Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Desfa capacul de la culbutori si intareste contactele din mufele injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar in rest ar mai fi ceva probleme grave ?

Modificat de aNduVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!astazi,mi-a facut masina o surpriza in timp ce conduceam...nu am simtit vreo schimbare a mersului...prima data s-a aprins si a ramas aprins.am oprit-o si am repornit-o.nu a mai aparut.dupa 10 min de mers s-a aprins si a inceput sa se aprinda interminent.am pus o poza aici pt ca video era prea mare ca fisier.repet,martorul se aprinde si se stinge intermitentpost-132188-0-30618600-1420898486_thumb.

post-132188-0-07786600-1420898272_thumb.

Modificat de adrian_a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La peste 2000 rot/min mai accelereaza cum trebuie ? la mine a facut asa cand a cedat actuatorul de la turbina... dar nu se mai "infigea" deloc cand acceleram mai brusc. Oricum tot la o diagnoza ajungi ca sa stii clar care-i problema :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

750 ron piesa + manopera 100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aa...am avut problema asta in februarie...când mi s-a aprin nu mai tragea.tot acest martor era de vina.stiu ca am schimbat ceva pe la turbina de regla fluxul de aer...ceva de genul.a fost cam 900 lei in reprezentanta.astazi chiar daca s-a aprins,masina trage...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am plecat la un drum in afara orașului , si după vreo 10 km când am vrut sa depășesc mi s- a aprins si mie martorul spira din bord, am tras pe dreapta , am repornit si la următoarea accelerare mai puternic s-a aprins din nou martorul spira dar si cel care arată ca o vana sau ca Un motor ( check engine). Am. Oprit , am repornit , nu s-a mai aprins spira dar a rămas aprins cel cu motorul pe galben. N-am obs schimbări in mersul mașinii . I s-a mai întâmplat cuiva???

Modificat de jeetrink
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil probleme legate de turbo. Fă o diagnoză.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi o problema de la turbo chiar dacă a accelerat si pana la 170 km/ h?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-22830-0-90190100-1420965853_thumb.j

post-22830-0-97428200-1420965864_thumb.j

Buna ziua si La Multi Ani! tuturor posesorilor de Passat B6.

Sunt proaspat posesor si nedumerit asupra unei componente gasite in cotiera .

Sper ca nu am postat gresit,dar nu am gasit un loc mai bun.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara..tot cu turbina am si eu probleme...la 150 la ora mi sa aprins,acea sarma in bord,si am intrat in limp mode,masina nu mai tragea deloc...am tras pe dreapta,am ajuns iar la 140 de data asta si la fel..a doua zi m am dus la service so verifice,si masina tragea de rupea,isi revenise...pe vag nu a fost nici cea mai mica eroare,,nimic totul ok...mecanicul mia zis ca nu baga destula presiune in turbo si deaia mai face figuri,mi a recomandat sa o schimb,mi a zis ca nu se poate reconditiona ca geometria variabila nu se schimba sau ceva de genu...aveti vro idee,daca este asa sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine nu baga destula presiune in turbo???

Turbo face presiunea! Si turbo tau are probleme la geomatrie. Rămâne blocat intr-o anumita poziție si nu mai trage masina, daca opresti si pornesti motorul isi revine. Si se poate curața nu trebuie schimbat nimic aca nu e rupt sau sau ceva mai grav. Cauta pe cineva care are habar de turbine si te rezolva rapid.

Cine nu baga destula presiune in turbo???

Turbo face presiunea! Si turbo tau are probleme la geometrie. Rămâne blocat intr-o anumita poziție si nu mai trage masina, daca opresti si pornesti motorul isi revine. Si se poate curața nu trebuie schimbat nimic daca nu e rupt sau sau ceva mai grav. Cauta pe cineva care are habar de turbine si te rezolva rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca intra in limp mode, trebuia sa ai eroare stocata pe Engine.

 

fa un log in mers, sa ne uitam pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..la ce te referi ca geometria are probleme?cum se poate remedia..am curatato de 2 ori in 7 luni,totusi merg destul de turat cu masina,incat sa mi se infunde asa des...mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca nu a gost curatata bine, sau ai ceva defect la turbo.

Sa iti explic: la turatii mari , vanele turbine ( directioneaza aerul in turbo) rămân deschise, de obicei din cauza depunerilor, iar tu cand accelerezi turbina face prea mare presiune find blocate vanele in pozitie dechisa. Atunci motorul intra in protectie "limp mode" si turbo e oprit. Opresti si pornesti motorul si revine la normal, pana se blocheza iar

Dar cum zice Florin, mai verifica odata ca trebuie sa ai ceva eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a fost curatata bine?posibil..cu toate ca servicul la care ma duc e destul de bun..iar despre erori pe engine,am puso te tester de 3 ori,si nimic,nicio eroare,nimic..atat la rece cat si la cald..mersi frumos oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spune mi si mie te rog,eu de obicei schimb treptele la 3000.e bine pentru functionarea turbinei,sau o fortez prea mult?un prieten mi a spus ca un diesel ar trebui sa vada 4000 de rot zilnic..scuze pentru offtopicul intrebari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca iti agață geometria in ceva pozitie. ar fi bine pt tine sa nu am dreptate si sa iti rerolvi mai usor si mai ieftin problema.

De cand ti-a intrant in limp mode ai mai incercat sa mergi cu 150-160 km/h ?

In legatuta schimbatul vitezelor, iti pot spune doar ca nu vad rostul sa duci fiecare treapta in 4000 rpm, mai ales in oras. La drum intins ii poti da linistit ca nu o fortezi.

Scuze pt greselile de ortogtafie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..la ce te referi ca geometria are probleme?cum se poate remedia..am curatato de 2 ori in 7 luni,totusi merg destul de turat cu masina,incat sa mi se infunde asa des...mersi

 

fa un log in mers, sa ne uitam pe el..... asa iti pot zice de la ce este... altfel, doar presupunem...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata ce problema am gasit ieri. Firele de la usa sofer crapate si unul chiar retezat. Mi se pare putin ciudat. Ar fi trebuit sa tina mult si bine avand in vedere ca sunt masini de 15 ani fara probleme de genul asta. Pun si 2 poze.

post-16446-0-80358700-1421257022_thumb.j

Modificat de teo0605
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur a fost lovita masina in acea zona. Sau ceva forta mecanica trebuie sa fie ca sa rupa firul acele. Pt ca nu se vad sa fie oxidate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masina de noua. Nu a fost nimic lovit acolo. Pur si simplu izolatia firelor e tare ca si cum ar fi coapte. Vreau sa zic ca ar fi trebuit sa fie de o calitate mai buna(siliconice).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur a fost lovita masina in acea zona. Sau ceva forta mecanica trebuie sa fie ca sa rupa firul acele. Pt ca nu se vad sa fie oxidate.

 

este o problema des intalnita la Golf 5, Passat B6, Audi A4.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat azi. Am vb la un service. Se pare ca cel mai sigur e prelungirea firelor cu altele de calitate. Iar conexiunea facuta in usa. Deocamdata am "carpit".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!