Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

deci sa continuam din seria faimosului vw passat.

dupa 3 saptamani(si aprox 1000 km) dupa ce a a trebuit sa o aduc pe platforma din cauza ca picase turbina si apoi dadea vreo 8 erori(din care doar 2 au aparut in istoric la service), astazi a picat iarasi turbina.

veneam de la zarnesti la brasov. bineinteles ca m-am trezi intr-o depasire ca pica turometru la 2000 de ture si mai sus nu mai urca. m-am repliat in spatele daciei si i-am dat acceleratia pana la fund pana cand si-a revenit.

Apoi de la zarnesti la brasov am turat-o la 4000 4500 ture (depasiri si tot ce tine de asta)

Nimic Totul merge din nou ok.

masina are 130.000 km

sergiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da una bucata B6 din semnatura, care se comporta excelent in mers.

Problema apare dupa o oarecare perioada de mers, indiferent in ce mod/stil, cand stationez (fara sa opresc motorul) si cu masina scoasa din viteza, se aude un fel de ticait infundat TIC-TAC-TIC-TAC, undeva sub bord (acolo il aud eu). Accelerez usor cu masina pe liber si apoi sunetul dispare complet.

Oare ce ar putea sa fie?

Cand stai pe loc cu motorul pornit, dupa un timp pocneste ceva sub masina, e in legatura cu franele etc. mi se pare ca scrie si in cartea masinii. Dar nu tine minute intregi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Speram sa nu postez azi aici sau in topicul http://vwforum.ro/index.php?showtopic=35313. De azi am intrat in marea familie a celor care le-a picat pompa de motorina. Dupa schimbatul distributiei, a filtrelor si a bucsilor fata, pur si simplu nu a mai vrut sa porneasca. Nu tragea motorina in filtru. S-a demontat pompa de motorina si citirea cuvintelor MADE IN FRANCE m-a linistit total. Ca urmare, am bagat mana iar in buzunar - a se citi scos inca 1000 ron - si comandat pompa minune. Multumesc insa lui Alex (Volksman) si lui Ciprian pentru sprijinul acordat in solutionarea problemei.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Paul Sarstiuc

O foarte mica problema (pe care nu stiu unde sa o postez):

mi s-au dezlipit pe margine "bandanele" (asa cred ca se numesc!), cele argintii, lipite de-a lungul usilor, pe undeva pe la mijloc. Stiu ca nu trebuie lipite cu super glus si ma gandeam sa folosesc perlandez... Aveti voi o solutie mai buna? Sau puteti sa imi confirmati daca a lipi cu perlandez e ok?

Thx pentru ajutorul oferit in avans!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiam eu acelea se mufeaza, au un fel de clipsuri, nu sunt lipite ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca astea de la Passat, din cauza dimensiunii lor (destul de mici as zice) vin doar cu banda dublu-adeziva.

Cel putin cele de pe gama Trendline (care sunt din plastic negru) asa sunt, pt ca am 2 bucati noi prin casa si nu vad sa aiba clips-uri :)

Cine doreste, pot atasa 2 poze ;)

@Paul Sarstiuc: Unu la mana, respectivele "bandanele" se numesc defapt bandouri :P

Doi la mana, eu zic sa nu te risti sa le lipesti cu perlandez sau super-glue, pt ca la o eventuala interventie asupra usi (sa zicem o vopsire pt stiu eu ce), ele n-o sa mai poata fii scoase usor

Daca sau dezlipit de pe usa, inseamna ca banda dublu-adeziva cu care au fost prinse nu a fost de calitate :mellow:

Iti recomand, ca cel de pe usa cu pricina sa-l dai de tot jos, iar dupa sa inlaturi, si de pe usa, si de pe bandou urmele de banda dublu-adeziva ramase (poti sa folosesti un feon ca sa le incalzesti si sa mearga mai usor)

Dupa dute in comert si cauta banda dublu-adeziva de la Bison sau 3M si il lipesti iar de la un cap la altu' :lol:

Asa vei avea siguranta ca nu se mai dezlipi si in alt loc, iar treaba va arata ca la carte :)

:cool: safe

Riddler

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caz ciudat...

Am fost sa echilibrez rotile pe fata, si cand sa imi masoare latimea lor cu compasul ala sau cum s-o numi.....Surpriza! Sunt 8J, nu 7.5J asa cum scrie pe ele si asa cum scrie si in datele tehnice.

Care e faza?! Sa dea eroare "compasu"? M-am uitat atent unde il pune, ma gandeam ca-l pune aiurea, dar am vazut cu ochii mei ca era pus bine si indica 8J.

