Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

da...da.... :D imi plac posturile astea.... :D

incearca sa cureti si parbrizul, pe interior - cu o carpa uscata.... sigur are depunere pe el... eu am patit asa, la fostul Passat si de atunci aplic procedurile astea... dupa ce am incercat o gramada de alte chestii....

Salut, cum aflu daca parbrizul meu este incalzit?

Cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service, mi-a schimbat garnitura, a zis ca nu se vede ciupita... Momentan este ok, o s-o fugaresc un pic in weekend si verific pe urma daca mai "pierd" motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur... sigur... daca era buna si suruburile stranse, nu avea cum sa piarda... garantat.

Salut, cum aflu daca parbrizul meu este incalzit?

Cu stima

1. trebuie sa ai butonul pe unitatea de climatronic

2. se vad firisoarele subtiri, daca te uiti atent, la parbriz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am un vw b6 1.6 TDI BLUEMOTIN 2010 si vreau un schimb de ulei , filtre si am vazut niste duscutii legat de o scurgere de motorina pe la un filtru, la ce trebuie sa fiu atent cand merg la service?... In principiu ar trebui sa stau linistit ca de asta merg la service dar cum sunt numai mecanici de "top"in ziua de azi , ma cam indoiesc sa fie totul ok ca la carte , va multumesc

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimic altceva, decat sa iti schimbe oringul.... asa cum e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.Am si eu un vw passat CR 2009,2 TDI,140cp (CBAB)si am avut recent o problema.In mers mi s-a aprins becul (intermitent) cu semnul in spirala (defectiune comanda motorizare- dupa carte)si puterea a scazut brusc, asa incat de la 140Km/h viteza s-a redus la 100 Km/h, iar daca actionam acceleratia , masina nu mai raspundea.Dupa ce am oprit-o si am repornit-o eroarea a disparut, iar masina a functionat normal.Astazi am pus-o pe calculator si mi s-a spus ca e vorba de un defect la turbina.Cand a verficat-o mecanicul acesta a spus ca e vb doar de o membrana de la vacuum.Este posibil sau ma astept dupa aceea ca trbuie sa schimb si turbina?Intreb deoarece nu ma pricep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Mecanicul are dreptate. Se rezolvă cu o sumă de până în 1000 lei.

Sent from my S500 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Salut. Poate are cineva o idee despre cauza urmatoarei probleme: la viteze mari, peste 120-130kmph, cand misc volanul foarte putin, cateva grade, incepe sa vibreze vizibil si deranjant, si nu am reusit sa leg vibratia asta de nici o actiune facuta de mine (treapta de viteza, sectorul de drum pe care sunt); se intampla si pe sosele relativ ok (autostrazi mai noi), si mai putin ok, insa sunt momente cand nu face. Daca iau un viraj mai mare, in care volanul se misca mai multe grade, deci sta mai tensionat, nu prea mai vibreaza. La fel daca tin foarte strans de el si il tensionez cumva, nu mai vibreaza. Daca masina merge drept si iau mana de pe volan, nu vibreaza (poate foarte foarte putin).

Echilibrare facuta ok acum cateva saptamani, la autosoft militari, dar problema e prezenta si cu rotile de iarna, de ceva vreme, deci as exclude posbilitatea neechilibrarii rotilor (anvelope cumparate de noi, si vara si iarna, echilibrari si geometrii facute constant). Anul trecut am schimbat pivoti, capete de bara, bieleta directie, si problema a ramas. E drept ca acum am o bieleta de directie pe dreapta ce trebuie schimbata, dar nu e de ajuns. Mecanicul de la autosoft unde am facut ultima verificare a venit cu ipoteza unui senzor 'aproape' defect pe coloana de directie/caseta de directie, si motivul vibratiei volanului ar fi ca se tot incearca aducerea volanului la pozitia 0. Erori nu am stocate. Se poate intampla ce mi-a spus, sau e 'long shot'? 

Vibratul asta imi da un sentiment de nesiguranta la viteza, foarte neplacut.

