Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Cel mai probabil pb la blocatorul de coloana directie - nu deblocheaza volanul. Fa-i o scanare si vezi exact ce erori iti da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

contactul.... switch-urile din el, cred ca sunt de vina, la masina ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AdrianClaudiu23

@pronet - din zecile de ori cand am incercat cheia doar o data a facut acel piuit + palpait al martorului cu volanul galben,cred ca atunci cand am bruscat eu putin.... in rest se aude cand introduc cheia cum se "deblocheaza" coloana din volan...ar fi trebuit sa imi dea de mai multe ori eroarea daca era aia nu?

 

@ florin ...de ce nu mai fac figuri acele swithcuri dupa ce masina merge o perioada...? figurile le-a facut la prima pornire dupa o saptamana, este pt prima data acest simptom de cand e masina cumparata.  daca e contactul dus/switchuri ...despre ce suma de reparatie vorbim ? aprox bineinteles.. :D

 

am mai vb cu ceva amici ,majoritatea au indicat spre baterie :) care cred ca nu a fost schimbata niciodata...sper ca acolo sa fie problema...pana luni/marti oricum nu am unde sa-i fac scanare...

 

p.s am uitat sa mentionez... am mai fost dupa cu masina pana intr-un loc unde am mai poposit cam 30 min...cand am pornit-o a luat-o la prima cheie normal,  acum 2 min am fost sa duc ceva pana jos la garaj si am zis sa-i mai dau o cheie dupa 2 ore de stationare sa vad daca o ia...a mers din prima fara probleme...ciudate rau simptomele...

Modificat de AdrianClaudiu23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian, crede-ma, si mie imi face cate odata asa, mai ales in perioada foarte rece si dupa ce masina sta mai mult nepornita - in medie cam de vreo 3-4 ori pe iarna, mai ales dimineata. Eu cred ca numai dela umezeala si mizeria praful depus. Vara nu are nici o treaba, nici o eroare pe coloana. Iarna, asa cum ti-am spus mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AdrianClaudiu23

Dar de pornit iti porneste sau aceleasi simptome ca la mine ? La mine doar o data a facut faza cu palpait+sunet in rest trecea normal de faza cu primul martor volanul galben...dupa care mortus...Acum vad ca nu mai face figuri ....sa vedem cat tine minunea...oricum sapt viit o duc la scanare sa fiu eu linistit. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bag cheia dar nu se aprinde nici un martor pe bord. Scot cheia, si la a doua introducere, merge si se aprind martorii, pornind fara pb. Nu plapaie nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AdrianClaudiu23

La mine primul martor s-a aprins ala cu volanul galben...cqnd am apasat mai departe...restul canci... vad eu sapt viit la diagnoza ce zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.O mica problema care necesita reparare cat mai urgenta,tinand cont de sezon

 

Vw Passat b6 variant 2.0 TDI 103kw an 2009

 

Aseara am umplut vasul de spalat parbrizul,dimineata am circulat un pic cu masina,iar spre surprinderea mea a aparut pe MaxiDot ca nu mai am lichid de spalat parbrizul,am verificat si chiar era gol(m-am gandit sa nu fie vreo eroare).

 

Ma intereseaza cum pot demonta,observa daca vasul are vreo problema,sa fie spart sau vre-un furtun sa curga?Ce trebuie demontat,farul din dreapta?

 

Nu ar strica niste imagini,o schema si precizat unde gasesc si cate furtune sunt de la instalatia de spalat parbrizul,pentru a putea fi verificate.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti recomand schimbarea a tot furtunul - costa enorm si ai de demontat o groaza ca sa-l faci ca pe cel original. Verifica intai pe unde este spart cel actual - cel mai probabil la imbinarea de la capota sau in partea de jos, langa vas. Pentru cel de sus e usor de vazut daca e spart acolo sau nu. Pentru bucata de furtun de jos cel mai usor demontezi proiectorul si vei vedea furtunul - acolo poate freca pe interiorul aripii, si de aceea se sparge. Varianta descrisa este cea mai usoara - altfel, mai poti demonta roata, protectia de plastic si apoi vei vedea furtunul. Daca nu e spart furtunul, alta pb poate apare la imbinarea care intra in pompa. Pentru repararea furtunului se poate folosi kit de reparatie - dar aici iti trebuie si o scula speciala de clipsare la cald a mufelor rapide, sau varianta de a trece furtun de cauciuc peste cel de copex si asigurate zonele de imbinare cu niste coliere de plastic.

