Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

domnul andrei asta este parerea ta. eu personal ma asteptam mult mai mult de la un vw passat pe care am dat aprox 28.000 euro. adica ma asteptam sa il exploatez corespunzator, cu revizii la timp etc etc pana macar la 250.000 km .

pe mine m-a dus pana pe la 60.000 km fara probleme dupa care au inceput sa curga problemele.

Pai nu iti vine sa injuri pe toti? Vreau sa iti zic ca cu ultimele avarii din ultimii 20 30 mii km nu mai am curaj sa plec cu asa zisa limuzina VW PASSAT din tara. Ce fac plec in austria si raman pe la unguri pe autostrada la doua noaptea ca se aprind senzori si masina nu mai trage???

In prezent la 130.000 km nu mai am curaj cu masina asta sa ies nici din oras, ca daca raman pe vreun camp cum am ramas azi noapte in mijlocul padurii la 1500 de metri cu 4 grade afara?

Concluzie e urmatoarea: o vand si imi cumpar un logan pe care dau 6000 de euro care se va strica tot la 100.000 km pe care ii fac in 2-3 ani. Dar nu dau banii a 5 loganuri pe un "VW PASSAT" pe care sa il tin in parcare si sa nu am curaj sa merg nici pana la supermarket (ca vorba aia daca ma lasa in drum fiindca am pus prea multe plase cu cumparaturi in el). Si pana la urma ca sa ajung la 28.000 de euro din loganuri cumparate trec vreo 10-15 ani schimb 5 loganuri, dar daca compari cu passatul : unul la 2-3 ani care te costa 28.000 de euro e o oarecare diferenta.

De la mine si-au taiat craca cei de la vw

Sergiu

Confirm si eu, inca o data, calitatea proasta a Passat-ului, precum si a service-ului in Romania. Pe langa problemele pe care le-am postat in pagina 9, am mai avut urmatoarele: inlocuit amortizor si bieleta antirului stanga fata pe la 100.000 km, inlocuit rulment roata stanga spate la 122.000 km (apropo, la niciuna din masinile avute pana acum nu am schimbat rulmenti la roti!). Trepidatia motorului la ralanti este aceeasi ca la 50.000 km, nu este deranjanta rau deocamdata, dar ma astept la inca o cheltuiala mare cu volant sau cu injectoarele.. Am renuntat la service-ul dealerului VW, Nurvil Rm Valcea, datorita neseriozitatii acestuia (diagnosticari gresite ale defectiunilor, manopera foarte scumpa, timpi mari de service etc.) si am mers la un service fara fite, unde am ramas surprins ca acesleasi piese si lucrari costa mult mai ieftin. La 121.000 km am inlocuit kit-ul de distributie-manopera 300 lei fata de Nurvil 800 lei, kit distributie si pompa de apa (fara piesa la schimb) 1.300 lei fata de 1.500 lei la Nurvil cu pompa de apa la schimb. Acum ( 126.000 km)probabil ca urmeaza sa schimb rulmentii de la telescoapele din fata pt. ca au inceput simptomele caracteristice jocului acestora (e a treia oara cand ii schimb).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ridicat masina din service(o lasasem la schimb de ulei si filtre complet).

Mi-a spus cel de la service sa ii dau talpa, fara sa o iert pt ca ori e pe cale sa pice vreo piesa (turbine, injectoare etc) ori a fost o eroare de electronica

Mi-a spus sa schimb la 3000 3500 de ture.

Asa ca feritiva daca ma vedeti prin oras pentru ca in a doua pe la 4000 de ture am 60 si in a treia la 4000 de ture am 100.

Consumul e pe masura: 13 km de oras in acest regim am o medie de 11 la suta. Sa vedem cat ulei va papa.

Eu de mult m-am lasat de service VW oficial (de cand a iesit din garantie) Pe langa ca sunt plutisti te mai tin si 3 ore la un schimb de ulei care se face normal in maxim 50 de minute.

Legat de trepidatia la relanti am primit o opinie astazi de la cei de la service: masina trepideaza doar la relanti cand e motorul cald si cand ai turatu putin inainte; au spus ei ca ar fierbe motorina pe retur :blink: Nu stiu ce sa zic. Mie asta mi s-a spus.

Sergiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da..si eu am schimbat azi senzorul de presiune la supraalimentare...sa vad acum daca mai pica in bot cand ii dau pedala....sper sa nu ca e jale atunci...miroase a schimb de turbina...(sau curatare turbina si mers ink 2000 km)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cod piesa: 038 906 051 c

si pe bosch : 0 281 002 401.

ps: e cineva din iasi care sa se poata conecta la computer pt depista erori etc...si sa imi ia mai putin de 100 lei?

