Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

acum am inteles Aurelian, ce ai vrut sa zici....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le deschiderea masinii din interior , chiar daca motorul este pornit , trebuie sa se deschida toate usile.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da..... din interior se deschid toate usile, problema este din exterior...daca nu se apasa butonul de deblocare, se deschide din exterior doar cea care a fost deschisa in prealabil din interior, celelalte ramanand blocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy, daca descui masina din interior din butonul de pe usa, se descuie toata masina (inclusiv portbagaj/hayon). dar daca esti cu motorul pornit si masina e incuiata, tu din instinct tragi de clapa de deschis usa si usa se deschide, implicit se descuie dar doar usa soferului, nu si restul usilor si mi se pare ca e normal atat timp cat motorul e pornit. doar cand opresti motorul si scoti cheia din contact le descuie automat pe toate.

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am dus la masina, sa fumez o tigara si am tras la misto, de maner... Merge ! Mama lui de condens.

Momentan, pana dau jos fata de usa, am dat cu spray de dezghetat parbrizul in broasca de usa, asa, mai mult de placebo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai, la Golful meu din 1900 toamne nu era chiar placebo, functiona de minune. Era tare prost cand il uitam in masina, dar cum ai zis si tu, tot patitu-i priceput :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema enervanta in perioada asta a anului in care masina este mai tot timpul uda si murdara este aceea ca portbagajul meu nu se mai ridica singur cand apas butonul telecomenzii, se deschide dar nu mai culiseaza in sus.

Stie careva daca pot rezolva cu niste WD-40 anchilarea asta?

Modificat de Xeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuiescc schimbate amortizoarele de la portbagaj, aproximativ 200lei ambele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se schimba senzorul de presiune de pe rampa de inalta. Are vreun moment de strangere in newton? Trebuie deconectata bateria? Ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este eroarea? Presiune prea mare in rampa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da (P0088) si am cumparat un senzor de presiune dar vroiam sa stiu exacct cum se monteaza sa nu apara probleme.

Modificat de jeanbacuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

duminica seara in timp ce mergeam cu masina s-a oprit motorul IN MERS. Initial i-am dat la automat, am zis ca poate porneste. I-am dat de vreo 5 ori, iar la un moment s-a auzit un zgomot ca si cum motorul s-ar invarti in gol, deci nu mai avea compresie. Am pus tester-ul pe ea si mi-a zis ceva de camshaft - implausibile signal (am uitat sa salvez documentul cu erori). Luni am dat capacul de la distributie jos, cureaua era intreaga, dar una din rolele intinzatoare era slabita.

As vrea sa stiu daca a mai patit cineva asaceva si ce s-a intamplat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau de la distributie chiar.... schimba senzorul oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

duminica seara in timp ce mergeam cu masina s-a oprit motorul IN MERS. Initial i-am dat la automat, am zis ca poate porneste. I-am dat de vreo 5 ori, iar la un moment s-a auzit un zgomot ca si cum motorul s-ar invarti in gol, deci nu mai avea compresie. Am pus tester-ul pe ea si mi-a zis ceva de camshaft - implausibile signal (am uitat sa salvez documentul cu erori). Luni am dat capacul de la distributie jos, cureaua era intreaga, dar una din rolele intinzatoare era slabita.

As vrea sa stiu daca a mai patit cineva asaceva si ce s-a intamplat?

Fratele meu a avut o problemă asemănătoare anul trecut la un passat B6 2.0 BKP. Motorul s-a oprit în mers, maşina nu a mai pornit la automat. Maşina a fost tractată la atelier unde s-a constatat că o rolă întinzătoare era desfăcută şi cureaua de distribuţie sărită câţiva dinţi. S-a strâns întinzătorul şi s-a pus distribuţia la semne, s-au verificat supapele şi erau ok, culbutorii la fel. Maşina a pornit şi a funcţionat la fel ca şi înainte. Sper să fii la fel de norocos şi să nu ai afectate supape sau să aibă dreptate colegii şi să fie doar senzorul de turaţie.

Modificat de Nd_via
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai sunt si cazuri norocoase...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de turatie G28 - crankshaft position sender - este jos intre cutia de viteze si blocul motor (in service se da jos cutia de viteze pentru a avea acces la el, deci manopera de schimbat ambreiaj).

