Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

... dar masina tremura fff rau...

Incearca sa verifici si tampoanele de la motor (sa nu fie unul dintre ele rupte).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

refuz sa cred ca sunt tampoanele de la motor. eu am reclamat in garantie acest tremurat de multe ori. si o data cei de la tess bv au schimbat toate tampoanele de la motor si tremuratul a continuat.

un alt mecanic mi-a spus(acuma nu stiu cat este de adevarat) ca ar putea fi motorina care fierbe pe retur. Adevarul ca la mine se intampla numai atunci cand o turez sau accelerez pana in 3000 de ture si apoi trebuie sa opresc pe loc la un semafor. Atunci apare acest tremurat. in rest daca merg normal si trebuie sa opresc la semafor, nu am acest tremurat.

sergiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca poti seta din BC in functie de ce BC ai, deschiderea si inchiderea usilor inclusiv portbagajul.

Daca nu ai optiunile respective pot fi activate cu vagcom-ul.

De ex. eu am setat ca toate usile sa se deschida din telecomanda (poti sa setezi sa se deschida doar usa soferului restul raman inchise si se deschid din interior din buton) la plecare toate usile se inchid dupa ce ajungi pe la 30km/h dupa care la oprire se deschid din interior sau daca scot cheia din contact.

Multumesc inca o data pt raspuns dar am incercat toate astea si nu se aplica la portbagaj care si-a declarat se pare independenta si mai nou se ridica mandru de acest lucru si in mers

Asa ca alte idei..... in afara de dus la service unde o sa raman cu masina blocata o saptamana, o sa platesc o factura care parca cuprinde inclusiv datoriile tuturor angajatilor care cica ,,lucreaza" la service si bineinteles o sa raman cu defectul

De ex pot anula deschiderea din telecomanda umbland la terminalele motorasului de la portbagaj? Sa ma apuc de experimente sau sa il leg cu sarma? :icon_thumright:

Multam anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@indra

Incearca sa cureti contactele si broasca (aceasi problema am avut-o si eu anul trecut si ma trezeam cu el deschis prin mijlocul Vienei de se uita lumea ca la urs la mine). De inchis nu vroia sa se inchida, iar cand se inchidea, nu puteam sa-l mai deschid. Datorita mizeriei care se depusese la mecanismul de inchidere, ramanea intr-o pozitie intermediara. Solutia a fost sa-l curat din plin cu WD-40 si a mers ca nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema proaspata, de azi dimineata. La ora 7:25 eram pe o autostrada, cu o viteza de peste 130 km/h, si mi s-a oprit dintr-o data motorul, fara nici un avertisment, fara nimic. N-am reusit sa pornesc masina in mers, n-a vrut sa se puna deloc contactul, era ca si cu cum nu bagam cheia in contact. Am reusit sa trag pe dreapta, am scos cheia, am bagat-o la loc si a pornit de parca nu s-a intamplat nimic. Autostrada era dreapta, dar daca mi se intampla asa pe Dealu Negru, Cheia sau Craiova, intr-o depasire in urcare, ce faceam? Masina este in verificari acuma, dar sincer mie mi s-a cam luat de VW Passat B6. Sincer.

Asta e nasoala rau ! Asteptam urmarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmarea... Coloana de volan s-a gandit ea ca am scos contactul si a oprit motorul, spre fericirea si sanatatea mea, fara a bloca si volanul. Drept urmare... Facem calcule sa vedem ce altceva in afara de coloana mai e de schimbat si poate schimbam masina. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare: ai avut interventii neautorizate pe partea electrica a masinii ? Ca te vaz super tunat audio...

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@indra

Incearca sa cureti contactele si broasca (aceasi problema am avut-o si eu anul trecut si ma trezeam cu el deschis prin mijlocul Vienei de se uita lumea ca la urs la mine). De inchis nu vroia sa se inchida, iar cand se inchidea, nu puteam sa-l mai deschid. Datorita mizeriei care se depusese la mecanismul de inchidere, ramanea intr-o pozitie intermediara. Solutia a fost sa-l curat din plin cu WD-40 si a mers ca nou.

