Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Salutare! Ca o completare la ceea ce a spus Florin, anul trecut la Focusul părintilor a trebuit sa achitam in jur de 3700 lei pt reconditionarea turbinei, la vw nici nu vrei sa stiu cat poate sa fie... Succes...

Drumuri line...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine m-a costat acum 3 luni,1000 euro turbina rconditionata plus manopera (sunt in germania) in romania era maxim 500 euro... vb de b6 131 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum reusiti sa gasiti reconditionari mai scumpe decat turbinele noi ??? La reprezentantul Garrett romania o turbina noua cu factura,garantie...consta in jur de 500 euro.De exemplu GT1749 costa  550 euro noua si 450 euro reconditionata de fabrica.Pe viitor profitati de tovarasul nostru Google....


alex68aex

In germania sunt astia :http://www.turboservice24.de/unde costa 330 euro cu piesa veche la schimb.Garantie 24 luni.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce za zic... cu cine am vb in romania in jur la 900 euro turbina nuou. In germania noua ma costa 1000 euro plus manopera vreo 400.

Asa am iesit cu 1000 cu totul si am garantie un an.Turbina e ca noua, axul si geometria sunt noi, doar carcasa veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ceea ce am scris era inclus si schimbul de ulei... de doua ori.... manopera de la service si reconditionarea... si plus ca au trebuit sa mearga cu masina vreo 40-50 Km si sa faca din nou schimbul de ulei cu toate filtrele... ca la masina s-a busit in mers si nu se putea deplasa prea mult... poate ca au unflat putin ca asa e romanul... cand te prinde la ananghie trage cat poate de pe tine... si toata treaba a durat cam o saptamana... 

 

Drumuri line!!!

:RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum reusiti sa gasiti reconditionari mai scumpe decat turbinele noi ??? La reprezentantul Garrett romania o turbina noua cu factura,garantie...consta in jur de 500 euro.De exemplu GT1749 costa 550 euro noua si 450 euro reconditionata de fabrica.Pe viitor profitati de tovarasul nostru Google....

alex68aex

In germania sunt astia :http://www.turboservice24.de/unde costa 330 euro cu piesa veche la schimb.Garantie 24 luni.

Ai dreptate! M-au facut de vreo 200 euro. Am merg cu masina la un service aici in germania si mi- spus din start pretul, cu schimbul de ulei si filtre si a trebuit at jos si curățat si catalizatorul si toba din mijloc pt ca erau pline de ulei. A duart o săptămână toata treaba...imi care rau ca nu am cautat in mai multe parti, dar aveam nevoie de mașină.

Drumuri bune si fara probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor nu am apucat azi sa dau jos furtunul sa verific . Vad ca lumea a venit deja cu preturi pt schimbat turbina , recondionari ..eu am masina asa de aproape un an , asa am cumparato . Masina functioneaza foarte bine atata doar ca scoate fum in cantitate poate pentru unii nesemnificativa .Vreau sa va intreb , turbina asta nu are nici un simptom daca se misca axu in ea sau ii plin de ulei , atata doar ca scoate fum ?Am facut deja aproape 30000 de km cu masina in starea in care ii acuma , ma repet , masina merge foarte bine consumul exact cat da cartea , ulei imi consuma dar imi ia poate un 500-600 de grame la 10000 de km .. Ar trebuii sa ma astept la ceva ? Deja m-ati pus pe ganduri :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

500 g la 10k km nu e de speriat. Simptome nu are masina cand e pe duca turbo, inca poate sa traga mai bine din cauza ca se amesteca aerul cu uleiul si intra in motor.

Nu vreau sa te sperii, dar la mine a mers perfect pana in momentul in care s-a rupt axul. La exact un an dupa ce am cumparat masina.

Nu iti face probleme pana nu verifici si vezi excat care e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun de stiut ! Maine probabil o sa incerc sa ma uit sper sa si reusesc sau mai bine spus sper sa apuc . Ii accesibil furtunul respectiv ?Ii greu de dat jos ?( Nu ma refer la desfacut colier :) )