Mai jos ai atasat tot ce tine de sistemul de spalare. Spor la treaba.

washer_fluid_system.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Calculator coloana volan passat b6 3c0953549 AH sau AF stie cineva unde pot gasi ? Respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

La masina din semnatura am o problema care ma termina psihic ! Scoate fum negru si o face intrun mod foarte ciudat . O sa enumar felurile in care scoate fum probabil is mai explicit asa .

1. Daca masina se tureaza pana in 3500-4000 de ture dintr-o data scoate un nor de fum negru gros prima data , cateodata si a doua oare dupa care de cele mai multe ori nu mai scoate aproape deloc sau scoate foarte putin .  ( sa zicem un lucru normal pt un diesel )

2. La mers normal, 1500-2500 de ture, la schimbarea de trepte "pufaie/lasa" fum negru in cantitati diferite ( nu am reusit sa imi dau seama motivul pentru care difera cantitatea de fum , odata mai mult , odata mai putin )

3.La pornire cu motorul cald este cand scoate putin, este cand nu scoate un gram sau scoate dar o cantitate nesesizabila .

4.La mers pe autostrada cand accelerez mai puternic pentru a face o depasire , nu cred ca conteaza treapta de viteza deoarece am observat si in a 5-a si in a 6-a , se intampla sa scoata fum constant pe toate accelerarea sau sa nu scoata deloc .

Pentru a ma face inteles mai bine, pe timp de zi fumul este putin sau chiar deloc sesizabil in oglinzi probabil si datorita tobei finale care bate inspre strada , in schimb pe timp de noapte la lumina farurilor masinilor aflate in spatele meu eu consider ca lasa o cantitate mare de fum, de unde si problema mea care ma termina psihic ! Masina merge foarte bine , trage foarte bine , consumul pot spune in comparatie cu ce zice cartea ca este normal . Am facut la un service auto o testare cu VAG COM-ul unde tot a iesit in ordine. Apoi in Romania am un prieten care are interfata VAG si am facut inca odata un test si in mers unde la fel a iesit totul in parametrii normali . O chestiune care mi s-a parut putin ciudat si mie si la niste baietii care erau pe-acolo ( cunoscatori in ale masinilor ) a fost presiunea in turbo care era de 1.6 Bari .

Vreau sa intreb cunoscatorii acestui forum care este presiunea normala standard la un BKP 140 cp si cat de posibil ii ca fumul negru sa fie din cauza unei posibile resoftari ale masini desi mi se pare putin ciudat sa fie resoftata avand in vedere de unde am luat masina . 

Imi cer scuze anticipat daca am postat gresit desi este o problema care o am la un B6 si sincer mi se pare putin absurd ca pentru un nou venit pe forum sa se apuce sa citeasca zeci , sute de pagini in speranta ca gaseste o problema asemanatoare . Rog membrii forumului care au intampinat probleme asemanatoare sau cunoscatorii acestui forum daca pot sa ma ajute cu niste raspunsuri . Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
AdrianClaudiu23

Fratilor.. e groasa treaba...am oprit masina la tara acum o ora pe podul casei...cand sa plec masina nu mai porneste ...curent i-am dat nimic...nu am mai stiut ce sa-i facem...acum merg spre casa sa iau cheia de rezerva . Problema se manifesta asa : bag cheia 1/3 se aprinde martorul cu volan galben...mai departe nimic totul mort....telecomanda functioneaza normal...farurile se aprind etc..deci bateria pare ok...sper aa nu ajung la platforma...ceva idei ??? Plus am frana de mana actionata ...cum o deblochez fara a porni masina ? Blocheaza o alta masina in curte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil electromotorul insa era buna o diagnoza. Cand apesi cheia iti cere sa apesi ambreiajul(daca incerci sa o pornesti fara el apasat)?