Multam dar asta a fost primul lucru pe care l-am facut ...nu functioneaza...la mine problema e electronica...erori...sau defecte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal`tare

nah ca mai am o belea

cand bag in treapta a 5`ea de viteza si ambreiez aud un huruit

la fel si cand este in frana de motor in aceeasi treapta

ce poate fi? repet doar in treapta a 5`ea de viteza

multam`

Modificat de antrax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@overseas, ce intelegi prin interventii la partea electrica a masinii? Sistemul audio nu are legatura cu electrica masinii in afara de baterie si un cablu gros de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O "mica" problema si la mine.... azi a picat un in injector si am aflat de la mecanic ca trebuie schimbata si pompa de motorina... super

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pricep, dar am vazut destule interventii neautorizate prin care tot felul de 'meseriasi' montau alarme sau alte chestii si se 'intepau' in diverse cabluri. Asa ceva ar putea sa-ti dea peste cap vreun cablu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am trecut cam tare cu masina peste calea ferata, si de atunci mi s-a aprins becul de la airbag.. :flower:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil de la mufa de la cablul de sub scaun. Acel cablu e cam scurt si la un soc mai brutal se poate slabi mufa si da eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur este de la airbagurile din vreun scaun - fata. Eu mereu cand ma duceam la spalatorie si imi miscau scaunele maxim fata-spate cand plecam aveam airbag_fault.

Rezolvare: am modificat putin traseul firelor de sub scaun pentru a fi putin mai libere si de atunci nu am mai avut nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Poate sunt off-topic cu intebarea mea dar voi incerca.

Aceste probleme cu pompa de motorina, injectoare defecte si alte probleme gen volant, electrice, apar mai des la masinile cumparate din Romania?

Este aceasi situatie si cu masinile luate de exemplu din Germania? Intreb acest lucru pentru ca practic as vrea sa-mi iau un Passat (un B6 inmatriculat in ianuarie 2007 in germania, deci produs prin 2006), dar citind aceste topic-uri m-am ingrozit...mai bine raman la G4 la care nu am schimbat nimic semnificativ la cei 300K cati are masina...stiu ca nu se compara, dar macar nu raman cu "caruta" in drum!

Am vazut ca multi au probleme cu masini noi de 40-50k de km luate de aici...gen mama-omide, care dupa parerea mea ar trebui sa primeasca un premiu de la VW la cate a indurat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine te uiti la codul de motor. Nu neai spus daca vrei sa-ti iei un 2.0 TDI sau alta motorizare. Problemele cu injectoarele si pompele au fost majoritatea la 2.0 TDI-urile BKP, fabricate pana in 07. Daca masina este din germania, cel mai bine intreaba de istoricul masinii. Deci, daca nu iti iei 2.0 TDI BKP, scapi de jumate de probleme.

In alta ordine de idei, problema cu martorii de airbag-uri e de la mufele de sub scaune. Mie mi-au fost in locuite pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate este vorba de un 2.0 TDI...am sa cer VIN-ul si am sa-l verific cu erWin-ul...la 4 euro

dar totusi nu cred ca este BKP, ca am inteles ca are PDF...deci este un BMP sau BMR

Modificat de yo3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt un pic cam disperat. Vreau sa schimb acutalul B5.5 cu un B6. Stiam ca B6 are si el unele probeleme...dar azi nu am apucat sa citesc decat primele 10 pagini din acest topic...si deja mi-a crescut tensiunea.

Ce a ajuns passat-ul? o chinezarie ieftina?. Invariabil, injectoarele pica ca mustele , pompele de motorina la fel. Vopseaua se duce mai rau decat varul. Butoanele se exfoliaza.Pica turbina, pica volant, pica ambreiajul (da, recunosc problema asta o au toate TDI-urile incepand cu '98-'99). Chiar totul pica pe masina asta? La 200 de mii de km mai functioneaza B6-le sau e doar un morman de fiare cu sigla unui concern care pe vremuri stabilea standardele de calitate, fiabiliate si inovatie?

Taicamiu are un Logan 1.5 DCI 2006. Are 230.000 de km cu el. In timpul asta a schimbat doar niste becuri, iar la 200.000 a cedat turbina (in conditiile in care kilometrii astia s-au efectuat in proportie de 70% in Bucuresti). Atat si nimic mai mult. nu tu volant, nu tu pompa de motorina , nu tu injectoare (desi toata lumea urla ca la dci pica injectoarele), nu tu nimiccc !!! A ajuns o francezarie ieftina sa dea lectii de calitate unui titan german cum e passat-ul (cea mai vanduta masina din clasa medie, in lume).