Modificat de best Lawyer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care a fost pretul senzorului + manopera?

Diagnoza la reprezentanta (Tess BV) nu depaseste 70 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ottoflo, Tess BV a mai scazut pretul al diagoneze din cate stiu eu

Cel putin cand am fost eu ultima data la ei pe factura aparea 46.05 RON + TVA :blink:

Deci ~55 RON :)

@best Lawyer: i-a si tu legatura cu uni dintre colegi din Iasi care au vag-uri si sigur te va ajuta :blah_: ...si nu pe 100 Lei, ci pe 1 - 2 berii fara alcool :rolleyes:

Detalii pe topic-ul Intalnirea saptamanala in Iasi :icon_thumright:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe scurt s arevin la pb mea... senzorul a fost 185 lei , diagnoza 100 lei+ tva si manopera 30 ron.

Astea toate la service BOSCH Autocenter din Iasi la mecanicul Serghei.

Aviz celor ce se gandesc sa mearga pe acolo.... si cu tesretul in fata si m-a pus sa schimb aiurea senzorul asta ca asa credea el...acum am gasit si eu diagnoza cu 50 ron si multe altele....

sa vad cum se rezolva pana la final..

Modificat de best Lawyer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai multi colegi au strambat din nas cand au auzit de schimbarea senzorului acela (de aici si interesul meu) dar la cat de hotarat erai sa-l schimbi nu au mai spus nimic. Asa ca ar fi bine sa ceri mai multe pareri inainte de a lua o decizie. Martorul din bord se poate aprinde din mai multe motive si anume: turbina sau injectoarele (ce-l mai grav) si ajungand pana la filtrul de motorina si calitatea combustibilului.

Fa o diagnoza la cineva care chiar se pricepe la asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serghino84 sunt de acord cu tine...ce masini se aduc europa de est sunt clar mai slabe calitativ ,imi pare f. rau ce ti s-a intamplat...dute cu masina si punele-o in brate ca o paranteza( oferta la vw touareg 35.000 EUR cu TVA...intreband unde se fabrica am primit un raspuns "tragic" toate vw touareg care se aduc prin dealeri vw in romania sunt fabricate la BRATISLAVA :) e clar de ce pica toate piesele de pe ele) vw passat "made in china" !

Nu vad care e legatura cu problemele Passatului B6...faptul ca la Bratislava se construiesc pentru toata Europa VW Touareg, Audi Q7 si Porsche Cayenne.N-am inteles ce ai vrut sa spui cu asta...

Informatia era publica de ani de zile... acele masini se produc pt toata Europa nu doar pt Romania...si inca nu am auzit sa cada ''toate piesele de pe ele''....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

Informatia era publica de ani de zile... acele masini se produc pt toata Europa nu doar pt Romania...si inca nu am auzit sa cada ''toate piesele de pe ele''....

Si nici la Passat B6 nu cad inca "toate piesele de pe el" :D

Nicio o masina nu merge ceas, se mai intampla cate o problema cu ea si aici nu vb numai de VAG-uri, nici BMW-urile/Mercedes-urile nu stau mai bine...

Eu zic ca nu e bine sa facem acuze asupra fiabilitatii "la cald", cand avem nervi si suntem suparati ca trebuie s-o bagam in service... ar trebuie ca intai sa ne calmam, sa vedem exact ce si cum, iar dupa sa ne apucam de "acuze" :P

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti despre faptul ca maine (la revizia de 30.000km) este necesar schimbul bujiilor (numai 2 sunt afectate, dar am inteles ca e cel mai bine sa fie schimbate toate)? Acest lucru il stiu, dintr-o diagnoza VAG, unde mi-au iesit erori care au condus la verificarea bujiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce parere sa avem, cam proasta. Nu e normal. Eventual incearca sa vezi care ar fi motivul care a dus la deteriorarea atat de rapida a bujiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi s-a parut ciudat ca s-au stricat asa repede (la Bora, pe care am avut-o 3 ani nu le-am schimbat niciodata).

Maine voi intreba care a fost cauza ce a dus la stricarea lor.

Ciudat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest 23-SER

nu aveti de ce sa va mirati. oricum o bujie este 70 lei " vorbesc de cea icadescenta ".

dar curios este faptul ca, la Passatul din 2002, in 130,000 KM nu am schimbat nici o bujie si cel care o are acum, nici el!!!

nu pot intelege, aceasta mare diferenta intre acea calitatea si cea din prezent!

in fine, ce au zis oamenii " daca facem masini de durata, cu piese foarte bune, atunci nu mai avem activitate si nu ne mai vindem piesele "

:))

schimba-le pe toate daca ai bani!

