Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Asa imi face si mie, mai ales dupa ce masina a zacut o noapte/zi :P

Pana ajunge apa la 90 Grade, dupa nu se mai aude ;)

Schimbatul treptelor de viteza il fac pe la un 2600 - 3200 rpm cand e motorul cald (apa la 90 grade) si dupa ce "zace" o noapte pe la 2300-2500 rpm ;)

Eu zic ca-i perfect normal, ca si eu m-am impacientat, am fost sa-mi verifice volant, ambreajul, absolut tot, si pe teste nu-i nici o eroare :)

Deci, eu zic ca nu merita bataia de cap :)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut la toata lumea si Hristos a inviat...sunt nou pe-aici...vreau sa va intreb daca stiti care e problema la passat-ul meu (B6) .... mi-a spus cineva care a mers din urma mea ca ramane stopul de la frana blocat.....si m-am oprit si am verificat si eu ... uneori merge bine adica daca apas se aprinde si daca i-am dat drumul s-a stins...dar uneori nu se mai stinge...si ramane f mult timp asa...cam care ar putea fi problema? va multumesc

si inca o problema....am motor de 1.9 TDI ......si cam scoate fum si consumul mi-l arata destul de maricel...cam 7.5 media.....i-am schimbat filtrul de motorina...asta cam de la ce ar putea fi?

Modificat de ThenuTzU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul de 7.5 este urban, extra urban??? Mie mi se pare un consum bun, dar daca nu ne dai mai multe detalii nu putem spune exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hristos a inviat.

consumul este si dupa cum si-l face omu. daca schimbi sub 2000 turatii atunci o sa ai consumul foarte mic si daca folosesti decat aeroterma pe mod ECo fara Compresorul de Aer Conditionat pornit, o sa ajungi la un consum foarte mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am folosit deloc aerul cu toate ca e climatronic...nu am avut cand sa-l folosesc si a stat doar pe off....masina abia am achizitionat-o.....iar consumul e extra urban....urban se ridica la 8......si totusi cu fumul cum ramane?...chiar si pe loc cand o accelerez si ajunge pe la vreo 3000 rpm scoate un fum negru de zici ca e tractor..... pot fi injectoarele? ....iar cu stopul pe frana blocat? vreo sugestie, parere?

Modificat de ThenuTzU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km are si din ce an? Si cum trage? are zvank?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul negru e datorat ne-arderi complete a motorinei din cauza ca s-a injectat prea multa ;)

Deobicei se intampla cand faci cate un "kickdown" de la turatii joase (gen sub 1500-1600 rpm). E specific motoarelor diesel, ca am vazut si unele bmw-uri care faceau la fel, scoteau fum negru din cand in cand si li se mai ridica si botul masinii in sus cu cativa cm (vroiau "zvang" oameni) :)

Deci relax, ca n-ai de ce sa-ti faci probleme INCA... cand o incepe sa scoata fum alb/albastru atunci sa-ti faci probleme :huh: (aici, de vina va fii uleiul din motor care ajunge in camera de ardere si... ;))

Recomandare: Nu mai lasa masina sa scada sub 1600 rpm, mai bine retrogradeaza intr-o treapta inferioara si rezolvi cu fumul ! (daca totusi te deranjeaza :P)

:( safe

Riddler

P.S.: Nu stiu de ce te plangi tu de consum, fiind si noua (ca asa am inteles) e normal sa ai consumuri haotice, pana se mai aseaza masina, dar oricum o medie de 7.5 l/100km e rezonabila tinand cont ca passatul nu`i deloc "usor" :blah_:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre fum, s-ar putea sa ai vreun injector care " pisa cum se zice pe romaneste ". problemele astea se intalnesc foarte des la modele diesel.

sa iti spun eu cum fac la masina mea:

- schimb numai intre 3500 - 4000

- la orice treapta schimb peste 3500

- cand mai am in masina alte 3 persoane atunci ii dau putina talpa ca sa curat toata admisia

de ce iti scoate fum!

- injectoare infundate " cumpara o solutie de curatat injectoarele. eu am folosit METABOND si a motorul s-a adaptat foarte bine. l-am folosit la un Volvo si a dat rezultate foarte bune. da, intradevar scotea fum, de nu mai vedea nimic ala din spatele meu :rolleyes:

- apoi, s-ar putea sa ai INBACSIT " am un lapsus ( cel ce face ca gazele sa iti iasa in norma de poluare ) ". mergi cu a 3 -a cu 2500 turatii c-am vreo 30 km. atunci acest " sa-i zic asa filtru " se incinge si se " autogenereaza " ( toate au aceasta proprietate ".

