Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

dute la autokappa,eu mereu ma duc acolo cand am probleme ...sunt multumit de ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Detin un Vw Passat Variant (3C) care a fost fabricat in 2006  si are motorul de 1,9 (105cp). Cand l-am achizitionat(aproximativ acum 2 ani), am fost intr-un service specializat si i-am modificat puterea prin remapare OBD (cred ca asa se numeste procedeul). Dupa aproximativ 7 luni mi-a picat turbina asa ca a fost refacuta. Acum dupa aproape un an si jumatate am intampinat urmatoarea problema:

 

Intr-o zi am oprit la peco, am alimentat si cand am plecat mi-am dat seama cu stupoare ca masina se tura ca o masina care nu avea turbina(turbina nu intra sau dadea impresia ca intra atunci cand luam piciorul dupa acceleratie). Am mers acasa, am oprit masina si am pornito dupa aproximativ 10 minute. Mi-a dat in bord eroare, „emission garage” sau ceva de genul(turbina tot nu functiona), asa ca am decis sa merg direct la service. Am ajuns acolo, masina a fost pusa pe calculator,a dat 3 erori, fara ca cei de acolo sa stie ce sa imi spuna, au sters erorile si apoi au zis sa ma duc sa dau o tura cu masina sa vad daca mai apare eroarea. Am plecat cu masina(turbina tot nu functiona).. am mers aproximativ 1 km, am oprito si am pornito iar. Nu a mai dat eroare in bord si culmea, turbina functiona. Atunci cei de acolo mi-au zis sa merg cu ea asa sa vedem daca va mai da eroare zilele urmatoare. Zilele urmatoare nu a mai dat eroare insa mi s-a intamplat de 2 ori pana acum sa pornesc masina, turbina sa nu functioneze, sa opresc sa pornesc iar si turbina sa funcioneze.

 

Ce imi puteti spune? Imi pica iar turbina??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut. Poate are cineva o idee despre cauza urmatoarei probleme: la viteze mari, peste 120-130kmph, cand misc volanul foarte putin, cateva grade, incepe sa vibreze vizibil si deranjant, si nu am reusit sa leg vibratia asta de nici o actiune facuta de mine (treapta de viteza, sectorul de drum pe care sunt); se intampla si pe sosele relativ ok (autostrazi mai noi), si mai putin ok, insa sunt momente cand nu face. Daca iau un viraj mai mare, in care volanul se misca mai multe grade, deci sta mai tensionat, nu prea mai vibreaza. La fel daca tin foarte strans de el si il tensionez cumva, nu mai vibreaza. Daca masina merge drept si iau mana de pe volan, nu vibreaza (poate foarte foarte putin).
Echilibrare facuta ok acum cateva saptamani, la autosoft militari, dar problema e prezenta si cu rotile de iarna, de ceva vreme, deci as exclude posbilitatea neechilibrarii rotilor (anvelope cumparate de noi, si vara si iarna, echilibrari si geometrii facute constant). Anul trecut am schimbat pivoti, capete de bara, bieleta directie, si problema a ramas. E drept ca acum am o bieleta de directie pe dreapta ce trebuie schimbata, dar nu e de ajuns. Mecanicul de la autosoft unde am facut ultima verificare a venit cu ipoteza unui senzor 'aproape' defect pe coloana de directie/caseta de directie, si motivul vibratiei volanului ar fi ca se tot incearca aducerea volanului la pozitia 0. Erori nu am stocate. Se poate intampla ce mi-a spus, sau e 'long shot'? 
Vibratul asta imi da un sentiment de nesiguranta la viteza, foarte neplacut.
As mai adauga ca pe loc, la miscarea brusca a volanului, se aude binecunoscutul zgomot al casetei cred. La viraj maxim si revenire, se simt si flansele amortizoarelor. Pot fi ele un motiv? Poate fi vreun rulment?

