Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Boon. Manerul usii soferului a cedat cu totul, in sensul in care e blocat, cred ca e cablul cu probleme, merge maine la desfacut. E priceless sa deschzi usa soferului din interior, bagand mana prin usa stanga spate. Noroc ca sunt inalt si ajung relativ lejer.

De cand < -7grade afara la orice denivelare pocneste tapiteria tavanului de am senzatia ca se va rupe planoful masinii. In special in zona din fata - suport ochelari, imbinare cu parbrizul sunt niste pocnituri si tronsnituri de astept in orice moment sa ma trezesc cu parbrizul in brate. Toate astea doar pana se face cald bine in masina.

Habar n-am ce poate fi si cum/daca o pot rezolva. Ceva idei ? Daca e de dat jos toata tapiteria planofului....ma las pagubas din start :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa pocneste si la mine. In plus un geam mic din spate (B6 variant) zdrangane ca un drac. Asta e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceste pocnituri si face asa pana se incalzeste in masina.

Am tot postat aceasta problema si nu am rezolvat-o nici pana acum. Suspectez si eu ca acele pocnitori se aud de la plafon...

Daca unul din voi reuseste sa scape de pocnituri, rog sa ma anunte si pe mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine zdrangane sertarasul ala de la sofer, in partea stanga. Asa este iarna:)..Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceste pocnituri si face asa pana se incalzeste in masina.

Am tot postat aceasta problema si nu am rezolvat-o nici pana acum. Suspectez si eu ca acele pocnitori se aud de la plafon...

Daca unul din voi reuseste sa scape de pocnituri, rog sa ma anunte si pe mine.

Ce pot sa-ti spun, este ca le-am identificat in special in zona unde se imbina plafonul cu rama parbrizului, dar nu am idee ce poate fi.

Nu e lipita tapiteria plafonului de tavan ? O fi prinsa in cleme ?

Daca apesi cu palma in zona suportului de ochelari si in fata catre parbriz o sa auzi clar ca de acolo face. Opreste muzica :) si fa testul :)

Am observat ca face in special cand e foarte frig si e setat climatronicul sa sufle la parbriz, urca aerul cald pe langa parbriz si cand da de plafonul rece se intampla ceva...dar nu ma prin ce.

Daca il lasi sa sufle la picioare, se incalzeste mai greu pana in zona plafonului si atunci nu face...

Pana mea :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am reusit sa identific exact unde pocneste, dar diseara cand ajung acasa imi iau masina si voi face "testul" tau.

Muzica o opream mereu, dar nu mereu pocnea. O sa apas in zona suportului de ochelari si o sa ma uit si la plafon sa vad cum este prins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alte probleme......de cand a venit frigul, doi senzori de parcare "vad obstacole" inexistente, sper sa nu se fi dus...plus ca nu mai vrea sa o ia de fiecare data ventilatorul de caldura.

pana acum nu am avut probleme cu nici una dintre ele..........ce poate sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plafonul este prin in cleme. Eu am dat jos jumatatea din partea dreapta ca sa schimb scurgerea de la trapa. O gramada de treaba pt un furtunas. Sertarasul ala de la sofer se aude mai ales la accelerari. La plafon nu am auzit zgomote...momentan, ca timp este:))..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cleme ? In cazul asta sa le umplem cu tekalemitul cu vaselina ca sa nu mai scartaie :) Mama lor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La intrebarea cu tapiteria de la plafon, mai exact cum este ea prinsa de plafon ne-a raspuns colegul @Codrin88.

Mai ramane sa vedem daca exact de acolo provin acele pocnituri si de ce anume pocneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, am vazut. Daca nu din cleme, atunci mi-e foarte greu sa inteleg de unde altundeva ar putea sa vina. Tabla nu pocneste, parbrizul nu (inca), trapa n-am. Plafonul in sine, este mocheta si carton, deci nu ar avea cum. Raman clemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am gandit ca poate acele pocnituri sa fie de la bucsele de la amortizoarele fata? Zic si eu, acum sa nu dati cu paru' dupa mine sau sa radeti. Nu sunt mecanic!!! :))

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mama, la cat de tare se aude pocnetul in masina, daca ar fi de la bucse, s-ar speria oamenii pe strada :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru acele "pocnituri" va dau eu un pont.... Dupa ce mi-am distrus nervii cu ele, intr-un sfarsit, la spalatorie mi-a cazut in poala plasticul ce protejeaza senzorii de lumini si ploaie (care atinge parbrizul dar si tapiteria). Se desface in doua bucati, foarte simplu. Nu am avut vreme sa-l pun la loc atunci si am mers vreo doua zile fara...iar pocniturile au disparut. Concluzie...pe scurt... eliminati plasticul pt ceva vreme si vedeti daca mai face. Eu am gasit o pozitie de compromis in care s-a potolit, in sensul ca nu il strang de tot pe pozitie, ci il las putin desfacut, vreo 2 milimetri... Spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ermitaje: merci de pont, varianta asta nu am luat-o in calcul. Testam teoria :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR - aseara nu a mai "scos" niciun sunet masina. M-am uitat si la plafon, la suportul de ochelari si totul mi s-a parut normal.

