Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

si eu ma gandeam la acelasi lucru dar inca sper sa fie o siguranta sau ceva de genu !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut eu am avut aceasi problema acum 4 luni. intr-o singura zi mi s-a oprit motorul de 3 ori la semafor. prima oara nici nu am realizat. s-a facut verde am dat sa accelerez si nu pleca masina de pe loc.... cand ce sa vezi motorul oprit fara nici un semn in bord. Ca sa-l repornesc a mers doar daca acceleram in momentul in care dadeam la cheie. Altfel nu pornea (deobicei pornesc motorul fara sa apas pedala de acceleratie).

Am acelasi motor ca cel pe care-l ai tu 1,9 tdi 2006 130.000 km.

am fost ulterior la reprezentanta la tess au pus tester etc etc nimic nu i-au gasit. au si mers cu masina in timp ce era testerul pus si nimic. Deci nici pana in ziua de azi nu stiu care a fost problema. Ideea e ca de atunci am mai facut ceva km si nu mi s-a mai intamplat. Eu cred ca masina asta are prea multa electronica si da erori cu gramada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult sper sa fie asa dar mai am problema cu aerul care nu mai functioneaza !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alin, ai verificat traseul de aer sa nu fie cumva obturat? Poate ca sunt legate de aer cele 2 probleme ale tale. Nu costa mare lucru sa verifici astea inainte sa o dai pe mana service-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap s a rezolvat si verdict : compresor de aer bulit !! daca are cineva sa mi lase un msj !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Precum ti-am spus ... s-ar parea ca am nimerit-o

Vorbeste cu colegul volksman de pe forum, poate te poate ajuta cu vreo ofera buna.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare: de ce mi se cere seria de la masina pt compresorul de aer are vreo imp daca il iau de pe alta masina,el fiind facut de aceeasi firma!!

aceeasi masina, desigur fiind tot passat acelasi model!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V i c t o r

Comerciantii de piese auto au softuri pentru majoritatea marcilor, unde trebuie sa introduci seria de sasiu pentru a vedea cu ce componente este echipata masina. Producatorii inlocuiesc frecvent furnizorii de diferite componente si chiar daca 2 masini par la fel in realitate difera. Un exemplu ar fi, sa zicem, pompa de motorina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

best Lawyer

eu am o pb cu un senzor...cum o turez ceva mai tare imi apare arculetul de la bujii care clipeste si mesajul engine ..problem..ceva de genul..iar apoi nu mai trec de 120kmh....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba motorina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

best Lawyer

Gresit... e vb de un senzor de presiune la supraalimentare( asa mi-au zis baietii de la service dupa ce au gasit eroarea pe calculator. Au stres-o dar a reaparut problema...) luni ma duc sa-l schimb... 185 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot treci la aceasta operatiune sa ne tii la curent cu evolutia fenomenului si daca se poate si cu codul senzorului. Prin luna decembrie, la -17 grade, la o accelerare brusca in viteza a 3-a, am patit-o si eu. Dupa diagnosticare am primit recomandarea sa schimb filtrul de motorina si sa merg mai sportiv. De atunci nu au mai fost probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PROBLEMA MARE.

Azi noapte am adus masina pe platforma de la Oituz pana in Brasov (80 km aprox)

Deci sa incepem cu simptomele:

urcam oituzul si pe la ultimele serpentine imi pica turbina. Pe bord nu a aparut nici o eroare, doar ca simteam ca masina nu mai trage. Nu mai trecea de 2200 de ture(asta am mai patit pana acum de vreo 4-5 ori si s-a rezolvat prin oprirea motorului si repornire si totul a fost ok). Mai fac 1 km ajung in varf zic hai sa opresc motorul. Opresc si cand sa repornesc incep cu zecile de erori:

- masina nu pornea la cheie, am dat la cheie si 10 secunde cu piciorul pe acceleratie si abia apoi a pornit

