Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

destul de multi greierasi in masina.plasticele folosite sunt foarte ieftine iar dupa un timp incep sa scartaie.am rezolvat problema multora dintre ele dar acum mai am una careia nu ii dau de cap...se aude un scartait din zona spate dreapta de la acea "aparatoare" a airbag-ului in forma de triunghi sau de la materialul dintre bancheta si luneta(cel pe care uni isi pun difuzoare).am incercat sa le desfac sa vad ce e acolo dar fara niciun rezultat.forma de triunghi este prinsa cumva de plafon iar acea bucata de plastic din spatele banchetei nu poate fi indepartata pana nu scot triunghiurile din ambele parti.aiurea rau sistemul de clipsare al aparatorilor pentru airbag si al plasticelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult pronet, am văzut un tutorilor la un audi A8 și am același model de lămpi, am încercat și se desfac la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pronet

 & 

D@ny

 multumesc pentru sfatul cu "sarirea de pe ghidaj a clapetei"

Am verificat astazi din curiozitate.Prima data nu observasem acel ghidaj.Nu aveam nici o surubelnita lata..ci am impins cu cheia de la usa metalica(fiind mai lata)si am observat ca a intrat la loc usor.Am pornit motorul si nu s-a stins.Dar la urmatoarea pornire s-a stins.

Deci mare atentie pentru cei care au eroarea P2015: 

olly_max in special am vazut ca ai aceeasi problema!

Verificati sa nu fie sarit de pe ghidaj.Dureaza 15 secunde si va scuteste de 550 lei piesa si manopera suplimentar.Clapeta nu este defecta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai rezolvat. Asta e rolul forumului-sa impartasim din experienta / cunostinte si totodata sa revenim si cu feedback la rezolvarea problemei. Asa e frumos-nu numai sa spui ca ai rezolvat ci si cum ai rezolvat, situatiavta putand fi un punct de plecare si ptr alti colegi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Dumitrache

Salut,

Am observat urmatorul comportament al masinii: uneori la relanti turatia sta la 950 - 1000 de ture, insa consumul instantaneu ramane neschimbat (0.7 l/h). Ultima data mi-a facut asa aseara pret de 3-4 semafoare pe Iuliu Maniu intre Politehnica si Apusului. Am observat ca totusi trage "mai greu" cand se intampla asta (parca nu mai are forta pe care o are in mod normal). Nu imi face tot timpul asa, foarte rar, anul acesta mi-a mai facut chestia asta acum 1 luna - 1 luna jumate. Pe bord nici un martor aprins. 

Dupa cele 3 - 4 semafoare, si-a revenit la normal adica la relanti sta la 780 - 800 ture, si de tras, tragea cum o stiu.
Aveti idee care ar fi cauza (eu banuiesc ca poate fi regenerarea filtrului de particule, insa nu se aprinde pe bord martorul)?
Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E regenerarea filtrului... si nu, nu se aprinde nici un martor in bord cand face regenerarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cand se aprinde acel martor? Daca e plin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand se aprinde trebuie sa-i faci regenerare ori cu vcds ori la drum intins mers 15-20 min in treapta 3 sau 4 cu rotatii intre 1800-2500 fara pilot automat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,
Deoarece de o saptamana citesc cam tot la mai multe topic-uri despre passat b6  e posibil sa incurc, pur si simplu nu mai gasesc ce si unde am citit,
in eventualitatea in care nu e locul potrivit va rog sa ma indrumati ....
 
Problema a inceput acum 2 saptamani,  cand la un girator, cu ambreiajul calcat, m-i s-a aprins  martorul spirala cu mesaj workshop.......
a clipit de cateva ori si a disparut,   dupa 2 minute s-a repetat, apoi a disparut,  in aceasta faza  nu am simtit nici o modificare la reactia masinii.
 
Dupa cam o saptamana (timp in care nu a mai reaparut spirala deloc)  am mers la un mecanic cu o diagnoza cel putin ciudata  iar acolo a dat un cod  generic
 
  "P09571  Passive/Sporadic       Turbo charger Boost Control Position Sensor   Circuit, range/performance"
 
Am sters eroarea  iar dupa  aproximativ 35 km a dat-o din nou.
 
De data asta am apelat la un amic cu vcds si din graba(!?) a sters eroarea inainte sa o citesc sau sa o salvez..........
 
Am dat mufa de la actuator jos si am uns-o cu spray de contact, am verificat furtunele si cablajul, pare totul ok, am montat la loc  si (deoarece am citit aici ca mereu se recomanda log in mers) am facut si eu un log.
 
Am incalzit motorul pana la 90 grade si am testat in vit.3 de la 1700  pana la 4000.
 
Nu a reaparut nici o eroare momentan.
Masina nu si-a schimbat cu nimic comportamentul de cand am cumparat-o, acum 50.000 km,  acum are 160.000.
Azi am incercat si masina amicului acelasi motor si an doar ca a lui nu e Blue Motion si nu are Start Stop
Pot spune ca parca se infige mai tare undeva la maxim 5-8% mai responsiva, dar atat.
 
