Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Am patit si eu exact la fel. Am rezolvat problema astfel: cobori geamul de tot la usa respectiva si daca te uiti in usa trebuie sa vezi sitemul manerului care dechide ușa. Fiind activata " siguranta copii" trebuie sa achionezi tu broasca usii cu o surubelinta lungă. Dupa ce ai deschis usa dai jos panoul si vezi dc nu se dechide din afara. La mie era sarita o siguranță care actiona broasa. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Cand am verificat axul cu came nu ar fi trebuit sa imi schimbe garnitura? E plin de ulei motorul de jur imprejur........

 

Am schimbat garnitura saptamana trecuta, si-acum iar vad ulei de jur imprejurul capacului motorului.

Imi puteti spune care ar fi procedura de schimbare a garniturii? Trebuie pus silicon special ca cel de la baia de ulei? Trebuiau suruburile stranse la un anumit cuplu? Am inteles ca exista si posibilitatea deformarii capacului de la motor daca il strangi prea tare, si-atunci nici cu slujbe nu mai etanseaza.

 

LE: Gasit procedura, si din ce-mi aduc aminte nu au pus nimic de etansare in locatiile indicate in procedura, nici nu au strans cu cheia dinamometrica la 10Nm...

cylinder_head_cover.pdf

Modificat de cosmin_nst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura de la capac nu trebuie schimbata daca nu e rupta sau ciupita. Si da , se pune silicon termic , dar foarte putin. Si aca ai scimbat garnitura si tot curge ulei sirug e indoit capacul sau deformat. Trebuie dat jos si reftificat sau schimbat cu unu nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capacul de plastic, rectificat ? din pacate, nu prea ai cum.... 

 

variantele lui - ori silicon, garnitura si pastrat capacul actual.... sau capac nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ii pun sa desfaca iar capacul, si o incerc sa-mi dau seama punandu-l pe un geam daca mai este drept. daca nu, le cer sa-mi inlocuiasca capacul, fiindca nu vreau sa pun silicon de jur imprejurul motorului pentru ca nu au putut ei face o operatiune atat de complexa ca montarea unui capac de motor..  :grrrrrr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate Florin, e din plastic. si eu l-am dat jos de ceva timp si chiar nu am mai reținut din ce material e facut.

Imi cer scuze pt gresala facuta. Nu vreau sa induc pe nimeni in eroare.

Modificat de alex68aex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut... Țin sa va anunț ca am reușit sa dau fără de usa jos cu ușa închisă fără sa stric sau sa rup absolut nimic...Am desfăcut cele doua șuruburi de la mâner...Iar jos era doar un șurub pe mijloc, cu o șurubelnita și forțat puțin fata de usa în sus, am reușit sa desfac și acel șurub. Apoi am demontat partea metalica și am băgat mana la broasca și asa am reușit sa rezolv problema! Am încercat cu o șurubelnita lunga cum a zis alex68aex dar nu am reușit, asa ca trebuia sa risc cu fața de usa chiar dacă o rupeam. Oricum va mulțumesc tuturor pt sfaturi... Sa auzim numai de bine! Dacă cineva pățește la fel, liniștit poate sa de-a fata de usa jos... Dar totuși cu grija!

Salut... Țin sa va anunț ca am reușit sa dau fața de usa jos cu ușa închisă fără sa stric sau sa rup absolut nimic...Am desfăcut cele doua șuruburi de la mâner...Iar jos era doar un șurub pe mijloc, cu o șurubelnita și forțat puțin fata de usa în sus, am reușit sa desfac și acel șurub. Apoi am demontat partea metalica și am băgat mana la broasca și asa am reușit sa rezolv problema! Am încercat cu o șurubelnita lunga cu geamul jos de tot cum a zis alex68aex dar nu am reușit, asa ca trebuia sa risc cu fața de usa chiar dacă o rupeam. Oricum va mulțumesc tuturor pt sfaturi... Sa auzim numai de bine! Dacă cineva pățește la fel, liniștit poate sa de-a fata de usa jos... Dar totuși cu grija!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Revin cu problema cu termometrul din bord care a ajuns la performante de 58 grade si se chinuie sa faca si mai frig... de a disperat a mea nevasta... ;) vreo idee ceva ce sa verific, pe unde sa ma uit? ... maine as avea un drum lung si nu as vrea sa stau cu suba pe mine in timp ce conduc... poate ma opresc si la craiova la serpico ... poate stiu ei ce si cum... dar sa nu ma duc caine surd la vanatoare... in principui ar trebui sa fie un senzor ceva... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

