Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Salutare.Am revenit cu o veche problema:


 


P2015: Senzor de Pozitie Regulator Debit de Aer Colector de Admisie/Intrerupt


-Permanent


 


Pana acum nu mi-a afectat in vre-un fel bunul mers al autovehiculului,dar astazi am observat ca mi s-a aprins martorul spira galbena(care nu se mai stinge pana la oprire-clipeste intermitent + engine fault workshop-care dispare imediat dupa ce apare,toate la vreo 30 secunde de la pornire(acea pompa galbena o am de mai mult timp de la clapeta respectiva).Am mai observat ca mi-a luat oarecum si din "pedala" pentru ca la 140 cp in treapta a doua la peste 2500 rpm daca apasam acceleratia zdravan se "infingea" bine.Ma intreb daca ce mi-a aparaut si simptomele sa fie de la acea clapeta?Urmeaza sa vin si cu o diagnoza noua,pentru ca cea legata de clapeta o am de mai demult.


 


Atasez si un link video pentru a se vedea clar cum se manifesta.Va rog sa il urmariti si sa imi dati un sfat.Multumesc!


 


 (selectati full hd pentru o calitate superioara a imaginii 1080p)


 



Modificat de bytzu12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geamul tau merge greu. In conditiile astea motorul simte sarcina si decupleaza. Incearca sa dai comanda si sa ajuti cu mana geamul.

 

Am incercat, tot asa face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu diagonza la Passatul de mai sus cu video

 

P2015: Senzor de Pozitie Regulator Debit de Aer Colector de Admisie/Intrerupator Bloc 1, semnal improbabil

-Permanent

 

Erori noi aparute;

 

P2563: Circuit senzor de pozitie comanda turbocompresor- interval/randament

-Permanent

 

P0299: Presiune turbo mica

-Permanent

 

Am avut ocazia sa ies la drum intins cu masina si merge foarte greoi,nu urca in turatii mai mult de 2500 rpm si nu depasesc 110 km/h in treapta 6.

 

Pana sa apara eroare,cea cu spira din video de mai sus,se infinge normal treapta 1-5000 rpm,treapta 2 la fel,dar imediat  ce apare eroarea-spira gaalbena si Engine Fault Workshop masina pierde din turatii si devine moale.Uneori dureaza mai mult pana apare acea eroare,uneori maixm 30 secunde de mers.

 

Ma puteti ajuta cu pareri,sfaturi?

 

Multumesc

Modificat de bytzu12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoo6o5 ai desfacut schimbat vreodata in calculator de usa? Nu are relee in el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi , releele alea nu fac poc, trosc etc. Sunete deastea vin de la roti dintate care sar sau cablu exfoliat.

Daser. Va trebui sa desfaci macar fata de interior si sa asculti de unde se aude.

Modificat de teo0605
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil, insa daca merge de sus pana jos si a tot incercat cum naiba nu se rupe odata sau nu se blocheaza undeva...

Inainte sa desfaca ar trebui pus un tester si incercat o calibrare si acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu pe fata face trosc de 3 ani. Si inca nu s-a rupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Mda, a revenit semnul exclamarii in bord de la tempomat. Am scanat cu vcds si dat fiind un contact imperfect, erorile au ajuns si la radio si engine. Ma puteti indruma pentru demontarea manetei de lumini? 

Cu respect!

Log-5611GRY-WVWZZZ3CZAP023727.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Se explica aici http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00895ca se poate rezolva, dar nu am gasit pasii necesari. Trebuie demontat volanul obligatoriu pentru a ajunge la demontarea manetei de semnalizare!? Ar fi jenant... 

Am vazut un tutorial pentru o maneta de passat b5/b5.5, dar tot nu spune de volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Multumesc! Exista vreun risc la scoaterea volanului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reparatiile electrice se scoate borna minus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, a revenit semnul exclamarii in bord de la tempomat. Am scanat cu vcds si dat fiind un contact imperfect, erorile au ajuns si la radio si engine. Ma puteti indruma pentru demontarea manetei de lumini? 

Cu respect!

 

 

Se explica aici http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00895ca se poate rezolva, dar nu am gasit pasii necesari. Trebuie demontat volanul obligatoriu pentru a ajunge la demontarea manetei de semnalizare!? Ar fi jenant... 

Am vazut un tutorial pentru o maneta de passat b5/b5.5, dar tot nu spune de volan.

 

dar de ce iti pare asa jenant ?

 

ca sa dai jos, trebuie sa demontezi volanul, carcase volan, spira, G85-ul, scoti calculatorul de sub grupul de manete, desfaci cele doua suruburi care fixeaza grupul de manete, dai jos grupul cu cele 3 manete... dupa care te poti apuca de maneta tempomat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma mai poate ajuta cineva cu un sfat,parere la posturile de pe pagina anterioara?

