Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Nu am DPF.

Intre timp am rezolvat si problema cu turbo, dar intreruperile tot mai apar uneori, la fel ca si la adihancis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema care persista de ceva timp, dar careia nu i-am dat prea multa importanta. A inceput sa sara vopseaua la extremitatile caroseriei (aripi+usi+capota).

Exceptand mici julituri care pot fi cauzate intradevar de pietricele sarite in mers, mici julituri la aripi de pe la destepti din centre comerciale care mai scapa cate un cos peste masina; NU se poate explica de ce pe majoritatea marginilor, vopseaua incepe sa sara !!

Astazi eram pe langa PBN si am vb. cu un tip la service tinichigerie si i-am arata situatia. Normal ca a inceput: ba ca a fost revopsita aripa prost, ba ca a fost usa lovita, ba ca nu mai stiu eu ce. Daca am vazut ca bate campii cu faptul ca masina a fost revopsita prost pe anumite locuri, etc. am hotarat sa o tai si sa nu-mi mai bat capul cu stupizenii de genul asta.

Din cate am citit pe forum, stiu ca lacul de vopsea ar fi destul de prost la passat cel putin. Totusi mi se pare aiurea ca la o masina de nici 3 ani sa apara RUGINA la extremitatile caroseriei. (ti-e frica sa treci cu mana sa verifici pe extremitatile caroseriei sa nu te zgarii in rugina :lol: ) !!! Vreo parere ceva, eventual daca s-a mai intamplat si la alti colegi?

Modificat de catanexus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cata garantie dau la vopsea? 10ani?

In alta ordine de idei, am intrebat si acum cateva pagini:

DE CE GASESC FRANA DE DEGET IN POZITIA OFF DIMINEATA, IN CONDITIILE IN CARE, SEARA, NU COBOR DIN MASINA PANA NU "ARMEZ" ACEST TIP DE FRANA?!

Modificat de CT 10 VWP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai catanexus, conform spuselor tale...

...o masina de nici 3 ani...

...si ale colegului Andrei2000...

...garantia la vopsea este de 3 ani...

...mai ai inca timp sa depui o plangere!

Grabeste-te sa nu treaca timpul aiurea si sa nu mai poti face nimic! Bafta!

PS: Incearca un e-mail si in Germania, cu detalii si poze, asa vei capta atentia neamtului, care este mult mai receptiv ca romanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am votat probleme de motor.

Din fericire nu s-a intamplat la mine ... Eu am luat masina la 79 K km si am aflat ulterior ca s-ar fi facut un schimb de garnitura de chiulasa..pt ca pierdea lichid de racire. Initial nu prea mi-a placut ideea, dar ulterior am aflat( tot de pe forum , si multumesc pt asta) ca se pate intampla sa fie scurgeri pe la acea garnitura si atunci trebuie inlocuita.

In fine, masina s-a comportat bine in cei 5k km parcursi in 6 saptamani in Ro de la mare la munte, cu cateva drumuri de 400 km, si autostrada si "normal, consumul fiind cel asteptat....la talpa cu pana in 9/100 iar ,mers lejer cu pana in 120 cu un consun de pana in 7,5/100.

Vreau sa spun ca am un passat din 99 care merge inca....cu doar 284 k km parcursi la 50 Gr C , aproape toti si care nu a avut o data probleme cu racirea. Alte motoare, alte masini...

In rest, din cate stiu din istoria masinii... a avut mici ciocniri ici si colo dar nimic major... ca si probleme ma refer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...mai ai inca timp sa depui o plangere!

Grabeste-te sa nu treaca timpul aiurea si sa nu mai poti face nimic! Bafta!

PS: Incearca un e-mail si in Germania, cu detalii si poze, asa vei capta atentia neamtului, care este mult mai receptiv ca romanul.

Nu va avea de castigt nimic, deoarece daca vopseaua este sarita din cauza pietricelelor, diferitelor zgarieturi produse in parcare, spalatorii, este actiuneaunui factor extern care duce la deteriorarea vopselei. Mai mult daca masina a avut revopsita acea parte si nu a fost facuta la reprezentanta, nu ai ce face. Asta este, nu doar la VW este problema asta, ci la toate marcile, deoarece noile vopsele sunt facute pe baza de apa din motive ecologice si calitatea acestora a avut oarecum de suferit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prea mare bataie de cap, iar problema cred ca e la limita garantiei, e o combinatie cred de drumuri proaste+vopsea proasta. Oricum parca prematur a aparut problema, dar asta e. Atitudinea PBN e de toata jena. Vroiam sa fac un buy-back pt un Touareg dar eu unul sper din tot sufletul sa nu mai calc pe la PBN !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a ars becul de la scrumiera cum fac sa il schimb ? Ma poate ajuta cineva cu instructiuni. Sper sa fi postat unde trebuie :lol:.

