Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Nu mai scap de martorul robinet galben. Am schimbat senzorul din turbo cel ce măsoară gazele emise.

008598-Bank1-Sonda1

P2196-000-tensiune prea mare-bogat- -MIL aprins

împrejurări cod:

Starea defectului: 11100000

Prioritate defectului: 2

Frecvență. defectului: 1

rulaj: 232509km

indicator de timp: 0

Dată: 2124.14.27

timp: 17:38:43

împrejurări cod

RPM: 1587/min

viteză: 61.0km/h

lambda: 41℅

masă aer/cursă: 515.0mg/cursă

tensiune; 0,600V

fără denumire: 0.01

tensiune: 0,975V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da passat 2.0.tdi 170.cai bmr...erg,admisie turbo curatate...trage tare pe.toate treptele mai putin tr.3. Da in nas pe.la 3800-4000rpm.

Ce ar putea avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. V-ati mai intalnit cu un zgomot ca un muget la viraj stanga pe loc sau viteza redusa, in special cand e foarte cald afara? Cand l-am auzit prima oara am crezut ca e asfaltul din fata blocului, pt ca doar cand parcam acasa il auzeam, dar acum l-am auzit si in parcarea carrefour, si acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu era o vaca sub masina probabil e ceva la caseta de directie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) sigur nu era.

Tocmai ma pregatesc de concediu, nu mai am cand sa verific. Ma gandeam poate ceva de cauciuc sa scoata zgomotul asta?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune pe cineva sa vireze cand masina e pe un canal si tu sub ea ca sa localizezi zgomotul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servo? Si la mine e un vajait cateodata dar eu presupun ca e de la servo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Si eu am un sunet asemanator, dar pe parcursul unui viraj intensitatea sunetului scade si creste de cateva ori... intermitent as zice. La mine se intampla doar cand virez aproape de maxim la viteza mica de tot, dar numai in treapta 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm, pe niste forumuri straine vad niste idei cu rulmentul de la roata dreapta. E posibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,poate fi si flansa de la amortizor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și la mn se aude la fel la viraje cu viteză de 30km/h.Nu tot timpu se aude , e de la rulment.

Ps: nu are nimeni idee cu problema ce o am legată de sondă ce am postat mai sus?

Modificat de manzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da passat 2.0.tdi 170.cai bmr...erg,admisie turbo curatate...trage tare pe.toate treptele mai putin tr.3. Da in nas pe.la 3800-4000rpm.

Ce ar putea avea?

 

Trebuie sa faci un log in mers cu VCDS-ul, ca sa vedem valorile obtinute. Vedem si eroarea si in functie de asta iti putem zice de la ce este si care este rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Am fost astazi la reprezentanta VW in Mures pentru ca imi pornea alarma intruna. Nu stiam ce are si a trbuit sa o tin fara baterie in parcare.

Bine ajung acolo ii zic sa faca ceva cu alarma aia, sa schimbe 2 roti intre ele, nu imi mergeau nici becurile pe spate la marsarier si sa faca o scanare de erori. Bun pana aici. Aveam pe parbriz o crapatura mica de la o piatra, dar cat jumate de unghie doar atat. Imi verifica ala masina, vede aia zice ok..face 180lei vino intr-o ora. Ma suna ca e mai grav de atat si mai dureaza. Peste 3 ore merg la ei si parbrizu era crapat cam un sfert (ca de la soare a crapat zice mecanicu - celalalt de a verificat masina ca asa era). Mi-au dezactivat a2a alarma si au lasat-o pe aia originala activa si becturile pe spate cica e de la un calculator bornet si ca e 1000euro unul. Si nu are ce le face la becuri.

Mi-a pus factura inf ata 250lei, pe factura trecut si inspectie service ce trbuia efectuata si completare de ulei la motor.

Cu cine sa ma cert, toti sareau de fund in sus ca asa era parbrizu, ca de la caldura etc..

Am lasat de la mine si am plecat asa.

 

Ce sfaturi imi dati? Ce as putea face in acest caz?