@ermitaje - tu zici ca, capacul acela ar fi de vina?! il iau si pe asta ca "suspect"...poate pana la urma asta sa fie "vinovatul".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur sigur e si capacul de la senzori vinovat, pentru ca l-am prins in fapt, l-am apasat cu mana si a tacut. dar pe langa el mai sunt niste trosnituri, mai discrete, e drept, dar vin de undeva din zona plafonului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cautand EGR-ul (apropo, e cel incercuit cu rosu din imagine?), am dat peste pata de ulei din jurul tubului incercuit cu verde. In ce intra si e normal sa fie murdar de ulei in zona aia?

post-52441-0-41127700-1355308711_thumb.j

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot spune doar ca la mine asta a fost cauza "pocniturilor" si m-am mirat ca nu l-am luat in calcul (pe acel capac), ca doar era in dreptul nasului... :lol: Dupa repozitionare s-a potolit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ... Prieteni am si eu o problema ... recent mi-am luat un Passat b6 2009 cu 110 000 km i-am schimbat distributia , ulei+filtre( pe care le-am facut automat cind imi iau masina sh) si masina a venit cu 2 probleme:

1 - clapeta control admisie aer pe care am shimbat-o

2 - motorasul din capatul galeriei admisie ... Problema pe care la service mi-a zis ca ma costa 2000 ron deoarece trebuie luata cu totul galeria.

Intrebarea mea este ... Pot achizitiona de undeva ( nou sau sh ) acel motoras care actioneaza cele 4 clapete ale galeriei de admisie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot spune doar ca la mine asta a fost cauza "pocniturilor" si m-am mirat ca nu l-am luat in calcul (pe acel capac), ca doar era in dreptul nasului... :lol: Dupa repozitionare s-a potolit.

O sa analizez si eu acel capac si sper sa fie de acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de ajutor!

Din mai multe motive nu am cum sa ajung la service pt a rezolva dar stiu ca nu e fizica atomica.

Trebuie sa-mi schimb bujiile incandescente si sunt in drum spre volksparts sa le iau. Vreau sa le schimb eu si am mai multe nelamuriri.

1. trebuie stranse la un anumit cuplu? (Nu am cheie dinamometrica).

2. Trebuie deconectata bateria? Tinand cont ca ele sunt pentru pornire, nu o sa le desfac cu contactul pus sau motorul pornit.

Multumesc!

Revin cu feedback.

Acum dupa ce am rezolvat, mi se pare toata operatiunea "pistol cu apa"!

Dupa ce am luat bujiile noi, azi mi-am luat inima in dinti dupa ce am strans informatii si sculele aferente, cu motorul cald (90 grade) am pus cheia pe bujii cu grija sa le desfac dar au opus putina rezistenta, le-am incercat pe toate si nimic. Blocul motor fiind cald (este recomandat desfacerea cu motorul cald), am pulverizat putin wd40 pe langa filetul bujiilor si am asteptat 5 minute dupa care am incercat din nou desfacerea dupa ce le-am strans f putin si s-au slabit. Am curat pe interior filetul din blocul motor cu o tija infasurata in bumbac (carpa), am sters cat am putut blocul motor, am pus cu mana bujia noua pe filet, am inceput sa strang usor la mana pana la strangere, am facut cu toate 4 asa dupa care am luat cheia dinamometrica si am strans-o pe fiecare la 10 newton/m si apoi am continuat pana la 15 n/m.

La -3 grade afara la prima pornire si respectiv a doua, motorul a pornit mult mai usor si mult mai silentios, adica nu mai scutura la pornire in conditiile in care pornea si pana acum usor doar ca se simtea un usor scuturat al motorului, doua din cele 4 bujii fiind arse.

Sper sa fie util acest post!

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am patit ceva ciudat azi dimineata. Dupa vreo 5 km de mers prin oras, mi-am dat seama ca nu imi merg semnalizarile. Semnalizarile confort nu mergeau deloc, stanga mergea ok, cand dadeam dreapta semnaliza tot stanga. La un moment dat m-am prins ca daca tin maneta pe semnalizare dreapta confort, intr-o anumita pozitie, da semnal dreapta, dar cand revenea maneta la mijloc, dadea si confort stanga. Dupa inca 5 minute, cand se incalzise mai bine in masina, mergeau fara probleme.

Banuiesc ca de vina sunt contactele de la maneta. A mai patit careva? Ar fi de ajuns sa curat cu spray de contacte maneta? Ultimele zile am parcat la serviciu in subteran, unde sunt aproximativ 16 grade, iesind seara afara la -2. Condens in masina nu am observat, dar totusi, sa fie asta cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!