- turometrul masinii era pe zero desi motorul il pornisem

- semnal de presiune de ulei pe rosu si clipea

- semnal spirala pe galben clipea

- aparea si un semn care nu il stiu pt ce este si cum se numeste, dar incerc sa il descriu (era de culoare galbena, aparea pe partea cu turometrul si e ca un fel de robinet)

- semnal ESP aprins

- semnal de frana de mana defecta (P intr-un cerc aprins)

- pe computerul de bord apareau urmatoarele erori "Emission Workshop", Parking brake error", "Pression oil ceck", dupa care aprea "Stop the motor now"

- motorul avea o trepidatie puternica si constanta ca si cand se inneca

Dupa ce am reusit sa repornesc motorul zic hai sa merg 100 de metri sa vad macar daca merge masina. Masina mergea, turbina intra la peste 2000 de ture, doar ca motorul mergea ca innecat. Eu acceleram constant si din cand in cand se inneca motorul.

Am oprit pe dreapta am verificat ulei pe joja era aproape de maxim. Cu motorul pornit am desfacut busonu de la ulei si stropea ulei, deci presiune la ulei era.

Am sunat pe la doi mecanici, inclusiv la un sef de service care se ocupa de vw si au dat din umeri.

Asa ca am sunat la Dacia asistenta si ei m-au redirectionat catre o alta firma de tractari. Dupa 3 ore de asteptat in ploaie si frig am urcat pretioasa marca germana pe platforma si am ajuns azi dimineata in brasov.

Va dau si cateva date ale masinii: Vw passat 1,9 tdi 105 cai 126.000 km (mai mult de jumate din km sunt facuti in afara pe autostrada, deci putem spune regim germania) luata de noua de la tess bv, revizii la timp, masina face in vara 3 ani

Istoric al masinii (ultimii 30.000 km) motorul s-a oprit din senin de 3 ori (cei de la Tess nu au descoperit ce are); turbina a picat cam de 4-5 ori pana acum si s-a rezolvat cu oprirea si repornirea motorului; o trepidatie la motor iregulata la interval de 2 si 5 secunde (a aparut pe la 60.000 km si cei de la tess nu au descoperit de la ce este desi masina era in garantie)

Comparatie ca si cheltuieli: Mai am o dacie 1310 luata acum 5 ani de noua pret achizitie 4000 euro. A stat in service doar pt schimd de ulei si are acum 90.000 km si nu are probleme

Passat pret de achizitie 28.000 euro are 3 ani. A stat in service cel putin dublu decat dacia. are 126.000km si e buna de dat la fier vechi la programul rabla.

Concluzie : Masiniile pentru europa de est sunt rebuturile germanilor.

Decat sa imi iau un second de prin germania mai bine imi cumpar un logan. Cu banii care i-am dat pe passat imi luam 6 loganuri pana acum.

Astept pareri si opinii si eventualul cumparator.

Sergiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

best Lawyer

Pai din cate vad eu ti-a picat turbina sau senzorul ala de supraalimentare de care vbeam mai sus.

... aparea si un semn care nu il stiu pt ce este si cum se numeste, dar incerc sa il descriu (era de culoare galbena, aparea pe partea cu turometrul si e ca un fel de robinet)... asta arata o defectiune la sistemul de evacuare a gazelor ( sau avarie motor + instalatia de evacuare a gazelor)

Spirala aia imi clipea si mie si nu mai treceam de 120 kmh ( aici se schimba senzorul)Eroarea asta apre cu mesajul "Emission Workshop". La fel e...daca repornesc motorul dispare...dar nyu pot sa merg asa la infinit ca ma mai lasa atunci cand fac si eu o depasire asa mai riscanta si poc...scade la 120 brusc...deci nu merita riscul ca apoi apar la ziar ca am facut depasire fara sa ma asigur cand nmie de fapt mi-a picat turometrul in 2000 de ture de la cat aveam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar nu inteleg de ce apare ca si cand nu as avea presiune de ulei in baie sau nu as avea ulei deloc in baie. Asta mi se pare destul de urata treaba. Plus ca au picat multe de o data: turometru nu merge, senzor esp aprins, senzor frana de mana.