Si chiar e acel calculator 1000euro? Nu ma pricep dar pe net am gasit ca un bornet e 200lei second.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ti au făcut proces verbalcu starea masinii la intrarea în service in care sa menționeze fisurabin parbriz? Daca au facut si au mentionat o sunt buni de plată. Daca nu au facut si a aparut fisură tot sunt buni de plată ca ei nu au cum sa dovedească faptul ca a fost de lacaldura si nu din alta cauza. Nu te cerți cu nimeni. Maine dimineata cu factura te duci la Opc. S ar putea ca amenințarea amenziisa fie mai puternica decat un parbriz. Apropo. Ca sa vezi daca a fost atins du te acum la masina si vezi daca in zona aceea sunt urme pe parbriz, urme palmare, de mizerie sau altceva. Intreaba i daca au camere si cere le sa stocheze imaginile pentru un proces. De regula service urile mari au asa ceva,tocmai pentru situatii de genul acesta. Nu cred ca a fost de la căldură ci probabil pe un parbriz încălzit s a sprijinit un prost.

într o alta reprezentanța mie mi a ziarist un mecanic aripa stângă spate si bara de alta masina rosie sînii spunea ca asa am adus o. Ca dvs au uitat pe camere a picat cerul pe ei..si reparația.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind la problema mea, daca erau rulmentii flanselor, nu trebuia sa se auda cumva sacadat, si sa faca atat cand virez la stanga, cat si cand virez la dreapta?

Am testat si pe nisip si face la fel, si am verificat si cu motorul oprit si e acelasi zgomot. Am rugat pe cineva sa invarta de volan dar nu reusesc sa imi dau seama de unde ar putea veni zgomotul. Caseta de directie nu are erori, iar tensiunea pe baterie nu se shimba mai mult atunci cand iau stanga si se aude zgomotul. Scade de undeva de la 13.6 la 12.6-12.5 in ambele directie, in functie de cat de repede invart volanul.

 

Am mai filmat o data, incepe sa se auda din ce in ce mai tare:

Modificat de cosmin_nst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomotul se aude mai tare din interiorul mainii sau din afara ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cand s-a uitat la masina a notat ca este acea mica crapatura pe contractul de service, care a ramas la el.

Am trimis sesizare la OPC cat si la ei pe site.

Chiar nu ma pun la un parbriz, dar m-a suparat foarte tare modul lor de a "ma lucra".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era flansa de amortizor facea si cand luai in dreapta Cosmin. Nu cred sincer ca e asta. Sau doar asta. 

 

Pe ea o poti verifica usor. Pui pe cineva sa miste de volan cum faceai tu dar mai usor in timp ce tu tii mana pe arc - daca simti vibratii mai pronuntate e dusa flansa.

 

Caseta de regula daca e pe duca, trosneste nu mugeste precum o vitica.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude tare in interiorul masinii, dar destul de clar si din afara. Nu ma pot pronunta de unde se aude mai tare.

Asta ma gandesc si eu cu flansa, ca ar trebui sa se auda in ambele directii, cu toate ca si cand dau dreapta face putin.

Azi dimineata la 29 de grade in bord si motorul la 90 de grade nu facea nici un zgomot.

 

Daca era caseta trebuia sa se miste si volanul mai greu intr-o parte, plus sa am consum mai mare cand se poticnea, nu? In volan nu se simte mers sacadat, nu opune mai multa rezistenta, si din moment ce face si cu motorul oprit, deci fara servo, ar trebui sa fie ceva nasol la cremaliera, ca sa fie caseta vinovata.

 

Zgomotul pare sa urce pe coloana de directie chiar pana in volan, dar se simte si in podea vibratia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: am fost la un service din parcarea de la birou, unde initial au crezut ca e din caseta de directie, a desfacut burdufurile si cremaliera era uscata (ma gandesc ca de la motorina cursa de la oringul mufei injectoarelor).

Nu a fost asta cauza, s-au gandit sa bage si niste ulei cu seringa in bucsa capatului de bara de pe stanga, si a disparut zgomotul. Am dat cateva ture cu ea, nu mai face.

O intrebare, pe cremaliera casetei de directie se vedea foarte putin rest de vaselina alba, iar mie mi-a pus neagra. Trebuia pusa vaselina de anumite specificatii/culoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E buna cea neagra,e folosita la planetarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci. Urmatorul pas, schimbare capete de bara. Zici ca sunt din plastic..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Categoric. Asa le-am schimbat mereu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!