Cu o coada de ciocan da cateva socuri in carcasa electromotorului, posibil sa plece, dupa!

Sa ne tii la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AdrianClaudiu23

Nu apare mesajul cu ambreajul...bag cheia trece de martorul galben dupa care e mort...curent are masina...la fel si cu cheia de rezerva...diagnoza n-am cum sa-i fac pt ca sunt la tara...sarbatori etc...problema e ca masina e pe un pod de pamant cu garduri pe margine si cu frana de mana trasa...nu am idee cum sa o scoatem...nu cred ca merge pe rotile...se afunda in pamant. Vine astazi cineva cu o platforma sa vedem cum sa o tragem...ideile bune sunt binevenite...

Treaba care ma enerveaza cel mai mult e ca masina a mers ceas...n-a huruit si n-a bazait nimic la ea...a cazut asa deodata la o ora dupa ce am lasat-o parcata pe pod...

Modificat de AdrianClaudiu23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AdrianClaudiu23

Asa cum am promis revin , solutia gasita a fost sa desfacem lacasul din stanga soferului,acolo unde este un spatiu de depozitare, ,de acolo am reusit sa decuplam frana de mana si am schimbat releele intre ele...masina a pornit ...bineinteles ca am acum ceva martori aprinsi aiurea din cazuta releelor gen esp,servo ,tempomat si anumite comenzi nu functioneaza, dar am reusit sa vin cu masina, saptamana urmatoare o sa merg sa comand 2 relee,pt ca nu stiu care este cel dus...si sa o fac.

 

poza:

http://i.imgur.com/Iz66Dyi.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La problema mea ..o opinie ceva , o parere ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La problema mea ..o opinie ceva , o parere ?

Eu am avut aceleas simptome la un b5 de 90 cp care avea un cip box pe motor care ii dădea vreo 25 cp in plus. Treaba era ca cip box-ul prostea motorul ( cum ca afara sunt -30 C° si baga mai multa motorina, aer, etc.)

Masina mergea foarte bine, atat ca scotea fum negru in unele situații. Am bagat un ulei mai gros (10w40) si am diminuat fumul putin. Dupa ce am at jos cip box-ul totul a revenit la normal, 90 cp dar fara gram de fum. Cati km are masina ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 134000 km . Am in schimb o nedumerire in ceea ce priveste schimbare uleiului..ce legatura are cu fumul ? SI daca tot ai spus de "cip box" daca ar fi sa am si eu asa ceva , unde se poate gasi pe masina ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cip box-ul e legat in serie pe cablurile ce merg din computer in motor, aca dai jos plasticul de pe motor ar trebuii sa se vada.

In legatura cu uleiul... 5w 40 il consuma destul de repede si sigur arunca si turbina ceva ulei. Masia avea peste 200.000 km.Nu stiu cat de negru e la tine fumul. Si sigur nu tot tipmpul e la fel de negru. Nu consuma de loc ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da consuma ! Are legatura cu fumul ? Eu stiam ca fumul albastru ii de ulei si negru de exces de motorina . In ce consta culoarea fumului as putea spune ca pare mai degraba gri decat negru...

Fum albstru imi scoate dimineata cand pornesc motorul , am citit pe forum ca ar fi din cauza bateriei proaste adica din cauza ca masina porneste greu sau nu porneste rotund. Am verificat bateria si intradevar trebuie schimbata . 

Modificat de cclaudiub
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca are legătură. Uleiul se arde si asa iti scoate fum. (desigur daca nu ai ceva spart si pierzi ulei prin ceva fisura) motorul e curat sau plin de la ulei pe la turbo sau egr? Oricum de la volan nu iti poti da seama culoare exacta a fumului si mai ales daca e rece afara, ii da mai multa motorina si nu mai ai fum albastru. Ai scimbat uleiul cand trebuia si ai pus de calitate? Trebuie sa verifici turbina ca sigur acolo e problema. Pierde ulei pe la ax si il arunca si in motor si pe esapament.