Turbina a mers dupa ce am oprit motorul ( am mai mers cativa metri sa verific).

sunt curios luni sa vad cate zeci de senzori si piese trebuie sa schimb. Mai ales cu criza asta cam bate vantul prin service si cand prind pe unul ii schimba jumate din masina macar sa isi scoata salariile..

sergiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serghino84 sunt de acord cu tine...ce masini se aduc europa de est sunt clar mai slabe calitativ ,imi pare f. rau ce ti s-a intamplat...dute cu masina si punele-o in brate ca o paranteza( oferta la vw touareg 35.000 EUR cu TVA...intreband unde se fabrica am primit un raspuns "tragic" toate vw touareg care se aduc prin dealeri vw in romania sunt fabricate la BRATISLAVA :unsure: e clar de ce pica toate piesele de pe ele) vw passat "made in china" !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu ne mai victimizam atat, vezi doamne pt noi este alta linie de productie fata de ceilalti. Toate Passaturile se fabrica in Germania!! Diferenta de pret se justufica in dotarea standard mai slaba la noi fata de ei, atat! Pt ca sa faci astfel de acuzatii iti trebuie si probe, nu doar ce banuim sau vorba din popor. Pana atunci, eu consider ca este acelasi Passat ca si cel din Germania. Diferenta mai consta in calitatea service-urilor dintre noi si ei, care difera ca de la cer la pamant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

best Lawyer

Acum nu stiu unde a fost fabricat, dar tind sa-i dau dreptate antevorbitorului in legatura cu masinile pt Romania. Am un amic care si-a luat un polo nou de la reprezentanta (deci facut pt Romania) si in 2 ani arata ca si cum ar fi fost folosit 15( clima stricata, abs stricat, senzori de aiurea se aprindeau in bord, ambreiaj picat etc..si asta numai in 45 000 km:)) ).

Concluzia e una sumbra... ori piesele sunt de proasta calitate ca vezi doamne is pt est, ori avem ghinion daca ne cumparam masini noi din Romania

Modificat de best Lawyer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tind sa cred ca totul tine de ghinion. Ce interes credeti ca ar avea fabrica sa produca masini de proasta calitate pt alte zone? Asta implicit ar insemna sa fie alti furnizori de piese, care chiar daca sunt mai ieftine tot presupune o cheltuiala in plus. Chiar credeti ca vrea sa se faca de "cacao" si sa nu le mai cumpere nimeni masinile? Astea sunt simple baliverne pe care le tot debitam. Problema Passatului cu pompa de motorina si injectoarele proaste a fost peste tot in Europa, inclusiv in Germania. Factorii pt care la noi nu tin masinile ca in veste sunt urmatoarele: drumurile sub orice critica, motorina/benzina de proasta calitate, manopera din service-uri care lasa de dorit si gandirea specific romaneasca (lasa dom'le ca merge si asa) si exploatarea necuespunzatoare a masinii. Cunosc personal un caz in care si-a comandat S500 a carui valoare era peste 110 mii si cand a venit dupa 2000 km a trimis masina inapoi in fabrica pt ca avea "n" defecte inclusiv la sistemul de franare. La ei ce sa mai spunem? Tot masini facute pt "est"? si totusi este Mercedes si mai mult clasa de lux S.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnul andrei asta este parerea ta. eu personal ma asteptam mult mai mult de la un vw passat pe care am dat aprox 28.000 euro. adica ma asteptam sa il exploatez corespunzator, cu revizii la timp etc etc pana macar la 250.000 km .

pe mine m-a dus pana pe la 60.000 km fara probleme dupa care au inceput sa curga problemele.

Pai nu iti vine sa injuri pe toti? Vreau sa iti zic ca cu ultimele avarii din ultimii 20 30 mii km nu mai am curaj sa plec cu asa zisa limuzina VW PASSAT din tara. Ce fac plec in austria si raman pe la unguri pe autostrada la doua noaptea ca se aprind senzori si masina nu mai trage???

In prezent la 130.000 km nu mai am curaj cu masina asta sa ies nici din oras, ca daca raman pe vreun camp cum am ramas azi noapte in mijlocul padurii la 1500 de metri cu 4 grade afara?

