Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

asteapta sa se mai incalzeasca putin si da cu niste spray 0w40 tija ca aia daca prinde apa de la spalat masina sau topit zapada inghiata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt 2 grade afara cu plus la mine si ploua nu ar trebui sa fie inghetata... Si unde sa dau cu 0w40 la clapa acolo sa bag prin contur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar trei grade acum si nu vrea deloc.

in portbagaj este o usita in dreapta cum te uiti. am bagat mana acolo am tras de ceva si hop s-a deschis usa dar din buton tot nu merge...

Modificat de grig_sorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica si cupla la motorasul ce actioneaza tija. pe urma vezi daca e de la buton comanda sau nu.. iti trebuie un aparat de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o si eu acum 2 ani. Se rupe siguranta care e montata pe cablul ce actioneaza usita, cred ca e montata siguranta ca sa nu forteze motorasul sau cine stie de ce. Oricum, la service am platit 20 lei sa mi-o inlocuiasca. cred ca daca ma chinuiam putin reuseam si singur, dar...

Modificat de obsess3d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am reusit sa scot mufa din motoras ca sa o masor cu un aparat dar mai incerc...si am mai incercat sa dau fata de usa jos si tot nu am reusi. am desfacut cele 2 suruburi de jos dar nu dadea semne ca vrea sa iasa..:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De trei zile imi scartaie ceva cand pornesc caldura in masina. Scartaie cam 3-5minute si pe urma nu mai scartaie.

Are cineva idee ce ar putea fi?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am postat aici fiindca nu stiu ce exact la ce se incadreaza problema mea, din cate imi dau seama e un topic general.

Am un Passat Variant din 2009, motor 2.0 TDI 110 CP.

1. In urma cu aproximativ o luna si jumatate, am observat ca sta la relanti la 1000 de ture in loc de 900. Am citit pe forum si am inteles ca asa face cand se face regenerarea la DPF, am facut o tura Timisoara - Arad pe autostrada si a revenit la normal.

2. In urma cu cateva zile, la fel 1000 de ture la relanti, iesit din nou la drum in afara, din nou revenit la normal.

3. Problema: Ieri am pornit masina, am mers cateva minute dupa care am accelerat mai in forta. Mi-a murit motorul in mers si martorul spiralat de bujii s-a aprint intermitent. Am pus din nou contactul, s-au stins toti martorii (cred, eram inca in mers), am pornit motorul fara probleme. Am mers pana acasa fara probleme, doar ca nu am mai turat-o.

Azi am iesit cu masina afara din oras sa vad cum se comporta, si problema se reproduce: daca turez motorul, cand ajung la ~3200 de ture moare in mers, si in treapta a doua si in a treia, si rece si cu apa la 90 de grade. Martorul spiralat palpaie, daca iau contactul si pornesc din nou porneste fara probleme. Primele doua puncte nu stiu daca au legatura cu al treilea.

Maine voi merge la service pentru o diagnoza, dar v-as ruga sa imi spuneti daca aveti idee ce ar putea fi ca sa fiu in tema cand discut cu cei de la service.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele doua situatii expuse nu au legatura cu problema ta. Simptomele descris de tine au legatura cu turbina - sa-ti verifice geometria variabila. Eventual cauta pe cineva si fa-i un log in mers sa vedem exact parametrii de functioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au legatura intre ele. probabil ai capsula vacumatica perforata.

In fine, unde ai auzit tu ca daca ti se regenereaza filtrul trebuie sa iesi din oras? Ideea este sa nu opresti motorul pana nu termina regenerarea, nu sa pleci de la Timisoara la Constanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri.

Din cate am citit aici, regenerarea se face doar in anumite conditii - turatie intre 1500 si 3200 de ture, mers relativ constant.. sau asta e valabil doar pentru regenerarea fortata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi in general ( ma refer desigur la TDI-uri) pe la ce turatie schimbati? Eu am primit recomandari de schimbat cat mai aproape de 3.000 rpm, ceea ce afara fac in mod regulat si natural, insa in oras... e cam greu :) La 3000 rpm in tr 3 sunt la 80 cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ți bate capul cu turațiile, ai grijă mai mult să fie motorul cald când îl soliciți. Dacă după schimbare motorul nu tremură, nu vibrează mașină, în atunci turația e ok.

