Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Mi-am modificat de curand evacuarea (am scos finala si intermediara si am pus teava direct) si acum la rece nu o pot accelera ca inainte, nu trage deloc. Daca imi poate explica cineva ce se intampla as fi foarte recunoscator. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers, sa ne uitam pe valorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin am revenit cu cele cerute de tine,mai exact:

 

senzor - verifica valoarea avansului axei cu came

 

Avans principal injectie:  -3,41  BTDC

Timp injectie principal:    395

Camshaft revolutions:     388 Rot/min

Start sincronizare:           48

Factor variatie ax cu came:   -4,95 kw

 

Care e problema,si cum o pot rezolva?Pentru detalii suplimentare legate de problema vezi postarile de mai sus.

 

Si legat de filtrul de particule:

 

Particle filter,soot volume                          :180 ml

Particle filter,calculated content of soot    :20,4

Particle filtermeasured content of soot     :17.4

Si parca mai observasem pe tester numar de regenerari: 6

 

In privinta filtrului de particule m-ai pus sa masor nivelul de umplere al acestuia.

 

Sper ca iti sunt folositoare datele de pe tester.

Problema principala e cea de sus legata de

 

P0016: Senzor pozitie vilbrochen-corelare pozitie ax came-Bank 1 senzor A

-Intermitent

 

si m-ai pus sa iti dau datele din tester.(vezi inceputul post-ului)

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand i-am pus sa verifice geometria, la service mi-au spus ca suruburile de reglaj punte spate sunt gripate in bucsele de la basculele inferioare spate.

Cica trebuie sa schimb bucsele cu totul, ceea ce inseamna o gramada de bani.

Cat de urgenta e treaba - am vreun risc in trafic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am și eu o mică problemă cu Passatul meu. Este vorba despre o mașină din 2010 cu motor 2,0 TDi CR 140 cai cu cod motor CBAB. Am observat că iconița sistemului ESP nu clipește când pornesc mai tare cu mașina și ASR-ul împiedică deraparea roțiilor sau când careva dintre roți pierde tracțiune. Deci sistemul funcționează, numai că martorul nu clipește. Cănd pun contactul iconița de ESP apare pe bord și atunci când motorul este pornit dispare. Când apăs butonul ESP Off martorul clipește intermitetnt și apare și mesajul pe MFA, TCS Off, sistemul este dezactivat și lasă roțiile să-și piardă tracțiune. Dacă apăs butonul ESP Off încă odată iconița dispare și sistemul iarăși revine la normal și am mesajul TCS On. Aveți o idee care ar fi problema sau este vorba numai despre o setare în VCDS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand i-am pus sa verifice geometria, la service mi-au spus ca suruburile de reglaj punte spate sunt gripate in bucsele de la basculele inferioare spate.

Cica trebuie sa schimb bucsele cu totul, ceea ce inseamna o gramada de bani.

Cat de urgenta e treaba - am vreun risc in trafic ?

 

Am vrut sa zic, ca aia mi-au recomandat sa schimb bucsele + basculele, ceea ce ma doare rau :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin am revenit cu cele cerute de tine,mai exact:

 

senzor - verifica valoarea avansului axei cu came

 

Avans principal injectie:  -3,41  BTDC

Timp injectie principal:    395

Camshaft revolutions:     388 Rot/min

Start sincronizare:           48

Factor variatie ax cu came:   -4,95 kw

 

Care e problema,si cum o pot rezolva?Pentru detalii suplimentare legate de problema vezi postarile de mai sus.

 

Si legat de filtrul de particule:

 

Particle filter,soot volume                          :180 ml

Particle filter,calculated content of soot    :20,4

Particle filtermeasured content of soot     :17.4

Si parca mai observasem pe tester numar de regenerari: 6

 

In privinta filtrului de particule m-ai pus sa masor nivelul de umplere al acestuia.

 

Sper ca iti sunt folositoare datele de pe tester.

Problema principala e cea de sus legata de

 

P0016: Senzor pozitie vilbrochen-corelare pozitie ax came-Bank 1 senzor A

-Intermitent

 

si m-ai pus sa iti dau datele din tester.(vezi inceputul post-ului)

 

Multumesc!

 

avansul la axa cu came, pare sa fie in grafic.... verificati sa fie bine pusa la punct distributia.... altceva nu-mi trece prin gand.....

 

filtrul - cand s-a facut ultima regenerare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da urmatoarea problema:

 

temperatura exterior: -2,5 grade Celsius

 

Am incercat sa pornesc masina si surpriza: nu porneste,invarte electromotorul,dar dupa ce iau mana de pe cheie se opreste.

Am repetat procedeul de cateva ori,dar fara reusita.

Chiar daca tin si cheia mai mult apasat,nu porneste.

Astept sa se incalzeasca.sa porneasca si sa merg la service cu ea.

 

M-ar bate gandul sa merg la Sandra Iasi.M-am saturat de "mecanici" la toate service-urile.

Valabil pentru cei ce cunosc un service bun in Iasi,serios,care ar putea sa verifice distributia la masina,va rog sa imi spuneti.Daca nu aveti voie sa postati aici numele la service,va rog un PM.

