Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

e normal asa.

 

Km din IC... inseamna km din ceasuri - care ii citesti imediat in blocurile de masura de pe ceasuri - si care sunt cei care ii vezi acum pe ceas.

 

KM din ECU - e normal - ecu EDC 17, nu-i stocheaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, Passat guru! :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca am postat unde trebuie.

De cand s-a incalzit afara vad ca nu imi mai declanseaza compresorul la clima.Am fost astazi la service,am verificat freonul si este in regula, apoi mi-au pus testerul pe masina si la campurile din vag-com(cele care verifica parametri compresorului cred) aveam valorile de 0.4 - 0.5 presiune cand apasam butonul de AC,iar cand il opream valoarea era 0 . Ideea e ca nu declanseaza deloc compresorul ,si problema este din iarna asta ca anul trecut a functionat ok fara nici o pb

Din ce am inteles , trebuie alt compresor,dar ma gandesc ca daca era stricat de tot nu mai ridica presiune deloc .

Astept cu maaare interes raspunsurile voastre .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce compresor ai acum pe masina ? ce producator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul  este 5N0 820 803 ,Sanden . 

LE: Am uitat sa mentionez ca acum vreo saptamana s-a auzit ca un suierat in zona rolelor de la alternator cand am pornit masina si am oprit-o repede ,iar apoi nu s-a mai auzit nimic . 

Modificat de Nyke
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era bine daca aveam toate valorile de pe AC sa vedem daca e vb de compresor sau doar electrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ce camp ar trebui sa intru pe vag-com ,poate incerc sa fac diseara o scanare .

Din ce retin valorile erau cam toate undeva la 0.4- 0.5 mbar . 

Fulia compresorului vad ca se invarte,astea se pot bloca sau defecta si in alt mod ? Ca daca s-ar fi blocat ma gandesc ca imi rupea curea la alternator . 

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a inceput sa se auda un huruit puternic cand pornesc AC-ul, ultima data cand mi s-a intamplat la fel pe o alta masina a trebut inlocuit ambreiajul compresorului - sa fie si aici aceeasi problema? Sau s-ar putea sa fie nevoie sa mai adaug freon si ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ce camp ar trebui sa intru pe vag-com ,poate incerc sa fac diseara o scanare .

Din ce retin valorile erau cam toate undeva la 0.4- 0.5 mbar . 

Fulia compresorului vad ca se invarte,astea se pot bloca sau defecta si in alt mod ? Ca daca s-ar fi blocat ma gandesc ca imi rupea curea la alternator . 

Multumesc .

 

fa un log sa vedem presiunile, consumul de curent si cuplarea compresorului plus cuplul.

 

 

gradu - mergi sa-l asculte un specialist, ca sa nu fie prea tarziu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Caut o solutie pentru acul ce indica temepratura apei. Cand merg prin oras acul sta fix la 90 grade. Cand ies in afara orasului iar viteza si turatia motorului creste dar si ventilatia este naturala, acul urca foarte repede spre 130 grade. Am oprit masina, si m-am uitat la apa , insa aceasta nici macar nu fierbea. Am miscat putin firele din senzor si acul a ramas la 90 de grade asa cum este normal. Problema este ca a doua zi, la intoarcere, acul a trecut iar peste 90 grade si am repetat miscarea. 

Aveti vreo solutie pentru asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian, daca ai miscat putin de firele de la senzor si ai vazut cauza, ar trebui sa verifici mufa, eventual sa cureti contactele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Dumitrache

Salut,

 

Cam de 2 ani am urmatoarea problema, de cand se incalzeste afara si aerul conditionat este pus la lucru lamelele gurilor de ventilatie se intepenesc (mai ales la miscarea stanga - dreapta) si se misca foarte greu initial. Senzatia este ca si cum sar s-ar fi lipit cu sirop de corpul gurii de ventilatie. Banuiesc ca din cauza condensului de la aerul rece, caci iarna nu am problema asta.

Cei care s-au confruntat cu problema asta cum au rezolvat-o? (eu anual folosesc un spray pentru deparazitarea instalatiei de climatizare si apoi curat lamele - fara sa le demontez - cu betisoare cu vata inmuiata in alcool sanitar, insa fara rezultat).

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa le faci bucati si sa le cureti. Ai mizerie pe acolo si de aceea se comporta asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact din cauza asta se intepenesc. Solutiile lasa reziduuri pe peretii instalatiei. Schimba producatorul sau curata mai temeinic instalatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Merci de indicatie. Incerc solutia asta si revin cu raspuns :)

Modificat de Cristian_H
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reiau ce s-a discutat:

 

A inceput sa-mi apara in bord Engine Management Lamp, tot clipeste, se opreste dar dupa un timp apare iar.

Dupa ce pornesc motorul dupa cateva sute de metri apare din nou.

Ce poate fi ?

 

diesel-engine-managment-lamp-icon.jpg

 

În primul rand fa o diagnoza sa vedem ce erori s-au memorat.
Spune de asemenea și ce motorizare ai pe mașină.
O problema asemănătoare am avut și eu, dar poate sa difere.
Așteptam diagnoza + date tehnice.

 

Maine sa vad daca pot sa-i fac o diagnoza.

Motorizarea este 2.0TDI CR, cel de 110CP.

 

Cum se manifesta?În ce condiții apare? Intra în Lipe Mode?Adică nu mai trage ca de obicei? Maxim 3000 ture.

