimeni cu postul meu.Am criticat o masina si nu posesorii unei astfel de masini.

Modificat de But_Fns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca crezi ca, numai la B6 se exfoliaza butoanele te inseli :icon_thumright:

Am un prieten care si-a luat un audi de prin 2006 2.0 Tdi (nu mai retin modelul acum) si daca vezi bordul, zici ca s-au batut pisicile pe el. O sa fac niste poze cand o sa il mai prind pe la bloc. Asta ca sa nu mai aruncati cu pietre in B6

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema aparuta de ceva timp: duzele de spalare faruri (am bixenon adaptiv, daca are vreo importanta) NU mai functioneaza deloc: nu se mai ridica si nu mai pulverizeaza lichid spalare (de obicei mergeau cand era macar faza mica aprinsa din cate imi amintesc). Vreo solutie daca a mai patit-o cineva?

Modificat de catanexus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catanexus - in prima faza verifica sigurantele electrice. S-ar putea sa fie una arsa.

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu am o problema la motor, de cand am luat masina: a 2-a zi dupa ce am luat-o nu a pornit. Si inca acum, dupa un an, problema ramane. Cei de la service spun ca nu apare nimic in calculator, ca si eroare. Daca o las doua zile nepornita, trebuie sa dau la cheie cel putin 5-10 minute. Nu stiu daca este chiar nestiinta sau service-ul asteapta sa treaca cei 2 ani de garantie...

Sunt destul de dezamagit de alegerea facuta si o simt mai ales in diminetile mai reci, cand pleaca toti la seviciu si eu raman cu degetu infundat in bord si rugandu-ma la Doamne-Doamne sa porneasca. :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi mai mult cauze: 1. motorina proasta cu impuritati (vezi filtrul de motorina si mai grav injectoarele); 2. probleme la pompa de motorina; 3. bateria slabita (o pui 3-4 ore pe redresor) ori contacte imperfecte la bornele bateriei... Si mergi la un alt service, preferabil in provincie... Bafta!

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.Sunt relativ nou pe aici.Vreau sa spun ca am masina din 2006 , in prezent are undeva la 130.000 km.Probleme am avut si nu prea.Acu 2 ani in iarna s-a facut la un moment dat prea mult condes in faru dreapta si nu se mai aprindea xenonu.L-am schimbat pe casco.Am observat totusi ca la capitolu vopsea sta cam prost,undeva deasupra parbrizului mi-a sarit o pietricica si acuma se vede urat cu rugina.La bara din fata s-a dus vopseaua ( s-a exfoliat) dupa o spalare,si nu am spalat masina niciodata cu peria.Cu motoru am avut ceva mai multe probleme in sensu ca s-a oprit de vreo 3 ori din senin anu trecut , dar de atunci nu am mai avut probleme.Legat de suspensi bucse etc sunt foarte multumit dupa aproape 3 ani de mers prin drumurile patriei si prin lugoj ( probabil cele mai rele drumuri din tara ) sunt mandru sa spun ca nu am greierasi sau ca bate ceva.Singura problema care persista si cam imi da batai de cap este ca uneori portbagaju se inchide si pe porb imi indica ca este deschis , dupa aproximativ 200 m de mers se deschide, si trebuie multe incercari pentru a-l inchide ca sa-mi arate si pe bord acelasi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot spune oficial ca dupa experienta cu B6, care continua tragic, am inceput sa am dubii in legatura cu pasiunea si iubirea mea pt VW. Acum 1 ora minunatul Passat s-a oprit la 30 pe ora in mijlocul intersectiei de la baneasa, abia plecasem de la semafor, si nici ca a mai pornit...Aceleasi simptome le-am avut cand am schimbat cele 2 injectoare...aparent urmeaza al treilea. Si numa' ieftin nu e. Si ca sa enumar inca o data problemele, ca un update...turbina a cazut la 8000 km, defecta de fabrica, un injector la 26000, altul la 34000, aparent altul acum la 60000 km, butonul de frana de mana schimbat pe la 25000 si acum am din nou eroare, deci probabil a cedat IAR, timonerie + selector la 58000, si mai sunt, dar minore pe langa asta.

Morala...eu sugerez sa uitati de B6, sa va ganditi la alte limuzine. Desi din ce am vazut B6 2008+ e ceva mai reusit, nu mai pica atatea pe el...nu stiu ce sa zic, eu unul mi-am schimbat parerea radical despre VW.

