Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

daca are contactul rau de la capota degeaba completeaza cu ulei..calculatorul nu vede ca s-a deschis capota...sa spuna daca are sau nu in bord in functie martorul de capota deschisa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci....am fost jos la masina si am verficat treaba cu capota si imi apare in bord nimic.

Am inteles Andrei. Si in cazul aceste ce ar trebui sa fac?:|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul asta poti merge linistit cu ea deocamdata .mergi la cineva priceput sa iti repare intrerupatorul electric din incuietoarea capota.poti incerca cu un spary de deblocare gen 0w40 e ceva blocat acolo si nu vede capota deschisa.. ala are rol de protectie si pentru stergatoare parbriz deci ai mare grija sa nu dai peste maneta cu capota deschisa ca se activeaza alea....martorul de ulei e aprins pe galben banuiesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da martorul este galben. Am sa ma duc maine sa curat contactul si am sa mai vad ce zic baietii. Multumesc de raspunsuri si Doamne Ajuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum e o problema minora..daca se aprindea pe rosu martorul atunci era alta poveste ce ai tu se rezolva foarte usor si cu costuri mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o chestie care ma enerveaza: dimineata, la <5grade temp exterioara, daca trec peste speed-bumps scartaie protectiile de amortiozare. Se intampla doar la <5grade afara, doar in primii 2-3 km de rulaj cat inca e rece masina.

Suspectez protectiile de amortizoare, altceva nu vad ce ar putea fi.

Ce solutie am ? Din cunostintele mele alea sunt dintr-un plastic moale, nu cred ca are sens sa dau cu wd-40 sau de genul....

Domnilor, am mai studiat felul si tipul zgomotului si...stiu ca suna foarte stupid, dar ar putea scartai arcurile pe comprimare la rece ? :dry:

Am luat-o metodic, amortizoarele nu au de ce sa scartaie si ma gandeam la arcuri.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un final sper ca am rezolvat. Am curatat si mufa si senzorul si s-a stins. Sper ca in viitor sa nu se mai aprinda:). Multumesc colegilor pt raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe a mea, am mers 10 km cu capota deschisa (lasata doar in clema aia) si sa dea naiba daca mi se aprinde vreun bec sau atentionare pe bord. Singura atentionare, a fost un prieten care m-a telefonat pe drum ca imi "falfaie" capota :| E posibil sa am si eu senzoru asta si sa nu functioneze sau nu e deloc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce senzor vorbesti?

Despre senzorul (pretentios spus) de capota deschisa, sau cel de nivel ulei?

Cred ca poti afla raspunsul de unul singur, foarte simplu:

1. deschizi capota si dai fuga si te uiti in bord. DACa nu e defect trebuie sa-ti indice

2. Te conectezi cu VCDS-ul pe modulul 17 si citesti acolo (MB) temperatura uleiului. Daca o gasesti, ai senzor de nivel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de capota deschisa! Deschid capota si

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema ciudata.... nu stiu de unde sa o apuc.

In diminetile mai reci (sub 5-6 grade) porneste foarte greu. Electromotorul l-am skimbat acum 2 ani cu unul nou. Am mai remarcat treaba asta de cateva ori si iarna trecuta, dar nu a facut f des si am ignorat-o. I-am luat baterie noua de 75Ah, face la fel.

Pur si simplu invarte, tremura toata din toate incheieturile si turometrul nu se ridica peste 600-700 de ture. Ca si cum ar invarti putin si pe urma "scapa". Chiar daca ii pun contactul de cateva ori (sa incalzeaza bujiile alea), degeaba. La scanare nu mi-a aparut absolut nici o eroare, totul e OK se pare. E si greu sa o "duc la doctor" pentru ca face foarte rar si doar cand a fost frig afara noaptea si e ceata. Pare o problema strict mecanica, necapturata de calculatoare sau ceva.

Aveti vreo idee?

Mersi!

Dupa cateva incercari din astea, pus iar contactul de cateva ori, pleaca "la sfert".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de capota deschisa! Deschid capota si…sufletu'…nu apare nimic. Sau nu exista? Passat B6, 2008, Confortline.

