Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

io cred ca a fost doar o mica eroare , parerea mea este ca s-au cam incins roatele de la atata franare etc .. fiind cald si cred ca asta a dus la o mica eroare :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare....cand merg cu mashina si franez la stop sau in orice alta sitiatzie la plecare de pa loc urmatoarele 200 de m se aude un scartzit ingrozitor.am fost la service am spus ca totul este ok cu frana.poate sa fie altceva?am passatu luat din 2008 ianuarie.jante pe 18" chicago originale.suspensie sport.....cand am luato nu facea asa pana dupa vreo 15.000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt niste solutii de curatat franele nu stiu exact cum se numesc dar exsita... probabil ai o pietricica lipita de ferodouri sau asa ceva don't panic...

Eu am patit alta mi s-au crapat sticlele de la proiectoarele de ceata simetric adica ambele, aceeasi crapatura rotunda... Nesimtitii de la service spun ca au sarit pietre si nu intra in garantie, eu sustin ca din cauza diferentelor de temperatura s-a inatmplat chestia... adica sticla se incalzeste de la halogen si apoi sare apa rece pe ea si poc... deci sticla de calitate indoelnica deci vina VW... normal sa intre la garantie... ei zic ca nu ca mi-au sarit pietre... dar sparturile sunt simetrice si rotunde am sa pun si poze... Intrebarea este: exista vreo posibilitate de expertizare a defectului? chestia e ca sticlele de la proiectoare nu se schimba doar proiectorul cu totul si costa aprox 200 oiro si nu mi se pare normal sa platesc banii astia dupa ce am dat o carutza de bani pe troaca... merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Placutele sunt ecologice si asa scartaie ele.

2. Proiectoarele le schimbi pe CASCO

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt recomandate acele solutii de curatare a placutelor. Pot influenta destul de mult franarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Kong: Un proiector costa aprox 100 RON (incl TVA), nu cred ca merita sa te agiti pe la casco pentru atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frate moderator, s-a ieftinit viata in Romania si nu stiu eu?,,,unde ai gasit tu proiector cu 100 lei?poate 100 euro!

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. Proiectoarele le schimbi pe CASCO

pai ce vina au aia de la casco ca vw face marfa proasta?

Exista undeva unde pot expertiza chestia asta?

aseara mi s-a aprins martorul de la evacuare... ce sa fie? si mai e 1 mai si e inchis tot... Are ceva daca mai circul cu ea asa? Precizez ca e galben si stabil adica nu palpaie.. In carte scrie numai ca se pot produce accidente daca merg prea mult asa ... ce accidente si ce poate fi? A mai patit cineva asa ceva? Ma apropiu de 20000 km si acu 2 sapt mi-au schimbat compresoru de clima si alte cele pe la clima? Cu golful 4 nu am patit asa ceva... E clar ca fiabilitatea se duce dracului..

Modificat de Kong
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Kong: pt martorul de "Emission Workshop" (mai ales ca ai si filtru DPF) exista 2 metode sa-l cureti:

1. La reprezentanta, ti se da jos si se curata manual

2. Iesi un pic la drum si tine-o in treapta a 4-a (parca) la 3000 rpm o perioada pana cand iti dispare martorul din bord

(aici parca e descris si in carte procedura de curatare...)

Oricum daca ai cu cine vb in Sibiu sa iti pui vag-ul pe masina sa vezi exact codul erori pt senzorul G62, ca in cateva cauzuri a fost nevoie de inlocuirea lui :)

Pe subiectu' acesta poti sa citesti si aici -> Emission Workshop Alert :(

Acum un pic offtopic, dar despre fiabilitatea intre Golf 4 si Passat B6 nu prea merita comparatie, golf-ul fiind o masina reusita, dar cu putina electronica in ea, ceea ce la Passat nu se poate zice...

Societatea in care traim "a facut" posibil ca fiabilitatea masiniilor sa scada (si nu ma refer doar la VAG-uri ci si la alte marci) :mellow:

:Driver: safe

Riddler

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UPS! Azi am ridicat capota intamplator si am gasit capacul de la gaura pe unde se completeaza cu ulei, murdar de ulei si "balta" langa acel capac.

Nu am completat cu ului recent, capacul a fost bine strans si nu imi pot da seama de ce totusi e atata ulei pe capac si in jurul lui.

Ce parere aveti, sa imi fac griji?

LE: am uitat sa spun ca tot astazi, inainte sa ridic capota, am incercat sa bag in marsarier, a intrat si apoi s-a auzit o bubuitura scurta, dar puternica.