Modificat de Calin.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Calin

Am vazut ca ai motorul de 2.0 cu 140cp...daca ti-au "cazut" 3 injectoare este sigur ca ai mult bamat-ul motor BKP...

cu "celebrele" injectoare Siemens.

Dupa cele mai mult de 400 de posturi citite am ajuns la concluzia ca nu exista sansa de a repara problema acestui tip motor...Principalele cauze ar fi motorina si proasta functionare a ECU-ului care scurcircuiteaza injectoarele alimentandu-le cu tensiune mult mai mare de 160V...de aici probelma cu schimbarea cablajelor (probabil se "impusca").

Pacat de traditia vw...s-a dus pe copca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yo3

Da, este celebrul BKP...nu stiu ce a facut VW si cum a organizat motorul asta asa de promovat de ei, dar au esuat rau cu el. Dar doar BKP...si pana in 2007. Ca restul sunt ok, din ce am vazut pe la prieteni, pe la forumisti, etc. Asta e...nu a fost in totalitate alegerea mea masina asta, si oricum ma multumesc cu ea asa cum e, ca deh, asta e(doar ca atunci cand am pus postul de mai sus de abia se intamplase si tremuram incontrolabil de nervi :icon_thumright: ) . Sper doar sa pot sa o repar pana in sarbatori.

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singura problema care o am e la directie,mai precis in interiorul masini, sub cochilia de volan, in timpul virari se aude un scartait ciudat............cei de la Rep.Autoworld mi-ai spus ca e coloana volan si calculatorul comfort. Masina are 104000km....oare eposibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme grave la cutia de viteze. Se aude un cloncanit la relanti, ce provine de la cutie. Si cu cat mai cald motorul, cu atat se aude mai urat. Am programare la service maine, dar din cate am auzit, este foarte posibil sa fie volant. Din cate am inteles, este o alta boala generala a B6-ului. Sper din inima sa nu fie si altceva, mai grav. Si asa o sa ma coste de o sa ma rupa reparatia.

Din cele citite mai sus, am inteles ca la modelele aparute dupa 2006 nu mai sunt atatea probleme. Dar intrebarea mea este: daca o repar acum (cutie, injectoare, etc.), cu ce fel de piese de schimb vin inlocuite cele uzate? Tot din generatia veche? Sau din cele cu problemele remediate? Adica o sa am aceleasi probleme in scurt timp sau pot sa plec linistit cu masina la drum, fara sa-mi fie frica ca se opreste in mijlocul intersectiei sau crapa ambreiajul cand mi-a lumea mai draga?

Multumesc.

Modificat de omydee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, s-a descoperit azi in service cauza troncaniturilor. Fostul proprietar a mers fara ulei in cutia de viteze, cauza fiind semeringul de la planetara dreapa (cea lunga). Si uite asa toti rulmentii din cutie sunt praf. Am noroc ca pinioanele si sincroanele au ramas neatinse. Totodata trebuie sa schimb si discul de ambreiaj si rulmentul de presiune. Cost total, aprox.2200 RON. Asta fara ulei, silicon de etansare, spray de curatare, manopera. Deci ... m-am procopsit. Am ales pana am cules. Puii mei de masina ... sau de cap ...

Si inca o belea. Planetara dreapta tomcane la viraje si plecari de pe loc (rotile virate dreapta). Cel putin asa cred eu ca este planetara, deoarece odata data jos astazi, s-a tras de ea (cu mana) si nu se pare sa aiba joc. Este totusi posibil sa fie planetara cea care troncane in viraj? Sau se poate sa fie altceva, gen bucse sau mai stiu eu ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la viraj este planetara cea care croncane. Incearca sa schimbi burduful si s-ar putea sa ai noroc, sa nu trebuiasca sa schimbi planetara.

Legat de ce au descoperit cei in service, fotul proprietar nu a dus si el masina in service? Totusi? WTF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am un huruit cand virez si accelerez. Nu pare bataie de planetara insa cine stie . Ma gandeam la vreun tampon.

In linie dreapta nu face ci numai cand virez. Chestia e ca e doar sunet . Cand e planetara stiu ca se aude si simte ca si cum ar bate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand ceva experienta cu vechea dacie, ma gandesc ca planetara poate fi. Face exact cum facea o dacie veche, cu plaetarele praf. Tron-tronc-troc, zgomot care cu cat roata se invarte mai repede, creste si el frecventa.

