Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

svg_gabriel10

Pe fisa masinii (de la vanzator) zicea ca are 10 airbag-uri, ceea ce ar insemna: volan, pasager, stalpi fata, stalpi centrali si mai ce? Mie mi-au iesit 6 :dry:  in cazul in care pe stalpul din spate chiar nu am instalate. Unde se ascund celelalte? In scaune?

Va rog sa nu radeti de mine, dar la Passat inca sunt rookie si chiar nu am timp destul cat sa imi bag nasul in ea, cu toate ca tare mult mi-as dori. Merg cu ea si constat ce vad si aud... altele, cred ca in concediu.

O sa trag din nou de masca stalpului din fata sa vad ce ascunde... Dar daca trag de tot masca respectiva, nu e niciun risc?

Va multumesc pentru info,

Cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci.....

  1. volan
  2. pasager
  3. stalp fata stanga
  4. stalp fata dreapta
  5. scaun sofer lateral
  6. scaun pasager lateral
  7. stalp central st.
  8. stalp central dr.
  9. stalp spate st.
  10. stalp spate dr.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

deci.....

  1. volan
  2. pasager
  3. stalp fata stanga
  4. stalp fata dreapta
  5. scaun sofer lateral
  6. scaun pasager lateral
  7. stalp central st.
  8. stalp central dr.
  9. stalp spate st.
  10. stalp spate dr.

 

 

cele taiate reprezinta cortina... este cate un singur airbag lung, pe fiecare parte - stanga/dreapta. Deci, la numarare ai 6... dar zic ca sunt 10.

 

mai sunt masini care au si in lateral la bacheta - deci acelea au doua in plus, cate unul pe fiecare parte.

 

v-am cautat poze orientative, legate de airbag cortina.

post-30007-0-97347800-1427269163_thumb.j

post-30007-0-16209900-1427269175_thumb.j

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am luat strict locurile "marcate" la masina mea (Variant) cu emblema AIRBAG si "rezulta" 10 buc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, de aici si numaratoarea respectiva... dar cortina este in plafon, dupa cum v-am aratat mai sus. Si este unul singur, pe fiecare parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, stiam..... am vrut doar "sa-i enumar cele 10 airbag-uri"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Incep sa inteleg manevra. Baietii de la concesionar (si nu numai) au trecut 10, din care 6 sunt de fapt doua, doar ca ei s-au luat dupa inscriptiile de pe stalpi.  Cu prima ocazie revin cu print screen din vcds sa vedeti ce imi arata mie. Deocamdata trebuie sa duc maine masina la concesionar ca sa imi etanseze un far si teoretic sambata am masina inapoi... :sly:

Cu respect!

Modificat de svg_gabriel10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei patru apostoli erau trei, Luca și Matei, era unul dintre ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incep sa inteleg manevra. Baietii de la concesionar (si nu numai) au trecut 10, din care 6 sunt de fapt doua, doar ca ei s-au luat dupa inscriptiile de pe stalpi.  Cu prima ocazie revin cu print screen din vcds sa vedeti ce imi arata mie. Deocamdata trebuie sa duc maine masina la concesionar ca sa imi etanseze un far si teoretic sambata am masina inapoi... :sly:

Cu respect!

 

nu umbla prea mult cu VCDS-ul pe modulul de airbag-uri, mai ales daca nu este originala interfata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am revenit cu un diagnostic destul de clar pentru masina mea.(Passat 2.0 TDI CBAB 16 V 2009)-Diagnoza si manifestarile masinii sunt afiaste mai sus in topic.

 

 

Este vorba despre vacuum-ul de pe turbosuflanta care ar fi spart.

 

 

Intrebarea mea este:

 

Pot gasi vaccum separat de montat?

 

Se regleaza usor?

 

Sau merita o turbina din dezmembrari?

 

 

Astept raspuns.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea mea este:

 

Pot gasi vaccum separat de montat?  - da

 

Se regleaza usor?  - nu prea, fara scule si in necunostinta de cauza

 

Sau merita o turbina din dezmembrari?  - nu este cazul

 

vezi comment....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuatorul turbinei - ca asa se numeste - da, separat este... si costa in jurul la 700 lei. La mana a doua.... poate te mai tine cateva luni - cum a cedat si al tau si mai ales ca este boala comuna, la motoarele astea.

