Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

aeroterma - in zona torpedoului.

da, acolo pare a scartaii.

Ai idee de la ce scartaie? Da semne de oboseala?

Trebuie demontata si gresata - in mod cert ca este plina de mizerie acea zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta si pemine cineva cu un filmulet sau cum sa scot capitonajul unde se afla motorasul de la deschierea capacului rezervor sau cum se da fata de usa jos sa ajung la butoanele deschidere clapeta si deschidere portbagaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fata de usa - sub manerul soferului, ai 3 suruburi - le scoti. Sub usa, ai altele - le scoti - toate sunt torx-uri. Dupa aia, declipsezi clemele - iti trebuie o scula dedicata, ca sa nu le rupi - dupa care ai dat jos fata de usa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, salutare tuturor.. Revin cu problema mea de la cateva posturi mai sus. Ieri am mers la un service autorizat. In drum spre service s-a stins martorul la fel cum iti trece maseaua cand te duci la dentist. Buuun. Ei, dupa descriere, suspectau filtrul DBF care urma sa fie curatat la service. Dupa scanare surprizaaaa.....nu era mesaj de eroare in sensul respectiv ci eroare la ,,clapeta de oprire motor,,. Au curatat-o si mi-au spus ca nu garanteaza 100% ca defectul nu va mai aparea. Platit 160 RON pentru operatiunile de scanare, demontare-curatare-montare clapeta si pentru ,,materiale mici'' cu recomandarea ca la o noua aparitie a defectului sa inlocuiesc clapeta respectiva contra unei sume modice de apx.1100 RON (sau mai mult pentru ca nu am inteles prea bine la telefon suma). Am cerut ca dupa scanare sa mi se dea si mie, in format electronic pe mail, eroarea aparuta. Se pare ca au uitat. Am trimis inca o data un mail cu aceasta rugaminte. Astept raspunsul lor acum. Intrebarea este daca a fost chiar acest defect sau doar vrajeala de 2 ore de lucru (adicatelea si manopera pt asta). Hmmm...mai vedem....si daca primesc eroarea am sa si postez (nu ma pricep la descifrat valorile dar printre voi sunt destui care fac si se pricep la asta).

In rest.....drum fara gheata oameni buni.

Modificat de teal_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aeroterma - in zona torpedoului.

da, acolo pare a scartaii.

Ai idee de la ce scartaie? Da semne de oboseala?

Trebuie demontata si gresata - in mod cert ca este plina de mizerie acea zona.

Imi poti spune te rog, unde este montata aceasta aeroterma? E sub torpedou??? sau in alta zona?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este in spatele torpedoului si trebuie dat jos, altfel nu ai acces la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea este daca a fost chiar acest defect sau doar vrajeala de 2 ore de lucru (adicatelea si manopera pt asta). Hmmm...mai vedem....si daca primesc eroarea am sa si postez (nu ma pricep la descifrat valorile dar printre voi sunt destui care fac si se pricep la asta).

In rest.....drum fara gheata oameni buni.

Nu ai motive sa-i suspectezi. Acea clapeta are si alt rol, nu doar acela la oprirea motorului. Este importanta si in functionbarea EGR-ului si, probabil, din acest motiv ti s-a aprins martorul. Mai mult ca sigur ca au vazut asta la scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In alta ordine de idei, am nevoie de o parere:

Am o mica "zemuire" de ulei pe piesa din imagine - este fix in spatele jojei. In 15k km cam atat se murdareste.

Am facut o poza si cu capacul de plastic al motorului ridicat si am vazut ca e murdara doar zona dinspre joja.

E posibil sa "sufle" pe la joja? Am una dintre clemele de fixare a jojei rupte si ma gandesc ca poate "sufla" pe acolo o pelicula fina de ulei, altfel nu s-ar explica de ce e murdar doar in zona aia.

Sa incerc o garnitura pe joja, sau sa cumpar alta ?

