Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Ne poti spune si noua codul de eroare, sau intreg Log-ul daca l-ai salvat?

Din pacate scanarea s-a facut acum cateva luni bune si nu imi mai amitesc decat ca nu era o eroare "de bujii", ci o eroare a motorului pe un anumit segment. Eu si persoana care am facut scanarea nu ne-am dat seama ce este si am mers URGENT la dealer, in service-ul rapid, sa vad care este problema (trebuia sa plec la drum foarte lung si nu vroiam probleme), acolo afland ca eroarea este data de bujii. Trebuia sa le schimb atunci, insa nu erau pe stoc (evident!), asa ca am plecat "pe barba mea". Drumul a fost ok, fara incidente, iar cand m-am intors am dat zilelor rand si asa am ajuns la revizia de 30.000, ieri cand le-am si schimbat. Insa din pacate nu am salvat nimic, nici log, nici cod... nimic.

Cum poate demonstra dealerul ca producatorul bujiilor acorda garantie numai pentru 10.000 km? Trebuia sa se prezinte cu ceva scris, nu doar vorbe.

Nu trebuia, cel putin pentru mine, cei cu care am vorbit imi sunt PRIETENI si am incrdere in ce mi-au spus.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima problema de functionalitate la mine dupa 18k km, nu mai citeste nici un cd magazia de cduri,(rcd500 +magazie) cred ca si`a dat duhul.Apare mesajul "error" si dedesubt "service". Noroc ca mai e in garantie :wub:. Sa speram ca nu o sa aiba pe stoc rcd500 si or sa il inlocuiasca cu un rcd510. kidding :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai magazia separat in torpedou? ca la 510 e in el magazia... si pama acu merge bine da se mai si odihneste ca pun si sdcarduri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lumeee lumeee

EGR 1100 Ron

Injector 1650 RON

Din nou multumiri lui Vlad...deja cred ca s-a plictisit de mine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

EGR 1100 Ron

(...)

Huh... :P

E pret de reprezentanta ?! :blink:

Daca DA, atunci e f curios... eu cand am intrebat cat ma costa sa schimb EGR-ul la masina mea, mi s-a raspuns "~500-600 RON cu tot cu manopera..." si asta la Tess Brasov :)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am intrebat la PBV1 si mi s-a spus in jur de 700 RON cu tot cu manopera ... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu inteleg treaba asta cu "in jur de.." cum naiba, ce, e prima piesa pe care o vand de genul asta, nu au mai facut operatiunea asta pe nici o masina? sau tarifeaza dupa cum arata proprietarul?

acelasi raspuns l-am primit si eu cand m-am programat la revizia passatului, la midocar...cica intre 500-700 ron. M-am enervat si i-am intrebat daca este primul passat 1.9 tdi pe care il "revizuiesc" . mi s-a raspuns printr-o exclamatie: 500 dom'le, 500 de lei costa, fix 500. Si asa a fost, 495 a costat :rolleyes: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va enervati :)) .Spun asa ,adica intre x si y ,deoarece se poate intampala ,ca pe langa filtre ,ulei ,etc adica ce trebuie schimbat obligatoriu ,sa constate ca trebuie schimbate placutele de frana.Mie asa mi s-a spus la revizia de 30.000 ,adica, cand am intrebat de pret ,mi-a zis: pai in jur de 1000ron si cand am intrebat de ce,mi-a zis de placute, ca e posibil sa trebuiasca schimbate dar nu a trebuit, asa ca pret 650ron.

Sorry daca sunt offtopic.

Modificat de TVS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, dar este o diferenta. Revizia si placutele sunt 2 lucruri distincte, cu preturi exacte atat la piese cat si la manopera. Puteau sa-ti zica : placute atat, revizie atat....Manopera este cotata conform unui catalog, in functie de operatiune in unitati, ei stiu exact cate unitati se tarifeaza la revizie si la placute sau la egr sau la mai stiu eu ce. Acel "cam" suna a tragere in piept, pt ca nici macar de cursul valutar nu poate fi legat, pt ca nu stiu sa fi oscilat de la o zi la alta intr-atat incat azi sa fie 500 si maine 700 .

concluzia este ca trebuie toti sa devenim consumatori mai "educati", sa nu mai permitem astfel de "manifestari" nici unui comerciant sau prestator de servicii. si eu am o mica afacere, si daca as trimite estimate de cost cu "CAM", probabil ca doar as "CAM" plati redeventele la leasing doar "CAM" din cand in cand.