 

Nu am simtit nici o diferenta, chiar nici una, motorul trage la fel de bine ca inainte. Si sub 3k ture si peste.

N-am observat nici un moment 'mai special' in care apare eroarea ca sa-ti pot spune.

 

Dacă trece de 3 mii nu e în Lipe Mode.
Revino cu o diagnoza.E cea mai indicata.

 

Ce n-am precizat este ca trebuie sa curat EGR-ul.

Dupa ce am schimbat antigel-ul prin noiembrie cei de la service mi-au spus ca trebuie curatat.

Am vorbit cu cineva sa-l curat dar tot 'm-am lungit' si n-am apucat sa o fac.

Sa aiba vreo legatura ?

 

Exista o probabilitate și de acolo. Dar diagnoza ne spune dacă e de acolo sau nu.
Sunt câțiva useri care interpretează bine codurile de defect.Si eu am fost ajutat la rândul meu.
Poate ai un prieten și sa scapi ieftin .
Pentru tester mă refer

 

 

Am bagat-o pe tester si mi-a dat eroarea:

 

 

009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit
P2563 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 7

 

 

Am verificat pe la turbina si totul este ok.

Am rezolvat si problema cu EGR-ul.

Astazi am fost la service si baietii de acolo mi-au spus ca le-au dat aceeasi eroare (P2563) , iar ea ar fi de la Senzor de pozitie al regulatorului de presiune Supraalimentare, ramane de vazut cum o rezolv.

 

Inca un lucru;

Atunci cand am curatat EGR-ul a trebuit sa deconectez bateria, iar dupa ce am terminat cu EGR-ul mi-a ramas aprins indicatorul Power Steering System (acel volan, culoare orange), am incercat sa-i fac setarile dar VCDS nu m-a lasat, baietiilor de la service le-au dat eroarea 09F2 - Limitator de directie (Reglare de baza gresita)

Banuiesc ca totul ce ramane de facut este sa-l reglez, nu este nimic defect ? Inainte nu mi-a aparut.

 

Si inca ceva, cand am incercat sa aflu mai multe cu privire la eroarea turbinei, am vrut sa-i dau o regenerare de filtru de particule (sau cum ii spune, nu-mi aduc aminte exact, ceva gen AdBlue) iar programul mi-a spus ca trebuie minim 45g (+un sfert de combustibil sau mai mult) iar eu aveam 0. Nu prea am inteles exact. Sa fie din cauza acelei erori de senzor ori EGR-ul, sau ce este de facut ?

 

Multumesc.

Modificat de Daser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daser, eu am curatat sambata EGR, am avut bornele scoase de la baterie si pe langa asta, dupa montaj am uitat sa cuplez mufele, dar a pornit si mi-au ramas aprinsi martorii ESP, check engine, DPF, nu mai aveam servo... si inca ceva. Mi-am dat seama de tampenia facuta si am conectat la loc mufele si a ramas fara erori si am primit servo inapoi. Nu am conectat vcds, nu a fost nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

servo avea masina, doar ca avea martorul volan cu galben aprins, nu ?... dupa ce mergi 50m cu ea, se stinge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, așa credeam si eu, pe lângă acel martor era aprins si cel legat de ESP si senzorul de presiune roti, dar alea s-au stins, așa cum ai spus si tu, după 50m.

Cel cu volan a rămas aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gradu - mergi sa-l asculte un specialist, ca sa nu fie prea tarziu....

 

Am fost la un service sa-mi verifice instalatia si sa-mi schimbe freonul, zgomotul nu s-a mai repetat si mi s-a spus ca totul arata ok, dar sa fac verificari din 2 in 2 ani, ca compresoarele la B6 pica destul de des. Deocamdata ma multumesc cu atat si sa vedem daca mai apare vre-odata acel huruit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

 

Eu am o problema foarte greu de rezolvat pana acum...respeciv ESP dezactivat , cand ajung cu masina pe un tester imi spune ca setarile de baza sunt gresite (dar omul nu le poate face) nu ca e "defective" ceva pe acolo. 4 serviceuri, aceelasi diagnostic, fiecare cu alta solutie. Bineinteles reprezentanta a ajuns la cea mai simpla solutie...inlocuim unitatea , dar pretul incepe de la 600-700 euro :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, fara o scanare, nu iti putem zice nimic.... prea putine informatii ne oferi - trebuie scanata masina, verificat, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea, tocmai ce am venit de la service.

Baietii au schimbat acel senzor de la turbina dar se pare ca problema persista si ei presupun ca este o problema de la instalatia electica motor, sa fie vr-un cablu atins.
A mai avut cineva probleme cu instalatia electrica la motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea, tocmai ce am venit de la service.

Baietii au schimbat acel senzor de la turbina dar se pare ca problema persista si ei presupun ca este o problema de la instalatia electica motor, sa fie vr-un cablu atins.

A mai avut cineva probleme cu instalatia electrica la motor ?

Nu stiu ce relevanta are, dar sa vezi de la ce... si pana unde se poate ajunge http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=113415

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea, tocmai ce am venit de la service.

Baietii au schimbat acel senzor de la turbina dar se pare ca problema persista si ei presupun ca este o problema de la instalatia electica motor, sa fie vr-un cablu atins.

A mai avut cineva probleme cu instalatia electrica la motor ?

 

ai schimbat actuatorul turbine si problema persista sa nu l-ai schimbat.... si cauti intai cablajul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!