Concluzie e urmatoarea: o vand si imi cumpar un logan pe care dau 6000 de euro care se va strica tot la 100.000 km pe care ii fac in 2-3 ani. Dar nu dau banii a 5 loganuri pe un "VW PASSAT" pe care sa il tin in parcare si sa nu am curaj sa merg nici pana la supermarket (ca vorba aia daca ma lasa in drum fiindca am pus prea multe plase cu cumparaturi in el). Si pana la urma ca sa ajung la 28.000 de euro din loganuri cumparate trec vreo 10-15 ani schimb 5 loganuri, dar daca compari cu passatul : unul la 2-3 ani care te costa 28.000 de euro e o oarecare diferenta.

De la mine si-au taiat craca cei de la vw

Sergiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai tot dreptul sa fii suparat si nu te invinovatesc, este dreptul tau. Poata ai avut ghinion, poate asa a fost sa fie. Dar eu imi mentin cele spuse mai sus si nimeni nu ma poate convinge ca nu este asa, decat un comunicat oficial in care sa se afirme faptul ca pe masinile pt est sunt alte piese, mai slab calitativ. Asta nu o cred!

Acum ceva vreme, parca tot pe acest forum, o persoana a comparat serile pieselor de la motor la 2 Passaturi 2.0 TDI 2006, unul cumparat din RO altul din Germania. Serile erau aceleasi, ceea ce inseamna ca sunt aceleasi piese montate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum nu stiu unde a fost fabricat (...)

I-a uitate in talon/cartea masinii si vezi care este a 11-a litera (Plant of Manufacture - Fabrica) din componenta VIN-ului si afli raspunsu' :D

Aceasta a 11-a litera poate fii:

D = Bratislava

E = Endem

H = Hannover

M = Mexico

P = Mosel

E = Wolfsburg

In unele cazuri la diferite modele de masinii o sa gasiti si 2 cifre: 4 = Curitiba si 8 = Dresden

Passaturile in mare sunt fabricate fie la Mosel, fie la Endem si Mk5 Jetta in Mexic, in NICI UN CAZ nu este facut in "China" sau "Indonesia"..

Poate unele componente sunt fabricate pe-acolo (cum e cheia - telecomanda si bateria ei) dar totul se asambleaza in DE.

Sper sa te fii ajutat asta sa te lamuresti ca NU exista uzine "speciale" in care fabrica Passat-uri pt Europa de Est si altele unde-l fabrica pt Europa de Vest/USA

@serghio84: nasol eveniment, foarte nasol... sunt curios ce vei mai schimba acum...

Tu si cu Mama_Omide sunteti singurele 2 persoane de pe acest forum care aveti cele mai multe probleme cu Passaturile voastre :vaidecapulmeu... in rest nu prea se plange lumea decat de alte chestii (de tip estetic, de tip "pitici", etc.)

Idee e ca gresesti foarte MULT cand compari totul cu amaratu' de Logan :(

NU esti singuru' si nu vei nici ultimu' care face aceasta comparatie "la cald", cu nervi/draci/stres ca ai probleme cu masina ta. Crede-ma ca si eu as face ca trenu' cand nu ar merge ceva, dar nu as ajunge sa compar cu un amarat de Logan pt ca asa dam apa la moara concurentei (iar eu unu as da "apa la moara" la toate cunostintele mele care mi-au zis diverse, gen "Passatul nu-i pt tine, i-ati mai bine un Mondeo" sau "De ce sa dai ba atati bani pe Passat cand iti iei un Logan 2 FULL... si ai bani sa te plimbi" :D)

Sfatul meu, calmeaza-te, afla maine care mai sunt "problemele", vezi daca merita sa le repari sau sa vinzi masina, dar mai gandestate cand faci o comparatie cu Loganul. :)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pe un forum din US o poza cu un Passat de 33.000 mile iar Cd Playerul arata asa...Chiar asa de proaste sunt RCD-urile de pe Passat?