Modificat de alexd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e diferenta de pret intre EGR pt 1,9 si 2.0

Asta al meu e electronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si al meu oare o fii pe manivela ?! :D

Toate EGR-urile sunt electronice, ca prin zona e si o mufa cu un cablaj care duce "nu stiu unde" :P

Poate diferenta de pret se manifesta la masiniile cu "4motion", ca acolo sa fie mai scump; si pompa de motorina e mai scumpa la o masina cu 4x4 fata de un 2.0 TDI simplu.

Oricum, 1100 RON pt o clapeta si 2 senzori, la care multi au renuntat la ea... mi se pare ENORM ! :D

Bine ca nu trebuie schimbata des si se mai poata curata, ca altfel dadeam faliment :lol:

:)) safe

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum, nici asa nu mi se pare ca este loc de "cam", doar le comunici modelul , anul si tipul masinii. Nu cred ca cineva intreaba: " cat costa o valva egr pentru un "cam" passat, "cam" asa, de vreo 2 litri, "cam" de prin 2007 .... sa fim seriosi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si al meu oare o fii pe manivela ?! :icon_thumright:

Toate EGR-urile sunt electronice, ca prin zona e si o mufa cu un cablaj care duce "nu stiu unde" :)

Poate diferenta de pret se manifesta la masiniile cu "4motion", ca acolo sa fie mai scump; si pompa de motorina e mai scumpa la o masina cu 4x4 fata de un 2.0 TDI simplu.

Oricum, 1100 RON pt o clapeta si 2 senzori, la care multi au renuntat la ea... mi se pare ENORM ! :wub:

Bine ca nu trebuie schimbata des si se mai poata curata, ca altfel dadeam faliment :lol:

Al tau e posibil sa fie cu capsula vacuumatica, nu cu motoras pas-cu-pas.

Nu se poate renunta, efectul aproape instantaneu este ca se aprinde becu' cu emission workshop, dupa care masina nu mai porneste.

Nu prea se poate curata, e vorba de o gripare a motorasului si, pe cale de consecinta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema: dupa prnirea la rece numai in miscare, motorul are niste intreruperi ca si cum se spunea la Dacii ca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai filtru de particule, DPF, atunci incepe un procedeu de curatare si masina se tureaza mai mult. De aceea DSG-ul se gandeste in ce treapta ar trebui sa intre.

Despre partea cu opritul...nu stiu ce sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am DPF. De aceea banuiesc problema cu turbo. Problema cu turbo se manifesta in panta cand fortez motorul mai brusc: atunci intra in

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok..sa revin la problema mea..imi pica in bot la 140kmh ..eroare..engine fault...etc... dupa ce am schimbat senzorul de presiune nik... am verificat si cablurile de la turbina la computer /./nik.. in final am dat jos turbina si am curatat-o. Merge ca noua...fara erori fara nik...mananca asfaltul:)

I'm so happy!!!

sper sa ma tina vreo 30 000 km curatarea asta a turbinei( ca era neagra de calamina..)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km ai cu masina? si cat te-a costat curatarea turbinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa ma tina vreo 30 000 km curatarea asta a turbinei( ca era neagra de calamina..)

Pai daca doar atat speri sa te tina inseamna ca e ceva in neregula cu modul in care exploatezi masina. Nu trebuie sa se depuna nimic pe turbina in 30 000 km daca mergi corect cu ea. Eu am 89 000 si nu am si nici nu am avut vreo problema cu turbina. Si asemenea multi alti colegi.

Vezi ca e un topic numit "Condus corect - turatii". Poate ti-ar fi de folos sa te uiti peste el.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok..sa revin la problema mea..imi pica in bot la 140kmh ..eroare..engine fault...etc... dupa ce am schimbat senzorul de presiune nik... am verificat si cablurile de la turbina la computer /./nik.. in final am dat jos turbina si am curatat-o. Merge ca noua...fara erori fara nik...mananca asfaltul:)

I'm so happy!!!

sper sa ma tina vreo 30 000 km curatarea asta a turbinei( ca era neagra de calamina..)

