Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Pai....Mars....astia scriu pe factura:

- curatat clapeta oprire motor

- functie apelabila:test VAS

Recomandare: de inlocuit clapeta admisie daca mai apare defectul (nota mea: undeva in jur de 1100 RON).

Inclin sa cred ca nu au umblat si la EGR. Cat despre butonul de frana....da, il folosesc constant. Sa o las in viteza si sa folosesc mai putin butonul? Oricum, nu poti porni motorul pana nu calci ambreiajul, deci...nu ai cum sa faci prostii cu ea in viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un buton de frana nu e asa scump si merita schimbat sa nu te trezesti cu rotile spate blocate . Si eu am avut probleme , din 10 apasari aveam de 5-6 ori eroare si am preferat sa-l schimb , dureaza 2 minute .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii cumva ce cod are si cam cat ar fi?

Am mai avut ceva erori .... dar rare, chiar foarte rare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact cat a fost dar undeva in jur la 120 lei cred . Codul nu-l stiu dar poti foarte usor sa scoti butonul afara , dai jos capacul de la sigurante si pe acolo impingi butonul , iese foarte usor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe capacul rezervorului scrie clar ca presiunea in pneuri tb sa fie 2.7 ...le am umflat ca atare si mi se par fff tari. Voi la cat le aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@KeGPR verifica atent pt tipul de roata, dinensiunea ei si car de incarcata e masina. Mi se pare ciudat sa te puna sa le faci 2.7 cu masina goala. Cu ea plina cat le faci?

Eu am 2.2 fata si spate cu ea goala si 2.6 fata si 3.0 spate cu masina plina. E o diferenta considerabila. Ps: e si break a mea.

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca a inceput si la mine aeroterma sa faca figuri. Ieri am facut revizia (va dau scurte impresii mai jos) si mi-a zis ca in motorul meu intra 4.3-4.4 litri ulei. Cum eu aveam doar un bidon de 4l, mi-a zis sa mai completez a doua zi dimineata. La cateva ore dupa revizie, plec cu masina si aud un suierat ciudat, care parca se accentua cand acceleram, iar cand luam stanga dreapta se auzea si mai ciudat. La un moment dat m-am prins ca se aude doar cand e pornit climatronicul, dar impresia initiala a fost ca n-am destul ulei la motor, sau probleme la turbina :). Se poate sa imi fi montat gresit filtrul? Mi se pare ciudat ca exact pana acum nu s-a auzit nimic de felul asta din zona aerotermei - torpedoului.

Revizia am facut-o la DTH Auto, pretul ca peste tot, 100 ron. Mi-a facut si o scurta constatare, a gasit doar o bieleta de directie pe stanga cu inceput de sfarsit. Am rugat sa verifice si de ce am vibratiile alea puternice la motor inainte de oprire, s-a apucat sa traga de motor in toate directiile, mi-era sa nu ramana cu el in mana. L-am rugat sa verifice ca m-a sfatuit pronet, cu EGR-ul murdar, dar nu s-a putut, meseriasul a exclus posibilitatea asta, a zis ca cel mai probabil e ceva de injectie, si sa bag un aditiv mai de calitate. Eu sincer m-as feri de aditivi de curatat injectoarele, deci probabil nu o sa apelez la solutia asta.

Cireasa de pe tort a fost cand s-a pus sa schimbe filtrul de polen. Cu manusile cu care a schimbat filtrele de ulei si motorina, s-a sprijinit melteanu de bord cu-o mana, apoi cu cotul, apoi iar cu mana, incercand sa schimbe filtrul in timp de vorbea si la telefon. Ar fi fost oare atat de greu sa-si dea mai intai manusile jos? Inca un service taiat de pe lista. O sa ajung sa-mi fac reviziile singur, pe rampa de la Facultatea de Electronica din spate, sper sa mai fie acolo :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt detinator de Passat de putin timp si vreau sa-i schimb bateria, pot sa o schim eu?, mai trebuie sa fac ceva la masina?

Cu stima Nelu.

Modificat de Scorpionul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cireasa de pe tort a fost cand s-a pus sa schimbe filtrul de polen. Cu manusile cu care a schimbat filtrele de ulei si motorina, s-a sprijinit melteanu de bord cu-o mana, apoi cu cotul, apoi iar cu mana, incercand sa schimbe filtrul in timp de vorbea si la telefon. Ar fi fost oare atat de greu sa-si dea mai intai manusile jos? Inca un service taiat de pe lista. O sa ajung sa-mi fac reviziile singur, pe rampa de la Facultatea de Electronica din spate, sper sa mai fie acolo :)

Nu te supara, dar tu ai stai si te-ai uitat ? Nu l-ai bagat in origini ? Cred ca ii f****m o usa peste maini daca pateam asa ceva.

