Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

motorasul la hayon este in plafon, in spatele plasticului dintre balamale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin,are ceva cleme ce se pot rupe cind scot acel capac?Apoi,care ar putea fi problema mea?unde sa ma uit?

As vrea sa inteleg cum functioneaza,dar mai ales ce poate fi in neregula acolo...ceva uzat,rupt,dereglat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, nu sunt asa de multe cu acest sistem, ca sa fie o problema generala - trebuie sa desfaci si sa vezi ce se intampla, cand ii dai comanda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema la mine a fost ca bratul motorasului de pe balamaua stanga (fiecare balama are un motoras),e prins de balama printr-un surub de 6.Acel surub era fisurat pe sectiune cam 60%,iar la o tragere de haion s-a rupt.

Mie acum imi inchidea haionul numai un motoras.Noroc ca am vazut care e situatia.

Am scos capacul negru dintre balamale,capacul de pe plafoniera,care are 5-6 clipsuri din tabla.am scos balamaua ca sa am acces la restul din surubul rupt.Gaura cu 4,5 in restul de surub, tarod de 5 si a iesit restul de filet intreg.

Montat inapoi si s-a rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Va salut! Astazi am avut marea surpriza sa aflu ca dau flash si nu mai da eroare pe tempomat :tuktuk: . Mi-l dezactiveaza, dar nu mai apare semnul exclamarii si culmea... se poate reactiva fara sa opresc motorul. E normal sa se dezactiveze la flash?

Oricum, ieri am curatat cu silicon mai tot bordul si am dat si peste manete, desi mi-e greu sa cred ca de aici i se trage. In primele zile ale masinii am tras de toate cele degeaba, aparea semnul exclamarii. Astazi am tot dat flashuri (ca sunt multi cei care merita) si niciodata nu a aparut semnul, ci doar s-a dezactivat la fiecare flash. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata / desfunda scurgerile.

Vezi si sub grila de la stergatoare.

ceva detalii in plus?unde s scurgerile?

pt grila de la stergatoare trebuie sa scot stergatoarele deci presa?

multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa verifici si sa cureti si fara sa desfaci grila-bagi mana cu atentie si scoti frunzele sau pamantul de acolo. Eu nu am demontat la mine niciodata grila-am scos usor tot ce se depusese acolo.

Va salut! Astazi am avut marea surpriza sa aflu ca dau flash si nu mai da eroare pe tempomat :tuktuk: . Mi-l dezactiveaza, dar nu mai apare semnul exclamarii si culmea... se poate reactiva fara sa opresc motorul. E normal sa se dezactiveze la flash?

Oricum, ieri am curatat cu silicon mai tot bordul si am dat si peste manete, desi mi-e greu sa cred ca de aici i se trage. In primele zile ale masinii am tras de toate cele degeaba, aparea semnul exclamarii. Astazi am tot dat flashuri (ca sunt multi cei care merita) si niciodata nu a aparut semnul, ci doar s-a dezactivat la fiecare flash.

Nu e normal sa se dezactiveze. La tine tind sa cred ca e vb de un contact rece sau o pb de conectica.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Astazi am avut marea surpriza sa aflu ca dau flash si nu mai da eroare pe tempomat :tuktuk: . Mi-l dezactiveaza, dar nu mai apare semnul exclamarii si culmea... se poate reactiva fara sa opresc motorul. E normal sa se dezactiveze la flash?

Oricum, ieri am curatat cu silicon mai tot bordul si am dat si peste manete, desi mi-e greu sa cred ca de aici i se trage. In primele zile ale masinii am tras de toate cele degeaba, aparea semnul exclamarii. Astazi am tot dat flashuri (ca sunt multi cei care merita) si niciodata nu a aparut semnul, ci doar s-a dezactivat la fiecare flash. 

 

Nu sunt sigur... dar parca ti-am mai raspuns undeva, pe tema asta... ?

 

fara un tester pus pe masina si verificat in timp real, cam greu sa pui un diagnostic exact. Inclin sa cred ca este de la grupul de manete... dar trebuie verificat.

 

oricum, de rezolvat - se face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu diagnoza referitor la problema mea! Ma puteti ajuta? care este problema?

 

 

 

Tuesday,10,March,2015,18:44:23:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910
 
 
 
 
                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-018-BKP.clb
Control Module Part Number: 03G 906 018 CD    HW: 03G 906 018 CD
  Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.5 G    9627
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 00044 210 60244
                      VCID: 69D95B2F408C395623D-803C
1 Fault Found:
 
18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor 
            P1592 - 006 - Implausible Correlation - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 209
                    Mileage: 310849 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 14:29:18
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Text:    176    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Text:  0.0    %               
                    Voltage: 12.32 V
                    Text:    976    hPa           
                    Text:   1762    hPa           
 
 
Readiness: N/A
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

@Florin @pronet, iar am schimbari de situatie. Dat fiind faptul ca dimineata la o temperatura joasa la flash a aparut iar semnul exclamarii, acum seara cu habitaclul incalzit de soare nu a aparut, dar s-a dezactivat. Acum logica mea ma duce pe partea de contacte de la maneta de lumini. Cand se contracta contactele e rau, cand se dilata e mai ok, dar nu cum trebuie. Persoana care mi-a zis ca imi trimite VCDS nu l-a comandat inca, dar sper sa rezolve.

Acum... are cineva idee ce se afla in carcasa volanului sau la maneta de lumini? Sambata voiam sa curat EGR, dar cred ca ma bag mai intai la manete.

Florin, ai VCDS de dat? :hainoroc:

PS: Exista compatibilitate la manete cu Audi, skoda pentru modelul meu? As face o magarie... si anume sa iau din dezmembrari o maneta si sa o montez ca sa vad cum se comporta.