Si eu am urmat pasii pe care i-ai facut tu (bineinteles am dat o caruta de bani pentru asta la reprezentanta). Pana la urma mi-au recomandat sa schimb turbina, desi, citind post-urile unor colegi de pe forum, eu i-am intrebat de la inceput daca nu-i de vina turbina. Bineinteles ca s-au dat mai destepti si, la inceput nici n-au vrut sa auda de turbina. Au schimbat senzorul si cablul electric de la turbina. Vezi post-ul: http://vwforum.ro/index.php?act=fi...amp;pid=1017291

Spune mai precis cum ai curatat-o? Ai facut treaba singur? Imi recomanzi sa o fac singur sau apelaz iarasi la cei care m-au

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da una bucata B6 din semnatura, care se comporta excelent in mers.

Problema apare dupa o oarecare perioada de mers, indiferent in ce mod/stil, cand stationez (fara sa opresc motorul) si cu masina scoasa din viteza, se aude un fel de ticait infundat TIC-TAC-TIC-TAC, undeva sub bord (acolo il aud eu). Accelerez usor cu masina pe liber si apoi sunetul dispare complet.

Oare ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 130 000 km.

Turbina a fost demontata complet, desfacuta si luata fiecare piesa la lustruit(ca erau negre ca teava de esapament), degresat, in final era ca noua; unele lamele eraublocate iar la viteza mare nu se mai deschideau corect si bang eroare in bord si dezactivare turbina.

Operatiunea m-a costat 300 lei. si a durat cam 3h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

ca sa nu mai aveti probleme cu turibina, " puneti-o la treaba ". schimbati peste 3500 " nu mai mergeti la consum ".

sau, daca e sa mergeti la consum cu ea, la 1 saptamana, puneti masina pe un drum aflat " in rampa " si da-tii pe coaja pana la vreo 5500; asa se curata si turbina, dar si admisia.

sau, daca nu vreti sa aveti probleme cu filtrul de particule, mergeti 30 km in viteza a 3- a cu 100KM/h si se va curata automat.

in asa fel, mentineti si masina in conditii foarte bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) da-tii pe coaja pana la vreo 5500; asa se curata si turbina, dar si admisia. (...)

A.... ma indoiesc ca, manualul recomanda sa schimbi viteza la turatia aia, ca de la 4500 rpm incepe zona rosie si acolo nu prea e recomandat sa ajungi "des" :)

5500 e prea mult, TDI-urile avand 6000 rpm maximulm pe bord.

Oricum cine schimba des toate tretepe la 3000 - 3500 rpm nu o sa aiba probleme cu turbina :(

Intr-o depasire se poate schimba si la 4000 - 4300 rpm :)

P.S.: Cam am fost offtopic prin postul meu :rolleyes:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor cu curatarea turbinii prin a tura masina.

Eu nu cred in asta.

Eu am un stil de condus destul de sportiv (consum oras 10, in afara cam 7)

din 130.000 km cat are masina jumate sunt facuti pe autostrada in afara cu viteze de 150 160 170, si asta nu doar 10 minute. Ma urc in masina si conduc pana nu mai am motorina(6-7 ore). Alimentez mananc si iarasi..

Plus in tara eu ma bag la depasiri nu stau cu masina.Cand depasesc eu o duc la 4000 de ture. In afara orasului daca nu trebuie depasit schimb la 3500. Am vazut destui cu passat si zici ca au dacie(ma refer la felul de a coduce)

Deci zic eu ca la stilul asta de condus nu avea voi sa se infunde turbina.

Deci eu cred ca este o problema de fabricatie cu turbina. Si la mine pana la 90.000 km nu a picat niciodata. Si de atunci cam de 5 ori a picat. Si ultima oara cel mai nasol de a trebuit sa o aduc pe platforma la brasov ca apareau erori cu carul (vreo 8 erori in bord).

Concluzie noul passat e o masina cam de unica folosinta(pana la 100.000 km apoi incep problemele).

Nu degeaba nemtii isi vand masinile pe la 100.000 - 150.000 km stiu ei ce probleme incep.

Sergiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!