Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

m-a ajutat un coleg sa gasesc link-ul si eventual o solutie la problema; deci scuze de interventie pe acest topic. Totusi poate fi adaugata inca o pb la Passat: senzorii parcare pe langa cea "clasica" de buton frana electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost cu masina pt regenerarea filtrului de particule sa rezolvat cost 200 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se "regenera" si fara 200 ron daca ieseai pe sosea si mergeai 20-25 minute cu motorul mai turat (sa zicem 100-110 km/h in treapta 4). :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Passatul meu are 170000 km totusi merge foarte frumos, da... am observat si eu greierasi si problema cu vopseaua

Eu am bifat probleme la butoane, a aparut acum o saptamana de fapt problema este la portbagaj

Cand dezarmez inchiderea usilor se deschide si portbagajul nimic foarte deranjant pana aici problema este ca nu se mai inchide decat cand vrea el , se aude cum portbagajul ridicat se tot decupleaza in cele din urma il inchid , ma urc la volan dau sa plec dar se mai deschide o data, il inchid plec , odata plecat nu se mai deschide, ce e ciudat este faptul ca daca ma opresc si armez si dezarmez imedial se comporta normal daca o las mai mult de 10 minute povestea se repeta .

Par ca sunt intr-un film cu stan si bran ...e enervant :P

Va rog sa ma ajutati cu un sfat

Multumesc si drum bun!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca poti seta din BC in functie de ce BC ai, deschiderea si inchiderea usilor inclusiv portbagajul.

Daca nu ai optiunile respective pot fi activate cu vagcom-ul.

De ex. eu am setat ca toate usile sa se deschida din telecomanda (poti sa setezi sa se deschida doar usa soferului restul raman inchise si se deschid din interior din buton) la plecare toate usile se inchid dupa ce ajungi pe la 30km/h dupa care la oprire se deschid din interior sau daca scot cheia din contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...poti sa setezi sa se deschida doar usa soferului restul raman inchise si se deschid din interior din buton...

La prima apasare pe butonul cheii/cartela se deschide usa soferului iar la inca o apasare se deschid si celelalte usi plus portbagajul. Nu-i nevoie sa apesi butonul din interior, de pe usa soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. La mine toate bune si frumoase, doar ca a inceput sa se exfolieze plasticul de langa contact, chiar deasupra cauciucului protector, desi am grija cand bag cheia sa nu zgarii/ating etc. Pur si simplu s`a exfoliat. Mi se pare cam aiurea avand in vedere ca masina a fost folosita 21 de luni si tinuta in puf (23k km). A mai patit careva? Se poate rezolva pe garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

degeaba o tii in puf :icon_cool:

si eu am patit la fel,defapt toate patesc la fel

calitatea materialelor folosite lasa de dorit

probabil din cauza grasimilor,solutiilor de curatat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai grija asta pentru interior ajuta la deteriorarea plasticelor. Vopseaua aia este f sensibilila si se exfoliaza prematur insa problema nu este doar la b6 ci la toate modelele mai noi din gama vag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi s-a intamplat. L-am schimbat si gata. Ideea este ca s-a exfoliat chiar cand il stergeam cu niste servetele de bord .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e la mai toate modelele noi, indiferent de pretentiile masinii. Daca se folosesc solutii de curatare/intretinere si exista cea mai mica zgarietura sau uzura a stratului protector se cam duc naibii. Eu le sterg cu carpa cu solutie de apa "default" (chioara) pe cat posibil. Am vazut o gramada de butoane exfoliate de la solutiile de curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate producatorii de autoturisme, in ultimii ani, pun prea mult accent pe materialele si produsele ecologice... Plastice ecologice, vopsea ecologica, reciclare etc. Toate aceste inventii sunt in detrimentul calitatii! Si in detrimentul cumparatorilor... Macar daca ar fi avut decenta sa mai lase la pret. Asa ca suntem nevoiti sa bagam mana in buzunar si sa platim inlocuirea "ecologicelor".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca poti seta din BC in functie de ce BC ai, deschiderea si inchiderea usilor inclusiv portbagajul.

Daca nu ai optiunile respective pot fi activate cu vagcom-ul.