Rotile le-a echilibrat perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca astea de la Passat, din cauza dimensiunii lor (destul de mici as zice) vin doar cu banda dublu-adeziva.

Imi pare rau sa te contrazic :( , dar nu e adevarat. Eu tocmai am avut un accident usor, motiv pentru care a trebuit sa vopsesc usa soferului, ocazie cu care acel bandou a fost dat jos. Crede-ma ca nu e lipit. Se si vad orificiile din usa unde se mufeaza respectivul. In plus, acum ceva vreme am mai avut o usoara tamponare, astfel incat a trebuit sa imi schimb unul dintre bandourile de pe coltul barii de protectie spate. Operatiune pe care am efectuat-o personal. Si acel bandou se prinde in acelasi fel, prin mufare, nu lipire :(

Cel putin cele de pe gama Trendline (care sunt din plastic negru) asa sunt,

E posibil, dar, din cate vad eu, Paul vorbeste despre cele cromate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau sa te contrazic :icon_thumright: , dar nu e adevarat. Eu tocmai am avut un accident usor, motiv pentru care a trebuit sa vopsesc usa soferului, ocazie cu care acel bandou a fost dat jos. Crede-ma ca nu e lipit. Se si vad orificiile din usa unde se mufeaza respectivul. In plus, acum ceva vreme am mai avut o usoara tamponare, astfel incat a trebuit sa imi schimb unul dintre bandourile de pe coltul barii de protectie spate. Operatiune pe care am efectuat-o personal. Si acel bandou se prinde in acelasi fel, prin mufare, nu lipire :nono:

E posibil, dar, din cate vad eu, Paul vorbeste despre cele cromate.

bandourile cromate de pe usi se lipesc cu banda dublu adeziva...nu se mufeaza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci de ce exista acele orificii in usa, sub bandou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fiu mai clar vezi urmatoarele poze. Nu am apucat inca sa imi iau bandoul, usa a fost vopsita.

post-6389-1249566593_thumb.jpg

post-6389-1249566604_thumb.jpg

post-6389-1249566616_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil depinde si de anul de fabricatie .Mie ,in primavara lui 2006 ,adica la vreo cateva luni de la cumparare , niste banditi au incercat sa mi le fure ,au bagat surubelnita incercand sa le scoata si nu au reusit.S-au rupt de la jumate,deci eu cred ca ale mele sunt lipite nu clipsate caci daca erau clipsate le scoteau fara problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul Sarstiuc

Passatul este Confort line, cu cateva mici alte optiuni...

Am vazut ca piesa cu pricina este lipita (se poate observa banda adeziva DAR usile au "gauri" pentru ca ele sa fie prinse iar bandourile sunt cromate! In plus, bandourile am vazut ca au si ele niste "tepi", cel mai probabil ca sa nu il pui altfel decat trebuie! :)

Nu le-am desfacut de tot (inca). Probabil am sa o fac in weekend.

Ceea ce voiam sa stiu este daca cumpar altele sau trebuie sa le lipesc.. De lipit cu banda dublu-adeziva pare usor si ieftin! :D

Modificat de Paul Sarstiuc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci de ce exista acele orificii in usa, sub bandou?

sunt orificii strict ce tin de tehnologia de fabricatie a fetei de usa!

Passatul este Confort line, cu cateva mici alte optiuni...

Am vazut ca piesa cu pricina este lipita (se poate observa banda adeziva DAR usile au "gauri" pentru ca ele sa fie prinse iar bandourile sunt cromate! In plus, bandourile am vazut ca au si ele niste "tepi", cel mai probabil ca sa nu il pui altfel decat trebuie! :)

Nu le-am desfacut de tot (inca). Probabil am sa o fac in weekend.

Ceea ce voiam sa stiu este daca cumpar altele sau trebuie sa le lipesc.. De lipit cu banda dublu-adeziva pare usor si ieftin! :D

nu trebuie sa cumperi alte bandouri daca ele arata bine la exterior...foloseste banda dubla adeziva de calitate nu slaba ca altfel il pierzi pe strada...tehnologia de lipire tine de service, important e ca suprafata usii si a bandoului sa fie curata si sa incalzesti banda cu ceva...gasesti tu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am 52000 Km si am avut urmatoarele probleme:

La 35000 Km mi s-a stricat senzorul de temperatura al combustibilului, l-am schimbat - 100 Ron.

