Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

sa presupunem ca am stricat motorul si nu mai merita reparat, mia venit o idee  dubioasa in cap sa ii pun un alt motor mai mare un 3.0 de pe un tuareg spre exemplu, oare este posibil? :sly:

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca se poate. Dar nu doar de motor ai nevoie din pacate. Te va costa ceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai decat sa dau 5mii de lei sa repar actualul motor mai bine iau altul din dezmembrari cu tot ce e nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un alt motor similar, da. Un alt motor gen 3.0 tdi cu tot ce trebuie sa fie masina functionala 100% te uiti la conversii de minim 5000E. Ar fi ceva tun ce-i drept..dar nerentabil daca nu dispui de bani pt hobby-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am observat ca la rotirea spre stanga a volanului in timp ce masina e pe loc se aude un tacanit. Ati mai intalnit? De la ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! de ceva vreme am vazut ca am "niste furtunuri" murdare de ulei sau stiu eu ce. am crezut ca sunt de la racire ca in perioada aia imi pierdea niste lichid si nu am aflat inca pe unde ca problema a disparut, si pierdea nu gluma!!!! in fine, cand am ajuns la un service mi a spus ca sunt furtunurile de la intercooler si pe ele nu erau lichid de racire ci ulei!!! l a desfacut pe cel din dr masinii si nu a curs ulei deloc, doar prezenta urme de ulei. el a zis ca nu e problema dar in timp pica turbina. nu am nici cea mai mica idee unde este pozitionat IC ul, poate ma ajutati si mai vrea niste sfaturi cu privire la curatarea acelor furtunuri. eu aveam si inainte consum de ulei cam 1 l la 15mii dar nu umblam cu dara de fum dupa mine dar recent am vazut ca da cam mult fum la esapament. e posibil sa aibe legatura cu uleiul de la IC? prin feb am avut si un accident cu un nene cu pagube la mine st fata si dr fata, impact lateral pe ambele parti. e posibil sa se fi futut ceva atunci? si cred ca imi bate si o planetara, nu stiu daca tot de la accident dar de atunci a aparut. merci de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7andrei7 - da mai multe detalii. Pot fi mai multe variante - flansa amortizor, cap de planetara, caseta de directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7andrei7 - da mai multe detalii. Pot fi mai multe variante - flansa amortizor, cap de planetara, caseta de directie.

Se aude numai cand masina sta pe loc si numai daca misc volanul catre stanga. E un tacanit/troscanit scurt si gata. Daca comtinui sa rotesc volanul nu se mai aude nimic. Daca opresc volanul, dau spre dreapta oricat de putin si apoi incep sa misc iar spre stanga se aude iar acelasi troscanit. Pare sa vina de sub volan cumva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

7andrei7, recent mi-a zis cineva despre o Octavia ceva asemănător. Avea de fapt o piatra prinsa la bara stabilizatoare,sau brat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! de ceva vreme am vazut ca am "niste furtunuri" murdare de ulei sau stiu eu ce. am crezut ca sunt de la racire ca in perioada aia imi pierdea niste lichid si nu am aflat inca pe unde ca problema a disparut, si pierdea nu gluma!!!! in fine, cand am ajuns la un service mi a spus ca sunt furtunurile de la intercooler si pe ele nu erau lichid de racire ci ulei!!! l a desfacut pe cel din dr masinii si nu a curs ulei deloc, doar prezenta urme de ulei. el a zis ca nu e problema dar in timp pica turbina. nu am nici cea mai mica idee unde este pozitionat IC ul, poate ma ajutati si mai vrea niste sfaturi cu privire la curatarea acelor furtunuri. eu aveam si inainte consum de ulei cam 1 l la 15mii dar nu umblam cu dara de fum dupa mine dar recent am vazut ca da cam mult fum la esapament. e posibil sa aibe legatura cu uleiul de la IC? prin feb am avut si un accident cu un nene cu pagube la mine st fata si dr fata, impact lateral pe ambele parti. e posibil sa se fi futut ceva atunci? si cred ca imi bate si o planetara, nu stiu daca tot de la accident dar de atunci a aparut. merci de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7andrei7, recent mi-a zis cineva despre o Octavia ceva asemănător. Avea de fapt o piatra prinsa la bara stabilizatoare,sau brat

Adevarul e ca am facut recent un mic "off-road" cu ea de cateva sute de metri. Cine stie.. sper sa nu fie ceva grav dar banuiesc ca ar trebui sa mai apara simptome. Oricum peste 4500 de km am planificata revizia care sa cuprinda si tot ce e pe la articulatii si capete de bara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Revin cu o veche postare insa caut in continuare o solutie pentru acul ce indica temepratura apei. Cand merg prin oras acul sta fix la 90 grade. Cand ies in afara orasului iar viteza si turatia motorului creste dar si ventilatia este naturala, acul urca foarte repede spre 130 grade. Am oprit masina, si m-am uitat la apa , insa aceasta nici macar nu fierbea.

Am fost la service , si a spus ca trebuie inlocuit si senzorul de pe motor ce inregistreaza caldura dar si termostatul, ca sa eliminam orice dubiu. Zis si facut. Astazi, la un drum in afara orasului ( un drum drept , masina incarcata doar cu doua persoane ) a ajuns iar acul la 130 grade. 

Va rog un sfat, deoarece nu as vrea iar sa arunc cu bani degeaba. Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am și eu următoarea problemă pe ploaie începe sa-mi bage gaze de ulei ars, și când am ridicat capota ieșea fum dinspre turbina, am presupus că este ceva ulei aruncat dinspre turbină pe evacuare, mă poate ajuta cineva ?

