Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

dumitrualexander

Salut!

Cu eroarea asta ma poate ajuta cineva?

 
                Address 01: Engine       Labels: 06F-906-056-BLR.lbl
Control Module Part Number: 06F 906 056 AM    HW: Hardware No 
  Component and/or Version: MED9.5.10       G00 7553
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 00028 028 00001
                      VCID: 74EDC20917A00E9
1 Fault Found:
 
008344 - Post-Catalyst Oxygen (Lambda) Sensor Correction; Bank 2 
               P2098 - 002 - Too Lean - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 49736 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.11.12
                    Time: 07:29:51
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2080 /min
                    Load: 19.6 %
                    Speed: 48.0 km/h
                    Temperature: 102.0°C
 
Doar s-a aprins check engine. Nu a avut niciun simptom ciudat.
Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M Is FOr MiChAeL

 

Salut!

Cu eroarea asta ma poate ajuta cineva?

 
                Address 01: Engine       Labels: 06F-906-056-BLR.lbl
Control Module Part Number: 06F 906 056 AM    HW: Hardware No 
  Component and/or Version: MED9.5.10       G00 7553
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 00028 028 00001
                      VCID: 74EDC20917A00E9
1 Fault Found:
 
008344 - Post-Catalyst Oxygen (Lambda) Sensor Correction; Bank 2 
               P2098 - 002 - Too Lean - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 49736 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.11.12
                    Time: 07:29:51
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2080 /min
                    Load: 19.6 %
                    Speed: 48.0 km/h
                    Temperature: 102.0°C
 
Doar s-a aprins check engine. Nu a avut niciun simptom ciudat.
Multumesc!

 

 

Nu vreau sa vorbesc prostii, dar cred ca este sonda lambda 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Senzorul la noxe" ar trebui sa fie la statiile RAR.La tine e vorba de sonda lambda de dupa catalizator.Daca cablajul pana la ECU e ok,atunci inlocuieste sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Umple filtrul de motorina ,pune 10 contacte de cate 5 secunde si o sa porneasca .Daca nu , trebuie sa amorsezi sitemul de alimentare. Se scoate returul (de la filtru) dintre filtru si tandem (furtunul cu senzor pe el )si se face vacuum pana vine motorina.

Va multumesc pentru ajutor.Am reusit s o pornesc cu prima varianta:am umplut filtru de motorina,pus contactul de vreo 10 ori cate 5 sec pana s a oprit pompa si apoi a 3 a oara la automat a pornit.noroc ca m a ajutat si bateria .
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

@EEXCALADE de sonda am inteles ca ar fi. Aveti idee ce valori ar trebui sa am pe cablu? Ca sa le masor?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot e vorba de pompe de motorina,ati mai patit vreunu sa vi se arda 2 pompe in aceeasi zi?Nu de alta dar asta e aventura mea de azi.M-a lasat prima pe la amiaza,am schimbat-o acuma seara,dupa care am facut 300m si masina s-a oprit in mers...am tras pe dreapta,am dat la automat si am chemat platforma :-). Chestia e ca cel care mi-a schimbat pompa,a inlocuit doar electricul,(prima siemens si asta a 2-a alt producator) fara sa schimbe si restul din pompa(tot angrenajul acela galben cu furtune si fire).Momentan nu are angrenajul,insa pe final de saptamana face rost si imi va schimba totul,ca sa eliminam din posibilitati,in sensul ca eu cred ca este ceva de natura electrica in interiorul acelui angrenaj.

Intrebarea mea pentru voi, ce altceva ar putea sa fie in caz ca nu este ceva electric din pompa?Sa fie un scurt altundeva in masina care sa se rasfranga in pompa?Mentionez ca VCDS-ul nu vede nici o eroare si nici o alta problema nu este afisata altundeva.Totusi inainte sa ma lase pompa...am simtit niste vibratii mai accentuate ale masinii,ca si cand cineva ma zgaltaia cu tot cu masina.

Motorina folosesc doar OMW max-motion dar de mers am mers si cu rezervorul mai putin de jumate plin...Orice parere este bine-venita in sensul ca este cam frustrant sa ti se arda 2 pompe la interval de 5 ore.