Din log poate reusiti sa vedeti voi daca are ceva probleme cu turbo    sau diferenta e data de   cutia de viteze care la mine  are pinioanele un pic mai mici, spun asta deoarece  la  a mea, la aceasi turatie cu  a amicului, acul este cu aproximativ 7-8 km mai sus (am viteza mai mare).
 
inca odata va rog sa ma indrumati, sa imi dati o idee o varianta  ce am de facut.
 
Multumesc anticipat,

 

 

LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de emilul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil membrana de vaccum ciupita sau pierderi trecatoare de vaccum la turbo. Ar trebui verificat tot sistemul de vaccum. Inclusiv pompa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu Cristian

Buna ziua, imi cer scuze daca am postat in topicul gresit dar am 2 probleme la masina.

Nu imi mai functioneaza spalatoarele de faruri ( m-am mai uitat pe internet, uneori am vazut ca poate fi siguranta, uneori furtunasele care nu sunt conectate sau motorasul defect )

Iar ca o a doua problema, am probleme cu perdeluta electrica de la luneta : de functionat imi functioneaza dar uneori se mai opreste la jumatate, coboara total si motorul merge in continuare, se aude un tacanit, iar cand e ridicata total, la fel, motorasul continua sa functioneaza, tot cu tacanit asa...trebuie sa ii scot cheia din contact sa se opreasca

 

Multumesc frumos si o zi buna in continuare !

Modificat de Ovidiu Cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inghetat aproape iarna asta in Pasatul meu B6 2.0 TDI.Vreau sa zic ca in partea stanga la sofer  vine rece si in partea dreapta in fata sufla caldura ,dar si caldura atsta

vine numai dupa ce se incalzeste apa in Motor.Dar nici nu am incercat sa o fac ca era tare rece afara si nu am avut nici un curaj sa ma apuc de ea.

 

   BR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CBAB oficial are 16V (DOHC)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A inceput sa-mi apara in bord Engine Management Lamp, tot clipeste, se opreste dar dupa un timp apare iar.

Dupa ce pornesc motorul dupa cateva sute de metri apare din nou.

Ce poate fi ?

 

diesel-engine-managment-lamp-icon.jpg

Modificat de Daser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rand fa o diagnoza sa vedem ce erori s-au memorat.

Spune de asemenea și ce motorizare ai pe mașină.

O problema asemănătoare am avut și eu, dar poate sa difere.

Așteptam diagnoza + date tehnice.

Modificat de bytzu12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine sa vad daca pot sa-i fac o diagnoza.

Motorizarea este 2.0TDI CR, cel de 110CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se manifesta?În ce condiții apare? Intra în Lipe Mode?Adică nu mai trage ca de obicei? Maxim 3000 ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am simtit nici o diferenta, chiar nici una, motorul trage la fel de bine ca inainte. Si sub 3k ture si peste.

N-am observat nici un moment 'mai special' in care apare eroarea ca sa-ti pot spune.

Modificat de Daser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă trece de 3 mii nu e în Lipe Mode.

Revino cu o diagnoza.E cea mai indicata.

Modificat de bytzu12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce n-am precizat este ca trebuie sa curat EGR-ul.

Dupa ce am schimbat antigel-ul prin noiembrie cei de la service mi-au spus ca trebuie curatat.

Am vorbit cu cineva sa-l curat dar tot 'm-am lungit' si n-am apucat sa o fac.

Sa aiba vreo legatura ?

Modificat de Daser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o probabilitate și de acolo. Dar diagnoza ne spune dacă e de acolo sau nu.

Sunt câțiva useri care interpretează bine codurile de defect.Si eu am fost ajutat la rândul meu.

Poate ai un prieten și sa scapi ieftin .

Pentru tester mă refer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu Cristian

Buna seara, aveti idee care este siguranta de la spalatoarele farurilor ? 

 

Paste fericit tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Dumitrache

Pentru masinile pana in Aprilie 2008 - SC35 (compartimentul de sigurante de la sofer)

Pentru masinile fabricate dupa Aprilie 2008 - SC33 (compartimentul de sigurante de la sofer)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Dupa lupte seculare am scapat de eroarea "switch defective" de la Tempomat (contacte oxidate pe maneta de semnalizare), iar "coming home" am reusit sa il fac functional pe senzor (luminile pe Auto) din vcds, fara a mai fi nevoie sa trag de maneta de lumini (scandinavian). Functioneaza de asemeni si cand am luminile pe ON, dar intrebarea mea este:

Daca opresti motorul se aprind farurile pe perioada setata din BC, dar daca descui masina si o incui din nou... de ce nu se mai aprind? E normal asa?

De ce nu poate citi vcds km din IC? 

Off-topic:Am activat "cornering via fog light" si imi place ce vad :D

Cu respect!

Modificat de svg_gabriel10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!