Modificat de svg_gabriel10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine il lasi asa decat sa umbli sa sa faci vreuna, tu nu ai nici un tester si te apuci de dat volan si airbag jos,acolo sub sunt multe chestii , trebuie sa stii cum se demonteaza cum se pun la loc , din ce spui tu chiar trebuie sa ai curaj sau inconstienta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrianprasca... pare a fi un Map sensor prost...incearca un senzor nou apoi vedem , dupa cate stiu eu la acest motor si nu numai, cand pui contactul are nevoia sa vada diferenta intre map si senzorul de presiune atmosferica(adica sa bata cam cu ala)  care nu se schimba si este integrat in ecu...

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

gabriel, iau asta drept un compliment!  :soothe[1]: Ma gandesc ca nu trebuie dat jos volanul ca sa demontez maneta de lumini....

Oricum, sange in instalatie am destul cat sa umblu cam peste tot unde nu se necesita precizie de chirurg, gen: supape, distributie. In rest... Geronimo!

Scuze de  :offtopic: , dar am avut un Vectra C Z19DTH cu niste probleme....pe care niciun roman, danez sau spaniol nu a fost in stare sa le rezolve(ma refer la electricieni auto si reprezentante Opel), dar l-am facut eu! Daca vrei, iti zic pe PM despre ce e vorba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cek mai important e ca merge... fa ti rost de tester si tocmai dupa apuca te de ea ... sunt destule tutoriale cu deafacut si schimbat diverse pe acolo pe care ar trebui sa le citesti inainte sa deafaci, bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin @pronet, iar am schimbari de situatie. Dat fiind faptul ca dimineata la o temperatura joasa la flash a aparut iar semnul exclamarii, acum seara cu habitaclul incalzit de soare nu a aparut, dar s-a dezactivat. Acum logica mea ma duce pe partea de contacte de la maneta de lumini. Cand se contracta contactele e rau, cand se dilata e mai ok, dar nu cum trebuie. Persoana care mi-a zis ca imi trimite VCDS nu l-a comandat inca, dar sper sa rezolve.

Acum... are cineva idee ce se afla in carcasa volanului sau la maneta de lumini? Sambata voiam sa curat EGR, dar cred ca ma bag mai intai la manete.

Florin, ai VCDS de dat? :hainoroc:

PS: Exista compatibilitate la manete cu Audi, skoda pentru modelul meu? As face o magarie... si anume sa iau din dezmembrari o maneta si sa o montez ca sa vad cum se comporta.

 

nu ai ce sa iei de la Skoda sau Audi sa mearga la tine.

 

si logica mea imi zice ca e o problema acolo... dar pana nu desfaci, doar povestim...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de presiune admisie lam schimbat azi si eroarea e la fel... Din cate am inteles pare a fii masa am curatat acolo ca era oxidat acuma masina merge ok am sters eroarea si trage masina doar ca daca pune testeru imi arata din nou aceasta eroare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu un zgomot ca un zdrăngănit de ceva plastic dur parțial desprins, cam așa suna in compartimentul motor, se manifesta doar in mers în partea dreapta cred, e discret si se aude doar daca ești foarte atent cu genurile închise! Cred ca e ceva slăbit dar nu îmi dau seama cam ce ar fi, trebuie sa merg s o ridic pe elevator!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Va multumesc, baieti! 

 

@petro.ionut, nu vreau sa te induc in eroare, dar la mine la fel se aude ceva, doar ca la mine e capacul motorului. S-au desprins cele doua componente si vibreaza. Dar ti se aude din habitaclu sau doar cand deschizi capota si stai langa motor?

Tot din cauza vibratiilor poate fi de ex. vasul de expansiune, cel de lichid de parbriz, poate fi orice. Poti sa bagi mana pe unde ajungi, sa vezi ce nu e prins cum trebuie.

Modificat de svg_gabriel10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacul motor e intact, cu capota ridicata nu se aude, doar in mers la balans, la relanti nu se aude, si cred ca e in compartimentul motor, am mișcat de toate pe acolo nu pare sa se miște ceva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Poate ai uitat sa iei ceva de la compartimentul motor, sau poate ai ceva prin torpedo sau in portiere. E prea universal simptomul. Poate faci un clip pe YT sa auzim si noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma enervează tare, am fost la service, au verificat tot pe partea de articulații si nimic, am fost cu ea la ITP, iar verificare articulații si nimic, e un zgomot de plastic neprins bine, după ce se încălzește compartimentul motor se aude mai "clar", e ceva ce poate sa fie slăbit pe partea șoferului sub motor, sa zdrăngăne? Maine ma întorc la service sa dau scutul jos sa vad daca daca ii dau de cap!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut o problems am Si eu am ddesfacut panoul de bord cu ceasurile i-am scos mufa Si am puso inapoi dupa vreo Ora acum Imi apar erori la apa la senzorul de ulei Si la apa ptr parbriz incerc Sa le sterg cu vcds Si apar dinou imediat treb facut ceva cu vcds va Rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce erori ai? Erorile apar pe IC sau pe engine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PE engine apar 2,1 Este 000115-sensor for ambient air temperature g17 Si a doua Este 000406-engine oil temp sensor g8 Si pe adress 08 auto Hvac Una 01317- control module in instrument cluster j285 Si 3 erori pe instruments 1 fuel level sensor,outside temp sensor,oil level thermal sensor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi cum ai pus mufa IC-ului la loc - eventual curat-o cu spray de contacte. Asta daca inainte de a o deconecta nu aveai respectivele erori. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!