Modificat de neo19ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerc maine va anunt daca am reusit. eu am cutie manuala pe masina, dar nu cred ca are nici o importanta, tot la fel se va desface.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija - capacele respective (trimm-uri) se zgarie si crapa foarte usor. Nu utiliza obiecte metalice (gen clasica surubelnita) pentru ca vei avea surprize neplacute. La service au scule din teflon. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa imi spui si mie daca ai reusit si eventual sa ma ajuti si pe mine :) Am si eu aceeasi "problema" .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am avut timp absolut deloc, asa ca nu am incercat, va tin la curent oricum. da stiu despre trimmuri ca sunt foarte senzibile, unul din trimmurile de la sertarase e deja zgariat. Oricum calitatea plasticelor la b6 este 0, as putea spune chiar sub zero nu am vazut asa ceva cred ca si daca stergi bordul cu mana se zgarie, eu unul am o gramada de zgarieturi, si nu fac nimic, apar tam nesam. de manaerele de la usi nu mai vorbesc, inca mai caut cum se face acea vopsea cauciucata, poate reusesc intr-o zi sa o gasesc :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunoscuta problema cu frana de deget, despre care s-a tot vorbit, aparuse de ceva timp si la mine. Dupa ce ieri am avut un episod urat, legat de aceasta problema si de faptul ca nu am mai putut pleca de pe loc (timp de 45 minute), azi am fost la service. Astfel in 30 minute mi-a fost schimbat butonul, in garantie. Costul ar fi fost de 180ron, butonul + manopera, la Cardinal Motors Ploiesti. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masina de 2 luni, Passat B6 highline 2007 are in jur de 50.000 km Pana acum totul a fost perfect, de cateva zile insa am observat ca dimineata pana se incalzeste putin motorul cutia de viteze DSG parca se impiedica, adica parca nu stie ce viteza sa aleaga. Asta in cazul in care merg frumos linistit. Daca o calc de la inceput merge bine. Sau daca folosesc modul manual. am citit aici pe forum ca poate sa fie de la Filtrele de aer si particule. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mergi mai mult in oras si astfel masina merge putin mai turata pentru a curata filtrul de particule (daca-l ai).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masina de 2 luni, Passat B6 highline 2007 are in jur de 50.000 km Pana acum totul a fost perfect, de cateva zile insa am observat ca dimineata pana se incalzeste putin motorul cutia de viteze DSG parca se impiedica, adica parca nu stie ce viteza sa aleaga. Asta in cazul in care merg frumos linistit. Daca o calc de la inceput merge bine. Sau daca folosesc modul manual. am citit aici pe forum ca poate sa fie de la Filtrele de aer si particule. Ce parere aveti?

Am aceeasi problema mai demult.

Eu am crezut ca intreruperile sunt de la motor (desi nu sunt sigur) si am semnalat-o aici.

Sigur nu e de la filtru de particule pentru ca eu nu am filtru de particule, iar filtrul de aer l-am schimbat recent.

Mai ciudat e ca la mine nu apare regulat, adica nu in fiecare dimineata, ci de 1-2 ori pe saptamana.

Am crezut ca poate fi de la injectoare (am schimbat deja 2) dar problema nu a disparut. Si eu am DSG, dar problema a fost mentionata in topicul pe care l-am indicat mai sus si de catre colegi care nu au DSG.

Am citit pe aici pe undeva de o autoreglare a injectoarelor ( :icon_thumright: !!!), desi nu stiu ce sa spun.

Oricum, daca cineva descopera misterul il rog sa ne anunte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata m-am trezit putin mai devreme si am stat in fata blocului pana s-a incalzit motorul. Cam greu stiut fiinf faptul ca dizelul se incalzeste mau usor in mers. Am pornit apoi sara sa mai apara simptomele. Dupa amiaza cand am vnita acasa nu am mai asteptat si am pornit. Parca au aparut din nou acele mici intreruperi. Nu este ceva serios, zic eu. Sotia mea nu simte nimic, dar eu simt. Ciudat este ca daca merg pe manual, cutia fiind DSG dupa cum am spus mai sus, merge normal, nu mai simt nimic. Maine merg la un tester sa vad ce apare.