am prima problema la passatul meu, motor 1,8 tsi : eroare engine missfire pe toti cei 4 cilindri, masina tremura la relanti dar in mers merge bine. Am schimbat toate bujiile, toate bobinele , capac epurator si masina are aceiasi eroare si acelasi tremurat la relanti. Am descoperit ca eroare dispare si masina merge ok si la relanti daca scot conducta care iese din motor de langa epurator si intra in admisie, practic masina se ineaca din cauza amestecului de gaze ce vine din motor. Acum masina merge bine deoarece am anulat acea conducta care baga in admisie acel amestesc de gaze cu vapori de ulei, practic motorul merge perfect fara acea conducta conectata. Compresia motorului a fost masurata si este in parametrii.

A mai intalnit cineva o problema asemanatoare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Hai sa va povestesc o patanie avuta cu o louna jumatate urma. De ceva timp salasuia pe bordul meu motorasul galben (cel cu verificarea motor). Uneori mai aveam ceva trepidatii la motor (foarte rar), trepidatii pe care le-am pus pe seama mersului subturat (desi ni prea fac acest lucru). Ca sa ma linistesc fac o programare la Brady si hop acolo. Dupa verificari temeinice imi pica ,,la drum de zi'' cu fraza: ,,trebuie sa va schimbam galeria de admisie-admisia pentru ca o aveti crapata si din cauza asta ati avut probleme''. Eu zic...sigur este asta? Ei zic ca asta este buba si eu intreb de,,how much''. La prima strigare numai piesa este 17 milioane la care se mai adauga restul. O schimba baietii si la socoteala finala, pentru ca sunt client fidel de la 23 milioane se ajunge la 21 de milioane. Cert este ca de atunci nu am mai avut nici o trepidatie, eroare stocata sau altceva. Colac peste pupaza cuiva i s-a ,,lipit'' de mana si un capac de la roata desi era legat cu ,,arici''. Era cat pe-aci sa se lipeasca si al doilea dar.....s-a speriat saracul si a plecat doar cu unul. Acum caut un capac de roata pe 16'' ca parca n-as lua un set ca tare ,,ieftin'' este. Am ramas totusi cu intrebarea: oare chiar aia a fost treaba/defectul? Nu au vrut sa-mi dea rezultatul dupa verificare calculator.. Cert este ca raman cu 21 milioane date si nu sunt sigur daca acela a fost kikirezul. Asta e !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A...era sa uit. De dimineata am observat ca oglinda din dreapta era uda in timp ce oglinda stanga era curata. Am pus mana pe ele si cea din stanga era calda iar cea din dreapta nu. Exista pe undeva o siguranta, ceva pentru oglinga/incalzirea oglinzii sau....trebuie sa o schimb sau ce Doamne iarta-ma sa-i fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa greșesc dar, in legatura cu oglinzile, nu cred ca au sigurante separate. Te uiti pe capacul de la tabloul de sigurante si scrie acolo care de unde ii. Dar mai sigur e contactul din spatele oglinzii sau chisr rezistenta din ea.

Poti sa scoti oglinda afara ( sa nu fie inghetata pt ca riști sa rupi clemele sau chiar sa spari oglinda ) si verifici si contactul si rezistenta cu un aparat de masura.

Baftă!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teal - e posibil ca problema ta sa fie legata de admisie.... din pacate e o problema destul de des intalnita la motoarele astea - nu sa se sparga, ci pe la clapete, motoras... diverse.

 

oglinda - mai mult ca sigur ai rezistenta defecta la ea - nu are siguranta separata - daca scanezi e foarte probabil sa gasesti eroare pe usa respectiva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. La scanat cand am fost cu ea in legatura cu admisia nu a aparut nimic. e adevarat ca butonul cu care reglam oglinzile nu era pe pozitia in fata pentru incalzit oglinzile. Nu ramane decat sa schimb oglinda/rezistenta, cum o fi mai bine si mai usor. Nu stiu cam cat ar lua aia la service dar sunt sigur ca ei sunt gata sa schimbe oglinda cu totul, cu corpul din plastic ca (scuzati cacofonia) sa ia cat mai mult la factura. Cat despre galeria (rampa) de admisie.....era imbacsita suficient de multa ca sa faca probleme (am vazut-o cand mi-au dat-o inapoi). Are o gramada de clapete acolo si cred ca daca alea nu se inchid/functioneaza corect apar si problemele.