In cazul asta mai bine imi pastrez B5.5-ul din 2001... oricum se pare ca va rezista mai mult decat un B6 din 2006. Ca la francezarii oricum nu am chef sa trec :D

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal ca pe forum sa vina mai intai cei cu probleme sa-si verse oful. Lor li se adauga pasionatii care vin sa discute anyway. De aia vei gasi si posturi cu masini in situatii tragice reale (vezi Mama Omida). Dar nu vad atat de multe Passaturi in situatia respectiva. Eu sunt multumit de masina pana acum. In plus, oricat de sacaitoare ar fi, nu consider probleme reale chestii de genul: exfoliere buton.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da..ai dreptate.Nu ma ingrijoreaza problemele marunte de genul butoanelor exfoliate, greierasilor de prin bord etc. Ca roman, care am invat sa conduc pe Dacia Berlina, trec foarte usor peste astfel de probleme.

Ce ma ingrijoreaza cu adevarat sunt problemele la sistemul de injectie, transmisie, vopea. Peste astea nu prea pot sa trec. In plus, ma asteptam ca problemele care le are generatia passatului meu sa nu mai apara si la noul passat. Dar surpriza...problemele vechi au ramas, in plus au aparut si altele noi, la fel de grave.

Nu generalizez; sunt foarte constient ca aici se plang exclusiv cei care au intampinat probleme, si nu toti posesorii de Passat B6. Probabil mai sunt si B6 din 2006 care merg bine mersi si azi, si peste 2 ani, de exemplu. Dar ca viitor client ma ingrozeste gandul ca pot nimeri un passat B6 care sa ma faca sa regret ca am vandut B5.5-ul.

In plus, chiar si doar numarul de plangeri de pe acest forum, ar trebui sa fie un puternic semnal de alarma pentru VW. Nu suntem proprietarii unor chinezarii, unde poti accepta ca din 100% masini vandute, 1% din ele sa aiba probleme grave si cu sistemul de alimentare, si cu injectia, si cu ambreiajul, si cu volantul, si cu turbina, si cu..., si cu... (toate la aceeasi masina, unele in acelasi timp)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O spun si o repet. Pentru cei care s-au grabit sa se arunce la primele generatii ale lui B6 au numai probleme. Dupa 2007, au inceput sa le remedieze problemele si deja s-au remediat mai mult de jumatate din problemele cunoscute si nasoale. Nu va mai luati numai dupa cei cu B6-uri din 2005-2006 pentru ca dupa aia mai exista si 2007,2008 si 2009 care chiar au iesit masini destul de bune. Acuma ei trebuie sa isi spele numele dupa esecul anilor 2005 si 2006. Intotdeauna vor exista probleme la primele serii ale unui model, fie ca e VW, BMW, Audi sau orice altceva. Asa ca CHILL !!! Luati-va masini din 2007 in coace si nu veti avea probleme cu ele. Daca iti iei masina productie 2006 sau 2005 e ca si cum te mananca in "locul unde nu rasare soarele niciodata" si vrei sa te scarpini cu ceva MARE si RECE. BAFTA!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va mai luati numai dupa cei cu B6-uri din 2005-2006...

Si as mai adauga la acesti ani de fabricatie si faptul ca respectivele masini sunt cumparate second-hand, fara a cunoaste cu exactitate numarul real de km rulati, modul in care a fost condusa masina si cum a fost intretinuta.

Probleme poate avea orice model al oricatei marci...

Pe mine pana acum un singur lucru ma nemultumeste (care se pare ca este comun la toate masinile noi) - vopseaua! Se zgarie teribil de usor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudata, chestia titlul suna in felul urmator "Importatori UE Volkswagen" si nu e nici una cu ro la sfarsit,pe cand vecini nostrii bulgari sunt in lista respctiva, Om cumpara b6( magaton) chinezesc eu stiu....

post-27387-1258733465_thumb.jpg

Modificat de Ursanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[012600 - Intake Manifold Runner Control: Regulation Deviation

P3138 - 006 - short to plus- Intermittent

imi spuneti si mie va rog ce inseamna aceasta eroare??? motorul este un tdi cr 170 cp, cod motor bmr

astept raspuns urgent. bogdangavrilas@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!