Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Buna ziua,

 

Sper ca postez unde trebuie, daca nu imi cer scuze si rog un moderator sa imi mute postul.

 

Odata cu  marirea familiei as vrea sa schimb masina ( porbagaj neincapatoare) din semnatura cu un passat 2010 combi maxim 150000 km la bord. Dar dupa ce am citit  cele 140 pagini, cu problemele pe forum ma intreb daca merita aceasta masina. Am nevoie de masina in fiecare zi chiar daca pe distante scurte pentru a duce copilul la cresa. Ca idee as vrea un Passat 2010 140Cp, cutie DSG. V-as fi recunoscator pentru un sfat in achizitie, recomandari sau un eventual un cod motor de care sa ma feresc, cutia DSG daca merita sau nu.

 

Multumesc.

Modificat de cristi_day
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita DSG-ul... sunt foarte ok.

 

nu este bai, daca fol masina pe distante scurte, atata timp cat e in mintile ei.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia DSG6 (cu ulei) e foarte buna si ok, foarte confortabila si performanta, dar vei avea un cost suplimentar la intretinere: cca 800 ron schimb ulei DSG/ 60.000 km.

In rest, e un topic pe aici cu un lot DSG cu probleme parca din 2009, cauta atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze daca postez unde nu trebuie, dar ma poate cineva ajuta cu urmatoarele probleme, specific ca au aparatut dupa ce am incercat sa pun pinul 7 in mufa B pt footwell light! :(

Log-BT17SND28.06.2014-WVWZZZ3CZAE000202.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da una bucata passat b6 din 2010 DSG.

Masina cumparata sh din romania deci nu se cunosc km reali ai masinii. Ea functioneaza fara mari probleme.

S-a intamplat o dubiosenie: soferu a oprit masina, a parcat, a apasat pe cheie sa opreasca motoru, a sosc cheia, a coborat din masina si cu stupoare a observat ca motorul nu s-a oprit. Verifica din nou, cheia in mana, motorul pornit.

Face secventa de pornire/oprire si intr-un final se opreste.

Lucrul asta s-a intamplat de doua ori aleatoriu.

La un moment dat s-a schimbat si blocatorul de coloana dar nu cred sa fie de acolo problema.

am specificat ca este dsg pt a se sti ca se poate scoate cheia doar in P. deci din punctul asta de vedere, este in parametri.

Pareri? Idei?

La scan, nu este stocata nici o eroare referitor la contact sau coloana de directie.

Multumesc!

Modificat de gaborvad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blocatorul.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna imi cer scuze daca s-a mai discutat aceasta problema,acum seara am pornit masina si a aparut in bord BUTTON FOR DRIVER ASSISTENCE DEFECTIVE daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste lamuriri. va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Dumitrache

Salut,

 

Problema pe care o am cu masina din semnatura este ca nu mai merge Keyless Entry - am pe ea sistemul Keyless entry si a trebuit sa o vopsesc in intregime (zgarieturi adunate in timp, lovit din spate si spart bara, etc). Baietii de la service nu prea au vazut ei masini cu keyless si la montaj au uitat sa ii cupleze mufele in manere, astfel ca pe linga faptul ca nu mergea deschiderea usilor, la lasarea/ridicarea  geamurilor se auzeau "cloncanituri" cauzate de agatarea mufelor de catre geam. Au demontat din nou fetele de usi si geamul, au cuplat mufele dar tot nu functioneaza Keyless entry-ul.

Momentan nu am facut o scanare cu vag-com-ul (diseara - miine o face prietenul cu service-ul).

Intrebarea mea este daca se rezolva din soft, sau poate fi o problema hardware (si daca stiti, care ar fi ea) ?

 

Multumesc,

Modificat de Marius Dumitrache
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, pana nu ne pui rezultatul diagnozei, nu ne putem pronunta...... din pacate.

 

deci, fa scanare, pune-o sa ne uitam pe ea si vedem cum te putem ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Dumitrache

Salut,

 

Am gasit problema (cu ajutorul vag-com), pe partea stanga manerele erau inversate - cel din fata era montat la usa din spate si vice-versa.  :D

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ma poate ajuta cineva cu codul si pretul pentru cele doua furtune de combustibil din poza? Sunt intre conductele de la rezervor si filtru, au aproximativ 30-40 cm lungime, si chiar in dreptul colierului, la intrarea in filtru, sunt crapate. Multumesc.

post-52441-0-87493700-1404890722_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, gasit codul: 3C0 130 295A, 492 ron la PBN. Am mai cerut niste oferte, poate gasesc mai ieftin putin, cu toate ca nu cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema cand iau viraj maxim ( in mers) se aude un zgomot, un frecat, imi puteti spune de la ce este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Dumitrache

Salut, pot fi mai multe cauze:

1. desprins carenjul rotii si roata freaca de el (asa mi s-a intimplat mie) dar se aude doar cand iei virajul intr-o parte

2. daca este mai mult un uruit, pot fi planetarele uzate

3. mai poate fi din cauza lichidului servo ce trebuie schimbat (acum 4 ani au schimbat tipul de lichid din cauza acestui zgomot - asa mi-au spus cei de la PBN)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Drake - probabil planetare.Cati km are masina?Nu o ignora.Poate fi doar burduful rupt si inca se mai poate shimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se aude doar cand merge si viraj maxim.