As mai adauga ca pe loc, la miscarea brusca a volanului, se aude binecunoscutul zgomot al casetei cred. La viraj maxim si revenire, se simt si flansele amortizoarelor. Pot fi ele un motiv? Poate fi vreun rulment?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amortizoare - nu cred.... caseta cu probleme.... posibil. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am gandit si eu la caseta, insa n-am spus-o cu voce tare ca sa nu se adevereasca :)

'stransul' casetei ar fi o solutie? ma gandesc ca ar trebui testata cumva cu simt de raspundere inainte s-o schimb, pentru ca nu costa cat o bucsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clar.... am gasit la un Golf 5 una, care iti smulgea volanul din mana, cand incepea sa oscileze. Facea si pe loc....

 

acum, cel mai bine e sa iei legatura cu cineva care se ocupa de casete de directie, pentru o diagnosticare exacta.... asa cum zici, sa nu ai suprize....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

accept sugestii pentru a verifica la cine trebuie caseta de directie. am vazut prin aria de golf v niste sugestii de serviceuri, cu feedbackuri si bune si rele, dar daca aveti voi ceva verificat, prefer. merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, climatronicul meu nu mai baga deloc. Butoanele, ledurile si afisajele functioneaza - dar nu baga nimic. Cum se reseteaza clima la B6 din 2008 ? Am cautat aici pe forum dar am gasit varianta de resetari pt alte modele (recirculare + econ), dar la modelul meu nu am buton "econ", am AC/ AUTO. AM incercat toate combinatiile de 2 butoane dar nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ajuta cu nimic..... 

 

dupa cum ai descris problema, trebuie dat jos motorul de la ventilator, degripat, curatat, gresat.... si sa speram ca se salveaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, multumesc de promptitudine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o nelamurire de ceva vreme si nu am gasit raspuns pe nicaieri..passat b6 2006 DSG, de aprox~ 2 luni de zile servodirectia imi merge greu..sunt momente cand pornesc masina si merge foarte usor, dar dupa cateva minute merge greu din nou.din cate stiu eu servodirectia este electrica..bateria este destul de slaba..oare asta e problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ajuta cu nimic..... 

 

dupa cum ai descris problema, trebuie dat jos motorul de la ventilator, degripat, curatat, gresat.... si sa speram ca se salveaza.

 

Dap. Am reusit sa resetez clima si mi-a dat cod de eroare pt Air Fan Blower. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no, ti-am zis.....

 

acum, jos cu ventilatorul din interior si vazut cum sta treaba acolo - ti-am scris ce ai de facut la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi aveti probleme cu rugina ? Tocmai am gasit lampa stanga de luminare de la numar ruginita toata in interior. ( nu mai functiona) Pe afara, dar si aici in tara, am vazut cateva masini cu rugina si pe tabla din jurul acelori lampi . Acum nu-mi dau seama ce se intampla exact si cum ajunge apa acolo, mai ales ca la cealalta lampa nu exista urme de rugina. Mai mult ca sigur si la ceilalti cu rugina pe tabla in acea zona, problema are aceeasi cauza.
Mai mult, am gasit un punct de rugina pe stalpul fata, dreapta, la imbinarea cu usa, pe interior. Are cam 5 mm. Nu mai zic de zonele unde sar pietricele ca ruginesc imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu rugina nu am probleme. Am luat o piatra in buza capotei in 2008, mi-a raschetat tot  si am vopsit-o abia acum ca incepuse rugina rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut si eu la fostul B6 ca era rugina in zona becurilor de la numarul din spate. cred ca intra apa in ele si ruginesc lamelele care sustin becul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare, pentru masina unui prieten. A trebuit sa schimbe recent carcasa de la filtru de aer, masina este un Passat B6 CBAB 2.0TDI. Am observat cand am fost azi cu el intr-o vizita la service ca din carcasa iese un fel de furtun, baietii de la service nu l-au alsat liber, nu trebuie conectat niciunde?

 

vh87l4.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie. E ptr condens/ umezeala-ptr eliminare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!