Nu stiu daca are vreo legatura ce am scris mai sus cu aceasta bubuitura, insa nici aceasta nu stiu de unde a fost. Pareri, sfaturi...?

Modificat de CT 10 VWP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V i c t o r

Poate ca s-a fisurat respectivul buson sau mai probabil nu a fost bine strans si datorita vibratiilor motorului s-a desurubat mai tare. E putin ciudata treaba... Restul motorului este curat?

"Bubuitura" sa nu fi fost de la franele blocate. E o boala mai veche a Passatului. Frana "de deget" era decuplata? La bord ti-a afisat vreun mesaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Kong: pt martorul de "Emission Workshop" (mai ales ca ai si filtru DPF) exista 2 metode sa-l cureti:

1. La reprezentanta, ti se da jos si se curata manual

2. Iesi un pic la drum si tine-o in treapta a 4-a (parca) la 3000 rpm o perioada pana cand iti dispare martorul din bord

(aici parca e descris si in carte procedura de curatare...)

Oricum daca ai cu cine vb in Sibiu sa iti pui vag-ul pe masina sa vezi exact codul erori pt senzorul G62, ca in cateva cauzuri a fost nevoie de inlocuirea lui :)

Pe subiectu' acesta poti sa citesti si aici -> Emission Workshop Alert :P

Acum un pic offtopic, dar despre fiabilitatea intre Golf 4 si Passat B6 nu prea merita comparatie, golf-ul fiind o masina reusita, dar cu putina electronica in ea, ceea ce la Passat nu se poate zice...

Societatea in care traim "a facut" posibil ca fiabilitatea masiniilor sa scada (si nu ma refer doar la VAG-uri ci si la alte marci) :mellow:

:Driver: safe

Riddler

nu e martorul pt particule ala arata altcumva. e martorul pt evacuare gaze.... daca palpaie e catalizatorul, daca sta aprins ca mie poate sa fie sonda lambada asa zice cartea tehnica... in rest masina se comporta normal. Intrebarea e daca sa mai merg cu ia sau sa iau golful? Golful a costat de 3X mai putin si de aceea pretentile pt Passat sunt de cel putin 2X mai mari... Incep sa ma intreb daca sunt sau nu tzepuit de vw... din 2 in 2 saptamani ma duc in service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sters azi in jur de ora 16.00 atat busonul, cat si in jurul lui, am mers cu masina si am mai verificat acum 30minute...SURPRIZA: NU mai scapa ulei!

Probabil ca nu a fost busonul inchis bine si o alta gresala de-a mea este ca am completat, cu vreo trei luni in urma, cu un litru ulei. Am verificat uleiul pe joja asta seara si s-a dovedit a fi peste limita superioara a unui "plin de ulei" (asta in conditiile in care de trei luni incoace s-a tot consumat ulei, dar mie nu mi-a scazut pe joja sub martorul de plin). De unde rezulta ca a fost prea mult ulei si combinat cu busonul neetans, s-a ajuns la scurgeri. Restul motorului este curat si nici sub masina nu exista/raman pete.

Bubuitura, asa cum am perceput-o eu din interiorul masinii, se pare ca a fost doar o incercare nereusita de a introduce masina in marsarier, pentru ca din exterior s-a auzit ca un carait fier pe fier, ca atunci cand nu nimeresti viteza dorita...totusi de ce am auzit eu o bubuitura, inca nu imi pot explica.

Mai mentionez ca frana de deget era decuplata, la bord nu mi-a afisat nimic si nici unul din martorii de la bord nu s-a aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V i c t o r

Zi merci ca ai scapat doar cu atat. Poti avea probleme mai mari daca este mai mult ulei decat trebuie... Incearca sa mai scoti din uleiul din baie - introduci un varnis (furtunel subtire) pe joja de ulei si tragi cu o seringa mai mare. Scoti cate seringi este necesar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant ce spui...cred ca maine imi fac de lucru...multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TOTUSI, trebuie sa nu fi strans calumea busonul SAU e garnitura dusa (la mine asa e dar la masina noua nu-mi dau seama cum sa se strice asa repede.

INDIFERENT cat ulei ai introdus in motor nu avea voie sa iasa pe la buson (si de aceea e circuitul de recirculare a vaporilor de ulei prin admisie, pentru a nu se creea presiune in capacul de culbutori). Supravegheaza "zona" si vezi daca iti mai transpira. 30 min de mers nu e edificator.

