Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Pe tot intervalul de timp cat este activata functia AUTOHOLD, dupa oprire pe loc cu motorul pornit, masina nu mai "pleaca de pe loc" nici in fata nici in spate. Functia ajuta mult pe cei ce au probleme cu pornirea in rampa si scuteste calcatul franei la stationare in panta/rampa, respectiv folositul franei de parcare, dupa cum are fiecare obiceiul (semafor sau coloana de masini in rampa/panta etc). Eu personal nu folosesc autohold-ul desi il am in dotare la passat, sincer nu agreez unele tehnologii gen autohold, cutia automata, park assist etc, tehnologii care ma "ajuta" sa uit toate deprinderile si mai ales controlul asupra ambreiajului; si nu in ultimul rand te "obliga" la o anumita plaja de masini in cazul unei noi achizitii, mai ales cu timpul inaitarii in varsta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"DrakeFritz" Acel buton cu "SET" (care e asezat de obicei la passat in partea dreapta sus a schimbatorului) se refera la senzorul de presiune roti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Postez problema mea aici pentru ca nu am gasit un topic in care sa fie descrisa:

Am un Passat 4Motion din 2006 si zilele trecute mi s-a aprins in bord martorul de airbag. Am fost cu ea la un mecanic si mi-a spus (dupa ce a pus testerul pe ea) ca am o problema la airbagul din volan. Din cate imi explica mecanicul (sau din cate am inteles eu), in volan exista un circuit pentru airbag care este foarte sensibil - acesta s-ar fi intrerupt fara nicio explicatie.

Spun fara nicio explicatie pentru ca nu am avut accident cu masina si nu am bruscat volanul (gen claxonat violent sau pumni de nervi :) )

Piesa in speta ar costa undeva la 200 RON - aveti idee cum dracu se numeste exact, ca sa stiu ce sa caut? Sau imi puteti spune unde as putea sa o gasesc de cumparat? Nu vreau sa cumpar un alt volan de la dezmembrari sau sa schimb tot airbag-ul, etc.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

autohold-ul asta de care se tot pomeneste cum actioneaza? pe toate rotile sau numai pe spate prin intermediul celor 2 motorase etrier? deci ma interesa daca are legatura sau nu cu motorasele sau introduce presiune in circuitul lichid frina in loc de apasat pedala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima varianta: creste presiunea si actioneaza pe toate rotile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor si scuze daca postez aiurea aici poate deja era un topic din asta dar eu am cautat si nu am mai gasit. Am un passat b6 2.0 tdi 110 cp din 2009 si de curand am observat ca la virajele la stanga in special in mers cam la 20 30 km/h se aude un zgomot aiurea gen trancanit pe dedesuptul masinii. Mentionez ca nu e de la gheata ca am curatat foarte bine la roata si nu atinge cauciucul si nici nu e gheata pe la bucse sau din astea ca facea si cand era mai cald un pic si nu era zapada. Toba am verificat-o si e ok. de asemenea mentionez ca se aude preponderent in virajele la stanga si cand in general masina se indreapta din viraj sau iau virajul la stanga mai brusc. Eu banuiesc un cap de planetara dar nu sunt sigur, astept pareri! Scuze daca am postat aiurea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil planetara - si la mine a inceput sa se auda - dar pe partea soferului si curba spre dreapta luata in forta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ai patit si cand incerci sa intorci masina pe strada cu viraj maxim un pic in mers si cand redresezi sa se auda zgomotul. Dubios mi se pare ca nu se aude decat cand iau stanga si nu se aude clancanit ca de planetara plus ca ar trebui sa fie si un joc in volan nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu am joc in volan si nu troncane nimic la ea - burduful este ok din cate am vazut, nu e scurs nimic. Daca iau volan maxim dreapta si plec in forta o aud cum tacane - doar cand e fortata in viraj, in linie dreapta nu face nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da buna ideea o sa caut o parcare goala si o sa incerc sa plec in forta cu volanul virat deja sa vedem cum face dar parerea mea e ca e oarecum legata si de ambreiaj ca am vazut ca e in legatura si cu debraierea ambreiajului mai puternic in acele curbe la stanga, zgomotul accentuandu-se, bine e clar ca daca e vreo planetara ambreiajul sa dea si jocuri in ea. Dar mai vedem mai investigam, mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam la citi km in bord incep problemele la planetare? banuiesc ca conteaza si stilul de conducere..eu am 185 mii la bord si totul e ok. era si mitul asta cu 500 mii la bord sau chiar 1 milion fara probleme dar astea sunt povesti poate la fostele mercedesuri facute pina in anii 80. la 200 mii cu aproximatie schimbi un ambreiaj sau mai tirziu o turbina etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal am 124000 km din care doar 9000 rulati in tara am luat masina din franta si avea 115400 km la bord verificata si razverificata la reprezentanta audi si vw bacau si cu carte service la zi.De circulat am mers doar pe asfalt curat ca in palma nici nu stiu ce sa mai cred poate o fi altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cum se regleaza ambreiajul ?/ tine prea jos si nu sunt obisnuit. Cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yogi vad ca esti din bc! Sigur masina nu este luata din targ(bacau) ?

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur czsilviu e luata de la un dealer din targu mures si stiu exact istoricul ei din franta si stiu exact cati km are dar ma termina ingrozitor ca abia am schimbat bucsele mici si mari pe fata ca se auzea un scartait la denivelari si era perfect nu se mai auzea nimic era liniste absoluta si acum a aparut zgomotul asta la viraje, dar il rezolv eu dureaza oleaca pana ii dau de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu intrebarea, daca inlocuiesc bateria, CD are cod sau la bord ceva se reseteaza?

Cu stima :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RCD-ul are cod - daca este cel original al masinii, nu ti-l va cere. Va ramane activ ESP-ul si volanul de pe IC. Se vor calibra singure dupa ce se va parcurge o distanta cu masina. In rest, nu-ti trebuie decat o cheie tubulara de 13 si...o baterie noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cu ambreajul cum ramane ? ....cum se regleaza ?

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se regleaza singur Cristi. nu se poate regla cat vrei tu de sus sau de jos. La Golf VI exista insa o varianta de reglare - dar nu a ambreiajului ci a HHC - hill hold control - daca patineaza sau pleci la turatii mai mari se seteaza o alta valoare decat cea standard, la fel daca vrei sa pleci cu o turatie mai joasa.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa stiam si eu, insa am vrut sa mai am inca o confirmare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HELP, am un passat 2008, 2.0, 140 CP, CBAB, dimineata am plevat linistit, a inceput sa intre modul de regenerare la 1000 ture, la semafor o luase acceleratia aiurea cam varia intre 800 si 1000 ture, apoi s-a aprins martorul bujii dar nu ramanea aprins, martorul licarea si asa a facut toata ziua, seara am ajuns aksa si in parcare ENGINE FAULT WORKSHOP, am verificat stopurile erau OK, toate becurile OK, ciudat ca parca dimineata avea intrerupere motor la semafor si parca vroia sa porneasca regenerarea aceea la 1000 ture, HELP URGENT!!! sau unde sa fac o scanare cu un vag com???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum spui tu ar putea fi clapeta de acceleratie sau egr,o diagnoza iti arata sigur ce ai acolo.nu ai incercat sa opresti motorul si sa il pornesti iar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!