Nu stiu ce sa fac cu capacul de janta. Nu gasesc unul singur. La donatii au disparut foarte repede si ca sa iau un set intreg pentru un capac............. Cred ca am sa caut prin targ sau sa iau un set din magazin dar care nu este original VW (se gasesc prin Cora capace de 16'' in jur de 60-70 lei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capacul - se comanda dupa cod, vine o singura bucata.

 

cele din Vitan, sunt vai de ele.... material prost, se sparg imediat.

 

clapetele - exista unele la care se strica lagarele si agata din cand in cand... si am gasit si cu motoras blocat.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0016 Crankshaft Position Camshaft Position Correlation (Bank 1 Sensor A)

 

P0016 Senzor Pozitie vilbrochen-corelare pozitie ax cu came- Bank 1 Senzor A-Intermitent

 

Ce poate cauza aceasta eroare?Va rog sa enumerati toate posibilitatile pe care le stiti.

 

Florin,mi-ai recomandat sa verific daca distributia e corect reglata,pusa la punct.

 

Vreau sa te mai intreb daca nu ar fi reglata,pusa corect la punct,ar functiona normal aproximativ 10.000 km?Caci cam atatia km am facut de cand am schimbat-o si singura problema e cu Engine Fault cand e rece afara,si pornirea din acelasi motiv.Doi mecanici mi-au spus ca nu ar functiona masina,nu ar porni deloc daca nu ar fi pusa bine la punct s.a.m.d

 

Am urmarit clipul acesta cu un reglaj la corelarea axelor,cred!Crezi ca are vreo relevanta pentru mine?

 

Modificat de bytzu12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BUNA . 

AM SI EU UN PASSAT 2008. AM PIERDUT O CHEIE . VA ROG SA MA AJUTATI CU SFATURI CUM FAC O CHEIE NOUA . UNDE GASESC SI DACA TREBUIE RESOFTATA CHEIA CARE O MAI DETIN , IN IDEEA CA CU CHEIA PIERDUTA SA NU MAI POATE FI FOLOSITA 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general, cam greu la B6.... vezi la un centru de copieri chei, daca te pot ajuta.... altfel, la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P2015: Senzor de Pozitie Regulator Debit de Aer Colector de Admisie/Intrerupt

-Permanent

 

Este vorba despre clapeta de admisie? 03L 129 086 V120?

Daca da: Clapeta de admisie poate fi reparata sau necesita inlocurie?Daca necesita inlocuire recomandati OEM sau After Market?

Modificat de bytzu12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AdrianClaudiu23

Salutare.

Am un passat b6 variant 2006 1.9 tdi si azi dimineata am intampinat ceva probleme la pornire si anume :

- am bagat cheia in contact , s-a aprins martorul galben de volan...imping mai departe se stinge dar restul martorilor nimic... imping pana in capat si iar nimic masina nu pornea nici cum...

Repet de 2-3ori la fel a facut...iar la a4a pornire a inceput sa palpie volanul galben in bord si sa piuie.

Scot cheia...o introduc iar las asa putin...trec de primul martor iar nimic...las cheia 1 min in 2/3 din contact si incep restul martorilor sa se aprinda dupa care masina porneste...

Plec cu masina la cumparaturi ...o las parcata 20 de min ..revin iar la fel nimic cu pornitul. Las cheia in contact 2/3 1 min ...incep restul martorilor sa se aprinda si masina porneste....

Daca incerc sa pornesc masina imed dupa ce am pornit-o nu are treaba.o ia din prima

Mentionez ca masina a stat in garaj 1 sapt nepornita...dar temp afara nu au fost inca cu minus. Antigelul si bujiile schimbate acum o luna jumate impreuna cu toata distributia masinii. Starea bateriei nu o cunosc dar nu am unde sa merg astazi la testare cu ea decat sapt viit... cam ce ar putea fi ?

Scuzati pt eventualele greseli dar scriu de pe tel si inca sunt la cumparaturi iar masina inca imi da emotii :))

Modificat de AdrianClaudiu23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!