 

150.000 km si stii cat ar costa?

Modificat de DrakeFritz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

 

am si eu o problema... am un PASSAT din 2008 cod motor BLS, 105 cp DPF... eu banuiesc ca am probleme cu turbo (am un fluierat foarte ascutit in momentul accelerarii, dupa care suntetul dispare pentru putin timp, acelasi fluierat ascutit il am si daca sta masina pe loc si o accelerez in sprituri) eu zic ca este de la turbo (ungere sau ax descentrat)... ma gandeam sa dau jos turbo de pe masina sa vad ce problema are ...

 

vreau sa stiu daca pot schimba turbo de pe 1.9 BLS cu DPF cu un turbo de pe PASSAT 2.0 140 CP cod motor BKD (probabil o sa am nevoie de flanse adaptoare pentru a o monta pe masina si ca masina sa mearga in parametrii probabil si o resoftare)

 

recomandati site-ul www.turbosuflante.ro ? au preturi destul de OK, plus ca ofera si garantie 12 luni

 

astept pareri pro si contra

 

multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Avem acelasi motor. Și eu pot sa zic ca am un ușor fluierat de turbina la accelerare în sarcina. Pe loc nu. Poate un video cu sunetul ne-ar ajuta sa comparam. Mașina mea trage f bine și sunetul nu s-a amplificat în 40k km. Dacă mergi corect și nu subturezi , iar uleiul e de calitate și la nivel nu prea dai de pb. Zic eu.

Dacă începe cu limp mode sau nu trage cum ar trebui atunci sa îți faci griji.

În legătură cu turbina mai mare sunt oameni mai avizați sa îți răspundă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa urc un filmulet aici ... Sa vedeti si voi la ce fel de sunet ma refer ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

        Astazi am intampinat o problema la masina din semnatura si o sa postez poate i s-a mai intamplat vreunui coleg:

dupa aprox.15km urban si extra foarte aglomerat (viteza medie 30), mi-a afisat in bord ''CHEC ENGINE SERVIcE NOW'' concomitent cu aprinderea marorului luminos galben ''SPIRA''. Am  oprit auto imediat, dupa 5 min am repornit la drum la 1km dupa mi-a afisat din nou acelasi mesaj,am continuat ink 5km pt a junge la destinatie,unde am stationat 30' si m-am reintors fara sa mi se mai aprindaceva!

    Daca a mai patit cineva lucrul asta ,poate imi spune si mie ,pana luni e mult :dry: .Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am si eu o problema,am gasit apa sub mocheta de al sofer si nu stiu pe unde a intrat..am scos de acolo aproximativ 5l de apa dar nu stiu de unde vine.

daca a intimpinat cine o asemenea problema sa imi spuna si mie pe unde patrunde apa.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a inchis topicul cu probleme si rezolvati rapide, asa ca gasesc potrivit sa postez aici.

Se da una bucata B6 / 1.9 tdi, BLS MY 2006, M5 cu cca. 167k km; de cateva mii ( < 5) km, daca apas acceleratia sub 2300rpm UNEORI se aude un..huruit. Eu l-am sesizat in special in treapta 3, nu stiu daca se aude si in restul treptelor pentru ca diesel si zgomot. Sa verific axul cu came?

Orice sfat e binevenit.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu gasesc potrivit sa postez aici, pentru ca nu exista un alt topic potrivit, nu pot crea unul nou, si nu am voie sa postez probleme tehnice in sectiunea "Masina mea".

 

La un drum mai lung facut recent (pana in Grecia si inapoi), am descoperit ca in unele momente, destul de dese de altfel, aproape ca nu am acceleratie, chiar daca apas pedala pana in podea. Daca eram si un pic in rampa, abia daca reuseam sa mentin viteza, desi eram la peste 1500 rpm, si in mod normal acceleram fara nici o problema. Am descoperit sa nu mai sunt in stare nici sa plec de pe loc in rampa cu frana de parcare activata, imi moare motorul imediat ce se dezactiveaza frana. Pe de alta parte, daca imi setez proaspat montatul tempomat (multumesc, Florine!) la viteza mai mare si ii dau resume de la viteza mai mica - accelereaza mult mai bine decat cu pedala in podea, deci presupun ca e o problema de pedala. Am verificat pedala in sine, nu vad nici o problema acolo, dar nu stiu ce si unde sa verific sub capota - ma poate ajuta cu asta? Sau ce ar trebui sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...ti am vazut postarea...si eu am avut aceiasi problema ca si tine..imi ploua in masina...am avut apa multa stransa jos la sofer...plus ca iti intra miros in masina,datorita apei...eu am avut furtumul de la clima spart,si pe acolo imi venea apa in masina...se facea condens,si toata apa venea in masina...dute la un service cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...ti am vazut postarea...si eu am avut aceiasi problema ca si tine..imi ploua in masina...am avut apa multa stransa jos la sofer...plus ca iti intra miros in masina,datorita apei...eu am avut furtumul de la clima spart,si pe acolo imi venea apa in masina...se facea condens,si toata apa venea in masina...dute la un service cu ea

multumes de ajutor...o sa ma duc la un service sa verific si furtunul ala :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!