 

Florin am sa merg sa verific daca e pusa bine la punct distributia.

Legat de regenarare,cu putin timp in urma mi-a aparut pe MaxiDot: Diesel Particle Filter,si dupa 10 secunde de mers a disparut.Nu mi-am dat seama si nu stiu daca a facut sau nu regenerare in acel moment.

Deci nu stiu cand a facut filtrul ultima regenerare.

 

Astept ajutor.Va multumesc!

Modificat de bytzu12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bytzu12

Verifica  pompa de motorina din rezervor, vezi daca are motorina in filtru de motorina, ieri am schimbat-o si eu, aceeasi manifestare.

Stiu, mai rar probleme la CR, dar un amic care detine un Passat din 2010 a schimbat si el pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa verific inainte de toate daca distributia e pusa corect la punct si dupa sa verific cele spuse de tine.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut sunt nou pe forum deci nu prea stiu unde sa intreb . am o problema mi-a aparut in bord martoru de la pilot si semnul exclamari ma poate ajuta cineva sa imi spuna de la ce o fi ? Multumesc! (passat B6)

Modificat de PriciuGabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o diagnoza sa vedem ce erori sunt stocate.

 

vedeti in blocurile de masura, cu VCDS-ul, pe Engine - care este starea switch-urilor de la pedale, de la tempomat.... ca sa vedem cine este vinovatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AdrianClaudiu23

O problema sesizata la masina mea (passat b6 2005 combi) , de fiecare data cand sunt la viteze de peste 90-100 KM/h si schimb in viteza a5a se aude un zumzuit din cutie(se simte putina vibratie si in schimbator), sunetul se aude doar cand mut schimbatorul in partea dreapta pana in capat , in colt pana sa urc in a5a, atat , cand o pun in a5a nu se mai aude nimic , vitezele se schimba fara dificultati ,in orice viteza . Cand am fost cu masina pe rampa la schimbul distributiei , am schimbat si bucsele masinii ,iar mecanicul mi-a zis ca,cutia de viteze a fost vopsita , dar si ca a fost desfacuta (posibil schimb de ulei) se vedeau urme de silicon la imbinari,iar o ureche era rupta(ceva speculatii ale mecanicului dar nimic grav) . A mai intalnit cineva acest simptom ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Cand am verificat axul cu came nu ar fi trebuit sa imi schimbe garnitura? E plin de ulei motorul de jur imprejur........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Azi una dintre chei nu mai descuia usile... celelalte comenzi functionau (inchidere cat si deschidere portbagaj). Trebuie schimbata cheia sau sa incerc sa o desfac sa ma uit la contactele de la butonul de deschis?

 

Multumesc!  :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, de obicei de acolo este.... daca nu aprinde nici ledul de pe ea, cand actionezi butonul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba se aprinde dar nu ectioneaza nimic... la cea de a doua nu am nicio prolema... chiar are si raza mai mare... adica se activeaza de la distanta mai mare cu vreo 5 metri... 

:RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se aprinde, atunci microswitch-ul de pe ea este ok.

 

incearca sa-i faci o resincronizare, eventual verifica cu VCDS-ul, in blocurile de masura de pe 46- convenienta - ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Nu imi explic ce si cum... dar acum merge butonul de la cheie... fara nici o chestie prea sofisticata... doar am mers cu ea un drum de cateva ore... si acum merge "brici"...

Insa pe drum am observat ca termometrul de pe bord imi indica 38-40 grade, deswi afara nu erau mai mult de 10 grade... si bineinteles ca nu mai baga aer cald ci rece... desi era pe auto...

Pana acum nu am avut nici cea mai mica problema la masina ... si acum deodata doua... :(

 

:RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut!

De ceva timp, câteodată, când deblochez portierele, din cheie, portiera de la şofer nu se descuie, sunt nevoit să o deschid din interior.

De aseară am observat faptul că atunci când scot cheia din contact luminile de la plafonieră nu se mai aprind, dacă deschid portiera se aprind.

Care poate fi problema?

Modificat de BogdaneI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună! Am făcut o prostie la vw B6... Nu puteam deschide portiera din spate numai pe dinăuntru, deschizând portiera am văzut ca pe lângă broasca pe acolo era un blocaj care puteai sa îl întorci cu o șurubelnițe sau cu cheia de la mașină... În fine... Am întors de blocajul ala și am închis portiera... E acum nu mai pot deschide deloc usa. Este vreo cale de a deschide, de a debloca din nou acel blocaj? Va rog sa ma ajutați.. Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Tu ai cuplat sistemul "securitate copii", prin care portiera nu poate fi deschisa decat din exterior, dar cum din exterior nu se poate deschide pentru ca este defecta, cred ca trebuie sa te chinui sa dai jos fata de usa jos, asa cu usa inchisa. Apoi ai acces partial la mecanismul incuietorii, destul cat sa deschizi usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Ma refeream doar la fata de usa de plastic/ stofa, adica capitonajul usii.  Sau incearca ca asta din clipul urmator: 

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu dacă pot sa dau fata jos pt ca am șuruburi jos

Oare dacă as desface șuruburile de la mâner și sa forțez puțin de sus fără sa desfac șuruburile de jos, as putea rezolva ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!