Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

la fel merge si a mea da cind e rece dimineata cam 2 sau 3 min. ai vad tot motor de 2 l an 2010 ca si mine. da eu o tin acceletata in 4000 ture sa se incalzeasca mai repede ca nu oi sta 15 min la relanti sa se dezghete parbrizul! nu folosesc rascheta pentru parbriz ca lasa urme si matuieste parbrizul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult, nu am avut pina acum disel si ma speriasem. Un an nou cu sanatate si fericire, cu stima Nelu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

quote name='monica_33' timestamp='1357058003' post='2003598']

la fel merge si a mea da cind e rece dimineata cam 2 sau 3 min. ai vad tot motor de 2 l an 2010 ca si mine. da eu o tin acceletata in 4000 ture sa se incalzeasca mai repede ca nu oi sta 15 min la relanti sa se dezghete parbrizul! nu folosesc rascheta pentru parbriz ca lasa urme si matuieste parbrizul..

Te-as sfatui sa citesti mai mult pe aici ca sa te convingi ca e mult mai de pret motorul decat parbrizul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da eu o tin acceletata in 4000 ture sa se incalzeasca mai repede ca nu oi sta 15 min la relanti sa se dezghete parbrizul! nu folosesc rascheta pentru parbriz ca lasa urme si matuieste parbrizul..

daca mergi la orice magazin mai rasarit de piese auto, vei gasi o solutie de dezghetat parbrizul la 500ml, pret de ~10lei, depinde de producator, care se da pe parbriz ca orice solutie de curatat geamuri si nu vei mai fi nevoit/a sa stai 15min. cu motorul la relanti......vei ramane uimit/a ce minuni face acesta solutie.....dezgheata "instant" .....e mare pacat sa ti motorul rece dimineata in 4000 de ture...asta daca nu vrei cumva sa-i dai duhul inainte de vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4000 rpm la 0 grade si motorul rece?? Mda ... dupa aia ne plangem de fiabilitate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:biggrin:

ma duc si eu sa incalzesc asa masina si pe deasupra, sa incarc si bateria.

monica_33, daca mai zici ca ai si cauciucuri de "iarna" cu abtipilduri, primesti premiu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva exista suport pentru numar de inmatriculare exista ceva original de la vw, ma intereseaza si o capota pentru vw cl c3 2.0 tdi

am avut norocul sa cada gheta de pe a etajul 11 inaiinte de craciun :grrrrrr: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreaba la orice magazin de piese auto, sigur o sa gasesti suport de numar universal (are foarte multe gauri pentru suruburi).

O capota de Passat 3C2 la dezmembrari se invarte in jur de 250E, negociabil. La reprezentanta pretul este:

3C0 823 031C - Capota motor - 2202 lei

Unui verisor i-a picat ghiata de pe o casa pe masina si i-a avariat plafonul, capota. A fost la o firma in Otopeni unde i s-a reparat masina prin tehnogia dentless repair (fara revopsire), a ramas cu vopseaua originala si nu se vede nici-o urma. Este adevarat, nu am stat sa ma uit foarte atent. A costat 1100 ...1300 lei.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva daca becurile interior sunt identice cu cele de la pozitie faruri? ma refer la alea de la plafoniera si cum se scoate protectia de la ele( vreau sa mut becurile tip led de pe pozitie in interior ca fac figuri la punerea contactului se aprind si se sting de citeva ori chiar daca nu e pusa pozitia, se vede asta noaptea in rest merg bine am can bus pe ele da degeaba imi e frica sa nu stric ceva la calculator) .a doua intrebare e de ce uneori nu tot timpul apare acel semn in bord ( masina si 2 linii serpuite) care e de la esp banuiesc la pornire pentru o secunda insotit de un bip? martorul respectiv se stinge la punerea contactului pe ultima pozitie si ar trebui sa ramina stins la pornire si dupa. insa am vazut ca se intimpla cind e frig sa se aprinda exact cit invirte demarorul si e insotit de un bip.( oare arata baterie slaba?) si ultima intrebare e daca acel spray sau solutie se aplica pe interior sau exterior la parbriz? la mine ambele sunt bocna dimineata! cit despre cauciucuri multumesc de grija da am noi noute 2 seturi vara+ iarna. astept raspunsuri la cele 3 intrebari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

monica ,da ,sunt identice becurile de pozitie cu plafoniera,trebuie scos capacul acela de protectie sa ajungi la ele,2 semnul care iti apare este la temperaturi scazute,te avertizeaza ca e polei pe sosea,3.sprayul este pentru exterior.daca o pornesti si o lasi sa mearga 3- 5 minute la relantiu,pornesti clima cu comanda pe pe butonul parbriz,becul de la ac sa fie aprins, o sa vezi ca se dezgheata repede.

