Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Am si eu o intrebare. Se poate verifica senzorul de presiune de pe rampa de inalta ? Daca da, cum pot verifica?

Tu poti sa verifici doar daca ai plitura sau nu pe acolo.

La VW iti pot desface supapa aia de suprapresiune din rampa si sa monteze un aparat cu care masoara presiunea din rampa. Altfel nu vad ce i-ar putea face. oricum, ala nu se schimba decat cu alta pompa.

iar ai probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am revenit cu problema mea, aceea ca nu imi mai sufla aer pe aerisitoarele din bord, geam, etc.. se aude sufland cu putere undeva sub torpedou. Nu a umblat nimeni la filtru de curand. Am reusit sa fac un scan si iata ce am gasit:

00887 - Switch for Emergency Flasher (E229)

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 3

Reset counter: 85

Mileage: 167703 km

Time Indication: 0

Date: 2012.11.03

Time: 11:08:00

Freeze Frame:

OFF

Voltage: 12.35 V

OFF

Un sfat cum sa rezolv problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are legatuura cu problema ta. pe climatronic ce erori ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am revenit cu problema mea, aceea ca nu imi mai sufla aer pe aerisitoarele din bord, geam, etc.. se aude sufland cu putere undeva sub torpedou. Nu a umblat nimeni la filtru de curand. Am reusit sa fac un scan si iata ce am gasit:

00887 - Switch for Emergency Flasher (E229)

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 3

Reset counter: 85

Mileage: 167703 km

Time Indication: 0

Date: 2012.11.03

Time: 11:08:00

Freeze Frame:

OFF

Voltage: 12.35 V

OFF

Un sfat cum sa rezolv problema?

Eoarea respectiva se refera la switch-ul de la avarii, nicidecum la climatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a parut mie ca nu ar fi acelasi lucru, intradevar la avarii am o problema in sensul ca mai ramane blocat butonul.

Mai aveam stocata o singura eroare la geamul de la pasager dreapta, nu se mai ridica automat, este veche problema.

Altceva nimic si totusi nu sufla aer pe aeratoare sau parbriz.. Cand pornesc motorul se aude ceva de genul "rontait" in dreapta in bord unde se aude blocat aerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat, ca nu ai nici o eroare pe climatronic - incearca sa faci o resetare a clapetelor. Nu cumva grilele centrale au scapat de pe rotita aia de la care le deschizi/ inchizi? Am intalnit respectiva problema la grilele centrale tot la un B6. Umbla si acele roti de reglaj. Vezi daca se schimba ceva in comportamentul fluxului de aer cand le misti spre inchis/ deschis. Verifica inca odata daca filtrul de polen este pozitionat corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aer nu iese nici pe parbriz, deci nu este problema in partea de sus, aerul se aude blocat undeva sub torpedou, iar zgomotele de "rontait" tot de acolo de undeva.

Acum merg la ea si o sa scot filtrul de polen si revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat problema, era din cauza filtrului de polen, nu era bine fixat, nu inteleg de ce pentru ca nu a umblat nimeni pe acolo.

Cu ocazia asta l-am si schimbat ca m-am ingrozit cum arata si nu are decat 6 luni aproximativ de cand este schimbt la reprezentanta din Pitesti, apropo de cum era fixat.

Multumiri pentru indrumari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil sa nu fii fost montat bine pentru ca era iesit din locasul lui (adica nu era inchis prin inpingere spre stanga) cand am desfacut buretele de protectie practic a cazut filtrul pe covor, acum macar s-a rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello,

Sa continui si eu telenovela mea cu unitatile de xenon care ard in flacari :) gen dupa ce mi-au schimbat unitatile arse cu unitati noi originale si codate la reprezentanta (mi-au aratat factura de la reprezentanta si cutiile unitatilor originale) fix la 2 sapt dupa ce am luat masina de la ei in weekend mi-a picat unitatea de pe stanga, evident m-am dus peste ei avand garantie 3 luni la ele, mai pe seara am fost informat ca au reusit sa arda si celalata unitate de pe dreapta... deja ar fi a 5 a unitate pe care baietii o pun pe masina si se arde, mi-au cerut acordul sa tina masina mai mult pentru ca vor sa ia la tot traseul de cablaraie (desi ei zic ca nu are nici o problema pe partea electrica si ca ar fi verificat de 2 ori cablaraia) sa verifice farurile si tot ce ar mai putea cauza probleme...

Becurile sunt ok pt ca le-au pus si pe alte masini si nu au avut nici o pb, socra-miu este electronist si mi-a zis ca mai mult ca sigur problema este la cablaraie face masa undeva sau este impuscat vre-un cablu... dar chiar asa pe ambele parti? Sincer nu mai inteleg nimic doar imi vreau masina nechioara... 6 ani de zile la proprietarul anterior + 2 luni pana sa o duc la ei cat am hartanit-o eu nu a avut pb si mi-au schimbat ei bara fata si au inceput distractiile...