In orice caz cum ai procedat tu "completat cu 1 litru" este EXTREM de neindicat. In general completeaza cu 300 ml max si asteapta sa se aseze, apoi mai completezi daca e cazul. Nu pui direct tot bidonul.

Nu trebuie sa mai vorbim despre problemele ce pot lua nastere in urma excesului de ulei. Ai grija!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...stiu ca am gresit, initial am pus 500g si a doua zi am pus si restul bidonului...am o experienta neplacuta cu bidoanele de ulei care nu se strang bine la gura si am prins "frica" de ele. Eh, de acum o sa am grija...pun putin cate putin. Bine ca nu s-a intamplat nimic rau in tot acest timp. Oricum, multumesc de sfaturi! Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George, asa am procedat si eu odata la vechiul passat, cei de la service unde am facut schimbul au pus mai mult ulei. Gaseste cea mai mare seringa posibil si introdu pe la joja un tub de perfuzor care se va potrivi la fix cu seringa aia mare. Atentie ca tre sa ai motorul cat de cat cald, deoarece trece foarte greu si asa prin orificiul seringii. Daca e rece e posibil sa nu mearga.

Mult succes si mai ales rabdare !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am votat nimic, sper ca asa sa ramana...insa se apropie revizia de distributie... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vopsea nu prea sunt multumit, vad ca este intradevar o problema. Inteleg ca este facuta pe baza de apa sa fie ecologica, dar nici asa sa sara la cea mai mica pietricica. In rest pana acum nu am avut decat niste probleme cu capacul de la filtru' de motorina cand am facut schimbul si a trebuit sa-l etansez pana la urma cu putin mastic deoarece se prelingea motorina pe linga. Nu am ne mult timp masina si nu am observat mare lucru pana acum, cred ca trebuie ceva bucse poate si o bujie, dar astea nu se pot pune la socoteala:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt niste solutii de curatat franele nu stiu exact cum se numesc dar exsita... probabil ai o pietricica lipita de ferodouri sau asa ceva don't panic...

nu ii vb ca m-am speriat e foarte enervant.si am vb acuma dimineatza la service.nu pot sa vin eu cu placute doar cu certificat de calitate de provenienta si prostii de astea la mine acs nu pot sa le schimb ca etrieru e nush cum cu frana aia electrica si nush ce a zis ala acolo ca m-am certat cu ei.deci trebuie sa le las asa....cam asta e fi solutia...referitor la proiectroare si eu am patit cu ele.am fo la casco sa imi dea altele.dupa mi-am pus folie pe ele.este o folie speciale pt faruri.de atunci nu am mai avut probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat mai demult, dar nu am dat atentie ca cu motorul pornit cand dai stanga - dreapta de volan stand pe loc se aude un tupuit (pac-pac). O fi normal, n-o fi, nu stiu ce sa zic. Mai observ acum ca imi toceste cauciucul din stanga pe interior. Am 29 000. O sa intreb cand voi merge la revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat mai demult, dar nu am dat atentie ca cu motorul pornit cand dai stanga - dreapta de volan stand pe loc se aude un tupuit (pac-pac). O fi normal, n-o fi, nu stiu ce sa zic. Mai observ acum ca imi toceste cauciucul din stanga pe interior. Am 29 000. O sa intreb cand voi merge la revizie.

Salut

Citeste aici: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=43480 si te vei lamuri referitor la caseta de directie ( Post #9 )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu nevoie de sfatul vostru, chiar mai repede decat ma asteptam... Am facut de curand primii 10000 de km si aud un zgomot ciudat cand masina e stationata si motorul e la relanti, ca o frecare de fier pe fier, ritmica, de intensitate deocamdata foarte mica, abia perceptibila daca nu e radioul stins si a carei frecventa creste odata cu turatia motorului pana la 1500/min, moment in care nu o mai aud. Nu am resimtit nici un fel de pierdere de putere, ambreiajul nu patineaza. Nu are legatura cu cuplarea AC, se aude si cand nu e pornit. Aveti idee ce poate fi? Nu as vrea sa ajung la service deocamdata, in primul rand pentru ca nu exista in Braila, unde locuiesc... Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva vreme aud un zgomot in habitaclu, venit de undeva din zona parbrizului. Am crezut ca e prins prost, dar de fapt imi vibreaza acolo unde este acel buton fals in apropiere de parbriz. Aveti ceva solutii??? In afara de cel cu muzica tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!