Modificat de cclaudiub
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are un colier si daca nu ma insel 2 suruburi de 10 pe o parte si alta a turbinei, nu e complicat, doar ca ai putin spatiu de lucru. Fa cateva poza la turbina si furtun daca reusesti sa il dai jos. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un passat B6 din 2005, cod motor BMP, 140 CP, care la drum lung, dupa ce se incalzeste mai tare, aprinde pe bord semnul cu bujiile incandescente (spirala portocalie) dupa care masina pica in nas si nu se mai accelereaza. am mai testat masina si pana acuma am schimbat de 3 ori senzorul de presiune.. care cica mai mereu mi se arde. la momentul de fata vag coul i-mi da o eroare 001138 Exhaust pressure sensor 1 (G450) P0472-000 Signal to low. Aveti idee ce poate fi problema, sau de ce se tot arde senzorul respectiv. Cineva mi-a spus ca se pot anula senzorii de la catalizator/senzorii de presiune... se poate cu vag-com-ul? si daca se poate sunt ceva dezavantaje? mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, anularea senzorilor respectivi nu se poate face cu VCDS... ci presupune DPF off... respectiv eliminarea DPF-ului si modificarea hartilor ECU in acest sens.

 

ai cumparat g450 nou ?... daca da, ce marca.

 

dupa ce se aprinde spira, eroarea este exact  cea postata de tine mai sus ?

 

care este nivelul de umplere al filtrului de particule ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Multi Ani!!!

Odata cu temperaturile de -20 grade pe interiorul farului stang o pojghita de gheata... nu ma intrebati cum a ajuns acolo... doar ca pe partea stanga nu mai lumineazacum trebuie... e mult mai slaba ... cumva filtrata... cum pot sa scap de acea pojghita?

 

multumesc!!!

 

Drumuri line!!! :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasi lumina pornita si se va topi. Sau cu un foen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

and then? ... la asta m-am gandit si eu dar pe urma? ca nu are unde sa se duca vaporii ... raman in interior... pot cumva sa scot sticla? sau sa ma gandesc la alt far cu totul...?

 

:RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa dai jos capacul din spate in timp ce il usti, sau dai farul jos si il duci in casa peste noapte la caldura.

Sa te uiti atent daca nu ai ce va fisura sau sa nu fie spart pe undeva ca iti intră iar apa si patesti la fel. Usca-l bine si verifica pe unde ti.a ajuns apa in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc!!! deci varinata fara datjos farul inca nu exista... voi face asta sapt viitoare cand cobor de pe munte... 

 

poate fi si de la faptul ca in vara am lovit un caine in urma impactului s-a spart semnalizarea si ornamentul unde vine proiectorul de ceata....bara a revenit la locul ei...dar pana acum nu s-a vazut nimic pe sticla... si am spalat-o de N ori pana acum... plus ploaie si zapada...

 

va voi tine la curent cum am rezolvat..

 

. :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

In urma cu 3 zile ne-am hotarat sa plecam la schi/ranca-gorj...toate bune si frumoase.am observat in timpul urcarii ca uleiul ajunge la o temperatura de 105-110-112 grade.asta nu ar fi problema cea mare.problema e ca in momentul in care uleiul are temperatura asta,simt ca""mestec" foarte greu in cutia de viteze.asta se intampla când sunt cu a doua si vreau sa trec in treapta a 3-a.intra cam greu si parca mai deviat spre dreapta.parca e o presiune in cutie ce ma forteaza putin pt a impinge mai spre dreapta pentru treapta a3-a.asta am constatat a doua oara.am mai urcat la ranca si am avut aceeasi problema.cand uleiul trecea de 105-110 grade,aparea problema cu schimbatul.sa schimb uleiul din cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fim lamuriti: vorbesti de temperatura apei sau a uleiului?

Unde o monitorizezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a uleiului.apare in bord,am setat sa nu imi apara range sau consumul.am lasat pe temperatura uleiului sa vad la cat ajunge când o fortez pe serpentine.

Modificat de adrian_a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce treaba are uleiul din motor cu uleiul din cutie??!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu stiu...ma gândesc sa nu fie la limita uleiul din ea.de ce face cutia asa când fortez masina ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti . Am si eu o problema la un b6 , 2006 1.9 TDI PD BKC . De 3 zile uneori , dar destul de des mi se intampla ca la 1800 rpm-2200 la mers constant in treapta 3-4-5 sa imi trepideze motorul . S'a intamplat asta pana mi-a aparut check engine , iar rost de o diagnoza nu am de unde sa fac . Ca si o parere asa informativa ar avea idee vreun coleg cam care ar fi problema ? Eu de obicei nu am lag la acceleratie , dar cand incepe motorul sa-mi tremure se tureaza cu o oarecare intarziere + ca nu mai are acelasi suntem in evacuare . Va rog frumos daca imi puteti spune si mie cam care ar fi problema . Va multumesc frumos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de ghicit . Neaparat o diagnoza si posteaza erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!