Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

numai sa nimeresti si culoarea la acel panou. nu cred ca la reprezenta ar costa foarte mult acel panou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am schimbat eu la ei, pe bani desigur, desi masina era in garantie...m-au pacalit cu manopera gratuita si am platit in jur de 100 ron. Cam 30 - 40 minute am asteptat.

Bine, ca acum si cel schimbat incepe as se decojeasca, dar nu il mai schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce sa nu nimeresti culoarea ? Exista negru sau crem. Ce e greu de nimerit la ele ?

Problema e ca trebuie sa desfaci foarte multe plastice si trimuri ca sa ajungi sa il schimbi.

Despre uzura asta e vorba. In cazul meu, e vorba de manichiura fostei proprietare.

@Florin C: cat a fost piesa?

post-9928-0-70345200-1354542508_thumb.jp

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba cu ''manichiura''. Eu de exemplu nu ating deloc zona aia, nici macar breloc la cheie nu am si se decojeste exact in acelasi loc. Acum, al doilea, este exact cum il ai si tu in poza. Si am vazut multe passat-uri cu problema asta.

Despre pret, nu imi amintesc prea bine, parca 120 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma gandesc sa aplicam ceva cauciucat pe toata circumferinta de la contact, nu numai in partea de jos cum este acum....insa trebuie gasit "ce" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce sa nu nimeresti culoarea ? Exista negru sau crem. Ce e greu de nimerit la ele ?

Problema e ca trebuie sa desfaci foarte multe plastice si trimuri ca sa ajungi sa il schimbi.

Despre uzura asta e vorba. In cazul meu, e vorba de manichiura fostei proprietare.

@Florin C: cat a fost piesa?

La mine arata mult mai naspa si era aproape impecabila cand am luat-o. De asemenea, nici eu nu ating cu mana partea aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pretul de 120 roni la reprezentanta e ok zic eu.la mine e pe o portiune un pic mai mare umflat. da asa am luat masina mai mult nu s-a propagat. parerea mea e ca e de la transpiratia degetelor asta ataca materialul daca introduci cheia cu atentie fara sa atingi marginile nu are de ce sa se distruga plansa.asa logic ar fi sa se umfle si in alte parti la bord, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate se incinge ceva in zona aia? Mi se pare putin probabil ca toti sa transpiram in ultimul hal si sa ne stergem cu mainile de portiunea aia de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sincer cred ca e vorba de "mananchiul de chei", foarte mult timp si eu am avut cheia fara nici un breloc, acum am pus unul care mereu atarna adica sta pe partea cauciucata dar nu atinge partea de plastic din jur. deci nu e de vina fabricantul ci folosirea/uzura. la mine arata ca la inceput, ca eu nu am de ce sa imping in bord, eu inping in cheie.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa aiba legatura si cu manunchiul de chei.... Observ ca la mine e zgariata bine bucata cauciucata din partea inferioara, deci a avut manunchi de chei.

Eu nu am nici macar breloc, imi place cheia "nuda" si vad ca nu a avansat zona aia umflata in 9 luni de cand am masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am manunchi la chei si nu ating cu mana si totusi este cojita portiunea aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alta e problema... si la mine a aparut, nu am decat cheia si husa ei...

cand am luat masina din Germania, nu era asa.... cred ca are legatura cu soarele - ca si la butoanele de A4-B6-B7, G5, A6-C5... etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-ai tinut parasolar pe bord vara ? Altfel nu prea are cum sa bata soarele acolo...? zic si eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta la contact o am si eu!Banuiesc ca este ceva tipic B6,acum am si eu alta problema si anume ca mi s-a rupt o bucata din chederul de la portbagaj si trebuie neaparat sa-l schimb pentru ca intra apa acum,aveti idee daca il pot schimba eu sau trebuie dusa la service pentru ca este complicat!!!Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici de tot chederul care vine la portbagaj pe toata maginea de la "gura de incarcare", ca sa zic asa, este usor de schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sotto - e doar un cheder....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,chederul de la gura de incarcare!!!imi trebuie si un cod pentu a-l putea comanda,asta daca stie cineva!!Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am tinut-o "nuda" <cheia> pana am fost la reprezentanta unde am gasit un breloc cu logo-ul "vw" care arata bine si nu m-am putut abtine. in plus e mai usor de gasit cheia in buzunar si cu ajutorul brelocului am evitat sa se tranteasca pe jos de doua ori, ca a avut "par" si am avut de ce sa o prind.

