Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Foarte probabil volantul. Am mai avut 2 cazuri la test si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la ce poate sa fie un tremurat de vreo secunda cand o bag in D, iau piciorul de pe frana si o las sa plece fara sa accelerez ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu stiu ce sa zic, posibil sa nu fie reglata sau sa ai probleme cu cutia... n-am patit pana acum, incearca la un service, nu sta asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la presiune. Nu ridica presiunea suficient de repede. E semn de uzura. Sau volant tremura tot de la uzura.

Modificat de teo0605
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Vreau o parere din partea dvs. As vrea sa inlocuiesc bateria la un passat b6 an 2007, 2,0tdi, si nu sunt hotarat, sa iau o baterie pe original de 72 sau o varta de 74? 

Modificat de alexandrubs10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi fara pb pe 74 daca in ambele variante garantia este de 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus Varta de 77A si intra perfect in acel locas, lafel, garantie 2 ani, +putere mai multa la pornire, 780 A .

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc mult baieti! Deci nu e musai sa fie originala ca sa fie buna buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare filtrul epurator la masina din semnatura stie cineva cam cat costa ?

Multumesc .

Eu am pus moll de 72 cu garantie 40 de luni !

Modificat de misterdark
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare băieții, voi aveți probleme cu sărăcia de senzor map? Cred ca este a 4 oara când îl schimb, la schimbat de 2, 3 ori pe cel de 2 bar sau de cat o fii el apoi am făcut modificări la coscoava și am pus senzor de 4 bar care astăzi ma lăsat. Ați avut probleme cu el, de la ce se strica asa des?

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia uite aici, poate te ajuta.

În cazul apariției unui defect de senzor MAP, înainte de a efectua diagnosticarea senzorului și a conexiunilor electrice trebuie efectuate verificări ale sistemului de admisie. În cazul în care există probleme cu etanșarea galerie de admisie, prin pătrunderea de aer fals sau pierderi de presiune (la motoarelor supraalimentate), calculatorul de injecție poate ridica un cod fals de eroare pentru senzorul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mddaa, cand am modificat turbina si am pus acel senzor de 4 bar am efectuat si test de presiune sau etanseitate la galeria de admisie si a fost ok, dar sa stiti ca eu am la masina un fluierat asa ca din gura in momentul cand dau talpa. Problema nu este de la turbina pentru ca opresc masina o repornesc si isi revine, turbina ar vrea sa lucreze dar dupa 200m moare

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutăți, am pus testerul și am găsit eroare de pierdere aer. Deschis capota observat ca pe sus nu pierde am zis hai sa vedem sub motor dacă e ceva și surpriza furtunul ce iese din intercooler spart. Comandat furtun nou 400 lei cam scump...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind si eu unul cu turbo modificat, vin si eu cu o intrebare/problema:

 

- masina n-are zvac in ture mici. 

 

Cel mai bine se simte in treptele 1,2 si 3. In a 1-a cel putin, pana in 2500ture e moarta. Sa zicem ca stau la ralanti si bag piciorul la fund.. pleaca usor, usor, usor si la 2500 la arunca in scaun. A 2-a la fel. Simt lag si la schimbarea intre trepte. 

 

Si la viteze mai mari, tot asa, intra mai greu si nu la fel de tare ca inainte. 

 

Turbina suna normal, ca in prima zi. Fum am din soft oricum, deci nu stiu daca as putea sa spun ca e de la furtune. 

 

E frustrant.. am stage 2, cica 200 cai dar in momentul de fata, nu merge mai bine ca una stock cu soft stage 1. 

 

Voi ce ziceti? De la ce ar putea fi? 

 

P.s. Cine ma poate ajuta cu un log? 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

Am patit o azi una urata...pana prostului la B6 2007 BMP 2.0l.MAi aveam vreo 4l in rezervor dar era parcata in panta cu spatele in jos.Cand i am dat cheie nu a pornit.Am bagat vreo 12 l motorina si am lasat o mai in jos unde e aproape pe plan drept.De fiecare data am dat la automat,invarte dar nu porneste si apare dupa vreo 10 sec "engine off pressure oil check manual".Am bagat cca 200 ml si in filtru de motorina.La fel.Am renuntat sa mai dau la automat si maine vreau sa vorbesc cu un mecanic sa vina la mine.Cat de grav e domnilor colegi ?

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Umple filtrul de motorina ,pune 10 contacte de cate 5 secunde si o sa porneasca .Daca nu , trebuie sa amorsezi sitemul de alimentare. Se scoate returul (de la filtru) dintre filtru si tandem (furtunul cu senzor pe el )si se face vacuum pana vine motorina.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era sa patesc la fel ca tine azi... Acul era aproape pe zero. De vreo 9 ani nu am mai mers pe rezerva :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ EEXCALADE

Am desfacut capacul la filtru si am pus motorina pana a trecut putin peste filtru.Ziceti sa l umplu pana sus si apoi sa incerc sa pun doar contactul treapta a 2 a fara sa incerc sa pornesc motorul? Multumesc pentru ajutor...m am speriat la faza cu "pressure oil" avand in vedere cunoscuta problema a masinilor noastre cu pompa de ulei.Am sa incerc maine...pe zi..daca nu voi reusi la varianta a doua sigur voi avea nevoie de ajutor la partea cu vacuum.

@svg_gabriel10

 Pe BC imi arata inca 90 km ca mai pot face...nu ma asteptam la asta...e totusi panta mare unde am lasat o

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe manometrul de boost se poate vedea turbo lagul, daca ai cutie automata mai greu dar daca ai manuala mergi in treapta 3 sau 4 cu  turatie constant si vezi daca ai fluctuatii la manometru. turbo lagul este raspunsul intarziat al turbinei raportat la actionarea acceleratiei sau mai inginereste vorbind este durata de cand actionezi acceleratia pana in momentul cand se face simtita turbina. Si eu am la passatul meu aceleasi manifestari, la plecarea de pe loc apas acceleratia la podea si trece 1 sec pana intra turbina si derapeaza foarte rau, urmeaza treapta 2 in care continua sa derapeze dar foarte scurt si aici se simte putin lag apoi din treapta 3 se comporta foarte bine avand aderenta si continuind sa ma impinga in scaun inclusiv treptele 4 si 5. Este normal sa se comporte asa pentru ca turbina intra la turatie dar la tine este cam tarziu 2500rpm, la mine intra la 2200-2300.

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Leon,asta am patit si eu acum 2 saptamani.In proportie de 90% este pompa din rezervor.Daca dai mult la automat,iti da pressure oil...asa am patit si eu,deci nu iti fa griji.Am schimbat pompa,nu era motorina pe circuit si am dat la automat vreo 2 minute...cu oprire pentru ca imi dadea eroarea cu oil pressure(eu am pompa de ulei rectificata deci nu se punea problema sa fie ceva la ea) pana cand a ajuns motorina din rezervor la filtru,dupa care masina a pornit.Merge impecabil de atunci,doar ca actuala pompa e mai galagioasa decat cea veche(chiar daca ambele sunt Siemens...Pierburg nu avea baiatul care mi-a schimbat-o).Asa ca nu te speria :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!