N-ai chemat seful de service sa faci scandal ?

Esti prea finut pentru jigodiile astea. Pe banii tai ii lasi sa-si bata joc in halul asta ?

Ideea e sa le spui de la inceput ce pretentii au si sa precizezi ca daca nu esti multumit nu platesti. De fata cu seful de service, ca sa fie clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt detinator de Passat de putin timp si vreau sa-i schimb bateria, pot sa o schim eu, mai trebuie sa fac ceva la masina?

Cu stima Nelu

Poţi să o faci tu singur, e foarte simplu. Bateria se află sub capota faţă în partea stângă, într-un compartiment de plastic acoperit cu un capac. Iei capacul jos, apoi cu o cheie de 10 desfaci cablurile de pe bornele bateriei şi le iei jos. Prima borna care o iei jos e cea de -. După ce ai dat jos bornele mai ai de desfăcut un şurub de 13 cu care este fixată la bază cu o clemă de fier (între filtru de aer şi baterie). Scoţi afară bateria veche, o pui pe cea nouă în locul ei, prinzi clema de fier înapoi să fie bateria bine fixată, apoi pui înapoi bornele (acum pui pima dată + şi la urmă -), montezi înapoi capacul şi ai terminat. După cum vezi nu e mare filozofie.

Modificat de Nd_via
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam frumos, nu stiam daca are vreo problema masina. eroare de calculator sau cod pe la navigatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

penrtu motorul de 81 kw 2.0 cu DPF ce ulei recomandati?

Cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am postat aici fiindca nu stiu ce exact la ce se incadreaza problema mea, din cate imi dau seama e un topic general.

Am un Passat Variant din 2009, motor 2.0 TDI 110 CP.

1. In urma cu aproximativ o luna si jumatate, am observat ca sta la relanti la 1000 de ture in loc de 900. Am citit pe forum si am inteles ca asa face cand se face regenerarea la DPF, am facut o tura Timisoara - Arad pe autostrada si a revenit la normal.

2. In urma cu cateva zile, la fel 1000 de ture la relanti, iesit din nou la drum in afara, din nou revenit la normal.

3. Problema: Ieri am pornit masina, am mers cateva minute dupa care am accelerat mai in forta. Mi-a murit motorul in mers si martorul spiralat de bujii s-a aprint intermitent. Am pus din nou contactul, s-au stins toti martorii (cred, eram inca in mers), am pornit motorul fara probleme. Am mers pana acasa fara probleme, doar ca nu am mai turat-o.

Azi am iesit cu masina afara din oras sa vad cum se comporta, si problema se reproduce: daca turez motorul, cand ajung la ~3200 de ture moare in mers, si in treapta a doua si in a treia, si rece si cu apa la 90 de grade. Martorul spiralat palpaie, daca iau contactul si pornesc din nou porneste fara probleme. Primele doua puncte nu stiu daca au legatura cu al treilea.

Maine voi merge la service pentru o diagnoza, dar v-as ruga sa imi spuneti daca aveti idee ce ar putea fi ca sa fiu in tema cand discut cu cei de la service.

Multumesc.

Referitor la problema mea, postez si solutia, cel putin ceea ce stiu acum.

Am fost la service, au facut diagnoza si a iesit doar o eroare pe o bujie, probabil fara relevanta pentru opritul motorului.

Cei de la service au spus ca multe Passat-uri au probleme cu cablajele, drept urmare au inceput sa verifice toate cablajele de la motor si intradevar dupa ore de cautari au gasit un cablu cu izolatia roasa de un suport al motorului, pus prost din fabrica spun ei. Au inlocuit cablul si problema a disparut, nu mai moare motorul si l-am dus pana la 4500 de ture dupa ce s-a incalzit motorul.

In schimb la 15 min de mers dupa ce am plecat de la service mi s-a aprins martorul galben cu motorul si nu s-a mai stins. Am pornit de cateva ori, clipeste o data cand pornesc si apoi ramane aprins.

Voi merge maine dimineata pentru o noua diagnoza, o sa revin cu completari daca e ceva important.

Nu-mi explic totusi de ce murea doar in turatii inalte?

am fost la service,noua eroare cu martorul de motor e de la pompa de recirculare apa, circuit intrerupt.

Cu ocazia asta m-am uitat la motor cu omul care lucrase pe ea si cablul ros nu era la suportul motor ci in manunchiul de cabluri care duc la bujii, se freca de chiulasa, se vede si semn pe chiulasa.

Se explica si de ce aparea la turatii inalte, motorul se deplaseaza in fata cand se tureaza si atingea cablurile.

