Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

da, se inlocuiesc firele din mufa, se sertizeaza pini noi, se baga in mufa, dupa care se inlocuiesc pana in usa, unde se leaga la cablajul existent. In felul asta, nu ai inaditura in burduf, unde le distruge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Am tot cautat si nu am reusit sa gasesc...Asa ca scuze daca s-a mai discutat(si cu siguranta s-a mai discutat),dar nu am reusit sa gasesc!

 

E balta jos la sofer...De cand au fost gerurile trecute...Am vazut urme de apa pe partea din lateral a bordului(pe partea unde face contact cu usa) si pe cheder in zona respectiva.Si partea de jos a bordului(inspre pedale)..

 

Deci :ce trebuie curatat?unde trebuie desfacut?

 

Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre ce masina vorbim ? in semnatura e un Polo ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre Passat B6... Am crezut că nu mai este nevoie să precizez, titlul fiind destul de explicit :D

Mașina nu este a mea...

Modificat de zork
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da 1 bucata Passat din semnatura, motor CBAB, 185000 km, 7 ani care nu a mai pornit:

bateria ok, bordul ok, nici un semnal in bord

electromotor ok

masina a pornit de 3 ori in prima jumate de zi, dupa care a patra oara NU !

temperatura in jur de +5 grade

motorina aditivata de iarna

cu un soft non-VAG de diagnoza nu a dat nici o eroare (doar "Cooler pump..." dar care cred ca a dat fiindca desfacuse un nene tot soiul de conducte la nimereala)

 

Pana la urma mi-a pornit un mechanic masina fortat cu gaz de butelie direct in admisie si dupa 200 km (nu am mai oprit motorul !) m-am oprit fix in curtea dealerului unde fac reviziile.

Surpriza ! Dupa acest drum, masina a pornit de 8 ori la cheie, in curtea dealerului !

Pe neve, baietii suspecteaza:

  • pompa de motorina
  • senzor arbore cu came - cica ar fi trebuit sa-mi dea opriri in mers (nu a fost cazul)

Ce parere aveti, la ce sa ma astept ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu s-au gasit alte semne... poate sa fie de la pompa din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...

Am fost la o revizie la VW

Mi au gasit  baieti  senzorul de calitate aer  defect

Ce face acest senzor?

Si de unde il pot comanda?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de calitate de la climatronic, are rol in recircularea automata a aerului din habitaclu, in functie de calitatea aerului din exterior... deci, comuta automat pe recirculare, cand ai activat aceasta functie.

 

vezi in aria cu anunturi, la colegii care se ocupa cu vanzarea de produse pentru retrofituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu...merge clima si fara el... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi pare inutil acel senzor, n-am observat să comute niciodată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu s-au gasit alte semne... poate sa fie de la pompa din rezervor.

 

Cei din service nu reusesc sa gaseasca nimic la ea. Nu exista erori stocate.

Totusi, nu exista un test specific pentru pompa ? Nu as vrea sa plec la drum lung cu dubii. Sa fi fost o mizerie in motorina, la filtru ?!

Modificat de Flavyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

daca nu s-au gasit alte semne... poate sa fie de la pompa din rezervor.

 

Cei din service nu reusesc sa gaseasca nimic la ea. Nu exista erori stocate.

Totusi, nu exista un test specific pentru pompa ? Nu as vrea sa plec la drum lung cu dubii. Sa fi fost o mizerie in motorina, la filtru ?!

 

Doar sa o alimentei pe direct si sa vezi ce debit are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Nu stiu prin ce chestie, dar a doua zi nu a mai fost ghiata pe interiorul farului.

Acum revin cu o noua dilema.

Trebuie sa inlocuiesc niste mansoane de cauciuc de la galeria de admisie cu coliere cat si furtunul de gaze recuperator ... asa cum se vede in poza... problema e ca nu le gasesc pe nici unde... sau nu am cautat mai adanc... poate ma puteti ajuta cu un cod ceva... 

Incerc sa pun o poza sa vad daca reusesc...

Multumesc

 

:RO flag:  Drumuri line!post-116345-0-43398300-1421756998_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

la un passat b6 4 motion 2.0 TDI bkp, s-a desfacut un pinion la grup (din cate am inteles la cutia de viteze), si s-a cam dus. Aveti idee daca se poate cumpara separat? Cam la ce pret se invart?

 

Acesta este codul 409053

Modificat de sahara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e codul pentru tot grupul de transfer. Pinion separat cam greu. Dar un grup sh e cam 1500 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, trebuie oricum tot grupul ca l-a cam distrus pinionul. Mersi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu la passat cc din 2011 ai probleme la cutia de viteze din ce inteleg din masina ta aflata in profil sau la alta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu, am scris mai sus e vorba de un passat 4 motion bkp din 2007

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.dupa ce am spalat masina la o spalatorie,a doua zi am avut probleme cu senzorii de parcare din spate.au luat-o razna,am pus si o filmare cu problema.au trecut vreo 3 zile de când am spalat-o si tot asa au ramas.am mai citit si multi care au mai avut probleme cu ei dupa spalarea masinii,si -au revenit.cred ca dupa 3 zile nu-si mai revin:)  filmare aici : https://www.youtube.com/watch?v=n1QN7Q2aJOg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa aibe apa pe la conectori... daca ei sunt curati. Desfa mufele, curata conectorii cu spray de contacte si vezi daca tot asa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti. Ma confrunt cu o problema super ciudata la passatul meu b6 din 2006. Pe 1 ianuarie, dupa o noapte de ger, m-a lasat bateria. Am hotarat sa o schimb atunci . Mi-am luat o Varta Black. Dupa vreo 4-5 zile intr-o alta dimineata , la fel dupa o noapte de ger, dau sa pleci si surpriza, iar ramasesem fara baterie. Am ignorat atunci deoarece am crezut ca nah, a fost prea ger. Ieri surpriza, iar am ramas fara baterie. Imediat m-am gandit ca poate am vreun consumator , cu toate ca nu mi-am mai montat nimic pe masina, nu am mai facut nici o modificare, etc. M-am dus la electrician, am inchis masina, am lasat capota deschisa la motor si din 30 in 30 de minute tot verifica cu aparatul de masura puterea bateriei. Surpriza, nici o problema, nici un consumator. Aseara am scos absolut tot, statia CB, camera de bord, am inchis luminile ( le tineam tot timpul pe auto ) , am inchis manual caldura, navigatia si incalzirea in scaune. Dimineata a pornit masina, dar tot mai greu. A invartit de vreo 2-3 ori pana sa porneasca. Aveti idee ce ar putea fi ? Sincer nu vad logica. Consumatori nu am, de incarcat imi incarca foarte bine bateria, dupa ce merg putin cu ea, opresc motorul si pornesc iar, imi porneste perfect. Cum o las peste noapte, ba imi moare, ba porneste mai greu...Tin sa precizez ca am lasat-o si 3 zile in parcare fara sa o pornesc iar cand am pornit-o , a invartit de 2-3 ori si a luat-o. Dar alaltaieri am mers vreo 3 ore cu masina pana spre seara, apoi am lasat-o in parcare si ieri dimineata dupa cum am mai spus, nici nu a pornit, era goala goala bateria. De abia abia am avut putin curent sa o scot pe liber sa o imping sa ii pot da curent de la alta masina. 

Multumesc anticipat

Modificat de adrianhuma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o reparatie capitala la elecromotor,posibil sa fie carbunii carbonizati .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!