Modificat de Eraser_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa nu da eroare pe vcds nici daca este moarta ... de unde stii ca cea schimbata s-a ars, poate totusi nu a fost montata corect ... cat despre ansamblul in sine, se schimba doar pompa si prin asta se intelege cartusul metalic (este cat un tub de spray), nu este nevoie sa schimbi plutitor si anexe ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de reply D@ny.Ce este ciudat e ca prima data am patit asta acum 2 saptamani.A murit ca am mers pe rezerva si a fost schimbata doar pompa,insa din ce spunea mecanicul...a mai fost umblat la ea.Astazi la pranz m-a lasat,aveam aproape jumatate de rezervor plin si dupa ce am schimbat-o acuma seara, a mers...putin dar a mers.Maine am sa o desfac si eu sa vad daca este montata corect dar tot cred ca trebuie sa fie ceva ce le da peste cap.Stiu ca pompa nu da eroare pe VCDS,insa din moment ce mecanicul a spus ca el crede ca a mai fost umblat la ea,am sa schimb tot ce pot schimba pentru ca este pe garantie pentru urmatorii 2 ani!Altceva ce ar putea fi?Un scurt pe undeva?Motorina murdara?Apa in motorina?Ce poate sa dea 3 pompe peste cap?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sorbul. Sa nu fie infundat sau alte scapari pe acolo. Vezi si furtunele pana la motor. Sufla din fata si vezi sa fie desfundate. Poate fortezi pompa cu ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de reply D@ny.Ce este ciudat e ca prima data am patit asta acum 2 saptamani.A murit ca am mers pe rezerva si a fost schimbata doar pompa,insa din ce spunea mecanicul...a mai fost umblat la ea.Astazi la pranz m-a lasat,aveam aproape jumatate de rezervor plin si dupa ce am schimbat-o acuma seara, a mers...putin dar a mers.Maine am sa o desfac si eu sa vad daca este montata corect dar tot cred ca trebuie sa fie ceva ce le da peste cap.Stiu ca pompa nu da eroare pe VCDS,insa din moment ce mecanicul a spus ca el crede ca a mai fost umblat la ea,am sa schimb tot ce pot schimba pentru ca este pe garantie pentru urmatorii 2 ani!Altceva ce ar putea fi?Un scurt pe undeva?Motorina murdara?Apa in motorina?Ce poate sa dea 3 pompe peste cap?

 

siguranta, releu, ai verificat ? ai verificat daca ii vine comanda ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teo,am sa verific asta cand vine mecanicul si atunci pe langa pompa,vom verifica si sa nu fie nimic infundat.

Florin,cand ajung la masina azi,am sa desfac furtunele sa vad daca cand pun contactul,pompa imi ia comanda.Totusi,preventiv am sa schimb si siguranta/releul.Din pacate nu am schema sigurantelor ca o aveam pe vechiul telefon.Pot gasi aici pe forum ca sa stiu sa incep sa caut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,am un b6 din 2007 si scoate fum alb la rece,am pus testerul pe ea si nu-mi da nicio eroare,se vede ca injectoarele fluctueaza in cote,am fost la cei de la vw si mi-au spus ca am motorina in baie,ca trebuie sa schimb motorul (,masina am achizitionat-o de curand)axul cu came se pare ca nu este ok,distributia cica nu ar fi fost la pct dar au pus-o ei,mi s-a mai recomandat sa refac motorul.Voi ce parere aveti?A mai refacut cineva motorul ?mentionez ca este cel de 103 kw,

Am sunat la o firma care refac motoare de la a-z cu costul de 1200 euro garantie un an fara limita de km.

Astept un raspuns de la voi,un sfat etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa test de compresie si daca e ok atunci inlocuieste oringurile de la injectoare,suruburi,bolturi si fa reglajul corespunzator. Schimba ulei si filtru

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi,azi am schimbat bateria la masina mea,si dupa ca am montato pe ceea noua nu se mai sting martorii de la ESP si volant.Are cineva idee de ce?multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi,azi am schimbat bateria la masina mea,si dupa ca am montato pe ceea noua nu se mai sting martorii de la ESP si volant.Are cineva idee de ce?multumesc.

După ce mergi puțin cu ea, o sa se stingă singuri martorii. Nu e nici o problema.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa face cand scoti borna de la baterie. Dupa ce o sa mergi cativa metri cu masina or sa dispara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

     Va salut! Stiu ca sunt off-topic, dar nu am gasit alta sectiune. 

Am gasit in documentatia masinii aceste doua chestii, imi poate spune cineva de la ce sunt sau la ce ajuta?

post-149445-0-44774000-1448639509_thumb.post-149445-0-65057600-1448639514_thumb.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P e fabrica Mosel iar 0.... e vin-ul masinii. E cod ptr cartela de pornire si codul unitatii 3co....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema cu pornirea la un passat b6 3C 2008 1,9 cod motor BLS

Îmi apare de ceva timp check engine împreună cu spirala de la bujii (după un interval de porniri/opriri se sting)

Nu am nici o fluctuație la ralanti nu am probleme cu motorul (trage de rupe) în afara de pornirea grea după 7-8h de stat pe dreapta da sa pornească (abia la a 4-5cheie o ia și se zdruncina motorul)

Precizez ca am pus tester ul pe ea și mi a dat clapeta admisie ca nu ar funcționa în parametrii (dar am desfăcut sa o curat nu are depuneri de calamina de loc)

Ce este de făcut?mulțumesc

Mai completez cu chestia asta enervanta

Dau la automat pana apare martorul de ulei cu bip.ul specific după ce pornește se aprind aproximativ toți martorii apoi rămân doar check engine +spirala.... După 5-6 porniri se sting

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolva problema clapetei,afecteaza DPF-ul. Parcheaza cu botul intr-o vale si vezi daca porneste mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu știu dacă clapeta asta influențează pornirea motorului... Ma gândesc sa nu dea pe tester și sa fie alta cauza...

Îmi da și pe un ELM327 aceeași problema

P2101 Throttle actuator control motor circuit range /performance

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!