- dute cu masina " in panta " si accelereazo pana la vreo 4500 - 5000 turatii

- urca un deal cu masina cu ea plina " adica alte 3 peroane, chair 4 " ca sa fie 5 in total " si s anu ai probleme cu militia " si da-i TALPA. schimba cum ti-am spus dupa 4500

- schimba si Motorina " dute si baga de la o alta benzinarie ". eu iti recoman MOLL deaorece este foarte buna si eu numai de acolo bag

- sau inainte de a alimnta cu combustibil " sa fie becul Aprins la Motorina " baga un Adititv de Motorina; se poate gasi la orice benzinarie sau magazin de piese auto

sper sa iti foloseasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dom'le..ce sa zic..doua chestii din recomandarile dvs sunt strict interzise de producator..asta cu Metabondu si cu aditivu de motorina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa stiu si eu: nu pune NICIODATA aditivi in uleiul de motor sau in combustibil! Fac mai mult rau decat bine.

In privinta fumului - toate dieselurile care nu au DPF scot ceva fum... Evita sa mergi cu masina subturata - invata sa schimbi vitezele la turatii mai ridicate, e mai bine, vei observa ca nu mai este in spatele masinii asa mult fum. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt sfaturile date la toti.....mentionez (abia acum cei drept) ca masina am luat-o la mana a 2-a ( e din Franta adusa) si e din 2006 si are 143000km......am sa incerc sa o duc la o reprezentanta ceva...dar in alt oras ca in orasul in care locuiesc nu este reprezentanta vw.....stiti ceva daca se pot regla injectoarele din calculator? adica daca primeste prea putin aer, se poate regla din calculator....am inteles ca fiecare injector are codul lui...ceva de genu....si s-ar putea sa o rezolve asa....in fine.. cand am sa o duc am sa va spun rezultatul.

Modificat de ThenuTzU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la B6:

- cu motorul rece (mai ales pe timp mai rece) o perioada dupa pornirea de pe loc schimba vitezele mai ciudat parca putin haotic (am cutie DSG); daca merg linistit fara sa fortez dupa un timp (probabil pana se incalzeste putin motorul) isi revine si merge normal.

- daca fortez (exemplu o depasire cand turez mai tare) se aprinde intermitent semnalul de la bujiile incandescente de la bord (in cartea tehnică spune - problema la motor) si isi limiteaza turatia cam la 2000 rot/min; in momentul asta trag pe dreapta, opresc si repornesc motorul, si apoi merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta semana ori cu Limp mode...ori cu celebra problema cu update de soft...da' parca prin 2006/2007 se terminase cu actiunea asta...

Chiar...vad ca masina e din 2006..ai facut toate update-urile de soft?

Daca nu e masina noua si nu stii..vezi ca in portbagaj ar trebui sa ai lipite pe caroserie (sub mocheta) niste etichete cu actiunile facute la masina.

Daca nu le ai sau nu se mai intelege nimic..go la service autorizat..aia isi pot da seama.

Daca e de la asta..be cool..nu te costa nimic..chiar daca masina a iesit din garantie.

Daca nu e asta..tot se prind aia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antonio Lucian

revin cu o problema din trecut, nu mai am probleme la pompa vaccum, sau egr sau ce mai ziceau altii, revin cu noutatii, schimbat la revizie 15.000km butonul de frana (mana), acuma iar trebuie schimbat, cand mi-e lumea mai draga semafor sau parcare daca-l activez nu mai poate fi dezactivat numai dupa 2-3 porniri a masini :rolleyes: ca asta nu e tot, ce e ala FREON? hmm am 1 an si 4 luni, masina fiind achizitionata de noua, surpriza, nu mai exista freon pe instalatie... a mai patit cineva asa? cred ca suntem zeci daca nu sute, fie...

se apropie revizia de 45.000 in 1 luna maxim 2.

Regards

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La problema butonul franei de mana exista o singura solutie dar care trebuie facuta cu cap ;)

1. Scoate butonul de la frana prin spate si vezi ca deasupra codul de bare sunt 4 cifre (0000 spre exemplu), undeva in partea dreapta;

2. Daca acele cifra sunt 2505 (fabricat in saptamana 25 din 2005), atunci butonul e in seria de butoane/calculatoare de frana cu probleme si trebuie schimbat cu unu mai nou.

3. Daca codul butonului e 3C0 927 225 A atunci clar, este inca din seria cu probleme, mai nou punandu-se butoane cu terminatia B

Ultima oara cand am fost la revizia de primavara a masinii, la scanarea masinii au aparut stocate niste erori ale butonului/calculatorului de frana de parcare (desi niciodata pe bord n-am vazut semnul galben cu P-ul incercuit si TAIAT :biggrin:) iar dupa ce electricianu' l-a verificat si mi-a zis ca mai bine l-as schimba decat sa risc sa nu mai pot misca din loc masina fiind in seria "cu probleme" (la mine s-a nimerit sa fie si codul cu A la coada, si data de fabricatie sa fie 2505)

Un buton nou costa in juru' a 100 RON la reprezentante si invatarea calculatorului din el cu masina e vreo 20 ;)

Despre partea cu aditivi in motorina/ulei, eu unu stiu ca in cartea aia din torpedou (pe care o indica Mama Omide) scrie clar si incercuit intr-un chenar cu un ATENTIE inainte ca NU E VOIE !