Cablurile de la pompa de recirculare apa sunt in aceeeasi zona? e posibil sa fi tras de un fir?

salut , am acelasi tip de motor, la cati km au inceput problemele?

Si ce ulei folosesti?

Modificat de Scorpionul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cireasa de pe tort a fost cand s-a pus sa schimbe filtrul de polen. Cu manusile cu care a schimbat filtrele de ulei si motorina, s-a sprijinit melteanu de bord cu-o mana, apoi cu cotul, apoi iar cu mana, incercand sa schimbe filtrul in timp de vorbea si la telefon. Ar fi fost oare atat de greu sa-si dea mai intai manusile jos? Inca un service taiat de pe lista. O sa ajung sa-mi fac reviziile singur, pe rampa de la Facultatea de Electronica din spate, sper sa mai fie acolo :)

Urat din partea celui care ti-a schimbat filtrele , nu trebuia sa taci si sa-i tragi atentia . De 2 saptamani am fost si eu la revizie si chiar am observat ca mecanicul dupa ce a lucrat la motor si-a dat jos manusile , s-a spalat pe maini dupa care a schimbat filtrul de polen . Nu mai zic ca din start a pus husa pe scaun si avea mare atentie pe unde punea mainile . Pe mine m-au castigat si au primit un mare + .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare dragi posesori de B6 , dupa o lunga perioada de timp in care nu am mai avut probleme cu masina am revenit pe forum cu urmatoarea problema, in timp ce franez se aprinde martorul de frana , a mai patit cineva aceasta ? de la ce poate fi/?

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@KeGPR verifica atent pt tipul de roata, dinensiunea ei si car de incarcata e masina. Mi se pare ciudat sa te puna sa le faci 2.7 cu masina goala. Cu ea plina cat le faci?

Eu am 2.2 fata si spate cu ea goala si 2.6 fata si 3.0 spate cu masina plina. E o diferenta considerabila. Ps: e si break a mea.

Drive safe!

Si mie mi s-a parut ciudat - I double checked! Scrie negru pe alb: 2 pasageri si bagage ===2.7 // 5 pasageri si bagaje === 3.0

O sa le las la 2.3, sunt prea tari, le simt in caroserie! Masina a venit cu 215/55 R16 si asa e echipata si acum, totul e stoc OEM...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare dragi posesori de B6 , dupa o lunga perioada de timp in care nu am mai avut probleme cu masina am revenit pe forum cu urmatoarea problema, in timp ce franez se aprinde martorul de frana , a mai patit cineva aceasta ? de la ce poate fi/?

Nivelul de lichid?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi permit sa il completez pe Valentin: care nivelul de lichid de frana este in stransa legatura cu uzura placutelor de frana. cu cat cursa pistoanelor este mai lunga cu atat scade nivelul de lichid de aici si posibile atentionari. tinand cont ca pe puntea fata exista doar la o roata senzor efectiv pe placuta si pe puntea spate nu exista acel senzor, se ia in calcul si nivelul lichidului si de aici si posibila atentionare.

am invatat un lucru de la un domn priceput: lichidul de frana NU se completeaza NICIODATA. daca e lipsa e o problema si dupa ce se rezolva problema (de obicei inlocuirea placutelor), daca nivelul nu e la locul lui, se inlocuieste tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata, placutele de frana sunt bune le-am verificat acum o saptamana cat despre lichidul de frana nu l-am verificat niciodata , nici macar nu stiu unde se afla. trebuie sa fac o verificare si a lichidului de frana.multumesc de sfaturi.

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un Passat din 2010 de cateva zile. La inceput, butonul galben de la autohold era pornit tot timpul era activat tot timpul cand porneam masina. Acum nu se mai aprinde, iar cand vreau sa il apas, nu se activeaza. La setarile din computer, autohold e "always on" .. Stie cineva daca asta e o problema sau doar nu stiu eu cum se activeaza. Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa ai toate usile inchise, centura pusa (daca esti singur) si motorul pornit.......incearca asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutate tuturor.aseara sa aprins becul martor motor. am pus testerul la un service si spunea ceva de un senzor de aer.am codul.8213(p2015)masina este din 2009.2.0. 170ps.cr. euro5.poate cineva sa isi dea o parere?poate a mai patit cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar "Cridaia", a trebuit sa imi pun centura ca sofer ca sa se activeze automat autohold. Pasagerul din dreapta nu a mai trebuit. Mersi de ajutor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce ajuta AutoHold , eu am observat ca masina daca este in panta la semafor nu se duce in spate, asa este? Si am mai vazut la un passat ca avea SET si proprietarul mi-a spus ca daca il activezi masina nu se duce in spate . Nu stiu ce sa mai inteleg :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!