Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

cel mai probabil s-a apasat butonul de deschidere de la telecomanda si a ramas apasat o perioada de timp. Se poate intmapla si fara sa vrei, daca tii cheia in buzunar si te sprijini cumva incat sa se apese butonul... Sau acelasi lucru cu a 2-a cheie a masinii. Nu exclude nici copiii :D am patit si eu la fel odata.

Modificat de clau_75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti inchide geamurile tot din telecomanda daca ti apasat butonul de inchis cca 5-6 secunde gemruile incep sa se inchida si viceversa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a aparut ulei in vasul de expansiune... Temperatura ramane pe 90 grade dar mi-a dat eroarea sa verific lichidul de racire... si surpriza... ulei...

Revizia e facuta de aprox 4000 km...

1. Garnitura de chiulasa?

2. Garnitura de la filtrul de ulei?

3. Am inteles ca in baia de ulei este un radiator pt racirea uleiului... daca da se poate fisura?

4.?

luni ma duc peste ei ca e in garantie... dar pana luni suspansul e mare...

am gasit ceva aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=24980 dar sunt mai vechi... si masina mea vrea sa fie cu pretentii si cu fite...

Modificat de Kong
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

imi raspund tot eu dupa o saptamana de masini imprumutate si taxiuri...

deci hiba era racitorul de ulei din baie, care incepe sa fie o problema la fel ca la opelurile astra... tot de nemti facute... s-ar intoarce Hitler in buncar (a se citi mormant) daca ar vedea unde a ajuns rasa ariana...

Dar cum garantia suporta mult, am scapat usor fnanciar... mai am un an de liniste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am votat "Nicio problema", dupa un an si 30k km. Am doi greierasi, in usa din dreapta si la suportul de acte din stanga de volan, care apar si dispar in functie de drum, dar astea nu se pot numi probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt nou pe aici ,doar ce am luat un b6 1.9 bxc 105 cai sh si nustiu foarte multe despre acest tip.rog informatii avantaje dezavantaje, la ce am citit pe aici cu injectore si pompe arse consum ulei,m-am alarmat .

La relanti cateodata parca intrerupe iar la oprirea motorului dupa ce am apasat pe chee sa misca putin sergatoarele(2-3 cm cateodata) a mai avut cineva asa ceva?

la focusul anterior 1 an nu ridicam capota iar in 60 000k nu am schimbat decat filtre ( masina tot sh) Passatul mai slab?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vei fi atent data viitoare cand pornesti masina, vei vedea ca stergatoarele se vor duce inapoi la loc. Asa e filmul, nu-i nici un defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam fain ,vazusem insa nu stiam ca e si normal.

Despre tipul acesta de motor poate cineva sa-mi dea detalii tehnice, de ce se duc injectoarele, turbo, pompa sau acele prob. sunt fregvente doar la cele de 2000 cm. ce turatii sunt recomandate ;precizez ca nu conduc sportiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, motoarele de 1.9 TDI nu prea au probleme, spre deosebire de cele de 2.0 TDI cu codul BKP. Problemele pe partea electronica tin mai mult de anul de fabricatie a masinii, la cele 2007,2008,2009 o mare parte fiind rezolvate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faptul ca trepideaza la plecarea de pe loc dupa ce e frecat amreajul in coloana mai mult e foarte periculos sau numai at.cand topaie rau si nu mai poti introduce lejer in viteza? Citind pe aici am constatat ca si schimbind chitul dupa ceva timp revine trpidatia si atunci...Da vrun semn cand e nasoala rau treba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa trepideaza el. Asta vine de la asezarea transversala a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dati-mi voie sa incep sa ma plang...B6 a fost o masina, dupa parerea mea, cel putin 2005-2006, facuta cu multa neglijenta si poate si o mica bataie de joc. Sa va enumar problemele : turbina schimbata la 8000 km, defecta din fabrica; 2 injectoare schimbate la 26000 si 32000 km; mai nou, acum(58000 km) cutia are o problema...la modu ca daca incerc sa schimb mai smucit dintr-a intai-a intr-a doua face ca toate alea si punctu mort ajunge in locu vitezei a 4-a...totul se rezolva cu un bobarnac peste schimbator. Ma duc la service maine sa vad cate sute de milioane o costa ce o avea. Motorul are o trpidatie ciudata si o bataie...cred ca de la un injector sau de la O-ringuri...si altele, recunosc minore, dar adunate...

Sa nu mai zic de modul in care consuma ulei si motorina...ca o nesatula, sa imi scuzati expresia...

Masina la inceput mi s-a parut extraordinara, ca putere, cuplu, confort si stabilitate(lucruri de care nu ma plang nici acum) dar cand incep sa apara probleme de asemenea calibru in atat de putini km...ce pot sa zic? Am avut inainte o bora pe care o conduceam si eu si maica-mea si am ajuns cu ea pana in jur de 190000 km si nu am schimbat decat consumabile (motorul de 1.9 tdi 131 cp).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Calin, problema de la cutia de viteze este de la timonerie si de la camasa cablurilor. Eu am schimbat un cablu si m-a costat 1200 RON cu tot cu manopera. Motorul trepideaza sau are "o bataie" de la modul in care este el asezat pe sasiu, nu de la vreun injector, intrucat ar trebui sa stii ca daca s-a prajit injectorul motorul s-a oprit si adio, nu mai porneste pana nu-l schimbi. Si eu am B6 din 2005 si la mine nu manaca ulei, maxim 500g/10000 km. Nu mi se pare mult.