In legatura cu fumul la pornire... la mine scoate fiun de 2 ani la pornire, am fost la 100 de testere si majoritatea mi-au zis ca baterie slaba si injectorul 1 nu lucreaza in parametrii cand e rece, dar cum spuneam de 2 ani e asa si doar iarna.

Nu o mai lungesc. Scoate furtunul ce pleca din turbo in intercooler si vezi daca ai joc la ax si daca e plin de ulei in turbo si pe furtun. Daca da, stii care e problema... succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba motorina, baga o data si de la Pompetrol, daca masina merge bine nu umbla degeaba, la orice apasare brusca a acceleratiei cam toate scot fum negru, este normal. Dac stai iara bine cu consumul nu ai de ce sa umbli la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca are legătură. Uleiul se arde si asa iti scoate fum. (desigur daca nu ai ceva spart si pierzi ulei prin ceva fisura) motorul e curat sau plin de la ulei pe la turbo sau egr? Oricum de la volan nu iti poti da seama culoare exacta a fumului si mai ales daca e rece afara, ii da mai multa motorina si nu mai ai fum albastru. Ai scimbat uleiul cand trebuia si ai pus de calitate? Trebuie sa verifici turbina ca sigur acolo e problema. Pierde ulei pe la ax si il arunca si in motor si pe esapament.

In legatura cu fumul la pornire... la mine scoate fiun de 2 ani la pornire, am fost la 100 de testere si majoritatea mi-au zis ca baterie slaba si injectorul 1 nu lucreaza in parametrii cand e rece, dar cum spuneam de 2 ani e asa si doar iarna.

Nu o mai lungesc. Scoate furtunul ce pleca din turbo in intercooler si vezi daca ai joc la ax si daca e plin de ulei in turbo si pe furtun. Daca da, stii care e problema... succes!

Chiar ieri am schimbat uleiul dupa 10000 de km si da bag numai de calitate ( sper ) Castrol 5w30 cod 507 . Practic daca eu scot furtunul respectiv si intradevar este ulei si are joc axu inseamna ca singura solutie sa scap de fum este sa schimb turbo . Dar eu vreau sa te intreb altceva, daca turbo ii dus ( se misca axu , are ulei inauntru ) nu ar trebuii sa fie niste simptome , intreb pentru ca masina mea merge foarte bine atata doar ca ma deranjeaza pe mine fumul..!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba motorina, baga o data si de la Pompetrol, daca masina merge bine nu umbla degeaba, la orice apasare brusca a acceleratiei cam toate scot fum negru, este normal. Dac stai iara bine cu consumul nu ai de ce sa umbli la ea.

Calin.g nu pot sa bag de la Rompetrol pentru ca locuiesc momentan in Italia . O sa controlez furtunu respectiv pentru ca is curios daca intradevar este ulei acolo sau are joc axu respectiv .( macar asa aflu insfarsit care este problema mea ) Masina scoate fum cam tot timpu mai putin in frana de motor sau la relanti . Normal ca nu o sa fac nici o schimbare costisitoare la masina atata timp cat functioneaza ca si pana acuma , dar eram foarte curios sa aflu care ii cu adevarat problema pentru ca dupa diagnoza tot iasa normal dar totusi scoate fum in cantitate mare zic eu . Mecanicii de la reprezentanta VW de unde am luat masina mi-au spus ca este normal sa scoata asa fum si ca tot este OK (cel mai probabil sa nu schimbe ei ceva pe la masina ) , dar eu sunt de parere ca daca problema mea ar fi una normala ar trebuii sa vedem la toate masinile fum ca la mine . Vreau sa aflu acel ceva ce nu functioneaza deloc sau nu functioneaza bine ca in viitor sa pot sa rezolv problema ! 

Modificat de cclaudiub
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie mare la jocul care il ai in axul turbine, sa nu se rupa in mers... caz in care, paguba o sa fie destul de mare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!