Domnilor,

Un sfat si pentru mine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cridaia - mersi pentru ajutor.

Zilele astea o sa imi fac timp sa dau jos torpedoul si sa incerc sa o fac sa nu mai scartaie.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma lasat bateria si nu stiu ce sa aleg, mentionez ca masina (cea din semnatura bineinteles), este folosita zilnic in general cu porniri dese naveta de 5 km. etc.

p.s. ma intereseaza numai calitatea maxima si puterea cea mai mare in limita marimii locasului fizic unde intra bateria va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Florin. Cand am incercat am vazut numai torx-urile de sub usa cele de la maner nu. Da-mi un sfat, sa ma risc sa incerc sa o dau eu jos daca e pentru prima oara? sau sa ma duc direct la un service sa verifice poate nu e de la cele doua butoane?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma lasat bateria si nu stiu ce sa aleg, mentionez ca masina (cea din semnatura bineinteles), este folosita zilnic in general cu porniri dese naveta de 5 km. etc.

p.s. ma intereseaza numai calitatea maxima si puterea cea mai mare in limita marimii locasului fizic unde intra bateria va multumesc

Eu am luat o Varta gama silver parca si sunt multumit de ea, o am un an jumatate e la a doua iarna si porneste mereu la prima cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Florin. Cand am incercat am vazut numai torx-urile de sub usa cele de la maner nu. Da-mi un sfat, sa ma risc sa incerc sa o dau eu jos daca e pentru prima oara? sau sa ma duc direct la un service sa verifice poate nu e de la cele doua butoane?

poti s-o faci tu linistit, nu e mare inginerie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am postat aici fiindca nu stiu ce exact la ce se incadreaza problema mea, din cate imi dau seama e un topic general.

Am un Passat Variant din 2009, motor 2.0 TDI 110 CP.

1. In urma cu aproximativ o luna si jumatate, am observat ca sta la relanti la 1000 de ture in loc de 900. Am citit pe forum si am inteles ca asa face cand se face regenerarea la DPF, am facut o tura Timisoara - Arad pe autostrada si a revenit la normal.

2. In urma cu cateva zile, la fel 1000 de ture la relanti, iesit din nou la drum in afara, din nou revenit la normal.

3. Problema: Ieri am pornit masina, am mers cateva minute dupa care am accelerat mai in forta. Mi-a murit motorul in mers si martorul spiralat de bujii s-a aprint intermitent. Am pus din nou contactul, s-au stins toti martorii (cred, eram inca in mers), am pornit motorul fara probleme. Am mers pana acasa fara probleme, doar ca nu am mai turat-o.

Azi am iesit cu masina afara din oras sa vad cum se comporta, si problema se reproduce: daca turez motorul, cand ajung la ~3200 de ture moare in mers, si in treapta a doua si in a treia, si rece si cu apa la 90 de grade. Martorul spiralat palpaie, daca iau contactul si pornesc din nou porneste fara probleme. Primele doua puncte nu stiu daca au legatura cu al treilea.

Maine voi merge la service pentru o diagnoza, dar v-as ruga sa imi spuneti daca aveti idee ce ar putea fi ca sa fiu in tema cand discut cu cei de la service.

Multumesc.

Referitor la problema mea, postez si solutia, cel putin ceea ce stiu acum.

Am fost la service, au facut diagnoza si a iesit doar o eroare pe o bujie, probabil fara relevanta pentru opritul motorului.

Cei de la service au spus ca multe Passat-uri au probleme cu cablajele, drept urmare au inceput sa verifice toate cablajele de la motor si intradevar dupa ore de cautari au gasit un cablu cu izolatia roasa de un suport al motorului, pus prost din fabrica spun ei. Au inlocuit cablul si problema a disparut, nu mai moare motorul si l-am dus pana la 4500 de ture dupa ce s-a incalzit motorul.