post-7251-0-40757600-1357197169_thumb.pn

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok am priceput! insa se face condens si ghiata si pe interior la parbriz...si pina se topeste ala stau cam mult cu toate ca se simte ca da putin caldut aerul din prima( are o rezistenta la aeroterma am citit pe forum z35)nu stiam ca trebuie sa dau pe ac ala nu e oricum decuplat iarna sub 5..6 grade? iar capacul ala de la plafoniera se scoate cu o surubelnita mica indiferent din ce margine incercat? sa nu il rup de aia imi e teama..bec la pozitie ma pricep si eu sa schimb sau de far nu e mare filozofie.atita doar ca acum pe fric plasticurile sunt foarte casante si sunt sanse mari sa se crape.apropo stie cineva daca gaborii fac scandal de ai leduri cu lumina alba la pozitie si numar? as pune eventual becuri pe fata de la philips ce sunt putin cu culoarea spre albastru sa nu semene cu luminarile la pozitie cind aprind. sunt si al set bonus cind iei blue vision h7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in desen se vad semnele unde trebuie sa bagi surubelnita,da ac este decuplat iarna,idee e sa fie ledul aprins la buton ac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vad nici un desen....poate inca nu apre mai trebuie ceva timp pina la aprobare pe forum..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata am vazut desenul insa la mine nu e asa eu am plasticul ala cu 2 cercuri de linga cele 2 butoane oprit pornit lumina da banuiesc ca la fel se scoate am sa incerc , multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pentru ca tot m-am aratat nemultumit de serviciile celor de la DTH Auto in urma cu cateva posturi, azi am descoperit numai motorina prin jurul filtrului si o balta de motorina pe filtru. Am pornit motorul si intradevar se vede cum bolboroseste pe sub capac.

post-52441-0-58425500-1357215259_thumb.j

Am sunat la ei si mi-au zis sa vin maine dimineata si o sa comande intre timp ei alt filtru de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil nu ti-au mai pus garnitura cand au schimbat filtrul.Neseriosi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si au si ciupit-o cand au schimbat filtrul.... cel mai sigur, din cauza asta-i arunca motorina pe langa ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a pus garnitura, ca am stat langa, dar a cam fortat cand a prins suruburile.

asta ma gandesc si eu, ca a ciupit-o.

cel mai enervant e ca am acum am motorina peste tot in zona aia, inclusiv pe mufa de la far.

bine ca nu e benzina, ca-i lipsea o scanteie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spala cu apa, pe unde se poate.

de obicei le ciupesc cand baga surubelnita sa ridice capacul sau oringul fiind deja umflat, il prinde si cand strange capacul, il ciupeste.

daca nu punea oringul deloc, arunca instant motorina pe acolo.... la greu...era balta imediat, sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te baza pe asta..au fost destule cazuri cind si diesel au luat foc pe la motor..e adevarat insa ca riscul e mult mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul CR nu-l poti tura la 4000 rpm, pe loc... decat daca-i deconectezi ESP-ul.

Legat de parbriz - sfaturi

- verifica sa ai parbrizul curat pe interior - sterge-l bine - daca ai mizerie pe el - nu cat sa nu vezi prin el, dar are strat pe el, acesta absoarbe umezeala si normal ca ingheata peste noapte - deci, curata-l bine si vezi daca mai ingheata

- lasa geamurile jos, cateva minute cand ajungi acasa.... incomod sa stai langa masina cateva minute dupa ce ai ajuns, dar macar nu ai parbrizul inghetat pe interior dimineata

- sa nu folosesti recircularea, pana ai ajuns acasa....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca nu as spala acum cu apa, ca nu stiu daca mai vine ger sau nu; o sa-i pun maine dimineata sa stearga bine cu prosoape de hartie zona.

Sper sa ii fie de-ajuns garnitura care vine cu filtrul de motorina, sa nu ma trezesc ca mai trebuie sa trec inca o data pe la ei.

M-am uitat cu un coleg de serviciu mai bine pe la filtru, si motorina iese fix pe cantul ala de la capac, si curge constant (am accelerat si la 2000rpm si nu s-a modificat debitul), se prelinge in jos pe filtru.

Eu sper sa nu am nesansa sa ia foc...

O sa-i pun sa verifice si filtrul de polen, pentru ca e ciudat ca fix dupa revizie a inceput sa faca galagie aeroterma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema:

Am un passat B6 brake si am vrut sa ii montez o camera pentru mers inapoi si intr-un fel sau altul,am ars siguranta de la becurile pentru numere. Imi poate spune cineva unde gasesc acea siguranta??

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am deconectat esp-ul! da ai dreptate nu mai dau pe recirculare iarna ca se abureste tot.. cit despre motor putin imi pasa daca crapa asta e..oricum sotul a dat banii de masina. daca tot vrea divort sa se spele pe cap cu ea! oricum daca crapa ceva la motor cind e frig va anunt..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...da.... :D imi plac posturile astea.... :D

incearca sa cureti si parbrizul, pe interior - cu o carpa uscata.... sigur are depunere pe el... eu am patit asa, la fostul Passat si de atunci aplic procedurile astea... dupa ce am incercat o gramada de alte chestii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!