Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Am nevoie de codul de la rulment spate 2.0 tdi, bkp, 103 kw. Majoritatea magazinelor de piese auto, vand acest rulment cu tot cu flansa, iar eu nu am nevoie de aceasta flansa.nu stiu daca postez unde trebuie, am o rugaminte ca moderatorii sa il posteze in topicul potrivit. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Am un passat 2.0,2006,cod BWV,iar de cateva zile nu mai trage,este lenesa pana la 2000-2100 turatii,pana intra turbo..iar la viteze mici,turometru oscileaza,masina avand  zvacniri.Mentionez ca am reconditionat turbo,iar distributia a fost schimbata recent.Am incercat si cu alt debitmetru de aer.insa aceeasi simptome.Va rog sa imi dati un sfat,ce ar putea fi?Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. Se aude un fluierat/suierat cand accelerez chiar si la rotatii mici in treapta a2a. Din ce am inteles ar putea fi de la turbo, dar acesta intra asa repede? Adica nu ar trebui sa porneasca la viteze mari sau turatii puternice? Daca e turbo, se poate curata cumba sau trebuie neaparat altul? Un pret? Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbocompresor-ul funcționează tot timpul. Tocmai la turație mică e nevoie mai mare. Se pot reconditiona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Ziua,

Sper ca postez bine pentru ca topicu ''probleme si rezolvari rapide'' e inchis si nu am stiut unde sa postez.

Am si eu urmatoarea problema :acum 4 zile am schimbat filtre si ulei. am gasit pata sub masina de motorina si imi curge motorina de la filtrul de motorina prin orificiul ala de deasupra.nu a fost montat bine filtrul sau are aer in instalatie?

Pot sa merg cu ea pana la service 5-8 km sau o stric mai tare? am fost un drum pana sa observ vreo 5 km si m-am intors inapoi.

VW Passat b6 2.0 tdi bmp.

LE: cat am mers cu ea motorul a pornit din prima si nu a murit.

Modificat de Nicu Serban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil au ciupit oringul la montaj sau nu e strans capacul.

 

poti merge cu ea pana acolo. Sa speli zona respectiva, dupa remediere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am un troscanit la viraj stanga, stand pe loc mai mult dar face si in mers, stiti de la ce poate fii, masina am avuto in service si au fost date planetarele jos posibil sa fi de la ele? am schimbat cap de bara, pivoti si bielete directie si tot troscane

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansele de la amortizoare? Planetarele ar trebui sa le simti cand pleci mai tare de pe loc cu rotile bracate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este de la flanse, flansele stiu cum se aud, am un troscanit si se simte in podea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsele de la punte? Si la mine mai troncane cand plec tare/fortez viraj. Le-am verificat si sunt pe duca - 100 de lei x 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca au strans bine bucsele mari de la bascule. Cele cu soclu de aluminiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,  daca se poate un raspuns pentru fiecare problema ar fi super.

 

Wednesday,09,September,2015,08:01:58:10074
VCDS Version: Beta 11.2.0
Data version: 20110305
 
Address 01: Engine (CBA)       Labels: None
   Part No SW: 03L 906 019 AC    HW: 03L 907 309 F
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  5874  
   Revision: 22H25---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 6CD3C083344B
 
 
008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too High (Rich) 
               P2196 - 000 -  -  - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 232910 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2125.14.08
                    Time: 11:51:13
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1978 /min
                    Speed: 34.0 km/h
                    Lambda: 45.0 %
                    Mass Air / Rev.: 520.0 mg/str
                    Voltage: 0.600 V
                    (no units): 0.01
                    Voltage: 0.975 V
 
005537 - Neutral Gear Sensor: Implausible Signal 
               P15A1 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 6
                    Mileage: 234001 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2126.14.23
                    Time: 06:34:26
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 851 /min
                    Speed: 49.0 km/h
                    Voltage: 14.14 V
                    Load: 40.0 %
                    Angle: 0.468°
                    Angle: 0.156°
                    (no units): 0.0
 
009754 - Coolant Pump 2: Open Circuit 
               P261A - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 233917 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2126.14.19
                    Time: 10:28:49
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 920 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 11.78 V
                    Lambda: 79.7 %
                    Bin. Bits: 10011011
                    Count: 0
                    Temperature: 35.1°C
 
Modificat de manzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru prima eroare trebuie sa schimbi sonda lambda. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine cu VIN-ul. Si eu am schimbat-o de 2-3 luni, dar am motorul de 170 de cai. A fost 975 RON, OEM.

La aprox 250K isi da duhul.

Modificat de raresh20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil acelasi pret e si la motoru de 140. Multumesc de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare 3 e legata de pompa secundara de lichid racire motor pozitionata in partea de jos a radiatorului. S-a mai discutat despre ea pe forum. Fiind pe intermitent poate scapi doar cu o curatare a mufei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma repet!Astept un raspuns:


 


Se da Passat B6 2.0 TDI CBAB 2009 cu urmatorul cod de eroare:


 


 


P067A


 


Cilindrul 4 circuit bujie-Permanent


 


Intrebare: bujia la cilindrul 4 trebuie inlocuita?Sau ce reprezinta acest cod de defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat de pe Autodata eroarea daca te ajuta cu ceva 

P067A  Glow plug, cylinder 4 - circuit low; Wiring, glow plug, ECM.

Modificat de manzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa imi apare si mie pe cilindrul 1 - si da trebuie schimbata bujia (mi-a zis un mecanic) 

acum nu e bai, dar la iarna o sa ai nevoie de ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A inceput sa imi smuceasca in a2a. Dsg pe automat. Nu am incercat pe manual. La ce sa ma astept?

Am un noroc la masina asta :( dar nu ma las..ii schimb tot si tot o pun pe picioare

Modificat de z3dulik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E topic separate de DSG6 in Tehnic.

Schimb ulei cutie, ambreiaj/ volant de verificat (fata de kilometraj), Doamne freest - mecatronic (asta ar trebui sa dea eroare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, azi am desfacut masca de aluminiu care vine peste dc player si am scos mufa de la airbag, chestia e ca dupa ce mi-am terminat treaba pe care am avut-o am cuplat mufa inapoi si ramane in bord eroarea aprinsa(acel martor de airbag), este normal sa ramana aprins? trebuie sters din calculator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!