In schimb la 15 min de mers dupa ce am plecat de la service mi s-a aprins martorul galben cu motorul si nu s-a mai stins. Am pornit de cateva ori, clipeste o data cand pornesc si apoi ramane aprins.

Voi merge maine dimineata pentru o noua diagnoza, o sa revin cu completari daca e ceva important.

Nu-mi explic totusi de ce murea doar in turatii inalte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile sap in continuu si se pare ca problema reglajului lombar electric e mult mai serioasa decat pare. Nu numai ca operatiunea de demontare a ansamblului e anevoioasa (presupune in fapt demontarea scaunului soferului cu totul), dar e prinsa in nituri (deci ai nevoie de bormasina sa o dai jos si de pistol cu nituri.. sa o prinzi la loc). Iar piesa in sine e asa bine "gandita" incat rotitele de plastic dinauntru nu se pot inlocui separat si tb sa cumperi totul. Evident, numai de la reprezentanta, la un pret probabil astronomic (imho ar tb sa fie gratis la cate s-au defectat!) .

Nici macar pe ebay asa ceva nu vine ieftin ( spare part e minim 200 lire + transport)... nu mai zic de manopera in regim DIY cu riscurile aferente :(

Chiar n-a gasit nimeni o solutie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

solutia e un scaun de la dezmembrari e chiar asa scump? eventual luat numai piesa de pe el daca la culoare nu se potriveste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu gasisem cu 600 la AutoRola, dar nu l-am luat pentru ca am sperat sa se gaseasca totusi o solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am postat aici fiindca nu stiu ce exact la ce se incadreaza problema mea, din cate imi dau seama e un topic general.

Am un Passat Variant din 2009, motor 2.0 TDI 110 CP.

1. In urma cu aproximativ o luna si jumatate, am observat ca sta la relanti la 1000 de ture in loc de 900. Am citit pe forum si am inteles ca asa face cand se face regenerarea la DPF, am facut o tura Timisoara - Arad pe autostrada si a revenit la normal.

2. In urma cu cateva zile, la fel 1000 de ture la relanti, iesit din nou la drum in afara, din nou revenit la normal.

3. Problema: Ieri am pornit masina, am mers cateva minute dupa care am accelerat mai in forta. Mi-a murit motorul in mers si martorul spiralat de bujii s-a aprint intermitent. Am pus din nou contactul, s-au stins toti martorii (cred, eram inca in mers), am pornit motorul fara probleme. Am mers pana acasa fara probleme, doar ca nu am mai turat-o.

Azi am iesit cu masina afara din oras sa vad cum se comporta, si problema se reproduce: daca turez motorul, cand ajung la ~3200 de ture moare in mers, si in treapta a doua si in a treia, si rece si cu apa la 90 de grade. Martorul spiralat palpaie, daca iau contactul si pornesc din nou porneste fara probleme. Primele doua puncte nu stiu daca au legatura cu al treilea.

Maine voi merge la service pentru o diagnoza, dar v-as ruga sa imi spuneti daca aveti idee ce ar putea fi ca sa fiu in tema cand discut cu cei de la service.

Multumesc.

Referitor la problema mea, postez si solutia, cel putin ceea ce stiu acum.

Am fost la service, au facut diagnoza si a iesit doar o eroare pe o bujie, probabil fara relevanta pentru opritul motorului.

Cei de la service au spus ca multe Passat-uri au probleme cu cablajele, drept urmare au inceput sa verifice toate cablajele de la motor si intradevar dupa ore de cautari au gasit un cablu cu izolatia roasa de un suport al motorului, pus prost din fabrica spun ei. Au inlocuit cablul si problema a disparut, nu mai moare motorul si l-am dus pana la 4500 de ture dupa ce s-a incalzit motorul.

In schimb la 15 min de mers dupa ce am plecat de la service mi s-a aprins martorul galben cu motorul si nu s-a mai stins. Am pornit de cateva ori, clipeste o data cand pornesc si apoi ramane aprins.