Din cate am citit aici, regenerarea se face doar in anumite conditii - turatie intre 1500 si 3200 de ture

La CR-uri regenerarea se face și la ralanti. Mersul de la care amintești tu se face atunci când ai martorul aprins de eroare la filtrul de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand a venit frigul (-5 , -8 grade) acul de la temperatura in timpul mersului ajunge la 90 de grade dar daca stau pe loc scade pana la 80-85 grade dupa care in mers ajunge din nou la 90 de grade . Acest lucru il face doar la temperaturile mai sus amintite , pe la -3 grade sau la temperaturi cu + nu se intampla acest fenomen . Nu am nici o eroare stocata . Termostatul sa faca figurile astea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aeroterma - in zona torpedoului.

da, acolo pare a scartaii.

Ai idee de la ce scartaie? Da semne de oboseala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand a venit frigul (-5 , -8 grade) acul de la temperatura in timpul mersului ajunge la 90 de grade dar daca stau pe loc scade pana la 80-85 grade dupa care in mers ajunge din nou la 90 de grade . Acest lucru il face doar la temperaturile mai sus amintite , pe la -3 grade sau la temperaturi cu + nu se intampla acest fenomen . Nu am nici o eroare stocata . Termostatul sa faca figurile astea ?

Daca iti arata 80-85 inseamna ca temperatura rala este sub 75-70. Cat de mult stai pe loc? In principiu este normal daca stai pe loc peste 10 minute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti bate capul. Este in regula. Sa nu scada sub 80 grade. Si eu patesc asa de cand am masina (4 ani). Mai ales in traficul din Bucuresti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Va rog sa binevoiti a-mi da un pic de ajutor/lamuriri pentru o eroare aparuta astazi. De fapt treaba a inceput ieri cand in timpul deplasarii in afara localitatii mi s-a aprins ,,spirala'' si mi-a palpait in permanenta. Astazi in timp ce ma-am deplasat pe o distanta scurta (1km), pe langa spirala s-a aprins si alt martor. Este vorba de martorul de langa ,,spirala'' si anume acela care arata ca un motor. De aceasta data acesta s-a aprins si a ramas asa, fara sa palpaie. Am oprit motorul pentru 10 min. si apoi la pornirea urmatoare spirala nu a mai aparut, in schib mi-a aparut martorul cu ,,motorasul''. La intoarcerea catre Bucuresti, pe drum am avut si pierderi de putere (ceva smucituri si un sunet ciudat ca si cum ar si sughitat motorul). Am mers in treapta 3 la turatie peste 3000 rpm pe o portiune de 20 km si mi-au disparut smuciturile dar am inca aprins martorul de care vorbeam. Ce puteti sa-mi spuneti? Este ceva de la catalizator, sonda lambda?

As adauga si o poza a martorului dar vad ca nu se poate.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un scan si posteaza mai bine eroarea.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, iata si fotografia cu eroarea ce persista. Sa fie din cauza ca am facut 66666 km? Glumesc ...dar nu-mi place ce se intampla.

post-101016-0-54803500-1355690653_thumb.

Modificat de teal_c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martorul il stiam, nu era nevoie de poza.....fa un scan si posteaza eroarea stocata, asa vei primi sfaturi la subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aeroterma - in zona torpedoului.

da, acolo pare a scartaii.

Ai idee de la ce scartaie? Da semne de oboseala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@teal_c: Dupa simptomatica e capsula vacumatica de la turbina. In prima faza s-a aprins "spirala" - semn de defect, iar cand s-a aprins martorul de motor pozat de tine este limp mode si nu mai ai putere. Asa am patit si eu. Scrie pe bord sa mergi la service cand se aprinde engine check-ul.

Te costa vreo 800Ron capsula, la care adaugi manopera de montaj - nu poti sa o faci DYI.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In alta ordine de idei, am nevoie de o parere:

Am o mica "zemuire" de ulei pe piesa din imagine - este fix in spatele jojei. In 15k km cam atat se murdareste.

Am facut o poza si cu capacul de plastic al motorului ridicat si am vazut ca e murdara doar zona dinspre joja.

E posibil sa "sufle" pe la joja? Am una dintre clemele de fixare a jojei rupte si ma gandesc ca poate "sufla" pe acolo o pelicula fina de ulei, altfel nu s-ar explica de ce e murdar doar in zona aia.

Sa incerc o garnitura pe joja, sau sa cumpar alta ?

post-9928-0-83696200-1355744589_thumb.jp

post-9928-0-01288700-1355751038_thumb.jp

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!