 

exista o procedura de montaj, se verifica cu VCDS-ul - necesita ceva cunostinte, rabdare si niste scule speciale - le confectionezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.Nu ma complic sa cumpar unul second-hand.Mai am totusi o intrebare:

 

Trebuie demontata turbina?Sau poate fi montat pe masina direct(desi cred ca e mai dificil din cauza spatiului mic)

 

Si cunoasteti cumva in IASI vreo persoana fizica de incredere sau o firma care realizeaza acest montaj cum trebuie?Nu vreau sa o montez si sa nu functioneze la adevarata ei capacitate.

 

Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie data jos turbina. 

 

eu l-am montat pe al meu, cu totul pe masina - se desface doar ceva tubulatura, vacuum-uri... etc. E inghesuit un pic, dar merge...

 

dupa care se face reglajul, cu ajutorul VCDS-ului, VAS-ului... etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce trebuie sa am in vedere la acel reglaj?Sa stiu ce trebuie sa cer la un service auto.

 

Ca ma mai trezesc ca unii doar o monteaza si la revedere.

 

Multumesc! 


Si un producator bun?Domnul Florin dumneavoastra ce a-ti montat?Tot CBAB este si codul la motorul masinii mele! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista decat OEM.... in cutia VAG.

 

trebuie sa stie ce sa regleze.... daca nu, cauta pe altii - trebuie urmarit voltajul, in blocurile de masura. Acum, de aia te duci la mecanic - sa stie si sa faca treaba. Daca ii spui tu, inseamna ca nu se pricepe/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles legat de producator!

Acum nu stiu cati stiu sa o regleze.De asta imi e cel mai frica.Vreau sa functioneze normal ca inainte.

 

Multumesc! 


La Sandra la reprezentanta e 240 lei manopera si in jur la 700 lei piesa.

La AutoRacemi Iasi e 120 lei manopera si piesa cam la acelasi pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc foarte mult.Am observat la final ca dupa montaj trebuie facuta reglarea respectiva sa fie intre valorile respective. 0.65-3.90 V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

De cateva zile ma confrunt cu o problema. Gasesc urme de apa/umezeala pe asfalt sub bara din fata a masinii, dupa ce o las o perioada stationata. Nu cred ca e condens de la AC pentru ca se intampla si daca merg pe vreme racoroasa.

In plus, gasesc ditamai urma de umezeala dimineata cand merg la masina.

 

Am observat ca se formeaza si in stanga si in dreapta si sub toata bara fata. Nu imi dau seama de unde curge sau ce e.

Nivelul la ulei este unul normal, la fel si la lichidul de racire.

 

Ar putea fi de la lichidul de parbriz?

Ati mai intalnit asa ceva? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichidul de spalat parbrizul curge eventual in partea dreapta a masinii unde este situat motorasul pentru pomparea apei.Am fost nevoit si eu sa il schimb.

 

Totusi daca iei in considerare lichidul de spalat parbizul nu ai observat daca iti scade nivelul in vasul pentru lichidul de spalat parbrizul?

In functie de cat de mult consideri tu ca a curs apa jos.Sau sa ti sa se aprinda in bord martorul pentru nivel scazut al lichidului de spalat parbrizul?

 

Daca ar fi asta problema nu e complicata sa stii,insa nu ar avea motive sa curga si in partea stanga a masinii.Eventual doar daca iti curge destul de mult.

Motorasul pe original ar fi aproximativ 100 lei VDO si 40 lei Topran.Si foarte usor de schimbat la roata dreapta sub carenaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Pot fi si scurgerile infundate.... cele pentru apa de ploaie. Nu curge tot odata, ci in cateva zile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am mai uitat acum si curge direct din scut. Acum curge sub toata partea din fata, chiar in dreptul radiatorului.

Am luat un pic pe mana si pare apa chioara. Nu miroase a nimic.

 

Se poate totusi sa fie condens de la AC? Dar atat de mult incat sa gasesc si a doua zi umezeala sub masina dupa o noapte intreaga de stat pe loc?

Cat despre nivelul lichidului de parbriz, chiar nu imi dau seama. Se consuma oricum foarte repede pentru ca am si spalatoare de faruri si arunca o gramada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub scut nu cred ca ar avea cum sa fie de la lichidul de parbriz!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie i-mi curge la fel pe ambele parti si a fost de la solutia de parbriz (un furtun spart), dar la mine se vedea urme pe spoiler de culoare albastra si se aprindea si repede becul de la solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!