Voi merge maine dimineata pentru o noua diagnoza, o sa revin cu completari daca e ceva important.

Nu-mi explic totusi de ce murea doar in turatii inalte?

am fost la service,noua eroare cu martorul de motor e de la pompa de recirculare apa, circuit intrerupt.

Cu ocazia asta m-am uitat la motor cu omul care lucrase pe ea si cablul ros nu era la suportul motor ci in manunchiul de cabluri care duc la bujii, se freca de chiulasa, se vede si semn pe chiulasa.

Se explica si de ce aparea la turatii inalte, motorul se deplaseaza in fata cand se tureaza si atingea cablurile.

Cablurile de la pompa de recirculare apa sunt in aceeeasi zona? e posibil sa fi tras de un fir?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile sap in continuu si se pare ca problema reglajului lombar electric e mult mai serioasa decat pare. Nu numai ca operatiunea de demontare a ansamblului e anevoioasa (presupune in fapt demontarea scaunului soferului cu totul), dar e prinsa in nituri (deci ai nevoie de bormasina sa o dai jos si de pistol cu nituri.. sa o prinzi la loc). Iar piesa in sine e asa bine "gandita" incat rotitele de plastic dinauntru nu se pot inlocui separat si tb sa cumperi totul. Evident, numai de la reprezentanta, la un pret probabil astronomic (imho ar tb sa fie gratis la cate s-au defectat!) .

Nici macar pe ebay asa ceva nu vine ieftin ( spare part e minim 200 lire + transport)... nu mai zic de manopera in regim DIY cu riscurile aferente :(

Chiar n-a gasit nimeni o solutie...

solutie este, s-a facut deja - la Dany - dat jos motorasul, desfacut si confectionate alte roti dintate - aici fiecare, in functie pe cine gaseste sa-i prelucreze asa ceva si cat de bine le face.... e posibil sa coste mai mult decat scaunul SH...

problema e ca se sparg rotile de la motor....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiam ca a si reusit Dany. Era vorba ca o sa caute.

@Dany: Daca ai gasit un atelier care sa confectioneze rotitele, da-ne niste detalii: pret, locatie, durata. Merci.

Modificat de cosmin_nst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am gasit vreun atelier.

Rotitele mi le-a facut un prieten care lucra la o firma de publicitate si aveau acolo o masinarie de taiat cu laser. Mi-a confectionat 6 rotite din textolit insa nu mai lucreaza acolo deci ...

Chiar am cauatat prin Bucuresti un atelier insa fara succes.

Mai gasisem ceva dar imi cerea un pret de vreo 3-4 mil. Operatiunea se poate face doar pe masina de danturat. Pe strung nu poti face decat discurile, eventual, dar dintii doar pe masina de danturat.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat b6 2009 cu bi-xenon, azi dimineata am observat ca farul dreapta are o tenta mov/roz! Este pe duca becul xenon?, ce model este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum va povesteam la posturile 2769 si la cel de la 2779.......am reusit sa fac rost de datele reiesite dupa diagnoza.

Cum nu ma pricep foarte tare la astea vi le postez aici si poate ma lamureste si pe mine cineva cum sta treaba.

Sanatate multa tuturor si sosele curate.

diagnoza.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai se pare ca mecanicii au avut dreptate. Sper ca au curatat si valva EGR daca tot au desfacut clapeta de "shut-off" denumita aici "throttle valve". Zona acea se incarca cu depuneri si daca nu se curata la timp exista riscul sa se arda motorasul care actioneaza acea clapeta, prin blocare. Parerea mea este ca macar odata pe an trebuie mers si curatat ansamblul EGR- clapeta shut - off, mai ales daca se conduce preponderent urban.

Cealalta eroare arata ca in curand (functie de cat de mult il folosesti) o sa ai probleme cu butonul de la frana electronica de parcare.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!