La 52000 Km adica Duminica asta mi s-a ars injectorul 3, l-am scimbat - 2523 Ron la Midocar Vitan + 80 Ron tractatul.

Sper sa nu mai am alte probleme cu motorul sau cu alte chestii de genul asta.

Ma mai deranjeaza ca scartaie plasticile inauntru, desi am aluminiu si tot tacamul de finisaje pe ea, fiind highline. Totusi la banii aia care i-am dat atunci pe ea mi se pare ciudat acest lucru.

Altfel sunt multumit de masina, inca merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca una din problemele generale (cred eu) la passatul B6 m-a afectat si pe mine... frana de "buton" mana. Martor frana de mana + steering angle aprins in bord, butonul de actionare a franei de parcare clipeste. problema: un pistonas blocat. Rezolvare : curatare cu spray degripant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care stiti sa imi spuneti si mie cum fac sa mearga senzorii de parcare fata-spate la pasat b6, cei originali ai ei.

Cand ma apropii de masini la parcare nu piuie nimic, am tot apasat pe butonul ala de senzori si degeaba...

Modificat de D@ny
dublu post
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa se cupleze automat cand bagi in marsarier. Daca nu, inseamna ca ai o problema la senzori, dar si asta ar fi trebuit sa-ti apara pe bord ca o eroare, fie sa clipeasca ledul de la butonul de senzori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@jonnyy b

Nu iti va aparea nimic in bord. O sa-ti clipeasca numai butonul de senzori de parcare. Ai avut de curand vreo interventie care sa necesite demontarea barii fata/ spate? Daca da, verifica contactele senzorilor - mufele de conectare - mai mult ca sigur ca unul nu este legat ca lumea. Daca nu merge unul dintre sensori, nici ceilalti nu-ti vor merge - asa sunt legati.

O scanare cu vag com-ul iti va spune care nu merge.

LE: aceasi problema am avut-o si eu - de 2 ori - nu erau bine bagate mufele si nu facea contact (la mine a fost cel din stanga grilei centrale)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mufele alea unde le gasesc? in bara pe interior? sunt accesibile sa ma bag pe sub ea sa verific ? e vreun risc ?

la mine cand dau cu spatele, piuie imediat la plecarea de pe loc, si licare becul de la senzor, dar cand ma apropii de ceva nu se mai aude nimic.

eroare in bord nu imi da. bara spate a fost revopsita ! posibil sa fie de la mufe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mufele sunt pe interiorul barii - nu e greu de ajuns la ele - va trebui sa desfaci acele protectii de plastic de sub masina. Mai mult ca sigur ca ai un senzor de pe spate care nu e legat/ sau nu e cuplata bine mufa.

In bord nu-ti va semnaliza nimic - numai daca pui vag com-ul pe ea iti vei da seama care senzor e de vina.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...Am dat search insa nu am gasit nimic referitor la probleme legate de inchiderea portbagajului. Pe scurt: deschid portbagaj (in special dimineata) iar cand incerc sa il inchid pur si simplu nu mai reusesc...Nu vrea sa se inchida...Dupa 1-2 minute de incercari se inchide insa pe bord imi arata ca si cum nu s-ar fi inchis. Mai mult, daca plec cu masina asa, in mers se deschide. Asa ca mai incerc de vreo cateva ori pana se stinge pe bord senzorul. Vreun sfat, ceva? I s-a mai intamplat si altcuiva problema mea? E destul de enervanta sincer problema asta (mai ales cand e destul de aglomerat si oamenii sa uita si zambesc pt ca deh...nu vrea portbagajul sa se mai inchida)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, o problema asemanatoare am patit eu anult trecut in Austria. De la mizeria depusa la mecanismul de inchidere, si de la frig, nu mai vroia sa se deschida, sau daca se deschidea nu se inchidea complet - ramanea intr-o pozitie intermediara si-mi indica in bord ca e deschis.

Solutia: am cumparat un spray WD-40 si am curatat broasca si inchidera portbagajului. Acum merge fara nici o problema. Verifica inca si chederele - starea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masina de 4 luni. Passat fabricatie 2007 50.000 km la bord. Pana acum nici o problema serioasa, in afara de faptul ca a sarit putin vopseaua in urma unei lovituri de pietricica. Si tot in urma unei lovituri de piatra mi s-a spart geamul de la usa soferului, 250 lei inclus manopera. In rest eu sunt multumit de masina.....

Am o problema: dupa prnirea la rece numai in miscare, motorul are niste intreruperi ca si cum se spunea la Dacii ca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil, daca aveti DPF, sa-si faca acea curatare automata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!