 

 

Legat de problema expusa mai sus (vibratii volan la rotatii de 2-3 grade, viteze peste 130kmph), se pare ca s-a rezolvat dupa ce am schimbat kit ambreiaj + volant. volant avea joc destul de mare, cam 8 dinti, fara efort, in conditiile in care am inteles ca trebuie sa aiba maxim 4 dinti, iar cu mana libera la cea noua nu am reusit sa o invartim 4 dinti.

Nu stiu daca schimbarea volantei + ambreiaj au rezolvat problema, poate fi si din cauza ca s-au dat jos planetarele si poate nu erau puse bine, nu stiu ce sa zic. Cert e ca am facut 4000 km de atunci, o treime cam in regim de autostrada, si nici la 180kmph, nici la 120kmph nu am mai sesizat problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu am joc în volan la 100 km/h după ce am schimbat un burduf de planetară, dar nu m-am gândit că planetara poate fi montată greșit. Poate cineva să-mi spună ce se poate greși la montarea planetarei și cum se face corect (cum se remediază)?

Mulțumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gresit nu prea are ce sa fie montat la ea.... stransa insuficient cel mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil volant. Vezi daca sunetul se schimba cat apesi ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil volant. Vezi daca sunetul se schimba cat apesi ambreiajul.

 

Daca apas ambreiajul nu se mai aude nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant face pb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Din greseala ieri tata a bagat vreo 8 litrii de benzina. In masina sa mai fi fost vreo 15 litrii de motorina ... in timp ce alimenta mi-am dat seama ce tampenie a facut... m-am dus in benzinarie si am explicat baietilor situatia. Mi-au spus ca nu e o problema prea mare si sa pun motorina peste, si totul e ok.. Zis si facut, am bagat peste motorina vreo 40 de litrii. Am mai sunat si eu mai multi prieteni si mi-au spus ca n-ar fi nici o problema, mai ales la un raport 50 motorina / 8 benzina. Am iesit din oras si am mers vreo 190 de  km ...Totul merge perfect pana acum, masina merge ca inainte, doar ca la esapament e un miros mai intepator. Credeti ca as putea risca ceva consecinte grave? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa iti strice pompa de inalte si sa trebuiasca sa inlocuiesti sistemul de alimentare - pompa inalte, injectoare, etc.... deci, nu e de joaca, la motoarele CR.

 

ce as face eu in cazul tau - as da jos tot carburantul din sistemul de alimentare, as curata bine rezervorul, conductele - spalate, suflate, schimbat filtru, amorsat sistemul... si cam atat. Asta ca sa nu patesti ce am scris mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cantitatea de benzina pusa de tine e recomandat drenajul rezervorului. Ar fi fost ok daca era mai putin de 10% din cocktail... Oricum pompele de inalta presiune au probleme cu uzura chiar si fara benzina adaugata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un passat b6 2.0 fsi 4motion si cand l-am avut ultima data in service mi-au "pierdut" capacul de la motor... incerc de o buna perioada sa gasesc un capac. Va rog, stie cineva la ce magazin, persoana, dezmembrari, pot sa gasesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si eu o problema destul de ciudata, as zice.

Schimb becurile ca sosetele.

Azi l-am schimbat, maine se strica altul, de jumatate de an, am schimbat 8 becuri.

De exemplu, ieri am schimbat pozitia stanga, azi s-a aprins pozitia dreapta si tot asa.

 

Ce poate fi?

Intra apa?

Tinand cont ca ieri a plouat in Bucuresti.

Pot schimba ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa intre ape pe undeva, dar daca schimbi becurie din ambele faruri si se ard si in stupuri sigur nu e apa. Nu are cum sa intre apa peste tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Pe mine ma poate ajuta cineva cu o poza sau o schiță la mufa de la dezaburire luneta ce intra in climatronic. Am schimbat climatronic-ul si nu mai merge dezaburirea. Apas butonul si in 3 sec se oprește. Am pus un climatronic de pe B7 pe B6. Daca scot mufa de tot ramane pornit si inclazirea in oglinzi functioneaza. Cred ca trebuie doar potriviti pini in mufă. Am 2 fire ( unul cu 12v permanent, unul fara curent) si mufa cu 6 pini si nu gasec pozitia corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!