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare curios cum la 30.000 km ai 2 bujii bulite. Din cate stiu bujiile incadescente se schimba la 120.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 2 arse, maine voi intreba si cauza/cauzele si in functie de ce mi se va raspunde, va spun aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit un raspuns de la Consilierul de garantii si unul din tehnicienii celor de la Cardinal Motors, in genul urmator:

- bujiile nu se schimba pegarantie;

- sunt considerate consumabile;

- se verifica si se inlocuiesc, daca este cazul, la revizia de 45.000km;

- garantia de la producator este de doar 10.000km, dupa aceea se considera uzura datorata utilizarii;

- se mai intampla sa se arda din bujii si la km mai putini, astfel ca asta a fost PUR ghinionul meu;

- se recomanda ca la arderea uneia sa fie schimbate toate cele 4.

Pretul unei bujii este de 69.12 ron, fara TVA.

Manopera aplicata a fost de 60 minute = 83.14 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

nu e neaparat sa le schimbi pe toate.

ce ai sa faci daca peste 1 luna, o sa ti se arda alta? ai samai cumperi alte 4 si cele 3 vechi " de fapt care sunt noi " le arunci!!!

eu am schimbat decat 1 si masina merge foarte bine.

aia, pe praful asta vor sa mai faca si ei un ban.

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit un raspuns de la Consilierul de garantii si unul din tehnicienii celor de la Cardinal Motors, in genul urmator:

- bujiile nu se schimba pegarantie;

- sunt considerate consumabile;

- se verifica si se inlocuiesc, daca este cazul, la revizia de 45.000km;

- garantia de la producator este de doar 10.000km, dupa aceea se considera uzura datorata utilizarii;

- se mai intampla sa se arda din bujii si la km mai putini, astfel ca asta a fost PUR ghinionul meu;

- se recomanda ca la arderea uneia sa fie schimbate toate cele 4.

Pretul unei bujii este de 69.12 ron, fara TVA.

Manopera aplicata a fost de 60 minute = 83.14 ron.

Da ,sa stii ca exact asa mi-au zis si mie acu vreo 2 ani sau 3 ,la PBN,aveam peste 10.000,numai ca la mine se arsese de tot ,mi se aprindea martorul acela ca un motor.In fine ,mi-a schimbat-o numai pe aia ,vreo 150lei cu tot cu manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- garantia de la producator este de doar 10.000km, dupa aceea se considera uzura datorata utilizarii;

Mie imi suna a bullshit! :blink: 10.000 km?!?! :rolleyes: Pai si la vechile Dacii tineau mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu spune nimeni ca 4 bujii nu te vor tine 150.000km, am spus doar ca firma producatoare le garanteaza pentru maxim 10.000km, dupa care se considera uzura datorata utilizarii masinii. Faptul ca mie mi s-au ars 2 si celelalte 2 erau pe duca, a fost pur si simplu ghinionul meu (dupa un an jumatate cat masina s-a comportat exemplar). Pe de alta parte, oricum acestea se verificau la 45.000km, asa cum am mai spus si le-as fi schimbat atunci... asta daca mai tineau inca 15.000km. Astfel ca mi-am asumat ghinionul, am acceptat schimbarea lor si desi nu imi vor fi necesare pe perioada verii, sigur la iarna nu voi avea niciun stres sa plec... te-miri-unde cu masina.

Ps: constatarea problemelor la bujii s-a facut in urma unei scanari (particulare) cu VAG-COM-ul, unde a reiesit o eroare ce a dus cu gandul catre acestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca celelalte sunt pe duca, atunci DA le poti schimba pe toate

daca mai sunt bune, nu are rost sa le schimbi.

vorba lui alxrro " si la vechiile dacii tineau mai mult " :)

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la Passat-urile actuale, in principiu, nu e nici o problema. Eu am 89.000 km si nu am nici o treaba cu bujiile. Si ca si mine multi altii. Dar termenul de garantie oferit de producator pentru ele mi se pare ciudat. Asta daca dealer-ul a spus adevarul cu privire la acest aspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

Ps: constatarea problemelor la bujii s-a facut in urma unei scanari (particulare) cu VAG-COM-ul, unde a reiesit o eroare ce a dus cu gandul catre acestea.

Ne poti spune si noua codul de eroare, sau intreg Log-ul daca l-ai salvat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum poate demonstra dealerul ca producatorul bujiilor acorda garantie numai pentru 10.000 km? Trebuia sa se prezinte cu ceva scris, nu doar vorbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!