Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

In portiere nu am avut apa.E cumva sub baterie sistemul de scurgere a apei?Apa am avut doar la picioare toata partea dreapta a masinii.Eu cred ca pe undeva e infundat scurgerea a apei ce cade pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apa cazuta pe masina se scurge prin spate pe langa luneta, lateralele portbagajului si ajunge pe spoiler. Apa care se scurge prin fata curge in grila de plastic de sub parbriz, iar de acolo se scurge jos pe laterale. Daca e infundat pe fata, trebuie sa:

- scoti chederul aplicat peste plasticul de sub parbriz si cele 3 sau 4 cleme metalice;

- scoti jumatatea de plastic din partea pasagerului (pe parbriz e aplicat prin apasare in spatiul dedicat) pentru ca partea din mijloc vine peste cea din partea soferului;

- trebuie sa detasezi furtunasul de la stropire parbriz;

- scoti si celalalt plastic care acopera compresorul;

- cureti mizeria adunata acolo la suprafata;

- bagi ceva flexibil in gaura de scurgere dinspre aripa si se desfunda, apa curgand apoi pe aripa interioara;

Repeti operatia si in partea soferului, unde e mai simplu de demontat.

 

Sper ca am explicat destul de bine, in caz contrar...rog sa ma corecteze cineva cu mai multa experienta.

Spor la treaba! :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, Am si eu niste probleme cu Passat-ul meu 2.0 TDI CR din 2010. Sunt la a 3-a planetara completa schimbata pe partea stanga in mai putin de 1 an. Ultima am schimbat-o acum o saptamana si dupa 2 zile deja a inceput sa bata la viraje de pe loc. Are cineva idee ce ar putea cauza asa ceva? Mentionez ca am cumparat planetare noi, ultimele doua fiind SKF. 

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc svg_gabriel10.Am reusit sa desfund ambele parti si am facit proba cu apa pe parbriz si a fost ok.Cred ca acolo a fost problema pentru ca masina a stat parcata o saptamana sub o vie in timp ce au cazut frunze si ploi.Sa nu faceti ca mine!Acum ma chinui sa usc materialu care e imbibat cu apa...

Mentionez ca sub baterie sau suportul ei nu am gasit nici o scurgere,cum am auzit ca ar fi .

Va salut.

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, Am si eu niste probleme cu Passat-ul meu 2.0 TDI CR din 2010. Sunt la a 3-a planetara completa schimbata pe partea stanga in mai putin de 1 an. Ultima am schimbat-o acum o saptamana si dupa 2 zile deja a inceput sa bata la viraje de pe loc. Are cineva idee ce ar putea cauza asa ceva? Mentionez ca am cumparat planetare noi, ultimele doua fiind SKF.

Multumesc!

Sunt mai multi factor verifica tampoanele la motor și cutie sa nu fie înclinat sau sa trepideze și am mai auzit ca dacă ar fi chipuita ar mai face treaba asta....
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile mi-a aparut un zgomot cand pornesc AC-ul. Face doar la pornire maxim 5 secunde. Am pus un video sa vedeti si voi. 

https://www.youtube.com/watch?v=Dx1TH_p-EUk

Stiu ca mai era un clip de genul pe forum, dar nu il gasesc.

Imi puteti spune va rog ce poate sa fie si daca trebuie neaparat schimbat?

Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@z3dulik  La mine face acelasi sunet cateodata, dimineata cand porneste la rece, cred ca doar se modifica pozitia clapetelor, eu cel putin nu imi fac griji ca e ceva defect. Clima merge brici.

@Ionut Leon, ma bucur ca am putut fi de ajutor!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Buna, Am si eu niste probleme cu Passat-ul meu 2.0 TDI CR din 2010. Sunt la a 3-a planetara completa schimbata pe partea stanga in mai putin de 1 an. Ultima am schimbat-o acum o saptamana si dupa 2 zile deja a inceput sa bata la viraje de pe loc. Are cineva idee ce ar putea cauza asa ceva? Mentionez ca am cumparat planetare noi, ultimele doua fiind SKF.

Multumesc!

Sunt mai multi factor verifica tampoanele la motor și cutie sa nu fie înclinat sau sa trepideze și am mai auzit ca dacă ar fi chipuita ar mai face treaba asta....

 

 

Acum o saptamana cand am schimbat a 3-a planetara am schimbat si bucsele de la jugul motor. Mecanicul nu a vazut alte probleme. Masina e softata, dar primele 2 planetare s-au dus inainte sa pun softul, deci nu are legatura.

Modificat de specter_3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile mi-a aparut un zgomot cand pornesc AC-ul. Face doar la pornire maxim 5 secunde. Am pus un video sa vedeti si voi.

Stiu ca mai era un clip de genul pe forum, dar nu il gasesc.

Imi puteti spune va rog ce poate sa fie si daca trebuie neaparat schimbat?

Multam

Mergi asa pana nu se mai opreste din rontait si va trebui sa schimbi tot motorasul la clapa. Sau desfaci acum si il repari. Are joc in mecanism si rateaza cursa la capat.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avem undeva explicati pasii pentru reparatia asta cu rontaitul? Unde este motorasul si ce ar trebui demontat ca sa ajungi la el?

Cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la vulcanizare un destept mi-a rupt un sensor valva,am cumparat sh. unul identic cu ceilalti dar nu reusesc sa il calibrez,cateodata se mai stinge pentru 2-3 km dar cum accelerez putin se reaprinde. mentionez ca presiunea este de 2,6 integral si incerc sa activez partly load nu full (ca acolo imi trebuie alte presiuni ,cunosc).intrebarea ar fi trebuie sa recodez cu vcds ? sau ceva de genu?...va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut si revin cu o mica problema la pedala de ambreiaj. Atat la apasare cat si la eliberare, are un sunet ca de broasca, puteti asculta vizionand clipul din linkul atasat (dati volumul mai tare):

Vreo idee cum se poate remedia si care ar fi buba?

Modificat de svg_gabriel10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sus, incearca sa gresezi un pic, unde calca axul de la pompa, in pedala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca exista tutorial de reparare la clapete. Eu l-am reparat pe cel de la recirculare prin ridicarea axului spre rola dintata. Am taiat o sectiune mica de izolatie de conductor de 6( semicerc) si am pus-o sub ax. Putina vaselina si gata. Are cam 3 ani si merge perfect.

PS: se poate muta la probleme si rezolvari rapide.

Modificat de teo0605
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Florin, am incercat sa gresez partea din spate de la pedala, dar face la fel.

Am demontat astazi IC sa il curat de praf pe interior si... pe langa faptul ca nu am putut extrage segmentul de bord de sub cluster (nu stiu ce il mai tinea) si m-am descurcat oricum, pentru ca e flexibil, dupa montare am observat ca indiferent in ce pozitie e setat blocul de lumini, cadranele raman aprinse (dupa ce am pus contactul). Sa fie din cauza ca are erori stocate? Nu am avut timp sa fac si scanare.

In mod normal pe pozitia "0" se aprindeau doar acele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumva stau si farurile ? ... poate ai stricat/deranjat butonul de lumini

 

depinde ce ai gresat si ce scartie... mai insista

 

clusterul=ceasurile - ca sa le dai jos, trebuie sa dai jos si plasticul de sub ceasuri, cel in care vine contactul - sa-l tragi in jos, dupa care ai acces la cele doua suruburi ce tin ceasurile.... si le poti scoate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, nu am verificat daca raman si farurile aprinse, dar ma duc sa verific.

Plasticul de sub ceasuri, nu l-am putut extrage din partea stanga, intre blocul de lumini si panoul de sigurante tine undeva si nu am riscat sa-l rup.

La pedala de ambreiaj mai insist astazi. Revin cu rezultatele. totodata o sa fac si o scanare sa elimin erorile.

Cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plasticul de care vb mai e prins intr-un surub aflat in spatele blocului de lumini. Scoate blocul si o sa ai acces la acel surub.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet, a fost scos si acel surub din spatele blocului de lumini, toate suruburile mentionate in DIY au fost scoase. Tinea undeva pe muchia dinspre panoul de sigurante, dar am reusit sa demontez IC fara probleme.

@Florin, am facut scanare, nu am nicio eroare, farurile nu se aprind pe pozitia "0" a  blocului de lumini. Am scos din nou blocul de lumini si l-am bibilicit putin, dar nu are nicio problema. Totusi, pe orice pozitie a comutatorului se aprind cadranele + acele la punerea contactului. Nu ca m-ar deranja, dar numai faptul ca inainte se aprindeau doar acele ma enerveaza.

Modificat de svg_gabriel10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update in privinta IC. Nu stiu cum se face, dar cu cat este mai intuneric afara, cu atat se aprind mai putin cadranele in pozitia "0" a comutatorului de lumini. Ca sa zic mai pe romaneste...cand comutatorul de lumini e pe pozitia "0":

- daca e soarele sus pe cer si pornesc masina, cadranele se aprind la intensitate maxima

- daca e pe inserate afara si pornesc masina, cadranele se aprind la intensitate redusa

- daca e noapte si pornesc masina, cadranele aproape ca nu se aprind deloc

A mai observat cineva chestia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu ti se pare ceva normal?

senzorul de lumina compenseaza cu lumina atunci cand e lumina puternica afara si stinge cand e intuneric.

daca te deranjeaza, schimba ic-ul cu unu care nu are senzor de lumina.

toate astea functioneaza asa CAT TIMP AI LUMINA STINSA, corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, funcționează asa cât e lumina stinsa. Nu ma deranjează absolut deloc, nu am de ce sa schimb IC, doar ca în 11 luni nu am observat lucrul acesta, mai puțin astăzi...când am demontat IC și l-am examinat în toiul zilei și mi s-a părut suspect, știind ca se aprind doar acele (lucru observat pe întuneric).

Cu respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, revin cu o problema. Am pe masina Parrot CK3100 (de cand e ea) si merge foarte ok, doar ca asa cum se reseteaza consumul mediu de combustibil "1", dupa cca 1-2 ore parrotul isi pierde numerele memorate si ultimele apeluri efectuate. Stie cineva de ce si cum se poate remedia?

Modificat de svg_gabriel10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura unitatea after market carevo ai tu montata....cu bc ul si resetarea acestuia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca nu are legatura cu BC, dar am formulat asa ca sa se inteleaga ca se mentin numerele memorate si/sau alte setari doar o perioada de timp. Dupa cateva ore acestea se pierd. Ma intreb daca e vorba de felul in care e conectat cu masina sau  de aparatul Parrot in sine.  :sick:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!