Nu am știut unde să încadrez asta, vă mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

7andrei7 - da mai multe detalii. Pot fi mai multe variante - flansa amortizor, cap de planetara, caseta de directie.

Se aude numai cand masina sta pe loc si numai daca misc volanul catre stanga. E un tacanit/troscanit scurt si gata. Daca comtinui sa rotesc volanul nu se mai aude nimic. Daca opresc volanul, dau spre dreapta oricat de putin si apoi incep sa misc iar spre stanga se aude iar acelasi troscanit. Pare sa vina de sub volan cumva.

 

Asa facea si la mine acum 2 luni si a fost caseta de directie. Cel mai bine este sa ridici masina pe un elevator sa vezi daca mai face sau nu. Eventual chiar sa tii mana pe caseta in timp ce cineva misca de volan asa cum msiti tu de se aude. Daca e de la ea, va simti vibratiile aferente. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. A mai avut cineva de schimbat un rulment pe spate? Se schimba in pereche?

Am gasit FAG cam in 250-290 de lei. Cat ar fi manopera pentru a schimba un rulment?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FAG e si cel de pe masina . Se inlocuieste usor,doar cel defect .Manopera nu depaseste 100 ron

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa facea si la mine acum 2 luni si a fost caseta de directie. Cel mai bine este sa ridici masina pe un elevator sa vezi daca mai face sau nu. Eventual chiar sa tii mana pe caseta in timp ce cineva misca de volan asa cum msiti tu de se aude. Daca e de la ea, va simti vibratiile aferente. 

 

 

 

La tine avea si alte simptome in afara de acel click? Acum am observat ca la mine face doar dupa ce merg ceva timp cu ea. Cand o pornesc dimineata nu are nici o treaba..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Mai zilele trecute intr-un drum prin tara am simtit la masina mea o cadere de putere si mi-au aparut la bord martorul care se aseamana cu on motor si spirala palpaia. Culorile erau (galben) portocaliu la martori. Putere la masina nu am mai avut ca pana mai inainte si presupun ca intrase in ceva den limp-mode. Dupa ce am oprit motrul si l-am repornit a disparut spirala dara a ramas celalalt martor. Puterea motorului a revenit. Manifestarea asta a mai revenit, nu a fost un moment unic. Ce-ar putea fi? vreo eroare pe alimentare? Nu am facut diagnostic pentru ca nu avem cu ce, era bine sa fie pus in mers si se inregistra si manifestarea. Asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru a primi un raspuns cat mai corect, fa o scanare si posteaza eroarea.....cat despre simptoma, cred ca ai capsula de vacuum de la turbina sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! de ceva vreme am vazut ca am "niste furtunuri" murdare de ulei sau stiu eu ce. am crezut ca sunt de la racire ca in perioada aia imi pierdea niste lichid si nu am aflat inca pe unde ca problema a disparut, si pierdea nu gluma!!!! in fine, cand am ajuns la un service mi a spus ca sunt furtunurile de la intercooler si pe ele nu erau lichid de racire ci ulei!!! l a desfacut pe cel din dr masinii si nu a curs ulei deloc, doar prezenta urme de ulei. el a zis ca nu e problema dar in timp pica turbina. nu am nici cea mai mica idee unde este pozitionat IC ul, poate ma ajutati si mai vrea niste sfaturi cu privire la curatarea acelor furtunuri. eu aveam si inainte consum de ulei cam 1 l la 15mii dar nu umblam cu dara de fum dupa mine dar recent am vazut ca da cam mult fum la esapament. e posibil sa aibe legatura cu uleiul de la IC? prin feb am avut si un accident cu un nene cu pagube la mine st fata si dr fata, impact lateral pe ambele parti. e posibil sa se fi futut ceva atunci? si cred ca imi bate si o planetara, nu stiu daca tot de la accident dar de atunci a aparut. merci de ajutor!

 

Asemanator si la mine: furtunul de la iesirea din intercooler supura un pic, era murdar de ulei. Problema: un o-ring defect, plus faptul ca masina era condusa preponderent in oras. Schimbat furtunul (o-ringul cica nu se gaseste separat, dar nici n-am avut timp sa caut), mers mai turat prin afara orasului, a ajutat un pic, nu mai supura pe acolo. Apoi s-a blocat geometria variabila. Curatat geometria variabila si inlocuit actuator, problema s-a rezolvat. Deci nu cred ca trebuie inlocuita toata turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine este foarte murdar la imbinarea cu corpul clapetei de acceleratie, si la intrarea in turbo. Dar masina merge foarte bine, chiar daca se aude un fasait, de la micile scapari de presiune, si ma gandesc ca in viitorul apropiat sa schimb racordurile. Nu e neaparat sa fie problema de la turbina, acel ulei se aduna in timp de la vaporizatorul gazelor de carter. In cei 230.000 km cred ca s-a adunat ceva ulei pe conducta rece a intercoolerului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi apre mesajul "emissions workshop"...am schimbat senzorul temperatura combustibil...temperatura a fost la 34,9grade...ce sa fac sa dispara mesajul...ma dispera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate becul din bord  :D  Glumesc! Fa o diagnoza si poasteaza eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da Passat B6 2.0 TDI CBAB 2009 cu urmatorul cod de eroare:

 

 

P067A

 

Cilindrul 4 circuit bujie-Permanent

 

Intrebare: bujia la cilindrul 4 trebuie inlocuita?Sau ce reprezinta acest cod de defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!