Am un Passat B6 2.0 TDI 140 HP,cod motor CBAB

Problema: acest motor are un singur ax cu came?Si din tester daca imi da eroarea: senzor pozitie vilbrochen este vorba de acel senzor corelare ax cu came care vine sub capac la distributie?

Eu am schimbat acel senzor la indrumarea unui mecanic(l-am schimbat OEM)pentru ca mi s-a oprit o data in mers si cica nu era din distributie,ci din senzor,dar am schimbat si distributia si senzorul,dar se pare ca a disparut eroarea cu senzor corelare ax cu came si a aparut cea cu P0016: Senzor pozitie vilbrochen-corelare ax came-Bank 1 senzor A

-Intermitent

Si nu stiu ce nu e in regula,pentru ca circul cu noua distributie de 6000 km,am mers si aproape de top speed,si la turatii mari,si nu am observat deficiente in functionalitate,consum.s.a.m.d

 

Am sa adaug doua imagini pentru a va arata ce senzor am schimbat!Vreau sa stiu daca senzorul incercuit cu rosu da eroarea de mai sus(cea cu senzor pozitie vilbrochen)

As aprecia un ajutor.Multumesc!

 

Full Engine

 

senzor corelare Ax Cu came

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CBAB este un motor cu sistem DOHC - are doua axe cu came. Senzorul indicat de tine, este cel al axei cu came.... cel de la vilbrochen, este cel de la volant... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si legat de problema mea,cum as putea sa o rezolv?Nu am sesizat probleme legate de functionalitate dupa ce am schimbat distributia(in urma cu 6000 km)

Ce mai apare,atunci cand motorul e rece: engine fault-workshop,dar doar la turatii peste 2000 si atunci cand motorul e rece.

 

Am inteles ca aceasta eroare(engine fault) poate sa apara de la senzorul de la vilbrochen,sau de la o eroare a clapetei de aer:

P2015: Senzor de Pozitie Regulator Debit de Aer Colector de Admisie/Intrerupt

-Permanent

 

Se poate ca masina sa se comporte relativ ok(cu exceptia engine fault) si distributia sa nu fie pusa chiar corect la punct?Am mers cu masina si la turatii mari,si viteza mare(peste 190 km/h) si nu am sesizat vreo problema.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martorul aprins il poti avea si de la V157.... daca iti apare intrerupt, verifica-i cablajul, verifica-i mufa.

 

pt senzorul de turatie vilbrochen - fa o scanare si posteaza exact eroarea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta este eroarea legata de senzorul de la vilbrochen:

 

P0016: Senzor pozitie vilbrochen-corelare pozitie ax came-Bank 1 senzor A

-Intermitent

 

Si legat de martorul aprins: am acel robinet galben cu eroarea:

 

P2015: Senzor de Pozitie Regulator Debit de Aer Colector de Admisie/Intrerupt

-Permanent

Modificat de bytzu12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificata distributia sa fie bine pusa, bine reglata. Care este valoarea avansului axei cu came ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta trebuie sa verific din tester.Ai nevoie si de alte informatii?Cand revin,sa revin cu toate cele necesare!Din cate imi aduc aminte,atunci cand a schimbat distributia,mecanicul mi-a spus ca a dat un avans un pic mai mare la pompa.(nu am observat sa imi modifice consumul s.a.m.d)

 

As vrea sa scap odata de erorile astea,cea de la vilbrochen si ulterior cea legata de clapeta de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta - verifica cablaj, conector,alimentare

 

senzor - verifica valoarea avansului axei cu came

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am facut eu legat de clapeta sunt urmatoarele: am demontat-o,curatat-o la interior(exact unde e clapeta) si la mecanismul de functionare de sub capacul negru,sistemul de roti dintate

 

.Am remontat-o,dar din pacate eroarea nu a disparut chiar daca am sters-o,a revenit ulterior.

 

Voi reveni cat de curand posibil cu valoarea avansului la axul cu came.Cel mai probabil saptamana urmatoare.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!