Bag seama ca nu degeaba e scris acolo :cool:

:D safe

Riddler

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saaaruuumaaanaaa boieruleeee...acus ma duc sa vad ce si cum scrie pe botonu meu..

Ai cumva si codurile de la compu de frana? (ABS?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca calculatorul de frana de parcare = cip-ul din interioul butonului frana de deget :(

Acum daca acel calculator e in legatura si cu cel de ABS, aia nu stiu :blah_:

Tot ce am observat e de cand mi-am schimbat butonu', nu mai am erori stocate in sistem (azi dimineata am avut scanata masina) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt sfaturile date la toti.....mentionez (abia acum cei drept) ca masina am luat-o la mana a 2-a ( e din Franta adusa) si e din 2006 si are 143000km......am sa incerc sa o duc la o reprezentanta ceva...dar in alt oras ca in orasul in care locuiesc nu este reprezentanta vw.....stiti ceva daca se pot regla injectoarele din calculator? adica daca primeste prea putin aer, se poate regla din calculator....am inteles ca fiecare injector are codul lui...ceva de genu....si s-ar putea sa o rezolve asa....in fine.. cand am sa o duc am sa va spun rezultatul.

o solutie ar fi un chip set facut cu cap ... vezi tot pe forum si daca nu mai ai garantie nu te mai du la reprez in ro ca habar nu au lucreaza dupa ureche.... ai grija

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu o intrebare referitoare la butonul pentru "frana de mana":

E butonul de vina SAU am altceva defect? (o pompa sau ceva in instalatia electrica?)

a. La mine atata timp cat motorul e pornit pot sa activez si dezactivez frana de mana fara probleme.

b. Cu motorul oprit, dar cu cheia in contact nu se poate activa frana de mana (si apare in bord semnul P taiat). De asemnea, daca frana e activata corect si vreau sa o dezactivez nu se poate (si iar apare P-ul taiat in bord).

c. Cu motorul oprit si fara cheie in contact nu imi apare deloc acel P taiat in bord cand incerc sa activez sau dezactivez frana, iar activarea /dezactivarea merg doar odata din cam 10 incercari consecutive.

PS: Stiu sa tin frana de picior apasata cand incerc sa dezactivez frana de mana.

PPS: Nu am probleme la plecare, intrucat daca am centura pusa, dezactivarea "franei de mana" functioneaza totdeauna, exact cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori butonul ori alt defect...la mine dupa 2 botoane si 2 compuri de frana schimbate s-a dovedit ca eroarea era de soft..codare gresita a masinii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Stecheru: raspunsuri pe rand din experienta mea cu butoanele

a. E si normal sa nu-ti faca atat timp cat alternatorul e functional si toate sistemele masinii sunt ok.

b. Aici e de vina butonu' in sine, odata ce ai cheia in contact si mai ales imediat dupa ce-ai oprit masina, ar trebuie sa-ti mearga totu' ca la punctu' a.

c. Din cate stiu eu, odata ce ai luat de tot cheia din contact, CAN-ul incepe sa introduca toate modulele masinii in sleep mode, sa minimizeze consumu' bateriei, deci eu zic ca e normal ca dupa 10 "fortari" sa-ti arate ceva, ca doar l-ai "trezit" :P

Ti-ai verificat butonu' sa vezi daca face parte din acea serie "cu bube" ?!

Dupa cum am zis, daca unu' din "criterile" din postul meu anterior se confirma, atunci eu zic sa-ti schimbi butonu' cu totul :D

:vaidecapulmeu: safe

Riddler

P.S.: O sa pun o poza cu vechiul meu buton, sa se vada mai bine despre ce vb in vreo 30 minute ca mie lene sa cobor in garaj dupa masina ;)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, o poza ar fi buna. Poate si o mica descriere cum sa il demontez si sa verific seria ca eu sunt cam "atehnic". Multumesc

Modificat de Stecheru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi coboram de la Cota 1400 cu masina pe "liber" si la un moment dat mi-a aparut, PENTRU O SECUNDA, in bord martorul: "(P) TAIAT - ...defectiune la frana de stationare...", dupa care a disparut. Sa imi fac vreo grija? [o sa fac o scanare curand si sigur va aparea ca eroare, dar pentru linistea mea imediata, vreau un raspuns]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!