Cred ca mergi mai mult in oras si astfel masina merge putin mai turata pentru a curata filtrul de particule (daca-l ai).

Nu stiam ca Passatul stie si asa ceva! Il am doar de 2 luni si de cate ori mai gasesc cate un lucru nou ma bucur ca un copil. Eu cred ca am filtru de particule, de unde pot sa-mi dau seama

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai DPF trebuie sa scrie in talonul masinii.

Cat priveste mersul putin mai turat pentru arderea depunerilor din filtru, cred ca nu e tocmai corecta presupunerea. Mecanismul de curatare automata e altul, o modificare a parametrilor de injectie care fac sa creasca temperatura gazelor evacuate. Am patit de cateva ori cand dupa un drum scurt de 3 km prin oras mergea ventilatorul cate 7-8 minute dupa luarea contactului si nu stiam cum de a reusit sa se incalzeasca motorul in halul ala. Poate ca la DSG se simte si o crestere a turatiei, insa la manuala nu se simte nimic dubios.

Modificat de clau_75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata m-am trezit putin mai devreme si am stat in fata blocului pana s-a incalzit motorul. Cam greu stiut fiinf faptul ca dizelul se incalzeste mau usor in mers. Am pornit apoi sara sa mai apara simptomele. Dupa amiaza cand am vnita acasa nu am mai asteptat si am pornit. Parca au aparut din nou acele mici intreruperi. Nu este ceva serios, zic eu. Sotia mea nu simte nimic, dar eu simt. Ciudat este ca daca merg pe manual, cutia fiind DSG dupa cum am spus mai sus, merge normal, nu mai simt nimic. Maine merg la un tester sa vad ce apare.

Nu vreau sa cobesc, insa mie imi par simptomele unei viitoare probleme cu mechatronic-ul. Bat in lemn, dar parca asa au inceput problemele si la alti colegi. Cati km are masina?

Pentru detalii, uita-te in aria Tehnic, la "jurnal DSG"

Nu stiam ca Passatul stie si asa ceva! Il am doar de 2 luni si de cate ori mai gasesc cate un lucru nou ma bucur ca un copil. Eu cred ca am filtru de particule, de unde pot sa-mi dau seama

Daca ai motorul cu cod BMP ai filtru, daca ai BKP, n-ai (nici filtru, nici noroc :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa cobesc, insa mie imi par simptomele unei viitoare probleme cu mechatronic-ul. Bat in lemn, dar parca asa au inceput problemele si la alti colegi. Cati km are masina?

Pentru detalii, uita-te in aria Tehnic, la "jurnal DSG"

Daca ai motorul cu cod BMP ai filtru, daca ai BKP, n-ai (nici filtru, nici noroc :( )

Mechatronic? asta ce mai este? Masina are 55.000 km aproximativ din martie 2007. Azi dimineata am stat in fata blocului 5 minute, din nou, dupa care am mers normal. Dupa cativa km, dupa ce apa ajunge la 70 grade merge de trazneste. Am venit azi pe drum si am depasit o coloana de masini fara probleme, in cateva secunde am fost la 160, motorul trage super. Sa inteleg ca motorul BKP este mai slab sau....

Si inca ceva: am citit acum interventia mea de ieri si imi cer scuze, am scriis execrabil cu o gramada de greseli. Scuze inca odata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKP este motorul cu probleme la injectoare - vezi topicul despre injectoare din sectiunea B6

mechatronic-ul este blocul hidraulic din DSG - pt detalii vezi "jurnal DSG"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la un test cu masina. Bineinteles nu a dat nici o eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a intamplat o chestie foarte ciudata la masina din semnatura.

O aveam in curte, cu usile deblocate, si la un moment dat s-au aprins avriile scurt, ca si cum as fi blocat-o/deblocat-o din telecomanda si mi s-au deschis geamurile :rolleyes:

Geamurile din fata erau deschise la aceeasi inaltime, cica 10 cm, iar cele din spate la vreo 15 cm, tot la aceeasi inaltime, masina avand in continuare usile descuiate.

Am intrat in masina am bagat "cheia" in contact si am inchis geamurile. Dupa asta, masina s-a comportat normal.

Aveti idee ce-ar fi putut genera un astfel de fenomem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!