Animalutz, crezi tu ca daca schimb burduful nu mai face? Dar ce legatura poate avea burduful cu croncanitul? Burduful tine doar vaselina acolo si impiedica sa intre mizerie, din cate stiu eu. Poate sa concane el? Scuze, dar intreb.

Cat despre fostu proprietar, se pare ca a dus-o in service, sau ma rog, unde o fi dus-o el, deoarece rulmentul de presiune era lipit cu silicon. Au zis mecanicii ca nu au mai vazut asa ceva in viata lor. A dus-o s-o pregateasca de vanzare, si m-am gasit eu, mare destept, s-o cumpar. M-a vrajit faptul ca asa, inrest, masina merge si arata bine. Se pare ca doar la suprafata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am un huruit cand virez si accelerez. Nu pare bataie de planetara insa cine stie . Ma gandeam la vreun tampon.

In linie dreapta nu face ci numai cand virez. Chestia e ca e doar sunet . Cand e planetara stiu ca se aude si simte ca si cum ar bate .

iuly, si la mine se auzea un huruit la plecarea de pe loc in curba de 90 grade, mai mult cand era viraj spre stanga. Dupa ce am schimbat cauciucurile de vara cu cele de iarna nu am mai auzit nici un zgomot suspect. Puteau sa atinga undeva anvelopele? Garda nu e coborata, deci nu am idee ce ar fi putut fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic . planetara parca nu ar fi . am avut si dacie si stiu cum bate planetara . cauciucurile le am de un an . huruitul de o luna si ceva .

ma duc la service si o sa postez daca gaseste buba. nu pot sa ma plang de masina si consider ca am fost norocos pana acum fata de altii asa ca sper sa nu fie ceva grav . ma gandeam la vreun tampon de motor sau de cutie.

ramane de vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, sunt nou pe aici si as dori sa va spun ca am si eu cateva probleme cu passatu,deci sa incepem:

1. am o problema la climatronic face un zgomot ciudat ca o pacaneala dar nu mereu doar cand ii vine lui pe chelie :)) daca stiti care ar fi cauza ar fi foarte bine ca sa ma lamuresc si eu

2. probleme cu vopseaua dupa cum zicea si rudy 87 se exfoliaza, si exact ca si el am si eu rugina desupra parbrizului tot din cauza pietricelelor sarite, mi sa luat vopseaua si de pe capota tot din eceeasi cauza.

3. si cel mai frumos se copmorta motorul care in diminetile friguroase da friguroase frate da impresia ca nu mai poate sa porneasca parca se chinuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Daca te incanta cu ceva: majoritatea passaturior au acea pacaneala care se aude din cand in cand si pare a veni din zona centrala a gurilor de ventilatie.

2. calitate slaba

3. Ai verificat sa vezi daca bateria mai este buna pentru ca din ce descrii tu se pare ca ea sa fie consumata?!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer sa fiu nu am verificat bateria sa vad daca e consumata dar nici beculetul din bord nu este aprins si in legatura cu pacaneala aia,nu poate fi remediata totusi e stresanta adica vreau sa spun ca daca mergi fara muzicuta si e liniste totala in masina e cam deranjant totusi sa iti pacane aia in creieri :angry:

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi face la fel. Dar m-am obisnuit. Si in rest merge OK, asa ca, daca ceva merge stii cum e ... don't touch! Sunt tot felul de parghii si siteme, ventilatoare si clapete la Climatronic care se inchid si se deschid periodic, de aceea se aud tot felul de clampaneli. Dar nu inseamna ca e ceva in neregula.

Despre baterie, poti merge la orice service sa vezi care e nivelul ei si, daca e cazul si se mai poate, sa o pui cateva ore pe un redresor. Asta ca sa o mai lungesti un pic, daca nu e prea terminata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daaaaa e tehnologia naibii acolo :icon_thumright: nu inteleg de ce se complica unii atata pana la urma comfortul si sa te simti bine intro masina conteaza parearea mea nu sa iti pacane sa iti zdrangane sa mai stiu io ce.... si mai am o intrebare cam cat costa vopsirea capotei stiti, cu toate ca ar trebui sa vopsesc toata masina

Modificat de cosmin25b
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu pacaneala care inteleg ca e de la climatronic. Se aude de undeva din bord. Dar in afara de pacaneala, mie imi trosneste bordul, cand demarez mai tare, cand pun frana brusc, sau cand trec peste limitatoarele de viteza dinaintea trecerilor de pietoni. M-am obisnuit si cu asta, dar cateodata e enervat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!