 

Domnul Florin ma puteti ajuta?La dumneavoastra am mai apelat.

 

Am revenit cu diagonza la Passatul de mai sus cu video

 

P2015: Senzor de Pozitie Regulator Debit de Aer Colector de Admisie/Intrerupator Bloc 1, semnal improbabil

-Permanent

 

Erori noi aparute;

 

P2563: Circuit senzor de pozitie comanda turbocompresor- interval/randament

-Permanent

 

P0299: Presiune turbo mica

-Permanent

 

Am avut ocazia sa ies la drum intins cu masina si merge foarte greoi,nu urca in turatii mai mult de 2500 rpm si nu depasesc 110 km/h in treapta 6.

 

Pana sa apara eroare,cea cu spira din video de mai sus,se infinge normal treapta 1-5000 rpm,treapta 2 la fel,dar imediat  ce apare eroarea-spira gaalbena si Engine Fault Workshop masina pierde din turatii si devine moale.Uneori dureaza mai mult pana apare acea eroare,uneori maixm 30 secunde de mers.

 

Ma puteti ajuta cu pareri,sfaturi?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P2015 Cred ca trebuie sa inlocuiesti galeria (cost aprox 1500 ron)

P2563 Cred ca trebuie sa inlocuiesti si sa reglezi actuatorul (cost aprox 700 ron)

P0299 Eroare cauzata de P2563

In ambele cazuri verifica continuitatea firelor

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cam ciudat sa se strice amandoua componentele deodata.... cel mai bine, verifica cablajul, verifica alimentarile.

 

verifica cu un furtunas - daca nu ai pistol de verificat vacuum-ul, daca e sparta sau nu, capsula la actuatorul turbinei. Scoate furtunasul care il ai acum in ea, baga altul, trage din el si vezi daca iti tine vacuum-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P2015 mi s-a spus ca e clapeta de admisie aer.

Nu asta e principala problema, căci masina funcționa perfect și cu acea eroare.

Problema mea vine de la erorile date de turbocompresor.Am observat ca doar la turație mare apare problema.

Dacă merg cu masina mai ușor,sa.schimb la 2200 rpm,apare mai greu avea eroare legata de turbina.

Însă dacă îi dau "talpa" imediat apare.

Sa înțeleg ca principala mea problema e P2563 care determina și apariția erorii P0299.

Cea legata de P2015 nu mă afecta înainte, chiar dacă o aveam.

Pe MaxiDot dacă nu as avea eroarea de la clapeta ar apărea doar Engine Fault Workshop + spira galbena.

Când opresc motorul totul revine la normal pana o turez din nou.

Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa verific și alte furtune de la turbocompresor? Sa am pierderi și din acest motiv sa dea Presiune mică turbocompresor? Sau ne-etansietatea unor furtune nu poate cauza eroarea P2563?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica ce si cum ti-am zis si vedem dupa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos furtunul din N75, cred ca așa se cheamă și am tras aer și nu tine vacuum.

Am probat și cu motorul pornit și tot așa.

Pot găsi vacuum separat? Rămâne sa merg și la un service pentru confirmare.Bine, ca a verificat un prieten mecanic treaba cu vaccumul.

Din aceasta cauza vreau sa merg și la un service pentru confirmare.

Soluții?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa revin cu doua poze sa.va arat ce am făcut. Sa vedeți dacă am procedat corect.

Sunt.novice, dar ăsta nu mă împiedică să avansez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Multumesc Florin! Mi se pare oarecum jenant sa scoti volanul pentru a manevra o maneta, avand in vedere ca o maneta este bazata pe simplu contact, pe cand volanul contine dupa cum ai zis si tu, spira, SAS, airbag...  La Vectra C 2008 se scoate doar carcasa, dupa care poti scoate ambele manete fara sa atingi volanul. 

Am si o nedumerire in legatura cu airbag-urile. Pe vcds imi arata ca airbag-urile spate de pe stalpi nu sunt instalate. Sa fie la mintea cocosului ca au fost sarite si nu s-au inlocuit?  :icon_confused:

Pe fata imi spune ca ar fi, desi pe stalpul dreapta fata am tras cu ochiul si nu am vazut nimic inauntru. Nici nu stiu ce dimensiuni are sistemul...ca sa stiu dupa ce sa ma uit.

Cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Airbag-ul din stalpul fata e de tip cortina. Arata ca o franghie mai groasa. El pleaca de la baza stalpului si trece peste ambele usi pana la stalpul din spate. Vezi daca ai airbag in laterala banchetei spate. E al 12 lea airbag pe care nu-l au toate. Majoritatea au 10.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

airbag-ul cortina il vezi daca tragi de stalpul fata - vezi sufa de la el... sau pe sub plafon. Daca tragi de cel lateral, nu-l vezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!