Intradevar, nu se compara cu modele mai vechi de VW din punct de vedere al andurantei, dar modelele 2007, 2008, 2009, 2010 sunt mult mai stralucite decat 2005 si 2006. Niciodata nu e bine sa iei prima "strigare" a unui model, mai mult ca sigur ca va fi cu probleme. Dureaza pana fac baietii trouble-shooting.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@animalutz...da stiam despre injectoare cum se manifesta, am patit o de doua ori :)) Ziceam asta pentru ca in vag-com mi-a aparut ca injectorul 4 pompeaza f ciudat...ba mai mult, ba mai putin, si celelalte toate incearca sa compenseze...nu pare inca grav, dar nu stiu ce sa zic...mie imi mananca in jur de 800g/10000km....si mi se pare enorm sincer...

Ai mare dreptate ca nu e bine sa iei prima strigare, dar atunci a luat-o maica-mea, a fost a ei 2 ani de zile, dupa aia a ramas a mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

800 d gr? la 10.000? :)

uita te pe sub masina poate iti scapa ulei pe undeva..

dar de ce ma mira? e passat desigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o prb...daca ma poate lamurii si pe mine cineva..am facut un plin de motorina de la petrom(borsec) dupa 10km sa aprins filtru de particule dupa alti 50 de km a inceput sa clipeasca rezistenta de la bujii dupa 300de km sa aprins si 'storung im abgassystem' cind mai aveam 50de km pina acasa am pierdut din putere nu mai accelereaza zici ca are numai 30 de cai tnx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a umplut filtrul de particule si trebuie regenerat. Scrie aici cum se face regenerarea, fie manual, fie cu vag-com-ul fie FORTAT. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat sa il regenerez dar mumu si susu :D si am fost la service sa imi fac programare si mior spus ca in cel mai rau caz ar trebui schimbat filtru de particule su costa pe unde la 8000 ron...... intrebarea e daca il iau de pe alta masina merge? :( tnx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-eu stiu ca filtrul de particule nu se schimba niciodata, doar in situati de accident sau ceva asemanator, el se regenereaza ...

-ai incercat sa il regenerezi cu vag-com-ul ?(sigur s-a folosit precedura corecta in caz ca ai incercat) , tare imi e ca cei de la service il regenereaza cu vag-comul si iti spune tie ca l-a schimbat , doar traim in romania , nu? :D

Modificat de OviDU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca in 90% din cazurile astea se va solda cu un senzor stricat. Ti-l schimba, regenerare fortata si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms de incurajare....dar ori cum daca imi zice ca e dus si trebuie schimbat nu il schimb la ei .... mai incerc la alt service si in caz ca zice si aia la fel io il cumpar si eu il schimb :icon_thumright:.....marti mor programat si pian atunci au zis sa nu mai circul cu ea sa nu se incarce mai mult filtrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine scoti dpf'ul de tot. si mergi fara el.

am inteles ca se poate;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la passatul meu din 2006 am cateca probleme.. de ex la plecarea de pe loc are o trepidatie usoara... n am fost cu ea la test.. dar cred ca e de la discul de ambreiaj. am 48000km . Imi zbarnaie usa dreapta spate cand dau mizica mai tare .. aa si nu mi se aprinde becul de pe nici o usa at cand o deschid.. acela rosu de jos..

daca aveti vreo rezolvare pentru mine . va rog sa mi spuneti....

Modificat de adrianoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trepidatia de la plecare ar putea fi si volant dar cel mai bine vezi la service.

zbarnaiitul usii n-ai ce sa-i faci decat sa o demontezi si sa o remontezi (fata de usa)...probabil un surub nu mai strange cum trebuie.

luminile rosii din usi nu functioneaza decat la cei cu nu stiu ce optiune de lumini pe HL, daca cauti pe forum o sa gasesti ce-ti trebuie ca sa le faci sa mearga.

Modificat de *bmf*
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o pb micutza si la mine: dupa defectarea butonului de frana electic (care a fost rezolvat intre timp la PBN cu RON 200-schimbare); mi-au murit senzorii parcare. Vreo 3-4 zile au mers in timp ce ledul se "ingalbenea" si palpaia si mai si scotea un sunet; iar acum doar led palpaind si sunet dar nici o atentionare la apropierea de obiecte.

Am dat ceva search si nu prea am fost norocos sa gasesc solutionari. Imi poate recomanda cineva un link sau o solutie de a remedia pb; fara a vizita iar PBN (nu e super pb dar la gabaritul masinii ma obisnuisem deja cu senzorii :) ). merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!