Senzorul de la axa cu came - camshaft position sender (care inregistreaza 1/2 din RPM motor) se gaseste sus, in zona distributiei, este mult mai accesibil pt demontare si merita curatat/verificat, el sau cablajul sau.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca mai am 500 km pana trebuie sa fac revizia, vreau sa rezolv si unele probleme care au aparut in timp sau care persista (zgaltaitul inainte de oprire, revin mai jos cu un simptom de care mi-am dat seama recent), si pentru asta va mai cer inca o data sugestii de service unde sa gasesc un mecanic 'pasionat' sa repare, nu sa astepte sa se strice ceva de tot. Mentionez ca pana acum am fost la urmatoarele serviceuri: La Service (Ionut ft priceput, pacat de scorurile practicate de seful lui si de prosteala pe fata), Ciprian - VolksParts (a fost ok pt revizie, dar lipsa de interes pentru a descoperi sursa problemei), DTH Auto (ok, mi-a gasit tamponul de la CV rupt, dar vibratiile tot nu s-au potolit, si n-a 'sapat' mai departe; plus ca sunt ft aglomerati, si prefer sa nu las masina acolo, cum ar vrea ei).

Ca sa fiu si on-topic, am prezentat mai demult o problema cu trepidatii 'violente' chiar inainte de a se opri masina de tot, la franari normale inainte de semafor spre exemplu. Mi-am dat recent seama ca trepidatiile astea seamana foarte mult cu situatia in care motorul e atat de subturat incat da sa se opreasca, se ineaca, si se aude si un sunet asemanator. Apasand pedala de ambreiaj sau nu, nu influenteaza cu nimic. Aceleasi trepidatii se mai simt si daca las masina in panta. M-am uitat la motor si se vede cum se scutura. Deci, daca aveti ceva idei noi ca sa ma duc cu sugestii la service, m-ar ajuta ft mult. Am incercat si ridicarea relantiului la 900, de la 830, si parea ca s-au mai potolit vibratiile, dar tot se simteau, si asta nu reprezinta rezolvarea sursei problemei. Pe timp de vara cand porneam AC se reducea simtitor si frecventa, si intensitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de ajutor!

Din mai multe motive nu am cum sa ajung la service pt a rezolva dar stiu ca nu e fizica atomica.

Trebuie sa-mi schimb bujiile incandescente si sunt in drum spre volksparts sa le iau. Vreau sa le schimb eu si am mai multe nelamuriri.

1. trebuie stranse la un anumit cuplu? (Nu am cheie dinamometrica).

2. Trebuie deconectata bateria? Tinand cont ca ele sunt pentru pornire, nu o sa le desfac cu contactul pus sau motorul pornit.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. stiu ca parca la 5 Nm dar nu bag mana in foc. cand i-am zis la ultimul mecanic (mecanicul de mai sus nu era disponibil :( ) de acest lucru, s-a uitat la mine si tot la mana a strans-o. Eu am folosit vaselina speciala pentru bujii Beru pentru a evita probleme de blocare pe viitor

2. cand a fost schimbata bujia arsa la mine, nu s-a deconectat bateria si nu s-a intamplat nimic.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine cand le-a schimbat mecanicul nu a deconectat bateria si tot la mana a strans-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, de cateva zile am luat masina din semnatura, are 66.200 km (in Ro). Ce vreau sa remediez la ea:

- suportul lombar electric e "dus" inca nu m-am dumirit cum se desface tapiteria sa ma uit la problema. Acelasi lucru l-am patit la fosta Vectra, acolo se desfacea mai usor scaunul, iar reglajul in sine era manual, si am reusit sa-l fac eu insumi

- la fel ca la XEO- portbagajul nu se mai ridica - 200 lei costa la reprezentanta sau in alta parte? Operatiunea se poate face in regim de DYI sau e nevoie de mai multa "pricepere"? :)

Multi km fara probleme tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suportul lombar nu o sa il poti repara decat daca gasesti pe cineva sa iti faca 6 rotite dintate corespunzatoare. Cauta pe forum topicul dedicat.

Amortizoarele care deschid portbagajul se pot schimba si acasa. 200 ron costa pistonasele la cam orice mag de piese, nu repr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Thx. Am gasit threadul cu suportul lombar, momentan vreau sa vad cum se desface tapiteria..vedem si cu rotitele :) Pacat ca nu s a facut un tutorial cu poze, vad pe multi cu buba asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!