Daca te uiti atent o sa vezi ca e o mufa galbena si un contactor maro parca - vezi daca este OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema ciudata.... nu stiu de unde sa o apuc.

In diminetile mai reci (sub 5-6 grade) porneste foarte greu. Electromotorul l-am skimbat acum 2 ani cu unul nou. Am mai remarcat treaba asta de cateva ori si iarna trecuta, dar nu a facut f des si am ignorat-o. I-am luat baterie noua de 75Ah, face la fel.

Pur si simplu invarte, tremura toata din toate incheieturile si turometrul nu se ridica peste 600-700 de ture. Ca si cum ar invarti putin si pe urma "scapa". Chiar daca ii pun contactul de cateva ori (sa incalzeaza bujiile alea), degeaba. La scanare nu mi-a aparut absolut nici o eroare, totul e OK se pare. E si greu sa o "duc la doctor" pentru ca face foarte rar si doar cand a fost frig afara noaptea si e ceata. Pare o problema strict mecanica, necapturata de calculatoare sau ceva.

Aveti vreo idee?

Mersi!

Dupa cateva incercari din astea, pus iar contactul de cateva ori, pleaca "la sfert".

o fi bujiile duse ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema ciudata.... nu stiu de unde sa o apuc.

In diminetile mai reci (sub 5-6 grade) porneste foarte greu. Electromotorul l-am skimbat acum 2 ani cu unul nou. Am mai remarcat treaba asta de cateva ori si iarna trecuta, dar nu a facut f des si am ignorat-o. I-am luat baterie noua de 75Ah, face la fel.

Pur si simplu invarte, tremura toata din toate incheieturile si turometrul nu se ridica peste 600-700 de ture. Ca si cum ar invarti putin si pe urma "scapa". Chiar daca ii pun contactul de cateva ori (sa incalzeaza bujiile alea), degeaba. La scanare nu mi-a aparut absolut nici o eroare, totul e OK se pare. E si greu sa o "duc la doctor" pentru ca face foarte rar si doar cand a fost frig afara noaptea si e ceata. Pare o problema strict mecanica, necapturata de calculatoare sau ceva.

Aveti vreo idee?

Mersi!

Dupa cateva incercari din astea, pus iar contactul de cateva ori, pleaca "la sfert".

o fi bujiile duse ?

In cazul simplu sunt bujiile incandescente, daca sunt 2 din 4 arse, da simptomele alea de detonatie partiala.

In cazul complicat, e o problema de compresie, de asta si nevoia de a invarti mult pana porneste. Asta s-ar cupla cu simptomatica la temperatura scazuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc 75NOR, la bujii ma gandeam si eu. Dar daca nu functioneaza cum trebuie, nu ar trebui sa apara vreo eroare ceva?

+ daca e compresie, cum as putea sa o detectez exact... sau nu ar trebui sa faca tot timpul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aproximativ aceeasi problema,am mai semnalat-o in urma cu ceva vreme dar n-am primit nici un raspuns. Masina mea are momente,rare,cand,fie cu motorul rece,fie cald,e absolut aleatoriu,porneste foarte greu. Se zgaltaie toata,dau la automat pana se aprinde martorul de la ulei si intr-un final porneste. Mi s-a intamplat si la +30 de grade,am oprit la o cafea si dupa o juma' de ora am dat la automat de se itau toti de pe terasa sa vada ce harb nu porneste! De cele mai multe ori porneste la sfert,indiferent de temperatura exterioara. Mecanicul meu m-a trimis la un amic de al lui sa-mi "rescrie softul",ceva de genul asta,mi-a cerut 150 euro,dar nu parea prea sigur si am preferat sa nu-i dau banii. Diagnoza mi-a aratat o problema la o bujie,dar nu cred ca asta afecteaza pornirea la cald. Va rog sa-mi dati niste sfaturi,daca ati mai intalnit problema aceasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cfr, acum ca ai raportat si tu aceeasi chestie, am patit si eu odata la fel... pornit OK dimineata, mers cu ea cam 30 de minute, oprit pentru alte 30 de minute (apa nici nu coborase la temperatura prea tare, era pe la 50-60 de grade cred), aceleasi simptome. Afara era cald, undeva peste 25 de grade, era o dimineata de vara mai racoroasa :) As mi s-a intamplat o singura data asta vara... acum a inceput din nou de cand cu frigul asta si ceata de dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bluegucci & cfr:

Ideea e asa: motorul diesel se aprinde prin compresie: amestecul de motorina si aer este comprimat in cilindru si urmeaza detonatia. Rolul bujiei incandescente este ca, la temperaturi scazute, sa preincalzeasca aerul pentru a facilita aprinderea amestecului.

Daca 2 sau mai multe bujii nu mai functioneaza, apare exact simptomul descris de voi: dai la demaror din greu, caci se aprinde amestecul foarte greu.

La temperaturi ambientale ridicate nu prea sesizezi caci nu e nevoie de preincalzirea amestecului.

Ca si cost cred ca aprox 150Ron ar trebui sa fie o bujie, daca nu ma insel.

Daca e problema de compresie in cilindru- e naspa. Inseamna ca amestecul nu "se comprima" deci nu detoneaza, sau detoneaza foarte greu - de aici pornirea grea. Solutia e desfacut motorul, scos chiulasa, umblat la pistoane, segment, supape, etc, adica o reparatie scumpa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca problema ar fi din compresie,n-ar trebui sa pornesca tot timpul greu? Or mie mi-a pornit usor in multe dimineti,indiferent de temperatura de afara. Am gasit acum diagnoza care mi-a detectat doar o singura problema: 1 Event detected 05658 P0161A 000 Glow plug cilinder 1.Jos mai sunalte dte irelevante,data ,km, priority 3 si niste valori,measured values:primele tre sunt 0,0,apoi val 4 11,0 V, val 6 00001100,val 7 00110000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul OBD II P0161 inseamna asta.

Codul tau este cu sufixul A, dar poate indica o problema la sonda Lambda.

Cylinder 1 Glow Plug Circuit poate indica o bujie defecta. Despre sonda lambda. Scrie acolo ca: În cazul în care una sau mai multe bujii sunt defecte, aprinderea amestecului aer-combustibil nu se produce iar sonda lambda și catalizatorul sunt contaminate cu combustibil.

In legatura cu bujiile, eu am avut una arsa si nu se simtea de loc. Am auzit de altii care le aveau pe toate patru arse si tot pornea motorul cei drept un pic mai greu.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci treaba e putin cam nasola :( o sa mai sap la ea. Multumesc Mars si 75Nor pentru informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul @cfr a postat eroarea care ar indica in directia sondei lambda. Nu inseamna ca trebuie sa fie acelasi lucru si in cazul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, e o mufa acolo la capota. Azi o desfac sa care e treaba :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am o problema la passa b6 cu motor BKC, se aude o bataie undeva in pata cand masina e in mers, mai exact cand ii mentin viteza constanta si turata undeva la 1700 - 2000 deci mers normal fara schimbare de viteza. cand o turez sa ia demaraj, peste 2000 nu se aude. Daca nu schimb viteza si raman cu ea turata indiferent ce turatie si mentin viteza se aude din nou. cand e in frana de motor nu suna nimic. am ridicat-o am porint-o am schimbat vitezele am turato, nu se aude nimic. Deci se aude cand e in sarcina, cu rotiile pe pamant si mentin viteza. daca o calc nu se aude, daca e in frana de motor nu se aude.. Sunetul vine de undeva din spatele cdplayerului sau in fata bordului dar jos. Masina a are volant schimbata de aprox 4000 km. M-am gandit si la aia.. la relanti nu face, daca o turez pe loc nu face indiferent daca tin ambreiajul calcat sau nu. Zgomotul e ca o bataie "infundata"... ce pareri aveti? ati mai intalnit asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!