Drive safe!

Modificat de DonzDonz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un Passat CR si cand l-am orpit intr-o panta si apoi am vrut sa il pornesc nu a mai pornit numai dupa 3-4 incercari a pormit dupa ce am apasat pe frana ( masina are AutoHold si ma gandesc ca din cauza aceasta).Si scria in computerul de bord press key.In rest masina merge f k :D

Modificat de DrakeFritz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, help !

Tocmai m-am incuiat in afara masinii, cu cheia in contact si motorul pornit.

Opresc masina in fata unui chiosc, las motorul pornit, ies din masina si inchid usa. Evident, usa soferului se deschide, restul raman inchise. Totul normal pana aici.

Cumpar o cafea si dau sa ma urc in masina: muzica functiona, scaunele incalzite functionau, iar eu eram in afara masinii incuiate, tragand ca boul de manerul de la usa soferului.....

Nu mai functioneaza manerul, simteam ca trage de cablu, dar in gol, nu pana la capat, ca sa declanseze parghia.

Dupa 30 min de stat ca prostul in frig, apare sor'mea cu cheia de rezerva. Deschid pe manual masina, adica cu cheita mica, caci centralizata nu am putut sa o deblochez cu cheia de rezerva, deschid usa din dreapta, ma urc si imi deschid usa soferului de pe interior. Penibil, ca la Daciile vechi :( :( Pateam d'astea acu 11 ani iarna la 1310...

Concluzionand:

- Usa se deschide din interior

- Usa nu se deschide din exterior: tragand de maner, merge "in gol" nu simt ca trage de cablu suficient cat sa actioneze parghia.

Intrebarea:

E manerul exterior bulit (ma gandesc la mecanismul interior) sau a sarit camasa aia alba a cablului din canelurile ce o tin fixata ? In felul asta s-ar explica de ce nu mai are cursa manerul sa traga de cablu.

Later edit: stiu ca voi fi plictisitor si redundant spunand asta, dar, NU, la B5.5. NU am patit chestia asta, nici la 190k km. :(

Nu va suparati pe mine, dar...pana mea.... Stiu, stiu, nu se mai fac masinile cum se faceau.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la Passatul meu, fix asta am problema doar ca la usa din spate...pe dinauntru se deschide (acuma nici pe dinauntru ca am crezut ca e siguranta pentru copii si am activat) si pe dinafara parca trag in gol..

Asa ceva...nu?

Nici eu inca nu am rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am dezactivat inchiderea/deschiderea automata a usilor , in caz de ceva am mai multe posibilitati sa intru in masina :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te ajuta... ca la ei e vb de actionarea mecanica a yalelor si nu de partea electrica a lor

Nor - am vb la telefon....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ce zici dar la faza ce a patit-o 75NOR daca nu avea activata aceasta functie putea sa intre in masina pe celelalte usi fara a mai astepta cheia de rezerva , la asta m-am referit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ce zici dar la faza ce a patit-o 75NOR daca nu avea activata aceasta functie putea sa intre in masina pe celelalte usi fara a mai astepta cheia de rezerva , la asta m-am referit .

Dap, la faza asta, as fi putut intra in masina.

Solutia mea: ma voi obisnui, ca de fiecare data cand ies din masina si e motorul pornit sa apas pe butonul de pe usa pentru deblocarea inchiderii centralizate.

Nu vreau sa renunt la automatic closing/opening, e foarte comoda si utila functia, evit ciorditorii de la semafor care trag de usile din spate sa-ti ia haina/laptopul, etc. M-am invatat asa in Bucuresti, tot patitu-i priceput :)

On topic: pana mea, tre' sa demolez fata de usa si manerul exterior sa vad ce are....

Mersi Florin !

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!