Ok mi-o rezolva sa zicem din nou, daca iar pica ce naiba fac? Nu prea imi convine la 2-3-4 sapt sa fac vizite la service... mi s-a sugerat (nu de catre service evident :) ) ca as putea sa incerc sa mut reparatia la reprezentanta sau dc situatia se prelungeste chiar sa apelez la OPC...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, cred ca esti cel mai "norocoasa" persoana posesoare de xenon. In stilul asta, mai bine le propui eventual sa-si faca un stoc de unitati. Nu mi se pare normal, sincer - mai ales daca imi aduc bine aminte din discutia purtata in particular mi-ai zis ca masina a fost verificata pe parte electrica la Porsche. Din cate stiu este o scula speciala cu care se verifica continuitatea firelor - era o chestie ciudata asemanatoare ca forma unei lupe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se pare ca pana la urma s-au prins de la ce era, becurile cinca dadeau inapoi voltaj mare aveau drosserele belite si unitatile nu suportau voltajul si se ardeau, vor schimba becurile si cablajul aferent lor pe cheltuiala mea 11 bulioane... acum astept pana marti si pe urma vedem cum se desfasoara lucrurile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata,

Mai oameni buni, de ceva timp ma tot macina o intrebare si raspunsul nu na multumeste deloc. Am masina din semnatura

si sunt nedumerit cu perioada (ani/km) de inlocuire/schimb distributie. Stiu ca la noi se practica treaba cu o data la 60.000 km

sau la 4 ani (Renault de exemplu). Este acelasi lucru si la VW?

Intreb asta pentru ca am primit raspunsuri cu ceva de genul la 170.000 km ceea ce ma mira doarece mi se pare a fi destul

de mult.

Mentionez ca masina este productie iunie 2008 si am 66.000 km.

Iertata-mi fie nestiinta/curiozitatea dar....multumesc anticipat pentru un raspuns pertinent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat-o la 120.000km. Masina e din 2006, tot TDI 140CP. Acuma sa mai zica si oamenii care se pricep mai bine. Respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intervalul recomandat de VW pentru motorul tau este de 180.000 km cureaua si 360.000 km rolele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata,

Mai oameni buni, de ceva timp ma tot macina o intrebare si raspunsul nu na multumeste deloc. Am masina din semnatura

si sunt nedumerit cu perioada (ani/km) de inlocuire/schimb distributie. Stiu ca la noi se practica treaba cu o data la 60.000 km

sau la 4 ani (Renault de exemplu). Este acelasi lucru si la VW?

Intreb asta pentru ca am primit raspunsuri cu ceva de genul la 170.000 km ceea ce ma mira doarece mi se pare a fi destul

de mult.

Mentionez ca masina este productie iunie 2008 si am 66.000 km.

Iertata-mi fie nestiinta/curiozitatea dar....multumesc anticipat pentru un raspuns pertinent.

s-a mai tot discutat si tot pus acest tabel.......

post-84251-0-62545600-1354170791_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum vin si eu cu o intrebare, nu neaparat cu o problema.....ce ati facut OEM sau AM in jurul contactului, unde se exfoliaza/basicheaza ? ...arata foarte urat locul respectiv, cand te uiti la un bord "impecabil".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate cumpara bucata respectiva ce se scoate de sub volan si are toata zona din jurul contactului. nu cred ca e asa mult un panou.si la mine e la fel dar evit sa ating bucatica de material ce este unflata. asa am luat masina... banuiesc ca de la transpiratia degetelor cind apesi cheie in contact se face bordul in zona aia asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prea complicata si "scumpa varianta'...prefer alta daca exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca s-a mai discutat subiectul si unii colegi au incercat sa lipeasca ceva material in acea zona, dar fara rezultate spectaculoase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot se discuta despre mici imperfectiuni ale bordului, am observat dupa ce am cumparat masina ca deasupra gurii de ventilatie din dreapta, bordul este putin 'umflat'. Initial am crezut ca am scapat eu mai multa solutie de curatat bordul, dar ulterior am observat si la altii defectul. Nu cred ca poate fi 'corectat' in vreun fel, cel putin nu ieftin, si nici nu cred ca merita efortul, nu e asa deranjant. Ar fi interesant de aflat totusi daca defectul apare doar la modelele de pana in 2009, sau si la cele de dupa 2009.

post-52441-0-19688800-1354210152_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, de vreo 3 saptamani masina a input sa faca figuri... adica, in mers indiferent de viteza se aude un zgomot ciudat in masina. Daca deschid geamul nu imi dau seama daca se aude sau nu afara.. sunetul vine de undeva de sub bord, zona aia.. am vorbit cu mai multi mecanici, au ridicat-o am pornit-o..am schimbat toate vitezele.. nu se aude nimic totl e ok de sub ea. cand o pun cu rotiile pe jos iar suna. Cand merg normal adica sa mentin viteza suna, cand nu accelerez deloc nu se aude absolut nimic si nici cand e in sarcina..cand accelerez sa ia demaraj nu face zgomot. cand accelerez decat asa putin sa ii mentin viteza se aude. Inainte se auzea mai incet iar acum se aude din ce in ce mai tare.. e deranjant si enervant in acelasi timp. am facut un video din care sper sa va dati seama ce este daca ati mai intanit asa ceva.. e vorba de un Passat B6 1.9 BKC am uitat sa precizez, scuze

Modificat de Dan.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cridaia: si eu am aceeasi problema cu "iritatia" plasticului imediat langa locul de "bagat" cheia, in dreapta, pe aprox 2 cm lungime.

Panoul respectiv se gaseste pe Ebay cu aprx 20Euro.

Problema e cat trebuie "demolat" ca sa ajungi sa-l schimbi..Din ce am vazut inclusiv capacele din spatele volanului ar trebui date jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!