P.S am mai pus o poza cu aceelasi tip de CD-Player in stare buna.

post-20287-1243803847_thumb.jpg

post-20287-1243803922_thumb.jpg

Modificat de But_Fns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnul andrei asta este parerea ta. eu personal ma asteptam mult mai mult de la un vw passat pe care am dat aprox 28.000 euro. adica ma asteptam sa il exploatez corespunzator, cu revizii la timp etc etc pana macar la 250.000 km .

pe mine m-a dus pana pe la 60.000 km fara probleme dupa care au inceput sa curga problemele.

Pai nu iti vine sa injuri pe toti? Vreau sa iti zic ca cu ultimele avarii din ultimii 20 30 mii km nu mai am curaj sa plec cu asa zisa limuzina VW PASSAT din tara. Ce fac plec in austria si raman pe la unguri pe autostrada la doua noaptea ca se aprind senzori si masina nu mai trage???

In prezent la 130.000 km nu mai am curaj cu masina asta sa ies nici din oras, ca daca raman pe vreun camp cum am ramas azi noapte in mijlocul padurii la 1500 de metri cu 4 grade afara?

Concluzie e urmatoarea: o vand si imi cumpar un logan pe care dau 6000 de euro care se va strica tot la 100.000 km pe care ii fac in 2-3 ani. Dar nu dau banii a 5 loganuri pe un "VW PASSAT" pe care sa il tin in parcare si sa nu am curaj sa merg nici pana la supermarket (ca vorba aia daca ma lasa in drum fiindca am pus prea multe plase cu cumparaturi in el). Si pana la urma ca sa ajung la 28.000 de euro din loganuri cumparate trec vreo 10-15 ani schimb 5 loganuri, dar daca compari cu passatul : unul la 2-3 ani care te costa 28.000 de euro e o oarecare diferenta.

De la mine si-au taiat craca cei de la vw

Sergiu

Si eu sunt de acord cu Serghio84.Am luat masina asta acum 2-3 luni , intr-adecar nu am dat pe ea 28 000 euro dar am dat destui bani care pentru mine inseamna mult.De cand am luat-o am auzit la ea o gramada de zgomote iar pe forum ma sperii de ce vad.Desi am luat masina asta crezand ca va fi excelenta si ca nu voi avea probleme cu ea se pare ca m-am inselat.Incepe sa imi para rau dupa o Kia cee'd care desi nu se compara nu am avut niciodata probleme cu ea si m-a dus o gramada de km pe unde nici nu credeam ca voi ajunge fara sa ma gandesc ca la lasa vre-un injector, pompa si asa mai departe......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa continuam din seria "Limuzina VW PASSAT"

Azi dimineata la service am pornit motorul cu tester pe ea: apareau doar doua erori in istoric din cele 8 aparute pe bord cu 2 zile in urma (cand a trebuit sa o aduc pe platforma): 1 senzor de emission workshop; 2 turometrul picat.

Astea apareau pe istoric. Acuma totul merge perfect a pornit de la prima cheie, mergea ESP, presiune ulei etc etc.

Singurul lucru constat a fost ca masina a papat ulei cam jumate de litru cat am coborat din varf la oituz pana in satul bretcu (aprox 2 km), plus urcarea pe platforma si coborarea. Cand am verificat in varf la oituz uleiul, aveam aproape de maxim pe joja iar acum aveam minim. Am dat o tura cu cel de la service cu testerul pus, masina merge ca si noua. Nu scoate fum, intra turbina perfect, nu trepideaza.

Oricum a spus cel de la service: Masinile din ziua de azi nu mai sunt ce au fost cele de prin anul 2000.

Alta afirmatie spusa: standardul de tara pt germania este mult mai ridicat decat cel pt romania si mi-a dat exemplu: in germania este in standard geamuri fata spate electrice, in romania este standard geamuri fata electrice. Deci atunci cand produc o serie fac pt romania o serie de masini apoi poate in aceeasi fabrica fac o serie pt germania si tot asa. PLus a mai spus ca service in germania au alta calitate. Nu fac de mantuiala si nu te duc cu zahareulul in garantie.

Sergiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!