De ex. eu am setat ca toate usile sa se deschida din telecomanda (poti sa setezi sa se deschida doar usa soferului restul raman inchise si se deschid din interior din buton) la plecare toate usile se inchid dupa ce ajungi pe la 30km/h dupa care la oprire se deschid din interior sau daca scot cheia din contact.

Sa inteleg ca BC e computerul de bord dar vagcom-ul ce e???:))

Manualul meu e in germana asa ca sunt ,,pierdut in meniu"

Multumesc pt raspuns!

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P @indra: VAG-COM-ul sau mai nou VCDS-ul este programul de diagnoza auto al grupului VW-Audi-Seat-Skoda :P

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vagcomul e o interfata prin care conectezi calculatorul masinii la un computer.

ca sa schimbi limba din germana intri in meniul principal Hauptmenu (apesi pe butonul acela cu doua pozitii de pe maneta stergatorului in jos vreo 2-3 secunde) apoi Einstellungen apoi Sprache si mai departe ce vrei (English)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai motorul cu cod BMP ai filtru, daca ai BKP, n-ai (nici filtru, nici noroc :) )

Uite ca io am motor BKP si am si filtru de particule ...de asta ce zici ...?

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca mie a inceput sa mi se exfolieze torpedoul. I hate this car...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda mie mi s-a dezlipit cam jumate (asa incet incet) "cromul" de pe manerul capacului sertarasului dintre scaune, acolo unde sunt suporturile de pahare...si arata groaznic. Si a inceput sa mi se cojeasca cauciucul de sub fanta unde intra cheia cand pornesti masina. Si multe altele, dar nu asa de vizibile :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cromul de pe inelul din jurul "nucii" schimbatorului s-a jumulit partial dupa numai 1 an. e o senzatie superba cand schimbi viteza si-ti poate intra in piele :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am o problema la motor, nu reuseste nimeni sa-mi opreasca tremuratul la ralanti. am urmat toate sfaturile gasite pe acest forum si multumesc celor care-si spun problemele, si rezolvarile, dar tot degeaba. este vorba de motorul bxe 1.9 tdi pd.

i-am curatat contactii,am schimbat injectoare,am fost sa-mi "regleze "injectoarele...dar nimic. pe tester totul este ok, dar masina tremura fff rau .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am acelasi motor. E adevarat ca, uneori, la relanti, mai are un usor tremurat, dar, cel putin in cazul meu, nu e asa de puternic sau de deranjant. Si nu i-am facut nimic pentru a remedia acest lucru si uite ca am 100.000 km iar masina merge foarte bine. Dar daca zici ca tremura foarte rau ai verificat si volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema proaspata, de azi dimineata. La ora 7:25 eram pe o autostrada, cu o viteza de peste 130 km/h, si mi s-a oprit dintr-o data motorul, fara nici un avertisment, fara nimic. N-am reusit sa pornesc masina in mers, n-a vrut sa se puna deloc contactul, era ca si cu cum nu bagam cheia in contact. Am reusit sa trag pe dreapta, am scos cheia, am bagat-o la loc si a pornit de parca nu s-a intamplat nimic. Autostrada era dreapta, dar daca mi se intampla asa pe Dealu Negru, Cheia sau Craiova, intr-o depasire in urcare, ce faceam? Masina este in verificari acuma, dar sincer mie mi s-a cam luat de VW Passat B6. Sincer.

Modificat de animalutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

eu am acelasi motor 1,9 105 cai BXE am problema cu tremuratul imediat dupa ce l-am luat (are 3 ani jumate masina). nici mie nu mi-au dat de capat desi am fost cu reclamatii la ei cat am fost in garantie (cam de vreo 5 ori). masina are 140.000 km si continua sa mearga

am probleme cu turbina (infudata) desi conduc sportiv, plus ca masina cam la fiecare 10.000 km a avut un drum in afara tarii pe autostrada mers cu 160 constant ore intregi. deci ar fi trebuit sa nu fie infudata. dar in fine.... masini vw

sergiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mdeaa...

2 bucse.

superioara si inferioara.

Bucse "antibasculare"

cost bucse: 270 ron. Ambele.

Manopera? Inteleg ca DE 6 (SASE) ORI MAI MULT.

Pentru ca pt schimbarea astora 2 bucse se demoleaza juma de masina, dureaza doua zile munca.

Ailaviu folcsvagăn! NOOOOT!

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!